Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי ולוסטר VS פולקסווגן שירוקו


omri888
שימו לב! השרשור הזה בן 4342 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דעתך לגבי הלאון ולגבי עניין המנועים ידועה כבר מראש, אז אני לא ממש מתייחס אליה (קראתי כבר בכמה וכמה פוסטים שלך).

סתם לצורך העניין, עם פג'ו 106 אי אפשר להנות? ואני שואל כי היא לא חזקה אבל כן מהנה, מאוד.

 

אגב עם 160 כ"ס אתה יכול להגיד על השירוקו שהיא עוד בחירה ספורטיבית ראויה (בלי קשר לאמינות).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

דעתך לגבי הלאון ולגבי עניין המנועים ידועה כבר מראש, אז אני לא ממש מתייחס אליה (קראתי כבר בכמה וכמה פוסטים שלך).

סתם לצורך העניין, עם פג'ו 106 אי אפשר להנות? ואני שואל כי היא לא חזקה אבל כן מהנה, מאוד.

 

אגב עם 160 כ"ס אתה יכול להגיד על השירוקו שהיא עוד בחירה ספורטיבית ראויה (בלי קשר לאמינות).

 

השירוקו בחירה ראויה, אם אתה מחפש קופה יותר מעניינת לנהיגה מהוולסטר. בוודאי.

ספורטיבית ראויה זה כינוי שגדול עליה. ספורטיבית ראויה צריכה הגה מתקשר ו-ESP מתנתק.

 

לפיז'ו 106 ספורטיבית, אין צמיגי 215 והיא מכונית קצרה והרבה יותר קלה (כלומר, מגיבה מאוד מהר). זה אומר שיחסית ליכולות, הביצועים היו מצויינים (ביצועים ותחושת מהירות זה דבר יחסי לאחיזה הכוללת).למכונית עם צמיגי 215, בגודל הוולוסטר, המנוע שיש לא מספיק כדי אפילו להחשב ספורטיבי-לייט.

 

לגבי ההאשמה בפרובנציאליות, בבקשה:

 

Increase pace and the Hyundai’s case wanes in direct proportion. The front end lacks grip when you start to really press on, and as the limit approaches so you find yourself stuck in safe, boggy understeer





. Asking the chassis to digest rougher surfaces at higher speeds can also cause some evident confusion as the springs and dampers struggle to keep up.

 

Evo Magazine

 

The Veloster is very nose-led in its handling, but it’s still composed and a lot of fun when you throw it down a twisty road, and the steering lends some meaty weight to work against. The Veloster is still clearly shaded by the more expensive Scirocco







 

The suspension deals with the overall flow of the road well, but the secondary ride – the way it reacts to road surface imperfections – is poor and lumpy. Let’s hope that’s dialled out for Europe.

 

Car Magazine

 

But it's the drive that's worse, because there is not a single thing that leaps out and holds your attention. The engine is an engine. The gearbox is a gearbox. The steering is electric, but not in a good way

..

It needs to make a sporty noise, or look good, or corner well. It needs to have a feel, a certain unquantifiable something that sets it apart from the herd. An invisible beckoning finger. A come-hither look in its headlights. It needs to feel like it was made by an enthusiast, someone who likes cars, someone who understands the mechanics of James's sausage. Because, if it doesn't, what you end up with is a Veloster. An accountant in a clown suit.

 

 

Clarkson

 







אתה מבין, הוולסטר היא "כיף" אבל עדייםם בצל של השירוקו (שהיא בעצמה לא איזו מיני פרארי...).


הסיכום של קלארקסון הוא הכי משמעותי.


אין בוולוסטר מה שיש בלאון, משהו שהופך אותה מעניינת לנהיגה. לפחות הלאון מהירה. לפחות השלדה משתתפת. הוולוסטר גם זה לא וגם זה לא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נגיד שמהולוסטר ירדתי, אני מבין שצפויה לי יחסית אכזבה ממנה, לעומת הרכב שלי היום.

[זה לא אומר שאני לא יזמין נסיעת מבחן עליה].

ההתלבטות שלי כרגע היא בין הלאון לשירוקו 122 לאיביזה.

הלאון פחות אופציה כי משום מה אני לא הכי מתחבר לרכב הזה.

הבעיה בשירוקו שהיא ידנית [לא בעיה שלי כמובן].

בגדול, [בגדול מאוד] נשארתי עם האיביזה, עכשיו ההתלבטות היא בין ה-1.2 לבין ה-1.4 FR.

ה-1.4 הוא גם טויין טורבו אז זה אומר שצפויות לו אותן בעיות כמו בשירוקו?

לגבי ה-1.2, היא פחות חזקה, פחות מהירה, ובטח שפחות מתנהגת [מבחינת מתלים, שלדה וכו לעומת הFR, לפחות זה מה שקראתי באינטרנט] אך כמובן שאני הבנתי שלא ה-1.2 ולא ה-FR מתנהגות, לאף אחת מהן אי אפשר לקרוא מכונית מתנהגת.

אל תשאלו איך הגעתי מולוסטר ושירוקו לאיביזה פתאום, גם אני לא יודע איך הגעתי לזה פשוט זה מה שיושב לי בראש עכשיו.

אני חושב שבתור התחלה, הFR תיהיה מכונית הולמת בתור רכב גודש ראשון, החשש היחידי שלי הוא מהמנוע בעקבות כל התגובות השליליות על השירוקו, למרות שהFR היא 150 כ"ס והשירוקו 160 אז קיים פה שינוי כלשהו.

החשש הוא אמיתי או שאין לי מה לחשוש ולרוץ לסוכנות סיאט הקרובה ולראות מה אני יכול להוציא ממנה?

 

דרך אגב שאלה, הבנתי שבאיביזה 1.2 למרות הגימור FR הפנסים הקדמיים עדיין לא מגיעים עם לדים, יש למישהו מושג אם ב-FR הפנסים כן מגיעים עם לדים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הגעת לאיביזה?!

לדים בפנסים זה שיקול בקניית רכב לאמא, בחייאת...

 

ה-FR קשה, קופצנית והמנוע אותו אחד עם מוניטין בעייתי (לכאורה וכביכול).

 

כל רכב שהוזכר בשרשור הזה מתנהג פחות טוב משמעותית מה-206 שלך (גם אם יש לו יותר אחיזה).

 

הוולוסטר תפורה על אמא שלך.

אם אתה רוצה משהו יותר מעניין לנהיגה, אז שירוקו 1.4.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל העולם אין שירוקו TSI122 עם DSG אלא רק עם תיבה ידנית.

אם היה DSG מזמן היה לה ייבוא.

 

לגבי מחירי השירוקו, תמיד צריך לזכור שצ'מפיון מתמחרים את פולקסוואגן גבוה יותר מסקודה וסיאט, ומי שרוצה רכב פוזה עם מחיר זול מוזמן לקנות סיאט לאון או איביזה ספורט קופה.

 

ככה שטענות למה אין גם פולו ב-70,000 או למה גולף וג'טה עולות יותר מהמתחרות, זה כיוון שהן מיועדות לקהל רכב מצומצם יותר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

falou,

שוב, הבעיה בשירוקו 1.4 זה שאם נקנה זה רק ה-122 והיא רק ידנית, בעיה.

סתם מתעניין איך החלטת שהולוסטר תפורה על אמא שלי יותר מהאיביזה? לפי איזה קריטריונים? כי מבחינת אמא שלי היא אמרה תבחר מה שבא לך [איביזה ולוסטר או שירוקו], לי חשוב שיהיה אוטומט.

אך מכיוון שאני יהיה זה שינהג על הרכב בעיקר, חשוב לי שלרכב יהיה כח ומהירות.

וכן שאלתי על הפנסי לד כי אחת הסיבות שאמא שלי כביכול מעדיפה את הולוסטר זה שיש לה פנסי לד אבל הבנתי שגם באיביזה החדשה אחרי השינויים הקוסמטיים יש לה פנסי לד.

בכל מקרה הפנסים זה עניין ממש ממש שולי, בעתיד אני בטוח שיהיה ניתן להשיג את הפנסים האלה עצמאית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

falou,

שוב, הבעיה בשירוקו 1.4 זה שאם נקנה זה רק ה-122 והיא רק ידנית, בעיה.

סתם מתעניין איך החלטת שהולוסטר תפורה על אמא שלי יותר מהאיביזה? לפי איזה קריטריונים? כי מבחינת אמא שלי היא אמרה תבחר מה שבא לך [איביזה ולוסטר או שירוקו], לי חשוב שיהיה אוטומט.

אך מכיוון שאני יהיה זה שינהג על הרכב בעיקר, חשוב לי שלרכב יהיה כח ומהירות.

וכן שאלתי על הפנסי לד כי אחת הסיבות שאמא שלי כביכול מעדיפה את הולוסטר זה שיש לה פנסי לד אבל הבנתי שגם באיביזה החדשה אחרי השינויים הקוסמטיים יש לה פנסי לד.

בכל מקרה הפנסים זה עניין ממש ממש שולי, בעתיד אני בטוח שיהיה ניתן להשיג את הפנסים האלה עצמאית.

 

תפורה מבחינת המראה והכח גם יספיק. הריי מה שמניע אתכם זה פנסי לד, פשוט תקנו מה שנראה יותר יפה בעינכם.

 

סה"כ יש לכם 3 אופציות. תנהגו בכולם ותחליטו מה נראה לכם.

 

אם אתה שואל אותי מהאופציות האלה, הייתי הולך על שירוקו 122 כ"ס ידנית. לא יזיק לך להשתפשף קצת בנהיגה על גיר ידני. המנוע 1.4 עם 122 כ"ס הוא בעל טורבו בלבד ולא סובל מבעיות אמינות לכאורה!

 

 

דניאל איך המנועים בין המכוניות זהים אם כל אחד מוציא הספק אחר? עדיין יש בהם שינוי כלשהו.

 

ניהול מנוע שונה. אם היית משפר, המנועים היו מגיעים לאותו הספק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי רישיון כבר 3 ומשהו שנים, מתוכם אני נוהג בערך שנתיים וחצי על רכב ידני.

אני לא חושב שאני צריך להשתפשף בנהיגה על רכב ידני, אבל [וזה אבל גדול] עוד לא נסעתי על רכב ידני עם טורבו.

 

ברור שמבחינתי אוטומטית אני הולך על השירוקו, אבל הבעיה זה אמא שלי ומכיוון שהיא שמה 60% מהכסף ואני 40% אז ההחלטה הסופית היא רק שלה. איך אומרים, בעל המאה הוא בעל הדעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי רישיון כבר 3 ומשהו שנים, מתוכם אני נוהג בערך שנתיים וחצי על רכב ידני.

אני לא חושב שאני צריך להשתפשף בנהיגה על רכב ידני, אבל [וזה אבל גדול] עוד לא נסעתי על רכב ידני עם טורבו.

 

ברור שמבחינתי אוטומטית אני הולך על השירוקו, אבל הבעיה זה אמא שלי ומכיוון שהיא שמה 60% מהכסף ואני 40% אז ההחלטה הסופית היא רק שלה. איך אומרים, בעל המאה הוא בעל הדעה.

 

אוקיי, דווקא מהסיבה הזאת לא הייתי פוסל את הידני. לא נהגתי על השירוקו בגרסה הזאת, אבל מנסיון, ברכבים מודרניים של VAG הגיר הידני בעל 6 הילוכים קדמיים הוא מאד מדוייק וחלק והקלאץ' מאד רך ונח לשימוש יומיומי.

סה"כ נהיגה ברכב מודרני ידני היא הרבה יותר נעימה מאשר נהיגה ברכב הנוכחי שלך. סה"כ שווה בדיקה, בהנחה שלאמא שלך אין בעיה עם זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי שירוקו, או ליאון.

 

אבל יש לי 1.4TSI 122 עם גיר ידני - שילוב די נדיר.

 

אז ככה: ספורטיבי - זה לא.

הרכב מציג כוח זמין כל הזמן. זריז (יחסית), חסכוני (יחסית), ספורטיבי - לא.

 

אם הרכב נטו לפוזה - אז אין שום מניעה לקחת את ה-122 כ"ס. כמו שאמרתי מנוע נעים וזריז.

לא נשמעו תלונות מיוחדות בנוגע לאמינות שלו (לדעתי לפעמים הוא קצת רועד יותר מדי בסרק - אבל זה לא משהו מורגש במיוחד, זה אני שרגיש לכל פיפס קטן).

 

נכון להיום, לאחר כמעט 20K ק"מ עם המנוע הזה (בפחות משנה) - הייתי קונה שוב את המנוע הזה. אחד הטובים שהיו לי (יחסית לצרכים כמובן).

 

אבל נמאס לי כבר מידני. רכב הבא - אוטומט. :x

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

falou,

סתם מתעניין איך החלטת שהולוסטר תפורה על אמא שלי יותר מהאיביזה?

 

אמא שלי רוצה את הולוסטר מהסיבה היחידה [שאני גם מסכים איתה] שהיא יותר יפה ומיוחדת מהשירוקו.

 

אם הכוונה לאיביזה החדשה, אין לי מושג איך היא. אני מכיר קצת את ה-FR (לא רמת גימור של ה-1.2).

בכל מקרה, צמצמת לשתי מכוניות - נסיעת מבחן וגמרת.

 

ואין לך בעיה עם השירוקו, היא פשוט לא יושבת לך בתקציב כחדשה, מה שמוציא אותה מהחשבון.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

falou,

אף אחד לא טען שהולוסטר טובה מהשירוקו. אם היית מביא ציטוטים שאומרים שהיא סתם רכב פוזה, מילא, אבל אתה הוכחת את מה שכבר ידענו. גם יכול גם להיות שהלאון 1.8 ספורטיבית יותר, לי היא מרגישה משפחתית מידי ולא נהניתי ממנה. יכול להיות שאני לא יודע לנהוג, כדבריך.

הנקודה היא שהולוסטר היא לא סתם יונדאי i30 בעיצוב שונה. יש בה תכונות ספורטיביות במידה זו או אחרת ואפשר להינות ממנה גם מעבר להיבט העיצובי.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4342 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...