Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אשמח לדבר איתך , תוכל להשאיר טלפון באי מייל הנ"ל (בעצם האתר חוסם אותי מלרשום את האי מייל)

אז באי מייל הבא(משמאל לימין ) :

 

atar נקודה kobi שטרודל gmail.com

 

תודה מראש

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קניתי בסניף חיפה (בצ'ק פוסט). לא קיבלתי עם הרכב. אמרו לי להתקשר למחלקת שירות לקוחות בצ'מפיון והבטיחו לי שזה יטופל. כך היה. התקשרתי למחלקת שירות הלקוחות, מסרתי את מספר הרכב, אמרו לי שיבדקו שאכן מדובר ב DSG7, ובאותו יום קיבלתי בפקס מכתב. המכתב מרחיב את האחריות עד 5 שנים או 150000 ק"מ (מה שקודם).

 

אני צריך את עזרתך :

רכשתי (עוד לא קבלתי ) יטי חדשה בקשתי מכתב הרחבה לאחריות ל 5 שנים ,הסוכן אמר שאקבל לאחר תשלום הכסף.שלמתי אתמול והזכרתי לסוכן את מה שאמר על המכתב ,אז אמר לי הסוכן "בררתי וכבר שנים לא נותנים כזה מכתב"

יש לי הרגשה שהוא לא בענינים , כשספרתי לו שמקבלים הוא אמר "תן לי שם של מי שקיבל כזה נכתב"

 

תוכל לעזור לי כאן ולומר לי מה שמך?

בנוסף עם תוכל לשלוח לי העתק של המכתב הנ"ל זה יעזור לי מאד.

 

תודה מראש

קובי

 

מייל [email protected]

פורסם

עזוב את הסוכן הזה. לא נראה לי שהוא רוצה לעזור.

 

תתקשר למאירה סיגל במוקד שירות לקוחות של צ'מפיון 03-5775236 ותגיד לה שהובטחה לך אחריות של 5 שנים או 150000 לגיר מסוג 7DSG ושאתה מבקש מכתב נפרד בנושא. תתקשר אליה עם מספר הרישוי.

 

דרך אגב, איפה קנית? פשוט שאנשים יתרחקו מהסוכנות הספציפית.

פורסם

רכשתי (עוד לא קבלתי ) יטי חדשה

 

מייל [email protected]

 

 

פה הטעות שלך :lol:

שיערתי שאתה תקבל זמבורה אחרי שיתנו לך "אחריות ל-5 שנים".

אבל אני רואה שהם כבר הכינו את הוזלין אפילו לפני שקיבלת את הרכב.

אחד מקבל "אחריות" (בתיאוריה כמובן), השני לא.

יפה יפה.....

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
עזוב את הסוכן הזה. לא נראה לי שהוא רוצה לעזור.

 

תתקשר למאירה סיגל במוקד שירות לקוחות של צ'מפיון 03-5775236 ותגיד לה שהובטחה לך אחריות של 5 שנים או 150000 לגיר מסוג 7DSG ושאתה מבקש מכתב נפרד בנושא. תתקשר אליה עם מספר הרישוי.

 

דרך אגב, איפה קנית? פשוט שאנשים יתרחקו מהסוכנות הספציפית.

 

רעננה ,

האמת שזה כל כך מרגיז שאני שוקל לפוצץ את העיסקה ולבקש את הכסף חזרה !

(הרכב לא נרשם עדיין במשרד הרישוי)

פורסם
מציע לך לפני שאתה מחולל מהומות להרים טלפון למאירה הזאת ולהמשיך משם.

 

אני אדבר איתה תודה

אוליי בכל זאת תשלח לי העתק של האישור למייל,

זה יעזור לי מאד

 

[email protected]

פורסם
קודם תדבר איתה. לא רוצה לעורר סערה בכוס תה....

את האישור קיבלתי לפני שבוע ואת הרכב 10/11 ואין פה שום סערה ולא בכל תה זה סתם זלזול ומניסיון הסוכנות ברעננה לא מנצחת בשירות

how it's like to drive :twisted:

פורסם
קודם תדבר איתה. לא רוצה לעורר סערה בכוס תה....

 

התקשרתי לשרות ואומנם ללא כל בעיות פוקסס לי האישור המזכה אותי באחריות ל 5 שנים על הגיר :oops:.

 

בכל זאת היה טעם לפגם בשרות אותו חוויתי מהסיבות הבאות :

 

  • - בבקשה הראשונה הסוכן (ממנו רכשתי ) אמר שאקבל מכתב כזה אחרי שאעביר את הכסף.
  • - למחורת לאחר שהכסף עבר הסוכן טען שאין כזה אישור וכבר שנתיים לא נותנים כזה אישור.
  • - הסוכן לא ידע כי השירות כן מנפיק כאלה אישורים.
  • - כשסיפרתי לו שקבלתי צחק במבוכה וטען שמנהל המכירות של צמפיון מסר שלא מנפיקים כאלה אישורים.

אני מקווה שבפועל באמת הגירים החדשים כבר לא מתקלקלים ושכל ההתנהלות לא אופינית לרמת השרות בצמפיון.

 

תודה לחברי הפורום שסיפרו לי על האחריות המורחבת

 

ישר כוח

 

פמקין :wink:

פורסם

שלום רב,

קיבלתי את הרכב לפני שבוע, גם אני קניתי במסגרת מבצע "חבר" מקווה לא להתאכזב. רוצה לשאול את הפורום לגבי גימור פנימי של הרכב שהוא מסוג "אמבישן" צבע חיצוני תכלת פנימי שחור. ראיתי לפני חודשיים רכב כזה עם גימור פנימי תכלת, אשמח לקבל תגובה בנושא.

 

 

 

 

שלום לכולם,

אני מתלבט האם כדאי לרכוש רכב סקודה ייטי 1.2 DSG חדש ובמיוחד האם כדאי עכשיו 2012.

בעקרון יש לי הטבת מחיר שניתנה במסגרת מבצע חבר של 11,000 שח + 2000 אביזרים (איתורן ודיבורית).

יחד עם זאת אני חושש שירידת הערך תהיה מואצת כבר עוד חודש כשיצאו רכבי 2013.

אני יודע שהמחירון הוא ע"פ חודש יחד עם זאת ,המחירון במתכונת הזאת נכשל ואף אחד לא מוסיף למחיר כסף עבור חודשים.

כמה אחוזי הנחה לדעתכם הופכים רכישה בסוף שנה לכדאית?.

 

שאלות לגבי רכישת יטי

 

הדעות חלוקות לגבי טיב השילוב שך טורבו ו DSG ,כנראה שהטיפולים והתיקונים יקרים יותר מאשר רכב בעל מנוע אטמוספרי וגיר אוט מסורתי,

ולא ברור לי מה רמת הסחירות של רכב כזה?

 

 

האמת שהייתי שמח לרכוש מאזדה CX5 שם טיב הרכב ורמת הסחירות לא מוטלת בספק ,כנראה שהביטוח יהיה זול יותר הבעיה שצריך להגדיל את המימון ב 23K נוספים שכרגע מהווים מכשול.

כמו כן הרכב הנ"ל יהיה במקום רכב ליסינג ואנחנו נוסעי כ 27K בשנה ... כנראה שההוצאה עבור הרכב הנ"ל תהיה יקרה יותר מהליסינג בכמה מאות שקלים לחודש ... וזה מבאס

בקיצור אשמח לשמוע את חוות דעתכם לכל הנאמר למעלה ...

פורסם

אין ביטי גימור פנימי תכלת. יש רק שחור / שחור, שחור / אפור, שחור / בז' - תלוי רמת גימור / צבע חיצוני.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
התקשרתי לשרות ואומנם ללא כל בעיות פוקסס לי האישור המזכה אותי באחריות ל 5 שנים על הגיר :oops:.

 

בכל זאת היה טעם לפגם בשרות אותו חוויתי מהסיבות הבאות :

 

  • - בבקשה הראשונה הסוכן (ממנו רכשתי ) אמר שאקבל מכתב כזה אחרי שאעביר את הכסף.
  • - למחורת לאחר שהכסף עבר הסוכן טען שאין כזה אישור וכבר שנתיים לא נותנים כזה אישור.
  • - הסוכן לא ידע כי השירות כן מנפיק כאלה אישורים.
  • - כשסיפרתי לו שקבלתי צחק במבוכה וטען שמנהל המכירות של צמפיון מסר שלא מנפיקים כאלה אישורים.

אני מקווה שבפועל באמת הגירים החדשים כבר לא מתקלקלים ושכל ההתנהלות לא אופינית לרמת השרות בצמפיון.

 

תודה לחברי הפורום שסיפרו לי על האחריות המורחבת

 

ישר כוח

 

פמקין :wink:

 

סוכן גרוע. להתרחק ממנו :x


×
×
  • תוכן חדש...