Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש רמת-גן 11.09


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דליל זה עוד טוב



 

אני כרגיל יגיע - וכרגיל יגיעו בטח עוד 3-4 אנשים

 

אנשים מנסים להשלות את עצמם שיש מפגש פורה כמו מפגשי המשופרות ביום שישי..

 

חברה, אם לא תבואו, לא יהיו מפגשים!

פורסם
תזכיר לי מי אתה?

באמת נחמד שאתה אומר לכולם להגיע אבל כולנו יודעים שהעניין מאד דליל באיזור המרכז..

 

קטן כזה....:wink: עם Seat Toledo (כסופה)

פורסם

אנשים, במפגש הוא ב12, אז במקום להגיד לאנשים להגיע ב1 והם יגיעו ב2 כולם להגיע ב12 וככה יהיה כיף.



 

(אז מה אם יש לי נטיה לאיחורים, אני רגיל לתת זמנים לא לעמוד בהם :smile: )

 

יום שבת הזה אני מגיע ב12 (אני יראה לכם מה זה)

 

...מי שמגיע ראשון מתבקש להעיר את הנהג שישן במיצובישי האפורה:biglaugh::sleeping::sleeping::sleeping:

 

אלון

פורסם

אנשים, במפגש הוא ב12, אז במקום להגיד לאנשים להגיע ב1 והם יגיעו ב2 כולם להגיע ב12 וככה יהיה כיף.



 

 

(אז מה אם יש לי נטיה לאיחורים, אני רגיל לתת זמנים לא לעמוד בהם :smile: )

 

יום שבת הזה אני מגיע ב12 (אני יראה לכם מה זה)

 

...מי שמגיע ראשון מתבקש להעיר את הנהג שישן במיצובישי האפורה:biglaugh::sleeping::sleeping::sleeping:

 

אלון

 

אין לך סיכוי לישון לפני המפגש-הולכים לדוג בבוקר...

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."


×
×
  • תוכן חדש...