Jump to content

skodayeti

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי skodayeti

  1. שלום רב, קיבלתי את הרכב לפני שבוע, גם אני קניתי במסגרת מבצע "חבר" מקווה לא להתאכזב. רוצה לשאול את הפורום לגבי גימור פנימי של הרכב שהוא מסוג "אמבישן" צבע חיצוני תכלת פנימי שחור. ראיתי לפני חודשיים רכב כזה עם גימור פנימי תכלת, אשמח לקבל תגובה בנושא.
×
×
  • תוכן חדש...