Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף סוף: חובת רישוי של אופניים וקורקינטים חשמליים


sperial

פוסטים מומלצים

באתר הממשלתי רשום 16 ואפשרות ל 14 בתנאים מסוימים.

ביטוח חקלאי מבטח חובה וצד ג' קלנועיות.

ומניסיון של אחרים הוא מפצה במקרה ביטוחי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, הרקוליטו כתב:

באתר הממשלתי רשום 16 ואפשרות ל 14 בתנאים מסוימים.

ביטוח חקלאי מבטח חובה וצד ג' קלנועיות.

ומניסיון של אחרים הוא מפצה במקרה ביטוחי.

חידשת לי. לא הכרתי את זה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרי לא יעלה על הדעת שבטסלה יהיה אםשר לנהוג ללא רישיון, ללא לוחיות רישוי, ביטוח וטסט רק בגלל שהיא חשמלית...

 

אני מסתובב הרבה בת"א. המדרכות כבר מזמן לא מקום בטוח להולכי רגל.

קורקינטים שיתופיים זרוקים בכל מקום בלי התחשבות, רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים נוסעים על המדרכה במהירות ומצפים מהולכי הדרך לפנות להם את הדרך...

על הכביש הם נוסעים בניגוד לחוקי התנועה, בלילה ללא תאורה, מזגזגים בין נתיבים בלי לראות מה קורה בצדדים (גם כי אין מראות וגם כי רוכבים ללא רישיון לא מודעים לכך שכשפונים הצידה, צריך לוגא שהדרך פנויה).

רוכבי ריקשות של עסקים או איסוף קורקינטים חשמליים נוסעים עם כלים רחבים על המדרכות ובכבישים, לחא ציות לחוקי התנועה.

יש כל מיני מוטציות חשמליות כמו רייזרים עם 4 גלגלים, אופניים עם צמיגים רחבים עם שיפורים ואפשרות לנוע ללא דיווש... הפכו את המרחב הציבורי לגונגל אחד גדול.

חייבים לחוקק שכל כלי תחבורה ממונע יהיה חייב ברישוי, ביקורת שנתית (טסט) וביטוח... זה עדיין יהיה יותר זול מאחזקת רכב, אך יהיה מפוקח ובעיקר יהיה פיצוי להולכי רגל שנפגעים מכלי כזה...

בכבישים נוסעים לפעמים מבוגרים או נכים על קלנועית באיטיות, לא תמיד עם תאורה ואם רכב יפגע בהם - התוצאה תהיה קשה...

עריכה אחרונה על ידי mottis
.
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, sperial כתב:

יש פתרון. בשביל מה יש אפודים זוהרים? לחייב את הרוכב ללבוש אפוד זוהר עם המספר על הגב, כמו שחקן כדורגל. גם משפר את הנראות וגם אפשר פונט גדול.

אפשר גם לקעקע על המצח בצבע זוהר.

יש המון פתרונות, רק אף אחד מהם לא כלול בתקנות למיטב ידעתי (לא חיפשתי את התקנה במלואה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, mottis כתב:

הרי לא יעלה על הדעת שבטסלה יהיה אםשר לנהוג ללא רישיון, ללא לוחיות רישוי, ביטוח וטסט רק בגלל שהיא חשמלית...

 

אני מסתובב הרבה בת"א. המדרכות כבר מזמן לא מקום בטוח להולכי רגל.

קורקינטים שיתופיים זרוקים בכל מקום בלי התחשבות, רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים נוסעים על המדרכה במהירות ומצפים מהולכי הדרך לפנות להם את הדרך...

על הכביש הם נוסעים בניגוד לחוקי התנועה, בלילה ללא תאורה, מזגזגים בין נתיבים בלי לראות מה קורה בצדדים (גם כי אין מראות וגם כי רוכבים ללא רישיון לא מודעים לכך שכשפונים הצידה, צריך לוגא שהדרך פנויה).

רוכבי ריקשות של עסקים או איסוף קורקינטים חשמליים נוסעים עם כלים רחבים על המדרכות ובכבישים, לחא ציות לחוקי התנועה.

יש כל מיני מוטציות חשמליות כמו רייזרים עם 4 גלגלים, אופניים עם צמיגים רחבים עם שיפורים ואפשרות לנוע ללא דיווש... הפכו את המרחב הציבורי לגונגל אחד גדול.

חייבים לחוקק שכל כלי תחבורה ממונע יהיה חייב ברישוי, ביקורת שנתית (טסט) וביטוח... זה עדיין יהיה יותר זול מאחזקת רכב, אך יהיה מפוקח ובעיקר יהיה פיצוי להולכי רגל שנפגעים מכלי כזה...

בכבישים נוסעים לפעמים מבוגרים או נכים על קלנועית באיטיות, לא תמיד עם תאורה ואם רכב יפגע בהם - התוצאה תהיה קשה...

הכל נכון במאה אחוז השאלה אם ריאלי
אני בעד חיוב בקסדה, פנסים, מראות, ותאוריה
אבל עם כל החיובים האלה לדעתי צריך לאפשר יותר מ25 קמ"ש (לא אמרתי 100 40 זה סבבה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Fazer כתב:

כל אלו שעשו חיסון ל״קורונה״ כבר זכו להשתלת צ׳יפ

אני כבר דמיינתי הצמדת ראש לקורא הצ׳יפים במשרד כדי לפתוח את הדלת...

  • מצחיק 6
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שזה צעד בכוון הנכון אבל (כמו שנכתב פה) זה חייב היה לבוא עם גזר כלומר תשתיות אופניים, שינוי ברגולציה של כלים מיובאים חוקיים.

בהעדר אלה פחות אנשים ישתמשו בחשמליים ויחזרו לרכב.. ואז יהיו פחות תאונות מדרכה (אבל יותר פקקים) --> הצלחה.

ראיתי את הדיון בוועדת הכנסת, חבורה של ליצנים. כל מה שנאמר שם זה איך להוריד אותם מהמדרכות עם דוגמאות מפה ועד דמשק, אפילו הביאו לועדה נציג של נהגי מוניות רק את הרוכבים לא שמעו.

עריכה אחרונה על ידי baer
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעריך שזה ידחה וידחה

כמו התעודות זהות וכמו הרשתות סלולר דור 2

ידחה וידחה וידחה עד שיתמסמס

והופ בחירות

והופ שינוי

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח שיידחה, כי יש כאן הרבה כסף על השולחן: יצרני/יבואני לוחיות רשוי, עיריות שירוויחו המון קנסות, חברות ביטוח שירוויחו מדמי ביטוח של החשמלוקים ועוד.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, fatboy1340 כתב:

לא בטוח שיידחה, כי יש כאן הרבה כסף על השולחן: יצרני/יבואני לוחיות רשוי, עיריות שירוויחו המון קנסות, חברות ביטוח שירוויחו מדמי ביטוח של החשמלוקים ועוד.

זו בדיוק השאלה: האם מישהו ישקיע מאמץ באכיפה של אלה.

לאור רמת האכיפה הנמוכה בארץ בכלל האווירה בשרשור פסימית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, baer כתב:

זה חייב היה לבוא עם גזר כלומר תשתיות

את הגזר, קיבלו רוכבי האופניים החשמליים מזמן, רבים מהם בוחרים שלא להשתמש בהם.... בשדרות רוטשילד ושדרות חן - חצי מרוחב השדרה הם מסלולי אופניים ורוכבים רבים נוסעים בחלק המיועד להליכה, כך המצב גם בפארק הירקון.

ברחוב הרכבת, שביל אופניים מסודר, ועדיין רוכבי אופניים נוסעים בכביש ומאטים את התנועה.

כבישים רבים הפכו לצרים יותר, מקומות חניה רבים הוקרבו ושטחי מדרכה רבים הוקרבו לטובת רוכבי אופניים. ועדיין הרוכבים מסכנים את הולכי הרגל, מסתכנים בזגזוג בין רכבים ונוסעים בניגוד לחוקי התנועה...

 

נ.ב. רוכבי אופניים = רוכבי כלים חשמליים: אופניים חשמליים, קורקינטים חשמליים וכמובן ריקשות חשמליות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, mottis כתב:

את הגזר, קיבלו רוכבי האופניים החשמליים מזמן, רבים מהם בוחרים שלא להשתמש בהם.... בשדרות רוטשילד ושדרות חן - חצי מרוחב השדרה הם מסלולי אופניים ורוכבים רבים נוסעים בחלק המיועד להליכה, כך המצב גם בפארק הירקון.

ברחוב הרכבת, שביל אופניים מסודר, ועדיין רוכבי אופניים נוסעים בכביש ומאטים את התנועה.

כבישים רבים הפכו לצרים יותר, מקומות חניה רבים הוקרבו ושטחי מדרכה רבים הוקרבו לטובת רוכבי אופניים. ועדיין הרוכבים מסכנים את הולכי הרגל, מסתכנים בזגזוג בין רכבים ונוסעים בניגוד לחוקי התנועה...

 

נ.ב. רוכבי אופניים = רוכבי כלים חשמליים: אופניים חשמליים, קורקינטים חשמליים וכמובן ריקשות חשמליות...

בפארק הירקון זה ממש לא נכון (למעט חריגים)

את שאר המקומות שציינת אני לא מכיר טוב, אבל איפה שאני נוסע (קח כדוגמא את המקטע בין רידינג ליפו) לא תראה כמעט אופניים שלא על השביל

יש גם הרבה מקומות שיש שביל לכמה עשרות מטרים בודדים (על ציר ז'בוטינסקי מהבורסה עד פתח תקווה) שזה ממש לא נח לעלות לשביל ואחרי 100 מטר שוב כביש וכן הלאה

אני בהחלט מסכים איתך שעדיין יש שנוסעים על הכביש בשביל הדאווין/עם כלים מסוכנים/נגד חוקי התנועה, אבל איפה שיש תשתית טובה זה ממש מיעוט (לדעתי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...