Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני הייתי עושה שני דברים:

 

דבר ראשון - לא משנה שום דבר בעניין חניית הרכב. מה שעשיתי עד עכשיו אמשיך לעשות - גם אם זה להעמיד את הרכב חודשיים באותה משבצת.

 

דבר שני - וזה בהנחה שאתה באמת בטוח שזאת היא - הייתי מגיע אל סף דלתה ושואל אותה לפשר העניין. לאחר שהיא תכחיש, הייתי צועק עליה, מקלל, מעליב, מאיים - פשוט זורק עליה את כל התסכול שלי. רצוי מאוד לעשות את זה כששכנים נוספים עדים לאירוע, או לפחות בטווח שמיעה. לעשות בלגאן, לתת תחושה שבעל הבית השתגע. המטרה שלך היא לקבע אצלה את ההבנה שדבר כזה לא עובר בשתיקה, ובפעם הבאה התגובה שלך תהיה חריפה הרבה יותר.

 

בהצלחה במלחמה נגד הבריונות

 

תוצאה, פגעת לעצמך בבריאות ונתת לה ליהנות מפרי עבודתה - לראות אותך פגוע ומתוסכל. כשהיא תסגור את הדלת היא תרגיש מאד מסופקת ותתקשר לחברה לספר שהשתגעת לפניה כמו בבון בכלוב. לחילופין אם זאת לא היא, אז בכלל יצאת חציל.

si vis pacem, para bellum

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ואף אחד לא מתסכל על הצד השני של המטבע - שפותח השרשור מתנחל לו בחניה שיתופית ולא מזיז את הרכב לפחות חמישה ימים בשבוע? למה זה כן בסדר והרצון שלה לחנות שם לא? [אני מתעלם לרגע מהאלימות ומתייחס למה שהביא אליה] גם היא רוצה "שתי חניות" כמו שיש לו עכשיו...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
ואף אחד לא מתסכל על הצד השני של המטבע - שפותח השרשור מתנחל לו בחניה שיתופית ולא מזיז את הרכב לפחות חמישה ימים בשבוע? למה זה כן בסדר והרצון שלה לחנות שם לא? [אני מתעלם לרגע מהאלימות ומתייחס למה שהביא אליה] גם היא רוצה "שתי חניות" כמו שיש לו עכשיו...

 

זה מה שאני חשבתי...

הרי מצד שני יכולה לבוא מישהי לפורום אחר ולספר על השכן שלא מזיז את האוטו ומתנחל בחניה "פרטית" חדשה. המליצו לה לתת לו "רמז" אז זה מה שהיא עשתה.

 

צריך להבין שיש הבדל בין "חניה" לבין "האוטו על בלוקים עד הסופש הבא".

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
תוצאה, פגעת לעצמך בבריאות ונתת לה ליהנות מפרי עבודתה - לראות אותך פגוע ומתוסכל. כשהיא תסגור את הדלת היא תרגיש מאד מסופקת ותתקשר לחברה לספר שהשתגעת לפניה כמו בבון בכלוב. לחילופין אם זאת לא היא, אז בכלל יצאת חציל.

 

איך פגעתי לעצמי בבריאות, את זה רק אתה ואלוהים יודעים

 

לתת לה ליהנות מפרי עבודתה זה לא להחנות שם את הרכב יותר - זאת היתה מטרת הונדליזם, ולא לגרום לי לצעוק עליה

 

לבוא עד לסף דלתה ולעשות לה בושות ליד השכנים, בעיקר אם הם מתחילים לצאת מהבית ולראות את ההצגה, זאת עלולה להיות חוויה מאוד לא נעימה עבורה. היא צריכה לסגור את דלת ביתה מזועזעת, לא פחות

 

"לחילופין אם זאת לא היא" לא רלוונטי - הבחור טוען שהוא בטוח שזאת היא, וזאת גם היתה ההסתייגות בתחילת דבריי

 

ולכל אלה שמצדדים בנבלה הזאת - כשזה מגיע לפגיעה ברכוש, כל טענה שיש לה כלפי השכן בטלה ומבוטלת

פורסם
ואף אחד לא מתסכל על הצד השני של המטבע - שפותח השרשור מתנחל לו בחניה שיתופית ולא מזיז את הרכב לפחות חמישה ימים בשבוע? למה זה כן בסדר והרצון שלה לחנות שם לא? [אני מתעלם לרגע מהאלימות ומתייחס למה שהביא אליה] גם היא רוצה "שתי חניות" כמו שיש לו עכשיו...

 

למה זה לא בסדר ? (להשאיר את הרכב חונה במקום אחד כל השבוע?)

alfa 156 2.5.

פורסם

אם מדובר במקום שיש בו מצוקת חניה, אז זה באמת קצת מציק שמישהו מניח לרכב שלו להעלות אבק דווקא באחת החניות הנחשקות,

אבל לא ידוע אם זה המקרה, וגם אם כן, הרי שזה חוקי. ובכל זאת אין לגברת שום זכות לפגוע לו ברכב.

כשאחות של אחד השכנים שלי טסה לחו"ל, היא השאירה לו את הרכב שלה, והוא כמובן שם אותו בחניה הזאת שהוא כ"כ אוהב.

זה מאוד הציק, במיוחד כי זה בכוונה. אבל לא אמרתי לו שום דבר.

 

העניין עם הגרוטאה יגמר בתלונה מוצדקת שלה לעיריה והוצאות גרר.

 

צריך לבדוק מה התנאים של העיריה לגרירת רכב, ומהו מבחינתם רכב נטוש.

פעם אמרו לי שאם לרכב כל החלונות שלמים, והצמיגים שלמים, לא מזיזים אותו לשום מקום.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

היה לנו מקרה דומה, רק שזה נגמר בנזק גדול לרכב של אבא שלי - שריטות על כל הרכב כולל גג, מכסה מנוע, ומה לא.

שום משטרה ושום נעליים, האישה הזו ובעלה שילמו על זה ביוקר. בריונים מבינים רק בריונות. צדק זה רק כוכב.

פורסם
היה לנו מקרה דומה, רק שזה נגמר בנזק גדול לרכב של אבא שלי - שריטות על כל הרכב כולל גג, מכסה מנוע, ומה לא.

שום משטרה ושום נעליים, האישה הזו ובעלה שילמו על זה ביוקר. בריונים מבינים רק בריונות. צדק זה רק כוכב.

 

+1 צודק בהחלט.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

לא מוותר על כך ולא על החניה - תתקין מצלמה זה גם יעלה לך פחות מבקלית חדשה וככה תוכל לראות מי הנבלה שעושה את זה.

אם אתה מתקין מצלמה - אל תעשה זאת בחניה כדי שהיא לא תראה למקרה שמדובר בה.

Opel Adam S 2017

פורסם

אני מכיר את הבניין והחניה שלו, אי אפשר להתקין שם מצלמה.

עידו אתה לא צודק, צר לי.

תבין את הטעות שלך עכשיו, אחרת היא עוד תעשה לך יותר נזק, בשביל מה?

אתה לא יכול להעמיד את הרכב שבוע בחניה משותפת, זה אגואיזם.

זאת חניה שמשתמשים בה. שים את האוטו בחוץ, גם ככה אתה לא משתמש בו.

הוא יהיה שלם אל תדאג. וחתולים לא יעלו על רכב שחונה ברחוב.

 

אם אתה זוכר אז גם לנו היה שכן שהיה מעמיד נגרר ומשתמש בו פעם בשבוע, זה עיצבן את כולם,

היום (כבר שנה) אני הועד בית ואמרנו לו שאם הוא לא מזיז אותו תוך 24 שעות נדאג לתת את הנגרר הזה לאלטזעכן,

עכשיו יש עוד חניה פנויה אצלנו בבניין.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

יכול להיות שאת הנזק עשו לך כשהרכב חנה בכלל במקום אחר ולא שמת לב נכנסת ונסעת הבייתה ?

ויכול להיות שזו לא היא שעשתה את הנזק, לך תדע.

 

מפאת הספק הייתי מאד נזהר מהאשמות שווא, לא הייתי עושה כלום אלא הייתי מחכה לראות אם שוב קורה נזק בסגנון הזה.

פורסם

שמלוב אני בטוח שאם הייתה משתמש רק בסופי קבוע ב gti שלך עדיין הייתה מחנה שם ולא בחוץ. וזה לא משנה שיש לו באלנו, עם כל הכבוד זה לא נגרר.

פורסם

זה באמת לא משנה סוג הרכב. אבל נניח שברחוב (בכוונה לקחתי שטח ציבורי) יש שתי חניות פנויות, אבל אתה - בגלל שאתה רוצה לשמור מקום לרכב של אשתך - מחנה את רכבך כך שאף רכב לא יכול לחנות לידך, עד שבאה אשתך ואז אתה מפנה לה מקום ושניכם חונים. מוצדק? פחות. מעצבן? מאוד...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תודה על העצות כולם,

 

חשבתי להתקשר אליה , להקליט את השיחה ולדבר איתה בצורה יפה

 

ככה אני מחנה, צמוד לשפת מדרכה כדי לא להפריע לשכן ליד שבמילא חונה על חניה וחצי, במצד ימין חונה עוד רכב אחד ולידו הקיר

 

הזמנתי מצלמה+כרטיס שיהיה לי לתיעוד

2012-11-03 19.23.36.jpg

untitled1.JPG

Suzuki Jimny


×
×
  • תוכן חדש...