Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין למה אתה לא לוקח את האסטרה GTC בחשבון?היא מביאה את הטוב משני העולמות.

עולה 150K עם מנוע 1.4 טורבו ואוטומטית לדעתי זה יהיה הכי מתאים לכם.

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האסטרה עולה 150K ש"ח. ולוסטר מתחילה מ-113 ומגיעה ל-153. שירוקו מתחילה מ-150 (על הנייר).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

איזה תכונות ספורטביות יש בוולוסטר? עיצובית אולי כן, לא מעבר.

 

כבר כתבתי שהאוטו יחסית יציב, אבל ההגה לא מתקשר וההתנהגות לא כל כך טובה.

Got To love It

פורסם

איזה תכונות ספורטביות יש בשירוקו? עיצובית אולי כן, לא מעבר.

 

כבר כתבתי שהאוטו יחסית יציב, אבל ההגה לא מתקשר וההתנהגות לא כל כך טובה.

emotion of motion

פורסם

החפירה הזאת כלכך מיותרת שכוללת בתוכה משחקי אגו על יונדאי או לאון,

מספיק זה לא באמת תורם לעומרי פותח הפוסט.

המשחק הזה של "למי יש יותר גדול" באמת טיפשי... בסוף יבוא לנו אחד עם GTR ויגיד לנו באמת מזה ספורטיבי :twisted: :twisted:

 

בכל מקרה עצה שלי מאד מאד פשוטה:

שירוקו - יש תקציב?! בהצלחה בחרת בחירה מצויינת...

וולוסטר / איביזה - עומדות בתקציב פשוט לך לנסיעת מבחן, מה שלך ירגיש יותר טוב תיקח.

אתה רוצה אוטו פוזה, אוקיי אפשר לעמוד בתקציב...

אתה רוצה אוטו ספורטיבי, לא יעמוד בתקציב...

 

ובהמלצה שלי לכולכם פה :-P במידה ואתם באמת רוצים לחוות מהירות וספורטיביות אתם מוזמנים לעשות סיבוב על SUZUKI GSXR1000R עם קצת טאצ'ים במנוע ובאמת תרגישו את החוויה :-)

מצטער על המשפט הלא קשור אני פשוט ממש מת לחזור לרכב על סופרספורט 8)

Seat Ibiza "FR" 1.2TSI 2012

פורסם
החפירה הזאת כלכך מיותרת שכוללת בתוכה משחקי אגו על יונדאי או לאון,

מספיק זה לא באמת תורם לעומרי פותח הפוסט.

המשחק הזה של "למי יש יותר גדול" באמת טיפשי... בסוף יבוא לנו אחד עם GTR ויגיד לנו באמת מזה ספורטיבי :twisted: :twisted:

+1

צודק הבחור. בחירת רכב זה משהו אישי. לא כל אחד צריך לשפוך כסף רק כדי שיהיה לו עם מה להשוויץ.

פורסם
falou,

אף אחד לא טען שהולוסטר טובה מהשירוקו. אם היית מביא ציטוטים שאומרים שהיא סתם רכב פוזה...

 

אתה אומר "רכב פוזה" בנימה שלילית, והכל תלוי איך אתה מתאר את זה. הוולוסטר היא רכב טוב מכל מבחינה, שמוכר עיצוב ייחודי. כמו, למשל, ה-500 של פיאט.

הוא לא ספורטיבי, לא לפי יכולתיו האובייקטיביות ולא ביחס לתחרות, כי הוא לא מתנהג או מהיר יותר מפוקוס או בראבו. הוא רק יותר מעוצב (לטעמי גם יפה מאוד, אבל זה עניין של טעם).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מספיק זה לא באמת תורם לעומרי פותח הפוסט.

 

 

ובהמלצה שלי לכולכם פה :-P במידה ואתם באמת רוצים לחוות מהירות וספורטיביות אתם מוזמנים לעשות סיבוב על SUZUKI GSXR1000R עם קצת טאצ'ים במנוע ובאמת תרגישו את החוויה :-)

מצטער על המשפט הלא קשור אני פשוט ממש מת לחזור לרכב על סופרספורט 8)

 

תוספת עניינית...:shock:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
איזה תכונות ספורטביות יש בשירוקו? עיצובית אולי כן, לא מעבר.

 

כבר כתבתי שהאוטו יחסית יציב, אבל ההגה לא מתקשר וההתנהגות לא כל כך טובה.

 

לשירוקו ממש אין תכונות ספורטביות, אומנם היא יותר חזקה ויציבה מרוב המכוניות על הכביש אבל לא מעבר.

 

אבל להגיד על הוולוסטר שהיא כן, זה מגוחך.

Got To love It

פורסם

לא.

 

הן חולקות את אותו המנוע והגיר, השלדה שונה.

 

הסרן האחורי של השירוקו שייך לeos. השלדה של גולף רגילה זהה לשל הלאון.

גם של ה GTI שונה משל השירוקו וגולף רגילה.

Got To love It

פורסם

לא התכוונתי מאיזה חלקים זה בנוי.

מבחינת "ספורטיביות". אתה אומר שלשירוקו אין בכלל. אני דווקא חושב שיש. אני מסכים שאם לשירוקו אין אז גם לולוסטר אין, אבל אני טוען שמבחינת ספורטיביות:

שירוקו > ולוסטר > משפחתיות רגילות (גולף, i30 וכו').

emotion of motion

פורסם

נהגת על שני הרכבים כמות נסיעות שיכולות להעיד על כך?

 

אני יכול להגיד על השירוקו שהאוטו מתנהג טוב מאוד, מאוד יציב!

על הוולוסטר מכמה נסיעות בודדות אני יכול להגיד שההגה ממש לא מתקשר, יותר גרוע מבשירוקו (שגם שם הוא לא הכי מתקשר) האוטו מרגיש "מרחף" על הכביש.

המנוע צריך להיות בסל"ד גבוהה כדי להגיב בכלל לעומת השירוקו שכבר ב2000 סל"ד האוטו מגיב מאוד יפה.

כמו שכתבתי לגיא, זה אומנם "כולה" 20 כ"ס אבל בגלל שאחת מוגדשת והשניה לא ההבדל הוא שמים וארץ.

 

לפי דעתי אם זה שירוקו או וולוסטר, גם עם האיבזור הגבוהה שיש בוולוסטר היתי בוחר שוב בשירוקו.

Got To love It

פורסם

אתה לא עונה על מה ששאלתי. אם השירוקו לא ספורטיבית, אז מה ההבדל בינה לבין הגולף? לא הבדל טכני אלא הבדל על הכביש. מבחינתי זה הבדל גדול. מעניין אותי אם אתה באמת לא מרגיש אותו.

אז מה שהמנוע צריך להיות בסל"ד גבוה כדי להגיב, אז שיהיה בסל"ד גבוה.

נשמע שלפי הפרמטרים שלך, קליאוספורט לא ספורטיבית. ההגה שלה לא מתקשר והמנוע צריך להיות בסל"ד גבוה כדי להגיב.

emotion of motion

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...