Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מתלבט האם כדאי לרכוש רכב סקודה ייטי 1.2 DSG חדש ובמיוחד האם כדאי עכשיו 2012.

בעקרון יש לי הטבת מחיר שניתנה במסגרת מבצע חבר של 11,000 שח + 2000 אביזרים (איתורן ודיבורית).

יחד עם זאת אני חושש שירידת הערך תהיה מואצת כבר עוד חודש כשיצאו רכבי 2013.

אני יודע שהמחירון הוא ע"פ חודש יחד עם זאת ,המחירון במתכונת הזאת נכשל ואף אחד לא מוסיף למחיר כסף עבור חודשים.

כמה אחוזי הנחה לדעתכם הופכים רכישה בסוף שנה לכדאית?.

 

שאלות לגבי רכישת יטי

 

הדעות חלוקות לגבי טיב השילוב שך טורבו ו DSG ,כנראה שהטיפולים והתיקונים יקרים יותר מאשר רכב בעל מנוע אטמוספרי וגיר אוט מסורתי,

ולא ברור לי מה רמת הסחירות של רכב כזה?

 

 

האמת שהייתי שמח לרכוש מאזדה CX5 שם טיב הרכב ורמת הסחירות לא מוטלת בספק ,כנראה שהביטוח יהיה זול יותר הבעיה שצריך להגדיל את המימון ב 23K נוספים שכרגע מהווים מכשול.

כמו כן הרכב הנ"ל יהיה במקום רכב ליסינג ואנחנו נוסעי כ 27K בשנה ... כנראה שההוצאה עבור הרכב הנ"ל תהיה יקרה יותר מהליסינג בכמה מאות שקלים לחודש ... וזה מבאס

בקיצור אשמח לשמוע את חוות דעתכם לכל הנאמר למעלה ...

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הייתי בהתלבטות כמוך בין היטי לבין ה- cx5, בסוף רכשתי את ה- cx5 בחודש אוגוסט השנה.

 

ההחלטה נפלה בעיקר עקב מרווח פנים ותא מטען גדולים יותר במאזדה וגבוליים בסקודה בשביל משפחה עם ילדים (תאי המטען לכאורה זהים בגודל אבל בפועל כאמור לא).

 

מבחינת יחידת ההנעה של היטי דווקא התרשמתי שהיא מוצלחת יותר משל במאזדה ומוצלחת בכלל. הביצועים מצויינים והמנוע שקט. המנוע במאזדה מחוספס יחסית ומרעיש.

 

הבנתי כי השוק של היטי מצויין. חבר שלי מכר כזאת במהירות ומעל המחירון.

 

לגבי רכישה בסוף השנה, לפי מה שאני נוכחתי המתכונת של חודש עליה לכביש לא נכשלה בכלל, רק שככל שהרכב נרכש ממש לקראת סוף השנה קשה יותר לקבל את מלוא התוספת אלא רק את חלקה.

 

סקודה מציעים מעת לעת מבצעים לכלל הלקוחות ולא רק בסוף השנה, סדר גודל הנחה ליטי כ- 7 א׳ ש״ח, אבל ככל הנראה מבצע נוסף יהיה רק במחצית השנה הבאה והלאה.

 

דרך אגב ברבעון הראשון של 2013 תוצג מתיחת פנים ליטי.

 

נראה שרכישה כעת במחיר הנחת חבר לעומת רכישה במחיר מלא בינואר, במקרה הגרוע לא תפסיד מכך דבר ובמקרה הטוב אולי אף ״תרוויח״ מכך כמה אלפי ש״ח.

 

מה שכן יש גם עניין פסיכולוגי של שנת דגם חדשה.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

אם אתה הולך להחזיק את הרכב יותר משנתיים-שלתיד וש משתלם לך לרכוש עם ההנחה עכשיו, כי גם אם יהיה הפרש במחיר המכירה בעתיד, הוא יהיה נמוך יותר מההנחה שתקבל עכשיו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חברים, אולי די עם סיפור "מתיחת הפנים" בקרוב? זה מידע מוטעה ומטעה.

 

מתיחת הפנים תוצג רק בסוף 2013 (ודגם חדש ב-2015), כך שמתיחת הפנים לא תיובא ארצה לפני 2014 (וגם זה סביר להניח שיקרה אי שם לקראת אמצע השנה, במידה ולא יהיו בעיות יצור / אספקה).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
הייתי בהתלבטות כמוך בין היטי לבין ה- cx5, בסוף רכשתי את ה- cx5 בחודש אוגוסט השנה.

 

ההחלטה נפלה בעיקר עקב מרווח פנים ותא מטען גדולים יותר במאזדה וגבוליים בסקודה בשביל משפחה עם ילדים (תאי המטען לכאורה זהים בגודל אבל בפועל כאמור לא).

 

מבחינת יחידת ההנעה של היטי דווקא התרשמתי שהיא מוצלחת יותר משל במאזדה ומוצלחת בכלל. הביצועים מצויינים והמנוע שקט. המנוע במאזדה מחוספס יחסית ומרעיש.

 

הבנתי כי השוק של היטי מצויין. חבר שלי מכר כזאת במהירות ומעל המחירון.

 

לגבי רכישה בסוף השנה, לפי מה שאני נוכחתי המתכונת של חודש עליה לכביש לא נכשלה בכלל, רק שככל שהרכב נרכש ממש לקראת סוף השנה קשה יותר לקבל את מלוא התוספת אלא רק את חלקה.

 

סקודה מציעים מעת לעת מבצעים לכלל הלקוחות ולא רק בסוף השנה, סדר גודל הנחה ליטי כ- 7 א׳ ש״ח, אבל ככל הנראה מבצע נוסף יהיה רק במחצית השנה הבאה והלאה.

 

דרך אגב ברבעון הראשון של 2013 תוצג מתיחת פנים ליטי.

 

נראה שרכישה כעת במחיר הנחת חבר לעומת רכישה במחיר מלא בינואר, במקרה הגרוע לא תפסיד מכך דבר ובמקרה הטוב אולי אף ״תרוויח״ מכך כמה אלפי ש״ח.

 

מה שכן יש גם עניין פסיכולוגי של שנת דגם חדשה.

 

אני מודע שצריכה להיות מתיחת פנים קלה ליטי אך בסוכנות מסרו כי לא צפויה מתיחה כזאת ב 2013.

ע"פ פרסומים שונים גם מנוע ה 1.2 שופר (יהיה בהיצע המנועים של גולף 7 )ועתה הוא מפיק 120 כ"ס מצמפיון נמסר כי לא ידוע להם על כך וכי המנוע המוכר לא צפוי להשתנות ב 2013.לגבי DSG אני רואה פה הודעות מצד אנשים שאומרים להתרחק כמו מאש ומנגד אנשים שמשבחים ומהללים ,לך תדע איפה האמץת ...

פורסם

בגדול כדאי להמתין לנצח - תמיד יהיה דגם חדש באופק ושיפורים כאלה ואחרים.

 

ולגבי הגיר. נכון לעכשיו נוסעים בארץ יותר מ-10000 מכוניות עם הגיר הזה. את הרעש עושים כמה עשרות לקוחות קולניים שכלי רכב שלהם נפלו בצד הלא טוב של הסטטיסטיקה.

 

מעבר לכך צ'מפיון נותנת אחריות לגיר לחמש שנים. כך שגם במקרה של תקלה יש לך על מי לסמוך.

 

בכל מקרה הבלאי בגיר הוא גדול יותר משמעותית אם רוב הנסועה היא עירונית או כרוכה בעמידה בפקקים.

 

אם זה המצב אצלך ואתה חושש מתקלות - אולי כדאי שתחפש דגם אחר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ה-1.2TSI ישאר עם 105 כ"ס, ללא שום שינוי. מעליו יהיה ה-1.4TSI ACT עם 140 כ"ס, במקומו של ה-1.4TSI עם ה-125 כ"ס. מעליו יהיה 1.8TSI עם 180 כ"ס, במקומו של ה-1.8TSI עם ה-160 כ"ס. בניגוד לדור הנוכחי, כנראה שתוצע גם וורסיה חזקה ועדכנית ל-2.0TSI (עם הספק שבין 250 ל-300 כ"ס). היצע הדיזלים יציע גם הוא גרסת על חזקה מבעבר, עם הספק שינוע בין 200 ל-230 כ"ס.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

התאוריה שלך נכונה במידה ואתה מתכוון למכור אותה אחרי חודשיים...

לא קונים רכב לפי סחירות כי דיברו על זה בפורום ובכל מקום אפשרי שאי אפשר לצפות שוק שלוש שנים קדימה. רכב מאבד מערכו מהרגע הראשון ובהנחה שאתה תחזיק ברכב לפחות שנתיים שלוש, ירידת הערך הגדולה שיש בין רכב חדש למשומש מתחלקת על פני חודשים ארוכים ולא נמדדת בהפרש בין דצמבר 2012 לינואר 2013.

פורסם
התאוריה שלך נכונה במידה ואתה מתכוון למכור אותה אחרי חודשיים...

לא קונים רכב לפי סחירות כי דיברו על זה בפורום ובכל מקום אפשרי שאי אפשר לצפות שוק שלוש שנים קדימה. רכב מאבד מערכו מהרגע הראשון ובהנחה שאתה תחזיק ברכב לפחות שנתיים שלוש, ירידת הערך הגדולה שיש בין רכב חדש למשומש מתחלקת על פני חודשים ארוכים ולא נמדדת בהפרש בין דצמבר 2012 לינואר 2013.

 

לא הבנתי , מה השורה התחתונה?

הנחה של 11,000 + 2000 מספיק טובה בשביל לרכוש 2012?

 

אגב גם עם ההנחה הזאת המחיר משתווה למחיר שבו נמכרה הייטי במבצעים של שנה שעברה אש היית ההנחה רק 7000 שח.

לאחריה היתה עליית המעמ היבואן ניצל אותה להעלות את הרכב בכמה אלפי שקלים (כ 2000 שח) מעל עליית המעמ.

פורסם

אם אתה קונה הנחה שמעתי שיש יגואר XF מנוע 5.0 בהנחה של יותר מ-100000 ש"ח....:lol:

 

ובקיצור - אם זה הרכב שמתארים לך- תקנה. אם לא - אל תקנה.

 

אני מאוד רציתי לקנות יטי דיזל - אך המחיר היה מעבר למה שרציתי להוציא, הנחה של - 25000 ש"ח עזרה לי להחליט :-D

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אם אתה קונה הנחה שמעתי שיש יגואר XF מנוע 5.0 בהנחה של יותר מ-100000 ש"ח....:lol:

 

ובקיצור - אם זה הרכב שמתארים לך- תקנה. אם לא - אל תקנה.

 

אני מאוד רציתי לקנות יטי דיזל - אך המחיר היה מעבר למה שרציתי להוציא, הנחה של - 25000 ש"ח עזרה לי להחליט :-D

 

 

בוא נגיד כך ,

אני לא ממש צריך את היטי ,מאחר וברשותי רכב ליסינג , (כפי הנראה אשבור את החוזה עכשיו)

אבל תמיד חשקתי בגיפון כך שהמבצע וההנחה הנ"ל היו הטריגר ,

כן לולה ההנחה לא הייתי רוכש את הרכב.

יחד עם זאת באיזה שהוא שלב התעורר ספק לגבי כדאיות הרכישה של רכב 2012

פורסם
בוא נגיד כך ,

אני לא ממש צריך את היטי ,מאחר וברשותי רכב ליסינג , (כפי הנראה אשבור את החוזה עכשיו)

אבל תמיד חשקתי בגיפון כך שהמבצע וההנחה הנ"ל היו הטריגר ,

כן לולה ההנחה לא הייתי רוכש את הרכב.

יחד עם זאת באיזה שהוא שלב התעורר ספק לגבי כדאיות הרכישה של רכב 2012

 

 

כמה עןלה ביטוח מקיף לרכב , יכול להיות 5000 שח?

פורסם

תלוי בן כמה אתה ומה הסטוריה ביטוחית שלך - אני משלם על הדיזל שיותר יקרה משמעותית מה-1.2 3400 ש"ח לשנה מקיף עם העדר תביעות מלא ביטוח לכל נהג מעל גיל 40. (מבוטח דרך אלייד ביטוח - סוכנות הביטוח של צ'מפיון)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
תלוי בן כמה אתה ומה הסטוריה ביטוחית שלך - אני משלם על הדיזל שיותר יקרה משמעותית מה-1.2 3400 ש"ח לשנה מקיף עם העדר תביעות מלא ביטוח לכל נהג מעל גיל 40. (מבוטח דרך אלייד ביטוח - סוכנות הביטוח של צ'מפיון)

 

קבלתי הצעה מ AIG 2970

איזה פער במחירים ....


×
×
  • תוכן חדש...