Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק


roee

פוסטים מומלצים

לפני 3 דקות, mikyl כתב:

 

זה בדיוק כמו שאנשים אשר אומרים שחמאס עשה דברים רעים אבל זה לא סתם ככה, ישנה לזה סיבה. כמו אותו מזכ"ל או"ם שהזכרתי. בדיוק. וכאשר טראמפ אמר ״אנשים מאוד טובים בשני הצדדים״ הוא התכוון גם לנאצים ולא לימין. מצטער שזה לא מתאים לאג'נדה שלך, אבל אם לא הבנת תקרא עוד פעם.  

 

אמרתי באיזה שהוא מקום שהוא ניאו נאצי? שהוא תומך בניאו נאצים? שונא ישראל או יהודים?

אז מי שיצא כאן שקרן ומניפולטור זה רק אתה.

לא רוצה להיכנס לטראמפ נגד ביידן אבל בין שגרירות/הכירות מול תמיכה מוחצת ובלתי מסויגת בישראל בשעת צרה פלוס הספקת תחמושת שבלעדיה כבר לפני חצי שנה הינו נלחמים עם מקלות ואבנים אני מעדיף את התחמושת. ובן אדם שפוי וצפוי מול פסיכופט ילדותי.

... מה? מה אתה מקשקש? טראמפ לא עשה שום ״דברים רעים עם סיבה״, הוא גינה ניאו נאצים באופן עקבי, תמך בישראל באופן מאוד עקבי, כל מה שיש לך זה שיש אנשים רעים שתומכים בו (גם בשמאל בישראל ובחו״ל תומכים אנשים מאוד רעים, אין לזה משמעות) ו-sound bytes שהתקשורת עיוותה את משמעותם לחלוטין, כפי שמאוד מאוד ברור למי שצופה בדבריו עם קונטקסט.

 

בקיצור טראמפ עדיף על ביידן בכל פרמטר. הוא צלול, הוא פרו-ישראלי, והוא מאוד עקבי. ביידן סנילי והוכיח שהמדיניות שלו כלפי ישראל מאוד לא עקבית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 58.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • יבגניפ

    4803

  • SlowRide

    4658

  • פינדר

    3677

  • m3x7r3m3

    2926

 

ynet:

"עימותים אלימים בין מפגינים פרו-פלסטינים לכאלה שתומכים בישראל".

 

 

 

 

  • מבאס 2

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, EliC25 כתב:

התעלמת לגמרי מהטיעון שלי שהעברת אוכלוסיה יהודית משטחי יו"ש על מנת להקים שם מדינה פלסטיזית, תובילצלפיצויים שיעלה במאות מיליארדים למשלם המיסים ויביא אותנו למצב כלכלי רע מאוד, חרא נקודת פתיחה למלחמה כלשהי.

לא התעלמתי, לא התייחסתי כי זה טיעון מטופש (לא אתה טיפש, הטיעון מטופש) - ובפרט אני כבר הרבה הודעות מגיב בפירוט ואריכות אבל אין באמת תגובה לטיעונים אלא חזרה על הטענות הראשוניות ״אין אף פתרון אפשרי״ ושימוש בכינויים מצחיקולים לפלסטינים (בהקשר הזה ממליץ לך להרחיב גם לשימוש ב״פלסטינקים״ :))

 

ואם בכל זאת להתייחס:

 

א. אתה חייב לעצמך, לא בשביל פוליטיקה אלא בשביל עסקים, ללמוד על ההבדל בין Reveue ו- ARR (anual recurring revenue), למה SaaS זה כ״כ חזק? כי זה רפטטיבי, וצומח. עכשיו אליק, תחשוב על זה, מה יותר יקר: שיפוי חד פעמי, או תחזוקה אינסופית? ומה נראה לך יותר יקר, שיפוי עבור שינוע אדם מבית א׳ לבית ב׳ - או בניית תשתיות הפיכת צה״ל לכח אבטוח למאחזים שליטה באוכלוסיה ״נאצית״ וכו׳? אתה פשוט נתפס למספר מפחיד אחד, ומתעלם מקיומו של מספר מפחיד גדול יותר ורפטטיבי.

 

ב. מעבר לזה, כל הדיון עצמו מקושקש. המאחזים האלו מורכבים מעבריינים, granted, עבריינים שהממשלה קרצה להם - אבל סיים סיים. אם אני מרחיב את המרפסת שלי וראש העיר מתעלם כי שלחתי לו מעטפות / הוא ממש אוהב אנשים חומים, ואז מתחלף ראש עיר ודורש ממני לזרוק את המרפסת לפח, אז אפשר להתחיל דיון שלם על האם המרפסת grandfathered in או לא (יענו סלחו לי אז ויש התיישנות), אבל בוא נסכים(?) שזה לא קייס חד וחלק.

 

ג. מעבר למעבר, ניתן (וצריך) לדרוש בהסדר עתידי 1) שמרכזים גדולים (נניח אריאל) יהיו חלק ריבוני מישראל, פרופר + 2) שהיישות המקבלת אדמה תשפה את היישות האחרת, או דרך אדמה (ראה 1) או דרך שיפוי כספי שיסייע להזזת המשפחות.

 

ד. כל זה חסר תכלית, כי כמו שיבגניפ כבר ציין: הטיעונים שלך סותרים, ואתה לא מספיק קוהרנטי בשביל להודות בכך. מצד אחד טוען שאסור לפנות שטחים משום סיבה כי בצד השני יש נאצים וכו׳, מצד שני נכנס לטיעונים פסאודו-כלכליים תלושים לגמרי מהמציאות הכלכלית האובייקטיבית (ראה א). בשביל להגדיש את הסאה אתה אפילו מכנה את זה ״טרנספר״

בתאריך 3.5.2024 בשעה 12:36, EliC25 כתב:

לכן אני לא יכול להחזיר את הגלגל אחורה ולהוציא כמה מאות אלפי יהודים מבתיהם, כי טרנספר זו מילה גסה.

כאילו יש איזושהי הקבלה בין העברת הפלסטינים ללא הסכמתם למדינה כלשהי (אף אחד לא מדבר על איזו, ואיך מאלצים אותה לקלוט מליוני אנשים - כי התומכים בכך הם ליטרלי חסרי יושרה אינטלקטואלית ולא מוכנים לסיים את המשפטים של עצמם) - ובין נתינת אפשרות לתושבים להשאר במקום או לקבל שיפוי ובית חדש על חשבון משלם המסים. הא כן, שיהיה ברור, אני טוען שבכל הסדר צריך לאפשר לתושבים בשטח המסופח להשאר בביתם ולקבל תושבות קבע במדינה, ישראל/אחרת. אני פשוט יודע שאין בן אנוש סביר, בטח ובטח יהודי, שירצה לגור במדינה העתידית הנחשלת הזו.

 

לפני 15 שעות, EliC25 כתב:

לא צריך להתאמץ יותר מדי כדי לראות מקרים כאלו היום.

לבנון לא תוקפת אותך, זה הרי חיזבאללה שתוקף.

עיראק לא תוקפת אותך, אלו מיליציות שיעיות.

תימן לא תוקפת אותך, אלו החוס'ים.

וגם עזה והפלסטינים לא תוקפים אותך, אלו חמאס שהם רק מיעוט קיצוני עם תמיכה של מעל 90 אחוז מהאוכלוסיה.

לא ברור איך יש לך אמונה בעתיד שנוגד סיטואציות דומות שקיימות במציאות...

קטעים איתך, אתה מסביר לי שהעתיד נוגד סיטואציות קיימות במציאות, ואז נותן לי דוגמאות לדברים שמוכיחים את הנקודה שלי. עיראק אכן לא תוקפת אותך, תימן אכן לא תוקפת אותך, מדובר לא ב״מכה בכנף״ אלא בזבובים. כמה אזרחים ישראלים חפים מפשע נרצחו ע״י החות׳ים? ע״י המיליציות השיעיות העיראקיות?

כמה ע״י תושבי השטחים שאתה כ״כ אוהב לשלוט בהם?!

לא שכחתי מחיזבאללה - התייחסתי לזה מלא פעמים ואתה התעלמת בכל פעם: כשחיזבאללה חטף לנו שלושה חיילים מחקנו את דרום לבנון, ובצדק. מאז הם ישבו בשקט יחסי, ובמקביל התחזקו מאוד, ומתישהו יגיע העימות וכשזה יקרה אז נמחוק עוד יותר לבנון. למה אתה חושב שנסראללה לא תקף כשישראל היתה ליטרלי הכי חלשה ever? כי אפילו היום, כשהם הרבה יותר חזקים, הם מפחדים מההשלכות. גם היום הם תוקפים, וישראל לא מגיבה לא ״כי זה לא לבנון אלא חיזבאללה״ אלא כי ישראל לא רוצה להכנס לעימות בצפון בזמן שהיא מתפעלת עימות בדרום, ואיראן לא רוצה עדיין להקריב את הג׳וקר שלה. 

 

הפואנטה היא שכל הדוגמאות שלך מוכיחות שאפשר אחרת, אפשר לחיות בסמיכות לעיראק, סוריה, מצרים, ירדן - ואפילו בסמיכות ללבנון, בלי שאנחנו שולטים בהם. אבל בשטחים זה שונה לגמרי כי ״סיבות״, נניח קרבה גאוגרפית (טיעון שכיח זה שאפשר לירות מרגמה). זה כמובן די קשקוש, כי חיזבאללה יכולים לטווח את ת״א ועובדתית עדיין לא עושים את זה, אז משהו במאזן האימה עובד, וכשלא יעבוד אז נסדר אותו שיעבוד.

 

התמכרות לשליטה, זה מתחיל ונגמר כאן. כח זה מסמם ומאלחש, והפיתוי גדול בעיקר כש״אין לזה השלכות שליליות״. ואז בא אוק׳7 ומזכיר לנו שיש השלכות שליליות, ואז ישראל מתחילה להערים משפחות פלסטיניות אחת על השניה בפקטור 10-20x והעולם מזכיר שזה לא מגניב והישראלים בטוחים שכולם אנטישמיים, בזמן שהכלכלה (=החיים) מתדרדרת מדחי אל דחי.

 

לפני 5 שעות, farkash7 כתב:

מספיק עם הלנסות למצוא איזה פתרון קסם, אין כזה. אנחנו נחיה פה על החרב, ככה פשוט.

יש פתרון אפשרי, הוא ממש לא קסום - האמת שהוא די מחורבן, ולגמרי קיים סיכוי שלא יעבוד. אבל אנשים כמוך מעדיפים, כפי שאתה כותב ממש, לחיות לנצח על החרב. ואנשים כמוני מעדיפים שלא. לצערך, למרות שנניח אפשר לעשות איזושהי הקבלה ביני ובינך בפן המקצועי/אישי, אי אפשר לעשות הקבלה בין הקבוצה שלי והקבוצה שלך: שלי מגנרטת יותר מסים, באסה. ככל שתדמם אותה החוצה, כך הנזק המצטבר יגדל (בפן ההכנסות), וכל זה בזמן שהדמוגרפיה והסכסוך דואגים יחד שבפן ההוצאות גם יהיה גידול, מה קורה כשמגדילים הוצאות ומקטינים הכנסות?

 

ה Value proposition הזה של ״לנצח נחיה על החרב״ מדבר בעיקר לאנשים שעברו אינדוקטרינציה / מנועי-הזדמנויות, ובגדול מהווה סנן טבעי לכשרון ויכולת. אתה יכול לשמור רק על המורעלים / דתיים + פטריוטיים במקסימום, ולכן מהווה סנן טבעי.

 

כמו כן אני מסכים איתך שזה מה שיהיה, אז נחמה פורתא: ניצחת!

 

לפני 5 שעות, farkash7 כתב:

אז מצקצקים כל מני אנשים מתוחכמים ואומרים "אבל לא נתת להם מדינה, הטלת מצור", אז קודם כל מה ההבדל בין עזה למדינה?

מה, אתה באמת לא יודע?

לפני 15 שעות, oryo כתב:

רבים גם לא יודעים להבדיל, מסתבר, בין מדינה ריבונית ובין שטח הנמצא תחת שליטה מוחלטת על נמלי תעופה, ים, גבולות, אנרגיה וכו׳ ע״י מדינות עוינות. כאילו אם רוסיה מחר אומרת ״שומעת ישראל, את מהווה מכשול אסטרטגי עבורי, אין יותר טיסות נכנסות/יוצאות בלי אישור שלי מ-עכ-שיו״ אז אותם אנשים היו אומרים ״וואלה תשמעו, לגיטימי, יש להם צרכים בטחוניים״.

🤷‍♂️

 

לפני 5 שעות, EliC25 כתב:

(1) למה תמיד ישראל זו שצריכה להושיט יד ולעשות את הויתור ראשונה? הרי ויתרנו על שטחים ב2005, הושטנו את היד, ואז נגסו לנו בה עד הכתף.

(2) שוב, רוב האנשים, גם מהצד הימני של המפה הפוליטית, מוכן בתאוריה לוותר על שטחים אם זה יצור עולם אוטופי נטול מלחמות עם הפלסטינים.

אבל אותו רוב גם מחובר למציאות ויודע שזה לא באמת הסיבה והתוצאה.

1) כי הפלסטינים עם מטומטם, הדורות האחרונים שלהם חסרי כל יכולת וכשרון, הם לא בנו שום דבר מעניין ולהערכתי גם לא יבנו, הם יודעים רק להתקרבן ולהתבכיין ולא מספיק מגובשים / פיכחים בשביל להתאגד ולהלחם בטרוריסטים שמנהלים אותם, ספק כי הם חלשים ספק כי הם פונדמנטליסטים. אני חשבתי בעבר שזה בעיקר הראשון, לאחר הסקרים של אונ׳ בית זית דעתי השתנתה ואני חושב שזה יותר השני. מצד שני, בישראל יש ערימות של ביביסטים, אז מי אנחנו שנבקר אותם על הטמטום - הם לפחות עניים מספיק בשביל שיהיה אפשר לתרץ, מה התירוץ של הימנואידים שמצביעים וימשיכו להצביע לממשלת החורבן? בסה״כ אותו חומר אנושי של הפלסטינים, רק עם יותר הזדמנויות.

 

2) נו באמת, איזה שקר. אני בתיאוריה מוכן לקבל מחרתיים 20 מליון דולר לחשבון הבנק, אבל פועל לא מוכן לעבוד. תעשה לי טובה, אתה מדבר כאן במשך עמודים שלמים על זה שאין שום פתרון ואין שום טעם לנסות. מינימום אינטגריטי, בבקשה.

 

לגבי החיבור למציאות, באמת שאין טעם להרחיב מעבר להודעה הארוכה בהגזמה הזו, נגיד ככה בעדינות שאתה יובל פרקש ושאר האנשים שאני עדיין קורא לא מחוברים למציאות יותר ממני יבגני פינדר וכו׳, אין שום פרמטר אובייקטיבי שיוכיח את זה, רק הדעה הסובייקטיבית שלכם ש:

לפני 4 שעות, יובל .מ. כתב:

מתישהו תפסיקו לקבור את הראש בחול רק כי זה מתאים לכם לאג'נדה.

שזו בעיקר הרפיסות שלכם להתמודד עם טענות קונקרטיות, ולהתבנקר בתוך תצורת המחשבה הזו ש״כל האנשים האלו פשוט סתומים״. שזו ״במקרה״ אותה תפיסה ימנית שכל העולם אנטישמי כי מתלוננים שישראל משטחת את עזה בלי להציע שום אלטרנטיבה.

 

איך אמר יובל: ״נשיא ארה״ב מטומטם״ ו/או ״משתפ של חמאס״. זו הרמה, אשכרה.

  • אהבתי 1
  • משעמם 1
  • רעיון טוב! 1

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

הבעיה עם ביידן זה האנשים הדפוקים בממשל שלו ופחות הוא ספציפית.

חוץ מזה שמדובר בשנת בחירות, אין ספק שגם אם טראמפ היה נשיא שמנסה להמשיך לעוד קדנציה הוא היה זורק את ישראל לקיבינימט במידה וזה היה עוזר למטרה שלו בדומה למה שעושה כרגע ביידן.

בסוף המטרה שלו זה לנצח בבחירות. סכסוך באיזה חור בקיבינימט פחות חשוב כרגע.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, oryo כתב:

שזו בעיקר הרפיסות שלכם להתמודד עם טענות קונקרטיות, ולהתבנקר בתוך תצורת המחשבה הזו ש״כל האנשים האלו פשוט סתומים״. שזו ״במקרה״ אותה תפיסה ימנית שכל העולם אנטישמי כי מתלוננים שישראל משטחת את עזה בלי להציע שום אלטרנטיבה.

 

איך אמר יובל: ״נשיא ארה״ב מטומטם״ ו/או ״משתפ של חמאס״. זו הרמה, אשכרה.

העולם בחלקו אנטישמי, אבל בחלקו פשוט מפחד להילחם. הוא מפחד לדרוש את מה שמגיע לו, בדיוק כמו שהשמאל בארץ מוכן להוריד את הראש כל פעם.

יש סיבה למה אתה באוסטין טקסס, אחת המדינות הכי רפובליקניות ולא בפלורידה או סן פרנסיסקו שם מותר לגנוב לך מהחנות כדי לממן את מנת הסם הבאה.

 

יום אחרי שמשוגר מטח מרפיח לעבר כרם שלום, ביידן דורש לפתוח אותו בחזרה. הוא נפתח - מטח נוסף.

זה ברור לכולם (גם לך, גם לשכן שלך וגם לביידן) שישראל לא נכנסת לטבוח בפלשתינאים בעזה, ועדיין ביידן מחפש להפעיל עלינו לחץ כאילו אנחנו אלה שעושיות בעיות. מטומטם/משת"פ חמאס, החלטה שלך.

לפני 23 דקות, SlowRide כתב:

הבעיה עם ביידן זה האנשים הדפוקים בממשל שלו ופחות הוא ספציפית.

חוץ מזה שמדובר בשנת בחירות, אין ספק שגם אם טראמפ היה נשיא שמנסה להמשיך לעוד קדנציה הוא היה זורק את ישראל לקיבינימט במידה וזה היה עוזר למטרה שלו בדומה למה שעושה כרגע ביידן.

בסוף המטרה שלו זה לנצח בבחירות. סכסוך באיזה חור בקיבינימט פחות חשוב כרגע.

כל אמריקאי עם קצת שכל מבין שמחלקים את כספי המיסים שלו כדי שהמלחמות יהיו בישראל/עיראק/אוקראינה ולא בפרל הארבור.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

בדומה לישראלים לא לכל האמריקאים המצביעים יש שכל אחרת היו להם מועמדים לנשיאות נורמלים יותר מצמד הזקנים המגוחכים האלה.

 

  • אהבתי 4

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 53 דקות, oryo כתב:

כאילו יש איזושהי הקבלה בין העברת הפלסטינים ללא הסכמתם למדינה כלשהי (אף אחד לא מדבר על איזו, ואיך מאלצים אותה לקלוט מליוני אנשים - כי התומכים בכך הם ליטרלי חסרי יושרה אינטלקטואלית ולא מוכנים לסיים את המשפטים של עצמם) - ובין נתינת אפשרות לתושבים להשאר במקום או לקבל שיפוי ובית חדש על חשבון משלם המסים.

יש הקבלה ולמעשה חפיפה מלאה בין שני המקרים האלה. לתת למאות אלפים ״בחירה״ שהיא לא בחירה (תעזבו את הבתים שלכם או שישחטו אתכם) זו... לא בחירה.

לפני 53 דקות, oryo כתב:


יש פתרון אפשרי, הוא ממש לא קסום - האמת שהוא די מחורבן, ולגמרי קיים סיכוי שלא יעבוד.

 

הבעיה היא לא ש״קיים סיכוי שהוא לא יעבוד״, אלא שיש מאסה עצומה של ראיות לכך שהוא לא רק שלא יעבוד אלא יחמיר את המצב שבעתיים, שאתה פשוט מתעקש לטמון את הראש בחול ולהתעלם מהן למען איזושהי תקווה מעורפלת לעתיד ורוד עם פרפרים. הימורים בסיכון מאוד גבוה תעשה על החיים של עצמך, לא שלי ושל המשפחה שלי.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, יובל .מ. כתב:

כאילו אנחנו אלה שעושיות בעיות

כאילו? ממש לא. ישראל מתנהלת בצורה שערורייתית. זה לא משחק סכום אפס, בעולם שלך יש טובים ורעים, בעולם האמיתי יש שחקנים עם נרטיבים, ומה לעשות שהנרטיב הישראלי של "עם שוחר שלום" הוא כבר הרבה מאוד שנים לא רלוונטי? 

נכון להיום זה "עם שוחר שליטה". 

 

גם אני חושב שישראל עושה בעיות, ואם/כש תחשוב שזה אומר שאני מטומטם או אנטישמי זה יעיד עליך - לא עלי.

אם אתה מעוניין להיות רציני תתייחס קונקרטית לשאלה: *מה התכנית עבור היום שאחרי?* - התשובה "לא יודע נראה אח"כ" לעתים לא מספיק טובה כשאתה מבקש אשראי להרוג עשרות אלפי אנשים, מה לעשות, *זו* המציאות. 

 

אם קראת קצת את מה שאני כותב אולי שמת לב שזה לא ההרג שמטריד אותי, אלא חוסר הפואנטה שלו. הרג אינו מטרה אלא כלי להשגת מטרה, וישראל הנוכחית לא באמת ברורה במטרות שלה. אם ההרג משרת את "אנחנו רוצים חטופים חזרה" ותו לא, ובכן, זה לא עובד כ"כ טוב כי זה נותן גושפנקא לפלסטינים עבור אוק7, יש להם 'חטופים' משלהם. 

 

אם ההרג הוא עבור מטרה של ישיבה למומ על פתרון, זה כבר נשמע יותר טוב. ואם הצד השני לא רוצה לשבת, יופי, תן להם בראש.

 

מהצד הישראלי, הצד היחידי שמעניין אותי, הבעיה מתחילה ונגמרת ברבבות האנשים שמאמינים בלב שלם ש"לנצח נחיה על החרב" ובפרט "לנצח נשלוט בפלסטינים". הם לא אנטישמים, ואני לא רוצה להתייחס למנת משכל מדומיינת, אבל התזה הזו לכשעצמה היא-היא הסכנה האמיתית. הרבה יותר מערבים מפגרים שלא יודעים לבנות תחנת כח גם אם אמא שלהם תמות מקור בחדר. 

  • רעיון גרוע 1

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, oryo כתב:

יש פתרון אפשרי, הוא ממש לא קסום - האמת שהוא די מחורבן, ולגמרי קיים סיכוי שלא יעבוד. אבל אנשים כמוך מעדיפים, כפי שאתה כותב ממש, לחיות לנצח על החרב. ואנשים כמוני מעדיפים שלא. לצערך, למרות שנניח אפשר לעשות איזושהי הקבלה ביני ובינך בפן המקצועי/אישי, אי אפשר לעשות הקבלה בין הקבוצה שלי והקבוצה שלך: שלי מגנרטת יותר מסים, באסה. ככל שתדמם אותה החוצה, כך הנזק המצטבר יגדל (בפן ההכנסות), וכל זה בזמן שהדמוגרפיה והסכסוך דואגים יחד שבפן ההוצאות גם יהיה גידול, מה קורה כשמגדילים הוצאות ומקטינים הכנסות?

 

ה Value proposition הזה של ״לנצח נחיה על החרב״ מדבר בעיקר לאנשים שעברו אינדוקטרינציה / מנועי-הזדמנויות, ובגדול מהווה סנן טבעי לכשרון ויכולת. אתה יכול לשמור רק על המורעלים / דתיים + פטריוטיים במקסימום, ולכן מהווה סנן טבעי.


"קיים סיכוי שלא יעבוד" זה תאור של איש מכירות שמנסה למכור תסריט ש"קיים סיכוי של 99% שהוא לא יעבוד ואם זה לא יעבוד אכלתם אותה ביג טיים" במקום תסריט שעובד (אולי עובד עקום) כבר 75+ שנה.
אני מעדיף להיות עם ציפור אחת ביד מאשר עם שתיים על העץ.

הייתי אומר גם שאתה קצת מרים לעצמך, "אנשים כמוני". אני מאחל לך שתמשיך להצליח מכל הלב לא צריך לדבר בסגנון "אנשים כמוני", יש כאן עוד אנשים שמרוויחים לא רע ומשלמים יותר מדי מיסים עם אזרחויות נוספות ומקצוע שמאפשר לעשות רילוקיישן די בקלות שפשוט חושבים אחרת. אתה מוצא איזה קשר ישיר בין השניים, אולי כי יש לך המון אינטרקציה עם אנשים שעושים רילוקיישן או שוקלים וכן הם בחתך של הקבוצה הזו, אבל זה לא אומר שכולם בקבוצה הזו חושבים אותו דבר.

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 3

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, farkash7 כתב:

הייתי אומר גם שאתה קצת מרים לעצמך, "אנשים כמוני". אני מאחל לך שתמשיך להצליח מכל הלב, אבל יש כאן עוד אנשים שמרוויחים לא רע ומשלמים יותר מדי מיסים עם אזרחויות נוספות ומקצוב שמאפשר לעשות רילוקיישן די בקלות שפשוט חושבים אחרת. אתה מוצא איזה קשר ישיר בין השניים, אולי כי יש לך מון אינטרקציה עם אנשים שעושים רילוקיישן או שוקלים וכן הם בחתך של הקבוצה הזו, אבל זה לא אומר שכולם בקבוצה הזו חושבים אותו דבר

לא צריך להרים לעצמי, הנתונים עושים את זה: דפוסי הצבעה. יש סיבה להלימה בין כושר השתכרות והשכלה ובין דפוסי הצבעה, אתה יכול לספר לעצמך עד מחר שזה כי שטפו לי את המח בטכניון - אבל זה קשקוש, כמובן. 

 

יש סיבה שאני יכול לספור על יד אחת אנשים מצליחים, אובייקטיביים, שהם ביביסטים (אין לי חסם כניסה לנטוורק). יש סיבה שדפוסי ההצבעה נראים כפי שהם נראים. אני לא צריך להרים לעצמי כלום, אני יודע מה אני שווה אובייקטיבית ומעניין לי את הזיבי מה חושבים אנשים זרים בפורום בישראל, אני מעלה כאן טיעון. כמו כן תקרא את החלק בו התייחסתי ממש ספציפית להשוואה ביני ובינך בשביל שלא תחשוב שזה מרמז משהו אישי (זה לא) 🙂

 

מוזמן להראות לי שאין הלימה בין הנ"ל, או לספק הסבר חזק אחר, ואשנה את דעתי. מה שיפה בנתונים זה שאין להם אג'נדה.

לפני 9 דקות, farkash7 כתב:

"קיים סיכוי שלא יעבוד" זה תאור של איש מכירות שמנסה למכור תסריט ש"קיים סיכוי של 99% שהוא לא יעבוד ואם זה לא יעבוד אכלתם אותה ביג טיים" במקום תסריט שעובד (אולי עובד עקום) כבר 75+ שנה

ברכותיי, סוף סוף הבנת למה ביביסטים - אנשים שאני ואתה מסכימים שהם הזויים לגמרי - ממשיכים וימשיכו להצביע לביבי. 

 

לגבי ה99% הייתי מזמין אותך להתייחס לשלל הדוגמאות שנתתי אבל בוא, אתה לא שם עדיין.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביביסטים הם מטומטמים, אני אומר את זה הרבה, ומצטער אם אני מעליב מישהו, זה לא קשור לאם הם משכילים או לא, מי שעדיין מאמין למותג הדהוי הזה שנקרא בנימין נתניהו אחרי כל מה שעברנו חייב להיות מטומטם.
להקביל את ביבי לשאלת הכן לא מדינה פלסטינאית זה קצת לחטוא למטרה, ביבי הרבה יותר גרוע.

בלי קשר לזה אני חושב שגם במחנה "רק לא ביבי" שאני דרך אגב חבר של כבוד בו תמצא המון אנשים, אולי אפילו רוב שיהיו נגד לתת לחברה האלה מדינה/שליטה.
לכל היותר אוטונומיה רחבה ל-20 שנה ואז נדבר.
אי אפשר לומר שלא נעשו נסיונות עם החברה האלה ויותר מאחד, לא סתם דעת הקהל פה השתנתה ב-30 שנה האחרונות.
אם בשנות ה-90 בשיאו של אוסלו הייתה תקווה, וכך גם בהתנתקות, היום כנראה רוב אלה שתמכו יגידו לך "שום סיכוי".
זה לא כי הם מטומטמים/מסרבים לשנות את דעתם, בדיוק להפך.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, MostlyWicked כתב:

... מה? מה אתה מקשקש? טראמפ לא עשה שום ״דברים רעים עם סיבה״, הוא גינה ניאו נאצים באופן עקבי, תמך בישראל באופן מאוד עקבי, כל מה שיש לך זה שיש אנשים רעים שתומכים בו (גם בשמאל בישראל ובחו״ל תומכים אנשים מאוד רעים, אין לזה משמעות) ו-sound bytes שהתקשורת עיוותה את משמעותם לחלוטין, כפי שמאוד מאוד ברור למי שצופה בדבריו עם קונטקסט.

 

או שיש לך בעיות רציניות עם הבנת הנקרא או שאתה עיוור לחלוטין וחבל על הזמן לדבר אתך. אני שם כאן את הטקסט המלא, שכל אחד ישפוט בעצמו.

 

ציטוט

In August 2017, neo-Nazis and white supremacists assembled in Charlottesville, Virginia, for a “Unite the Right” rally. They protested plans to remove a statue of Confederate general Robert E. Lee. Some of them chanted “Jews will not replace us,” and the Nazi slogan “Blood and Soil.” Swastika flags flew on “full display”. One protester drove a speeding car into a group of counter-protesters, killing a woman and injuring nineteen others. The car’s driver, James Alex Fields, Jr., of Ohio, was later convicted of murder. A former teacher of his reportedly described Fields as “fascinated by Nazism.” From his jail cell, Fields texted his mother “a meme of Hitler.”

Several days after the Charlottesville events, Trump stated that “the neo-Nazis and the white nationalists… should be condemned, totally,” as “rough, bad people.” Yet he suggested they had been the targets of the violence: “a group on this side, … you can call them the left, … came violently attacking the other group.” Trump emphasized repeatedly that there was “blame on both sides” and “very fine people on both sides.”

לפני כשעה, MostlyWicked כתב:

 

בקיצור טראמפ עדיף על ביידן בכל פרמטר. הוא צלול, הוא פרו-ישראלי, והוא מאוד עקבי. ביידן סנילי והוכיח שהמדיניות שלו כלפי ישראל מאוד לא עקבית.

 

מאוד עקבי 🤣🤣🤣🤣🤣

כאשר החברו הטוב ביבי בתור ראש ממשלת ישראל בירך (באיחור רב) את ביידן על זכייתו הוא הפך מאוהב לאויב. תאר לעצמך מה היה קורה אם ביבי ולהקתו היו שופכים עליו 1% מאותה זוהמה שהם שפכו על ארה"ב וביידן בפרט. בנוסף טראמפ הוא ביזנסמן ואם תזדמן לו עסקה טובה עם ערב הסעודית, קטאר וסנוואר הוא ימכור את ישראל בלי לחשוב פעמיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, farkash7 כתב:

לכל היותר אוטונומיה רחבה ל-20 שנה ואז נדבר.

מה אתה רציני? זה לתת להם שליטה.

ואם זה לא ברור מאליו - אף אחד (בטח לא אני) טוען שצריך לתת להם מחר מדינה להחל להם הצלחה יאללה ביי, אלא להביע רצון וכוונה לבנות תשתית עבור יעד סופי שהוא מדינה פלסטינית. להכיר בעובדה שזה מה שיקרה בלאו הכי בסוף, ולנסות לחתור לכך שזה יקרה בתנאים האידיאליים עבור ישראל, ולהבין מההתחלה שזה לא ״שלום״ אלא ״פרידה״ - על שלל המשתמע מכך.

 

כשמדינת הזבל תקום, ותהיה עצמאית אנרגטית, ותחליט לעשות משהו ולאבד מיד את כל התשתיות - זבש״ה. כשיהיה להם משהו לאבד, או שהם יאבדו אותו, או שימנעו מלאבד אותו. אני באמת לא יודע כי מדובר במטומטמים, אני בוודאי יודע שלחימה מול מדינה ריבונית אינה שקולה בשום צורה ללחימה מול אוכלוסיה אזרחית שנמצאת בשליטתך - גם אם בא לך להעמיד פנים שזה לא המצב (כמו בעזה).

  • אהבתי 1

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 43 דקות, oryo כתב:

כאילו? ממש לא. ישראל מתנהלת בצורה שערורייתית. זה לא משחק סכום אפס, בעולם שלך יש טובים ורעים, בעולם האמיתי יש שחקנים עם נרטיבים, ומה לעשות שהנרטיב הישראלי של "עם שוחר שלום" הוא כבר הרבה מאוד שנים לא רלוונטי? 

נכון להיום זה "עם שוחר שליטה". 

 

גם אני חושב שישראל עושה בעיות, ואם/כש תחשוב שזה אומר שאני מטומטם או אנטישמי זה יעיד עליך - לא עלי.

אם אתה מעוניין להיות רציני תתייחס קונקרטית לשאלה: *מה התכנית עבור היום שאחרי?* - התשובה "לא יודע נראה אח"כ" לעתים לא מספיק טובה כשאתה מבקש אשראי להרוג עשרות אלפי אנשים, מה לעשות, *זו* המציאות. 

 

אם קראת קצת את מה שאני כותב אולי שמת לב שזה לא ההרג שמטריד אותי, אלא חוסר הפואנטה שלו. הרג אינו מטרה אלא כלי להשגת מטרה, וישראל הנוכחית לא באמת ברורה במטרות שלה. אם ההרג משרת את "אנחנו רוצים חטופים חזרה" ותו לא, ובכן, זה לא עובד כ"כ טוב כי זה נותן גושפנקא לפלסטינים עבור אוק7, יש להם 'חטופים' משלהם. 

 

אם ההרג הוא עבור מטרה של ישיבה למומ על פתרון, זה כבר נשמע יותר טוב. ואם הצד השני לא רוצה לשבת, יופי, תן להם בראש.

 

מהצד הישראלי, הצד היחידי שמעניין אותי, הבעיה מתחילה ונגמרת ברבבות האנשים שמאמינים בלב שלם ש"לנצח נחיה על החרב" ובפרט "לנצח נשלוט בפלסטינים". הם לא אנטישמים, ואני לא רוצה להתייחס למנת משכל מדומיינת, אבל התזה הזו לכשעצמה היא-היא הסכנה האמיתית. הרבה יותר מערבים מפגרים שלא יודעים לבנות תחנת כח גם אם אמא שלהם תמות מקור בחדר. 

בוא אשאל אותך אחרת - מה התוכנית של קטאר/מצרים ליום של אחרי? מה עם ראשי חמאס?

למה באף הצעה לא הועלתה אפשרות של הגליית ראשי חמאס? כניעת הארגון? פירוק מנשק?

למה תמיד בעלות הברית של ישראל דורשות ממנה דברים מהותיים כמו התחייבויות להקמת מדינה פלסטינית, אבל אף אחד לא מחפש להפעיל לחץ אמיתי על חמאס?

אתה שוב חוזר לשליטה - אף אחד לא רוצה שליטה למעט בודדים אקסטרה קיצוניים, הרוב מבין שזה הכרח כרגע כדי לשלוט פה. אתה בעצם אומר "בוא ננסה", וואלה לא רוצה לנסות משהו שייתן לי עוד סכנה. יש מזה מספיק.

 

בקשר להפעלת אלימות - זה בדיוק מה שישראל עושה, ארצות הברית רצתה תוכנית פינוי - קיבלה. השטח ההומניטרי הורחב, יש סיוע בכמויות, העזתיים אוכלים יותר בשר ממני וממך ביחד, פחיות שימורים עולות שקל, אפשר להיכנס לרפיח. למה לצאת נגד זה פעם אחר פעם? מה הלחץ לתת לחמאס אוויר לנשימה?

אתה מבין שבעצם אומרים לישראל "אל תלחמו ובואו למשא ומתן כשאתם בנחיתות"?

עריכה אחרונה על ידי יובל .מ.
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...