Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 6 2013 & לקסוס IS250


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ב"רמת גימור f" אתה מתכוון ללקסוס isf? או משהו אחר שאני לא מכיר? כי הisf זה רכב שונה לחלוטין, שמתחרה בm3 וה rs4 ולא במאזדה 6. הוא גם אמור לעלות בהתאם. מה גם שאני לא בטוח שהן קיימות בארץ.

 

יש רמת גימור F שזה רק עיצובי

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה משווה בין לקסוס למזדה? ללקסוס יש הנעה אחורית דרך אגב והיא יותר בכיוון של קטגוריה מנהלים/יוקרה קטנה כמו סדרה 3 וC קלאס ולא כמו מזדה 6 שהיא משפחתית גדולה. לא יודע אם אתה מחפש ייחודיות (אם בחרת שירוקו אני מניח שזה חשוב לך), אז מזדות 6 יהיו ים על הכביש כאשר יקחו אותם הרבה מאוד ליסינגאים. לקסוס לאומת זאת רכב די נדיר על כבישינו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אין מה להשוות בכלל בין מאזדה 6 ללקסוס , אתה משווה מרצדס לקאיה .

איפה מצאת בדיוק IS250 עם גימור של F ?

ראיתי כמה על הכביש - אף אחד לא מוכר , וניסיתי!

הלוואי והיה פה ISF , לא מיבאים אותה לישראל , יש 2 בתל אביב אשר הוברחו תחת רשיון של IS250 בגימור של F, אחד נתפס ע"י בוחן תנועה והרכב הוחרם . ניסיתי לייבא אותה אך הדבר בלתי אפשרי , כנ"ל הIS350 שהיא יותר חזקה - גם אותה אי אפשר לייבא .

סה"כ הIS250 רכב חזק מאוד 210 כ"ס , הנעה אחורית , פדלים להעברת הילוכים על ההגה , כל פינוק אפשרי שלא יצא גם במאזדה 6 שנת 2019!!! רכב אמין מאוד!!! ויש לי מאזדה 6 בחברה , וסובארו בי4 , וזה פח ליד הלקסוס !

 

שומאכר - המאזדה יותר חזקה מהלקסוס? איפה אתה חי?

 

ותרדו מהרעיון שהרבה איבזור גורם לתקלות - בלקסוס אין תקלות!!!

אני מחזיק את הרכב הזה כרכב שני בבית עוד מעט שלוש שנים , היתה לי תקלה אחת של נורת קסנון שרופה , והרכב כבר לא באחריות ועדיין הוחלף תחת אחריות רצון טוב , הרכב שימש אותי כרכב עבודה בתוך אתרי בניה ונסיעות בדרכים משובשות מאוד לפעמים כשאין ברירה - ומפגין אמינות מדהימה!

הלוואי שבבמוו יתיחסו ככה ללקוחות שלהם או במרצדס .

 

אם מצאת IS בגימור של F שנת 2010 ומעלה במצב טוב , אשמח אם תגיד לי איפה :-) , כי אני מחכה ברשימת המתנה לרכב הזה כבר המון זמן ולא הגיע לטרייד אין שלהם.

זה הרכב היחיד שלהם שעקב הביקוש הגבוהה הם מנהלים רשימת המתנה , וברגע שמגיע רכב אחרי שעה הוא כבר מכור .

Lexus Is250 - The Presuite Of Perfection

BMW 330ci E93 - The Ultimate Driving Machine:evil:

פורסם
אין מה להשוות בכלל בין מאזדה 6 ללקסוס , אתה משווה מרצדס לקאיה .

איפה מצאת בדיוק IS250 עם גימור של F ?

ראיתי כמה על הכביש - אף אחד לא מוכר , וניסיתי!

הלוואי והיה פה ISF , לא מיבאים אותה לישראל , יש 2 בתל אביב אשר הוברחו תחת רשיון של IS250 בגימור של F, אחד נתפס ע"י בוחן תנועה והרכב הוחרם . ניסיתי לייבא אותה אך הדבר בלתי אפשרי , כנ"ל הIS350 שהיא יותר חזקה - גם אותה אי אפשר לייבא .

סה"כ הIS250 רכב חזק מאוד 210 כ"ס , הנעה אחורית , פדלים להעברת הילוכים על ההגה , כל פינוק אפשרי שלא יצא גם במאזדה 6 שנת 2019!!! רכב אמין מאוד!!! ויש לי מאזדה 6 בחברה , וסובארו בי4 , וזה פח ליד הלקסוס !

 

שומאכר - המאזדה יותר חזקה מהלקסוס? איפה אתה חי?

 

ותרדו מהרעיון שהרבה איבזור גורם לתקלות - בלקסוס אין תקלות!!!

אני מחזיק את הרכב הזה כרכב שני בבית עוד מעט שלוש שנים , היתה לי תקלה אחת של נורת קסנון שרופה , והרכב כבר לא באחריות ועדיין הוחלף תחת אחריות רצון טוב , הרכב שימש אותי כרכב עבודה בתוך אתרי בניה ונסיעות בדרכים משובשות מאוד לפעמים כשאין ברירה - ומפגין אמינות מדהימה!

הלוואי שבבמוו יתיחסו ככה ללקוחות שלהם או במרצדס .

 

אם מצאת IS בגימור של F שנת 2010 ומעלה במצב טוב , אשמח אם תגיד לי איפה :-) , כי אני מחכה ברשימת המתנה לרכב הזה כבר המון זמן ולא הגיע לטרייד אין שלהם.

זה הרכב היחיד שלהם שעקב הביקוש הגבוהה הם מנהלים רשימת המתנה , וברגע שמגיע רכב אחרי שעה הוא כבר מכור .

נראה לי שמעט נסחפת ידידי,

1.ההבדלים בין הלקסוס ל6 החדשה ההיו מצומצמים משמעותית הIS250 הוצגה לפני כ7 שנים,בעוד ה6 מוצגת רק השנה אין מה לעשות הזמן עושה את שלו,זה קצת הגזמה מצדך להגיד "שזה להשוות בין מרצדס לקיה".

2.הלקסוס ממש לא רכב חזק מאוד אולי זריז אבל לא יותר ,208 סוסים אם אני לא טועה,וביצועים דיי פושרים של 0-100 ב8.5,וזה שיש לה אופציה להעברת הילוכים זה רק גימיג שיווקי,שאנשים כמוך יחשבו שהם ארטון סיינה מאחוריי ההגה.

Porsche 944 turbo

פורסם

כשיהיה מנוע כזה למאזדה , או רמת גימור שמתקרבת ללקסוס , אני מדבר על פרימיום טק .

והלקסוס עברה מתיחת פנים לפני שנתיים בערך , שינוי קל לא הרבה שמו לב .

Lexus Is250 - The Presuite Of Perfection

BMW 330ci E93 - The Ultimate Driving Machine:evil:

פורסם
אין מה להשוות בכלל בין מאזדה 6 ללקסוס , אתה משווה מרצדס לקאיה .

איפה מצאת בדיוק IS250 עם גימור של F ?

ראיתי כמה על הכביש - אף אחד לא מוכר , וניסיתי!

הלוואי והיה פה ISF , לא מיבאים אותה לישראל , יש 2 בתל אביב אשר הוברחו תחת רשיון של IS250 בגימור של F, אחד נתפס ע"י בוחן תנועה והרכב הוחרם . ניסיתי לייבא אותה אך הדבר בלתי אפשרי , כנ"ל הIS350 שהיא יותר חזקה - גם אותה אי אפשר לייבא .

סה"כ הIS250 רכב חזק מאוד 210 כ"ס , הנעה אחורית , פדלים להעברת הילוכים על ההגה , כל פינוק אפשרי שלא יצא גם במאזדה 6 שנת 2019!!! רכב אמין מאוד!!! ויש לי מאזדה 6 בחברה , וסובארו בי4 , וזה פח ליד הלקסוס !

 

שומאכר - המאזדה יותר חזקה מהלקסוס? איפה אתה חי?

 

ותרדו מהרעיון שהרבה איבזור גורם לתקלות - בלקסוס אין תקלות!!!

אני מחזיק את הרכב הזה כרכב שני בבית עוד מעט שלוש שנים , היתה לי תקלה אחת של נורת קסנון שרופה , והרכב כבר לא באחריות ועדיין הוחלף תחת אחריות רצון טוב , הרכב שימש אותי כרכב עבודה בתוך אתרי בניה ונסיעות בדרכים משובשות מאוד לפעמים כשאין ברירה - ומפגין אמינות מדהימה!

הלוואי שבבמוו יתיחסו ככה ללקוחות שלהם או במרצדס .

 

אם מצאת IS בגימור של F שנת 2010 ומעלה במצב טוב , אשמח אם תגיד לי איפה :-) , כי אני מחכה ברשימת המתנה לרכב הזה כבר המון זמן ולא הגיע לטרייד אין שלהם.

זה הרכב היחיד שלהם שעקב הביקוש הגבוהה הם מנהלים רשימת המתנה , וברגע שמגיע רכב אחרי שעה הוא כבר מכור .

 

אחלה הגזמות...יש הרבה דברים כמו מרווח למשל שמאזדה עדיפה

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

רק אני לא מבין מה ההתלהבות הגדולה מחבילת ה-F שהוצעה בארץ?

שמתי לב רק שיש ג'אנטים שונים, חוץ מזה היא נראית אותו דבר.

 

אני מחבב את ה-IS אבל יש לה חסרונות כמו מושב אחורי בלתי שימושי בעליל, צפיפות כללית בתא הנוסעים והתנהגות כביש משעממת.

לדעתי אם כבר סדאן יוקרתית אז סדרה 3 או אאודי A4, רצוי משומשות שספגו כבר חלק מירידת הערך, התמורה למחיר לא רעה.

פורסם

הלקסוס כבר בערוב ימייה, במרץ כבר תוצג המחליפה.

התנהגות משעממת, צפופה כמו סופר מיני, מנוע אנמי. גימור וחומרים מעולים, אמינות נפלאה ושירות מדהים.

סה"כ רכב נחמד אבל מפסיד לכל המתחרות.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

רק בנתונים היבשים המאזדה כבר חזקה יותר: 0-100 ב-7.5 שניות לעומת 8.1 של הלקסוס, ככה שכנראה אני לא חי בסרט.

עוד נתון בשבילך: הלקסוס שוקלת כמעט 300 קילו יותר מהמאזדה, וחזקה ממנה בפחות מ-20 כ"ס עם אותו קג"מ.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

שומאכר, השאלה מה פותח שרשור רוצה. להיות הראשון בכל רמזור אבל רק בקו ישר או הוא רוצה רכב הנעה אחורית ייחודי עם אחיזה טובה. גם קח בחשבון שנתוני פרוספקט מאוד מאוד אופטימיים, אולי במציאות אין הבדל בזינוק הקלסי בין לקסוס למזדה. 300 ק"ג תוספת זה לא תמיד חיסרון, מבחינת יציבות זה דווקא יכול להיות יתרון.

חוץ מזה, בעוד שנה אתה יודע כמה יהיו מזדות כאלה בכל כביש?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
יש במחירים האילו אינפנטי G37 2009 .אוכלת אותם בלי מלח.:idea:

 

מצטרף. לי יש כזו 2010 והרכב מדהים. מרווח, מאובזר, אוחז נפלא והמנוע הזה עם הצליל המושלם שפשוט לא נגמר...

 

ולגבי צריכת הדלק - בממוצע 1:9. אם לא משתוללים הבין עירוני די סביר (1:11) ובעיר שטוחה היא תעשיה 1:7.

 

והחיוך שלא נגמר...

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

ה6 מקבל ביקורות שליליות בכל מה שקשור לאיכות הנסיעה ולגימור הפנימי.

אני לא הייתי חושב פעמיים ולוקח IS בת שנתיים,

בכל מקרה כדאי לך לשקול גם את האינפיטי,רכב מהנה לנהיגה וחזק מאד[320 סוסים משובחים].

הייתי מעדיף את האינפיניטי על ה IS בלי למצמץ.


×
×
  • תוכן חדש...