Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי ולוסטר VS פולקסווגן שירוקו


omri888
שימו לב! השרשור הזה בן 4348 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הוא לא ספורטיבי, לא לפי יכולתיו האובייקטיביות ולא ביחס לתחרות, כי הוא לא מתנהג או מהיר יותר מפוקוס או בראבו. הוא רק יותר מעוצב (לטעמי גם יפה מאוד, אבל זה עניין של טעם).

 

היא דווקא כן יותר מהירה מפוקוס 1.6 מקבילה ובפער (וכמובן לא הכוונה לכביש ישר), אבל זה כבר זוטות.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מי שקונה ולוסטר לא מצפה לקבל רכב ספורט, הוא מצפה לקבל רכב יפה (לטעמו).

אני מאוד אוהב את העיצוב אבל אני לא חושב שמישהו ביונדאי ניסה לעשות מהולוסטר רכב ספורט.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בעצם שירוקו זו גולף 160 יותר מעוצבת, נכון?

 

וגולף GTI זה כמו גולף 160 עם צ׳יפ שמעלה ל 200 כ״ס?

 

ברור שלא..

 

מה שאומר שהשוואה שמתמקדת באיזה שניים שלושה פרמטרים (למשל שילדה והספק במקרה הזה) ולאחריה קביעה כי זאת אותה גברת, היא שטחית לא רצינית ובטח לא מקצועית.

 

רכב זה לא רק שילדה, הספק, עקומת מומנט, מתלים, גיר, הגה וכן הלאה.

אי אפשר להתעלם משילוב התכונות וכיול הרכיבים השונים שבסוף מגדירים את הרכב ואת המרחק בינו להגדרה (שהיא סובייקטיבית בחלקה) של רכב ספורטיבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שקונה ולוסטר לא מצפה לקבל רכב ספורט, הוא מצפה לקבל רכב יפה (לטעמו).

אני מאוד אוהב את העיצוב אבל אני לא חושב שמישהו ביונדאי ניסה לעשות מהולוסטר רכב ספורט.

 

יונדאי יצאו בהצהרות שהולוסטר תהיה מהנה לנהיגה כמו מיני קופר.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי הם התכוונו לטורבו? :wink: (שעל פי הדיווחים מחו"ל, היא אמורה להיות שונה מהותית מהרגילה).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי הם התכוונו לטורבו? :wink: (שעל פי הדיווחים מחו"ל, היא אמורה להיות שונה מהותית מהרגילה).

אילו דיווחים בדיוק? לפי מה שאני הבנתי הם לא נגעו במתלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יונדאי יצאו בהצהרות שהולוסטר תהיה מהנה לנהיגה כמו מיני קופר.

איפה בדיוק שמעת שהם הצהירו כזה דבר? אני לא שמעתי.

אבל אם זה נכון, אני ילך לסוכנות יונדאי בבוקר ויסטור לאדם הראשון שיקרא בדרכי.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היצרן אמר את זה, לא היבואן בארץ וזה היה לפני שהיא הוצגה. חפשו בגוגל אם אתם רוצים, יש על זה המון כתבות.

אבל עזבו, זו לא הנקודה. אני סה"כ מנסה להסביר שהיא לא זבל כמו שעושים ממנה פה.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל יחסי, אף אחד לא אמר שהרכב זבל, פשוט אמרו שהוא לא רכב ספורט.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגזימו ואמרו שחוץ מעיצוב אין שום דבר ספורטיבי ברכב. עם זה אני לא מסכים. גם גולף GTI היא לא רכב ספורט. אבל יש בה אלמנטים ספורטיביים. גם בשירוקו ובוולוסטר, כל אחת במידה שונה.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה חוזר על אותה אנלוגיה שגויה כל הזמן.

ה-GTI היא רכב ספורטיבי. יש לה ביצועים מעל הממוצע, מתלים ובלמים משופרים והתנהגות כביש שטובה ממכוניות אחרות בקבוצת הגודל שלה.

 

כל הדברים שלוולוסטר אין.

 

הוולוסטר לא ספורטיבית כמו ששירוקו עם 122 כ"ס לא ספורטיבית.

 

זה מה שאומרות הביקורות:

 

המתלים סטנדרטים:

Suspension is entirely conventional, and derived from Hyundai’s duller mid-sized models



 

המנוע כנ"ל:


The only engine available from launch is a 1.6-litre direct injection petrol unit, which combines 138bhp with a relatively anaemic 123lb ft of torque


 

הביצועים בהתאם:


it takes the manual Veloster an unsporting 9.7 seconds to drag itself from rest to 62mph


 





היא מוכרת עיצוב נטו.


 

עד שתבוא הטורבו, ואז נראה אם יונדאי יודעת לעשות מכוניות ספורט...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני, שלא כמו אנשים אחרים, נהגתי עליה. נהגתי גם לא מעט על i30. המנוע שלה שונה, הוא יותר חזק קצת. המתלים סטנדרטיים אבל אף אחד מאיתנו לא יודע איך כיילו אותם. היא הרבה יותר מהנה מה i30. תקרא לזה "מהנה לנהיגה", תקרא לזה "ספורטיבית", תקרא לזה "זבל קוראני".

ציטוטים גם אני יכול להביא:

 

Through corners, it’s clear that there’s a capable chassis under the Veloster. It’s agile and there’s plenty of grip, with sharp turn-in and direct steering. The steering could do with more weight and better feedback.



 

 

It won't inspire lots of go-kart confidence like a Mini Cooper or even a Honda Fit, but it's enough to make the Veloster feel enthusiastic and engaging, especially when there isn't a ton of power on tap to play with.

 

ספורט? ברור שלא וזו לא היתה המטרה. ספורטיבית? קצת.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני נהגתי בשתיהן. מצטער, לא הרגשתי שום הבדל בהתנהגות בינה לI30. בחויית נהיגה כן כי העיצוב, המושבים ובכלל האוירה שונים בתכלית אבל בשום אופן לא בהתנהגות/כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לגבי הפוקוס? איפה היא ממוקמת בסקאלה של הספורטיביות? (מבחינת התנהגות כמובן)

הטענות לגבי הדורות הקודמים היו על חוסר כוח, בדגמים שהביאו אז לארץ כמובן.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4348 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...