Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עומס יתר עזרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

 

יש לי מערכת מלאה הכוללת:

רדיו דיסק

רמקולים קדמיים 150 וואט

זוג טוויטרים

רמקולים אחוריים 230 וואט

מגבר 1000 וואט

וסאב 600 וואט

 

כאשר אני שומע בווליום גבוהה המגבר מתנתק לי כנראה מהחום!

עכשיו השאלה שלי היא כזאת:

אחרי 5 דקות שאני נותן למגבר לנוח הוא נדלק שוב וחוזר חלילה.

עד שפעם אחת המגבר כבה ולא נדלק יותר.

הלכתי למגבר לראות עם הפיוזים נשרפו (יש במדבר 2 של 30 אמפר).

הם לא נשרפו.

פתחתי את המכסה מנוע והפיוז של המגבר שיוצא ממצבר לא נשרף!!!

אלא נמס לגמריי!!!

יש שם פיוז גם של 30!

החלפתי בית פיוז ופיוז ושוב זה קרה!

מה יכול להיות הבעיה???

דרך אגב על המגבר מגביר רק את האחוריים והסאב.

 

תודה לעונים.

ROVER=~~

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פתרון:

 

למגבר שלך יש צריכה גבוהה, של 60 אמפר.

אולם, שמת על הכבל מתח שלו רק 30 אמפר, וכך למעשה נמס לו הפיוז ללא כל בעיה...

 

עליך להחליף את הפיוז של הכבל עם אחד זהה לזה שיש על המגבר - 60 אמפר.

פורסם

ואם כבר תבדוק מה עווי הכבל שלך.

 

נכון שערך הפיוז קטן, אולי הכבל מתחמם בגלל שלא מספיק עווה.

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

המגבר הוא מגבר של בוס

יש לו 2 פיוזים אחד ליד השני כל אחד 30 אמפר.....

אז אני צריך להגדיל את הפיוז של במצבר???

ROVER=~~

פורסם
המגבר הוא מגבר של בוס

יש לו 2 פיוזים אחד ליד השני כל אחד 30 אמפר.....

אז אני צריך להגדיל את הפיוז של במצבר???

כן!

שים פיוז של 60 אמפר.

פורסם

מצטער לאכזב אותך, אך לא יודע מאיפה כל האנשים שנתנו פה את התגובות הגיעו למסקנות שלהם

אין מצב שבעולם שהפיוז הזה נשרף בגלל עודף צריכה , (אתה לא מדבר על נתק, אתה מדבר על קצר בצורה קיצונית)

בשביל שפיוז יגיע למצב כזה, צריך הרבה יותר מ30 אמפר, וגם הרבה ותר מ60 אמפר.. אז מצטער לאכזב.....

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
מצטער לאכזב אותך, אך לא יודע מאיפה כל האנשים שנתנו פה את התגובות הגיעו למסקנות שלהם

אין מצב שבעולם שהפיוז הזה נשרף בגלל עודף צריכה , (אתה לא מדבר על נתק, אתה מדבר על קצר בצורה קיצונית)

בשביל שפיוז יגיע למצב כזה, צריך הרבה יותר מ30 אמפר, וגם הרבה ותר מ60 אמפר.. אז מצטער לאכזב.....

 

 

אז אולי תיתן אתה פיתרון??????????????????????..

אני ישמח לשמוע.

ROVER=~~

פורסם
מצטער לאכזב אותך, אך לא יודע מאיפה כל האנשים שנתנו פה את התגובות הגיעו למסקנות שלהם

אין מצב שבעולם שהפיוז הזה נשרף בגלל עודף צריכה , (אתה לא מדבר על נתק, אתה מדבר על קצר בצורה קיצונית)

בשביל שפיוז יגיע למצב כזה, צריך הרבה יותר מ30 אמפר, וגם הרבה ותר מ60 אמפר.. אז מצטער לאכזב.....

מצטער לאכזב אותך, וחבל שתטעה אותו.

המגבר שלו, צורך עד 60 אמפר, ולכן יש לו שני פיוזים של 30 אמפר עליו.

על הפלוס שלו, שמוליך למגבר, הוא שם פיוז של 30 אמפר, וכך קרה, שברגע שהמגבר צורך

יותר מה 30 אמפר, הפיוז נשרף.

אם ישים פיוז של 60 אמפר, המגבר ימשוך את המתח שהוא זקוק לו ללא הפרעה.

פורסם

אין פה פיתרון, לפי מה שאתה מתאר לא מדובר בהתקנה לקוייה, ומהנדס מגברים אני עדיין לא..

בשביל שפיוז של 30 אמפר יגיע למצב כזה, זה רק קצר.

1. האם יש אופציה שהכבל + שלך נחשף לאורך השילדה שלך, ובנקודה מסויימת הוא אכן בא במגע עם השילדה ?

2. המגבר גרם לקצר במערכת החשמל.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אין פה פיתרון, לפי מה שאתה מתאר לא מדובר בהתקנה לקוייה, ומהנדס מגברים אני עדיין לא..

בשביל שפיוז של 30 אמפר יגיע למצב כזה, זה רק קצר.

1. האם יש אופציה שהכבל + שלך נחשף לאורך השילדה שלך, ובנקודה מסויימת הוא אכן בא במגע עם השילדה ?

2. המגבר גרם לקצר במערכת החשמל.

חבל...

חבל שאתה מרחיק לכת כ"כ, ומסיק שיש לו קצר, ומה לא...

לא צריך להיות מהנדס מגברים בשביל לדעת שמכשיר שצורך כ-30 אמפר, ישרוף פיוז של

10 אמפר ללא בעיה, גם מבלי לקצר...

פורסם
מצטער לאכזב אותך, וחבל שתטעה אותו.

המגבר שלו, צורך עד 60 אמפר, ולכן יש לו שני פיוזים של 30 אמפר עליו.

על הפלוס שלו, שמוליך למגבר, הוא שם פיוז של 30 אמפר, וכך קרה, שברגע שהמגבר צורך

יותר מה 30 אמפר, הפיוז נשרף.

אם ישים פיוז של 60 אמפר, המגבר ימשוך את המתח שהוא זקוק לו ללא הפרעה.

אני מבין שאין לך ניסיון עם פיוזים שרופים, לי יש.

פיוז של 30 אמפר, גם על ידי כל הכוח של האלטרנטור לא יכול להגיע למצב המסה.

רק נתק, ורק לאחר זמן ממושך,

בשום פנים ואופן לא המסה ! המסה זה אך ורק קצר.

 

והעובדה שיש לו שני פיוזים של 30 אמפר, לא אומרים דבר על צריכת המגבר .. אז אין פה שום תיאוריה מאחורי זה.

 

וכמובן וכמובן שפיוז של 30 אמפר לא נשרף לאחר שעוברים את הסף של 30 אמפר.

אם הוא ישים פיוז של 60 אמפר, המגבר יתחמם ויתחמם וישרוף גם אותו , ואולי בפעם הבאה גם יקצר לו דברים ברכב.

אין שום קשר בין הערך של הפיוז שלו, לבין הבעיה של הקצר שיש לו.....

 

אתה יכול לספר לכולם במשך כמה זמן אתה השתמשת במערכת הזאתי ? האם זה היום הראשון שהיא עובדת ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אם המגבר צורך 60A והפיוז על הכבל הוא 30A אז הפיוז ישרף. אם הוא צורך או לא זו שאלה אחרת.

 

הבאתי פה לא ממזמן צריכת זרם של מגברים לעומת הפיוז שלהם, כל המגברים הגיעו לצריכת זרם מעט גבוהה יותר אבל יש לזכור שמדובר בצריכה מקסימלית ורגעית (במוסיקה ההספק משתנה במהירות ולכן גם הצריכה). אם מדובר במגבר שני ערוצים הוא צריך להיות מגושר בשביל צריכה מקסימלית, אם ב4 ערוצים אז צריכים להיות שני גישורים וכו'.

 

מיקמיק נראה לי שנתפסת למילה "המסה" שגל כתב יותר מדי. אני מעריך שהוא פשוט התכוון שהפיוז ישרף (לפחות ככה נראה לי, אולי אני טועה).


×
×
  • תוכן חדש...