Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו אני פשוט מבולבל!!! כבר לא הבנתי מה עדיף.

ולוסטר, שירוקו 122, איביזה 1.2, איביזה fr 1.4.

אני פשוט לא יודע כבר מה להחליט! תעזרו לי בבקשה!

 

עריכה,

יצא לי לנסוע על איביזה 1.2 dsg וכן אני זוכר שכאילו לקח לגיר זמן להגיב, לא כמו גירים אחרים שבשנייה שאתה לוחץ על הגז האוטו מגיב.

למרות זאת, חבר שלי טוען שהאיביזה מהירה ונוסעת בסדר גמור.

ביום יום אני נוסע על פיאט 500 של ידידה וזה בלתי נסבל שלוקח לגיר זמן להגיב ואם זה ככה כל גירי הdsg אז אני בבעיה!

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עכשיו אני פשוט מבולבל!!! כבר לא הבנתי מה עדיף.

ולוסטר, שירוקו 122, איביזה 1.2, איביזה fr 1.4.

אני פשוט לא יודע כבר מה להחליט! תעזרו לי בבקשה!

 

מה עדיף מבחינת מה?

 

אפשר לתת לך את הנק' היותר חזקות והיותר חלשות בכל רכב.

פורסם
אני גם מרשה לעצמי "להתפרע" ולהגיד שגם מכובדנו BULL-81 לא נהג עליה, אלא רק כותב שהוא כן (וזה עקב תגובה שלו בפוסט אחר).

אלכס, אם תשים לב, בארץ (והכוונה לתגובות האנשים ולאו דווקא בוחני רכב למיניהם) מה שלא בא עם טורבו זה לא ספורטיבי. אם תשאל את כלל בעלי הלאון לדוגמא, הם יגידו לך שיש להם רכב ספורטיבי כי רוני אהרונוביץ כתב ככה או כי יש להם טורבו (למרות שכמוני כמוך - ליד הולוסטר היא מתנהגת כמו אוטובוס).

 

שומאכר היקר,

כבר למדנו שהסגנון שלך זה להטיל דופי באחרים. אני בטוח שאתה מתקדם יפה ככה.

במקרה הזה אתה טועה ובגדול. ומה לעשות שהוולוסטר היתה נחמדה ולא יותר.

כנראה שהוולוסטר והירידות עליה זו נקודה רגישה אצל "שומאכר" (ומעניין אם היה סיכוי לתפוס את השומאכר המקורי ביונדאי).

נ.ב.

תראה לי את התגובה האחרת שלי שממנה אתה לומד ההיפך. ונוכל להראות לך שאתה מבלבל ב-****.

לפותח השרשור, אני עדיין בדעתי, אבל הכי טוב שתעשה נסיעה ותתרשם בעצמך.

לגבי מנועים מוגדשים - מה לעשות שהם פשוט מרגישים ספורטיביים יותר.

ובקשר לבעלי לאון - אני נהנה מאוד מהרכב, והוא תמורה מעולה לכסף, אבל אף אחד לא מתיימר לומר שזה רכב ספורט, בדיוק כפי שאף בנאדם שמבין משהו לא היה מתיימר לומר שלוולוסטר יכולות ספורטיביות כלשהן. המנוע חלש ורועש, הגיר סטנדרטי, ההגה לא מתקשר. איפה היומרות הספורטיביות מתממשות בדיוק? בכיסא הקשה? בתנוחת הנהיגה הבינונית?

הוולוסטר היא תמורה יפה לכסף ונותנת אפקט פוזה חביב ביותר במחיר שלה, אבל לא להיסחף.

לכנות את הוולוסטר "רכב ספורט" זה כמו לכנות את הג'וק "רכב שטח", כששתיהן מכוניות חביבות כשלעצמן ולא נפרט יותר בקשר לקהל היעד שלהן.

ולידע כללי - אין ביקורת שנכתבת על ידי מבלי שנהגתי קודם לכן על הרכב הרלוונטי.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם
שומאכר היקר,

כבר למדנו שהסגנון שלך זה להטיל דופי באחרים. אני בטוח שאתה מתקדם יפה ככה.

במקרה הזה אתה טועה ובגדול. ומה לעשות שהוולוסטר היתה נחמדה ולא יותר.

כנראה שהוולוסטר והירידות עליה זו נקודה רגישה אצל "שומאכר" (ומעניין אם היה סיכוי לתפוס את השומאכר המקורי ביונדאי).

נ.ב.

תראה לי את התגובה האחרת שלי שממנה אתה לומד ההיפך. ונוכל להראות לך שאתה מבלבל ב-****.

לפותח השרשור, אני עדיין בדעתי, אבל הכי טוב שתעשה נסיעה ותתרשם בעצמך.

לגבי מנועים מוגדשים - מה לעשות שהם פשוט מרגישים ספורטיביים יותר.

ובקשר לבעלי לאון - אני נהנה מאוד מהרכב, והוא תמורה מעולה לכסף, אבל אף אחד לא מתיימר לומר שזה רכב ספורט, בדיוק כפי שאף בנאדם שמבין משהו לא היה מתיימר לומר שלוולוסטר יכולות ספורטיביות כלשהן. המנוע חלש ורועש, הגיר סטנדרטי, ההגה לא מתקשר. איפה היומרות הספורטיביות מתממשות בדיוק? בכיסא הקשה? בתנוחת הנהיגה הבינונית?

הוולוסטר היא תמורה יפה לכסף ונותנת אפקט פוזה חביב ביותר במחיר שלה, אבל לא להיסחף.

לכנות את הוולוסטר "רכב ספורט" זה כמו לכנות את הג'וק "רכב שטח", כששתיהן מכוניות חביבות כשלעצמן ולא נפרט יותר בקשר לקהל היעד שלהן.

ולידע כללי - אין ביקורת שנכתבת על ידי מבלי שנהגתי קודם לכן על הרכב הרלוונטי.

 

הוולוסטר לא רכב ספורט כמו שהשירוקו לא והלאון לא. הגיר הידני שלה מצויין, הכפול מצמדים גם, היא זריזה (פחות מהוואגיות טורבו אבל לא עגלה) ואפשר להשתעשע איתה עם העברות משקל. היא נשלטת, אפשר להרגיש מה קורה וזה כיף. סה"כ דומה לשירוקו, אכן פחות טוב, אבל רכב נחמד מאוד יחסית למחיר. לחובב נהיגה אין יותר מידי מה לחפש שם, זה נכון, אבל אפשר להגיד את זה לגבי כל רכב שהוזכר פה בשרשור.

emotion of motion

פורסם
וואו, כמה שנאה ל1.4 עם שני טורבו. המנוע הזה משמש במספר של רכבים במשפחת VAG ורק השירוקו היא המשוקצת?

שלי בן שנה וחצי ולא היו לי איתו בעיות מכאניות מיוחדות - מצד שני, אני לא קורע לו את האמא.

למרות זאת, אני אישית מציע למצוא שירוקו יד2 ולקחת למוסך לבחירתך ולא להיות משודך לאחריות של צ'מפיון. הרבה אמון ביכולת המקצועית שלהם כבר אין לי.

 

+1

 

בסוף החודש אני סוגר שלוש שנים עם שירוקו 1.4 ידנית.

בינתיים פרט להחלפת מצבר לא נרשמה אף תקלה.

 

אני חושב שבמחירון הנוכחי של שירוקו משומשת בת כשנתיים או שלוש, זאת קניה משתלמת ביותר.

פורסם

מדהים שכל מי שטוען לבעיות אמינות בשירוקו הם כאלה שאין להם שירוקו ואף פעם לא נהגו על כזו. אני מציע לשאול את בעלי השירוקו ואז להחליט - כמו זה שהגיב לפני למשל שמצהיר שכבר שלוש שנים הוא עם הרכב ולא הייתה לו אף תקלה חוץ מהחלפת מצבר. לגבי היונדאי, בטוח שהיא לא פחות אמינה, אבל איך בכלל אפשר להשוות בין שתי המכוניות?! אני חושב שבמקום כל השרשור הזה תזמין נסיעת מבחן בכל אחת משתחי המכוניות ותוכל לקבל החלטה מה יותר טוב לך... (ניחוש שלי: תיקח את השירוקו בלי להתלבט בכלל!). בהצלחה.

We are the Human Race

פורסם

אני יודע שהשירוקו היא מענה לרכב ספורטיבי יפה עם פוזה ואיכותי אבל אני מפחד מכל השמועות שרצות על האמינות שלה. חיפשתי קצת באינטרנט ומצאתי הרבה דיבורים על זה שבדגם של ה160 יש תקלות רבות וכל תקלה שווה המון כסף.

הולוסטר מפחידה אותי רק בגלל שהרבה טוענים שהיא עגלה, למרות שלפי נתוני יצרן 0-100 ב10.3 שניות זה לא כזה נורא אבל גם לא מהר.

הבעיה שלי מבחינת נסיעת מבחן זה שלפי מה שזכור לי נהג צעיר לא יכול לבצע נסיעת מבחן, זה נכון?

 

בכל מקרה, עוד שאלה, לגבי האיביזה. האם השילוב של מנוע 1.4 וגיר dsg (באיביזה fr) הוא כזה נורא ולא נעים לנסיעה כמו שמישהו ציין פה?

פורסם
אני יודע שהשירוקו היא מענה לרכב ספורטיבי יפה עם פוזה ואיכותי אבל אני מפחד מכל השמועות שרצות על האמינות שלה. חיפשתי קצת באינטרנט ומצאתי הרבה דיבורים על זה שבדגם של ה160 יש תקלות רבות וכל תקלה שווה המון כסף.

הולוסטר מפחידה אותי רק בגלל שהרבה טוענים שהיא עגלה, למרות שלפי נתוני יצרן 0-100 ב10.3 שניות זה לא כזה נורא אבל גם לא מהר.

הבעיה שלי מבחינת נסיעת מבחן זה שלפי מה שזכור לי נהג צעיר לא יכול לבצע נסיעת מבחן, זה נכון?

 

בכל מקרה, עוד שאלה, לגבי האיביזה. האם השילוב של מנוע 1.4 וגיר dsg (באיביזה fr) הוא כזה נורא ולא נעים לנסיעה כמו שמישהו ציין פה?

 

מנוע ה-1.4 טווין טורבו באיביזה FR הוא זהה למנוע בשירוקו, בפולו GTI, איביזה קופרה ועוד דגמים אחרים של הקונצרן.

 

תבצע חיפוש, לא מזמן היה כאן פוסט על איביזה FR שהלך לה הטורבו.

 

לשם הבהרה, זה לא אומר שכל רכבי VAG הממונעים במנוע הנ"ל הם גמורים. פשוט היו יותר מדיי מקרים בעיתיים עם המנוע הזה.

 

הולוסטר לא עגלה, לשם אינדקציה, חזקה יותר ממשפחתית 1.6 ממוצעת. עדיין הביצועים רחוקים מלהיות ספורטיביים, לצורך העניין רחוקים משל שירוקו 160.

 

אין חוק כזה שנהג צעיר לא יכול לבצע נסיעת מבחן, הריי מי קונה ולוסטר? לרוב צעירים. מאמין שלא תהיה בעיה עם הנושא הזה.

 

אחרי נסיעת מבחן, תקבל אינדקציה הרבה יותר טובה מאשר כל הדיבורים כאן. אם הולוסטר תספק אותך מבחינת ביצועים(מאמין שכן) תלך עליה. סה"כ אתה נהג צעיר וזה אחלה רכב להשתפשף עליו.

פורסם

שאלה לבחור שפתח את השרשור:

על איזה רכב אתה ואמך נוהגים עכשיו?

ועוד אחת:

מה הסיבה שבגללה אתם רוצם לקנות רכב חדש אם אפשר לדעת?

פורסם

דניאל איך המנועים בין המכוניות זהים אם כל אחד מוציא הספק אחר? עדיין יש בהם שינוי כלשהו.

 

כיום אמא שלי נוהגת על פיג׳ו 207 (אמא שלי לא אינדיקציה) ואני נוהג על פיג׳ו 206 xs.

נכון שה206 לא טיל בליסטי אבל היא מהירה וזריזה ומבחינתי יודעת להתנהג בסדר גמור.

אני חושש שעם הולוסטר אני ירגיש ירידה ברמה מבחינת זריזות והתנהגות.

אנחנו מחליפים אוטו כי אמא שלי כמעט לא נוהגת אז חבל לה שיש 2 מכוניות, היא רוצה למכור את שתיהן ולקנות אוטו אחד חדש וטוב שיהיה שלי אבל היא תשתמש בו שתצטרך.

ובגלל שהוא יהיה שלי אז הכיוון הוא ספורטיביות קטנות.

פורסם
הוולוסטר לא רכב ספורט כמו שהשירוקו לא והלאון לא.

 

בזה סיכמת את השרשור :)

 

ובבקשה חברים, תפסיקו להשתמש בבולשיט שהיבואנים מאכילים אתכם, האקלים הישראלי האקלים הישראלי, המכוניות הללו נמכרות בכל העולם וחוות את אותן הבעיות, זה לא האקלים הישראלי, זה האקלים בכללי, הרכב רגיש למשהו, טמפרטורת עבודה של מנוע גבוהה הרבה יותר מהטמפרטורה של האקלים הישראלי הידוע לשמצה, תנסו להעביר קיץ באריזונה או בפאלם ספרינגס.

haters will hate

פורסם
מדהים שכל מי שטוען לבעיות אמינות בשירוקו הם כאלה שאין להם שירוקו ואף פעם לא נהגו על כזו. אני מציע לשאול את בעלי השירוקו ואז להחליט - כמו זה שהגיב לפני למשל שמצהיר שכבר שלוש שנים הוא עם הרכב ולא הייתה לו אף תקלה חוץ מהחלפת מצבר. לגבי היונדאי, בטוח שהיא לא פחות אמינה, אבל איך בכלל אפשר להשוות בין שתי המכוניות?! אני חושב שבמקום כל השרשור הזה תזמין נסיעת מבחן בכל אחת משתחי המכוניות ותוכל לקבל החלטה מה יותר טוב לך... (ניחוש שלי: תיקח את השירוקו בלי להתלבט בכלל!). בהצלחה.

 

ישנה בעיה מובנית בחוו"ד שנסמכות על זיקה אישית לרכב, בדיוק כפי שסקרי שביעות רצון אינם אמינים בשל אותה זיקה. אחוז בעלי הרכב שיספרו בכנות על תקלות ברכבם אינו גבוה, בין בשל הצורך לשמר מוניטין, בין בשל הצורך להצדיק את בחירתם מלכתחילה. צריך לזכור שאחת הסיבות המרכזיות לבחירה במכונית היא אובדן ערך נמוך ככל האפשר ויכולת מכירה מהירה, אלו ייפגעו אם הרכב יצבור מוניטין בעייתי ולכן מעטים בעלי הרכב שיתנדבו לתרום לפגיעה הזו.

פורסם
שומאכר היקר,

כבר למדנו שהסגנון שלך זה להטיל דופי באחרים. אני בטוח שאתה מתקדם יפה ככה.

 

ולידע כללי - אין ביקורת שנכתבת על ידי מבלי שנהגתי קודם לכן על הרכב הרלוונטי.

 

מתקדם יפה לאן? בפורום? נכון, כי הפורום זה המקצוע שלי והחיים שלי! צודק :roll::oops:

שומאכר זה רק כינוי, אתה מודע לעניין, נכון?

תגובה אחרת - הגולף 160 תהיה מהנה יותר לנהיגה מולוסטר. הגולף, היא גולף רגילה רק עם מנוע חזק יותר. מהנה לנהיגה היא תהיה רק אם מבחינתך כח זו הנאה מנהיגה וזהו. שם כבר ציינתי ש-GTI זה עולם אחר לגמרי מגולף סטנדרטית גם אם זו ה-160.

ושוב אני כותב, אתם (ואתה ביניהם אדום BULL) תמיד מציינים שהולוסטר לא חזקה מספיק. אוקיי, כח זה חלק מההנאה, אבל מה הקשר בין זה לעניין שהיא כן אוחזת טוב, היא כן פונה ונענית להגה, ההגה לא אילם לגמרי, הוא חד ומגיב היטב (ואתה כנראה ביצעת נסיעת מבחן קלילה, לי יש את הרכב). אז נכון, היא לא הכי מתנהגת כמו שהוט האצ אמורה להתנהג (והיא לא הוט האצ), אבל היא ממש לא סוזוקי בלאנו כמו שחלקכם אוהבים להוציא אותה.

כיסא קשה? הצחקת אותי. כיסא מעולה שכן חובק, תנוחת נהיגה מעולה. גיר סטנדרטי? באמת שפה כבר אני מבין שאין לך מושג וחצי מושג. גם ה-DCT מעולה ומעלה הילוכים בזריזות (יש גם מנופים לאלו שאוהבים) וכן מוציא מהמנוע את הכוח (אתה בטח מתלהב מ-DSG נכון? אז זה גיר דומה עד כמעט זהה, סתם כדי שתבין, כפול מצמדים וזה :roll:) , וגם הגיר הידני לא פחות ממעולה! (שמרגיש טוב יותר מה-DCT).

 

אגב, מי שמבלבל ב-**** זה אתה, אף אחד לא כתב שהולוסטר רכב ספורט או ספורטיבי פרופר. כנראה המצאת את זה וככה חשבת שמישהו כתב (או שאני כתבתי). בוא תראה ציטוט שלי (או אפילו של מישהו אחר) שרשום בו שהולוסטר רכב ספורט או אפילו ספורטיבי, ואני אצא טונה.

 

אגב, נהגתי על לאון ברכב של מכר, לא פעם ולא פעמיים. את מה שאני חושב עליה כולם יודעים, לכן לא אפתח את זה פה.

 

ואם תסתכל טוב טוב בשירשור, אני המלצתי לו לבדוק גם שירוקו 122, כשאני בעצמי חשקתי באחת, אבל שוב מה נעשה שהיבואן חזיר במחירי בדיחה שלו ולא מייבא DSG 122.

 

נ.ב

אלכס (ALEXK) ציין לך במפורש שהביקורות החיוביות מדברות על האטמוספרית, ולזה לא התייחסת. מה תגיד?

כמובן שבארץ אנחנו הפרופסורים הגדולים והמשתתפים במבחני רכב בחו"ל לא מבינים דבר וחצי דבר.

כשהטורבו תגיע לארץ, אני אגיד שהיא ספורטיבית (ולא רק ששמו שם טורבו, שיפרו גם את מערך המתלים והקשיחו את השלדה).

 

לפותח השירשור - יש גם ולוסטר ידנית, שמעט יותר זריזה מה-DCT. אני גם לא כלכך בטוח שתרגיש ירידה כמו שאתה טוען.

 

שוב, בהצלחה בכל אשר תבחר.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אם תשאל את כלל בעלי הלאון לדוגמא, הם יגידו לך שיש להם רכב ספורטיבי כי רוני אהרונוביץ כתב ככה או כי יש להם טורבו (למרות שכמוני כמוך - ליד הולוסטר היא מתנהגת כמו אוטובוס).

 

 

נכון. כי יש טורבו (והיא לא מתנהגת כמו אוטובוס, אם אתה יודע לנהוג...).

ונכון, כי אהרונוביץ כתב ככה, ואפשר לבקר אותו על הרבה דברים, אבל לא שהוא לא שם איכויות ספורטיביות בעדיפות ו/או יודע לזהות כאלו.

 

כי מה לעשות, בשביל ספורטיביות ביצועים זה לא מספיק, אבל אם אין ביצועים, אין מה שידגדג את בלוטת האדרנלין בכלל. מכונית חייבת לתת תחושה של מהירות, בשביל להיות ספורטיבית.

 

אז טורבו, 160 כ"ס, 25 קג"מ ואפס למאה בפחות מ-8 שניות, זו התחלה טובה. גם ההמשך, שלדה מאוזנת היטב (גם אם די רכה, שזה גם יתרון דינמי וגם חיסרון), זה טוב.

זה נגמר בזה, היות שההגה חסר פידבק (כמו כל החשמלאיים), עם אזור מת גדול מדי במרכז, הבלמים לא מצטיינים (גם אם לא מפגרים) וה-ESP לא מתנתק.

 

אבל עדיין, עם כל הפאולים הדינמיים הללו, אם אתה רוצה משהו שנותן קצת עניין בנהיגה, אתה קונה לאון, לא וולוסטר. וולוסטר אתה קונה בגלל העיצוב. פשוט אין מספיק מנוע ויש יותר מדי צמיגים, כדי שהרכב יתחיל להיות מעניין.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...