היי
אני מאוד התלהבתי מהספורטאז' החדשה בשלב שהיא עדיין לא הגיעה ארצה.
מהתמונות וקטעי הוידאו שהיו באתרים השונים.
ציפיתי גם למחיר שפוי ,כי בעבר הספורטאז' הייתה רמת מחיר אחת מתחת לCX5 ו ל RAV4 אבל.........
התמזל מזלי והתפנתה נסיעת מבחן מביטול בפלמחים (היבואן) , וכאשר נכנסתי לרכב באמת הרבה וואו.
יש לזכור כי להדגמה מביאים את הדגם הכי מפואר ומאובזר (מאובזר מדי מבחינתי)
איכות חומרים מוקפדת ובאמת טובה יותר מהדגם היוצא.
+הרבה פיצ'רים שקצרה היריעה מלהרחיב כאן.
מסך ענק מקצה המזגן השמאלי ,ונמתח עד כרית האויר הימנית ,חוגת החלפת הילוכים (שוב, מדובר בדגם הקצה)
גג פנורמי מרשים ,ריפודי עור.
אבל ,בנסיעה לחוף פלמחים (לא עברתי את ה100 קמ"ש) ,מורגשים רעשי רוח ורעשי כביש (אולי כי הג'אנטים הם 19 אינצ'?)
נסיעה גלית מדי.
תיקוני סטיה אגרסיביים מידי
יור מדי טכנולוגייה והיי טק ברכב אחד (לא הצלחתי להבין לא מעט דברים תוך כדי נסיעה)
למשל המזגן וכפתור הווליום הם משותפים .
אבל זה אני ,קצת מתקשה טכנולוגית.
הרכב נח בהחלט מבחינת הישיבה מקדימה ומאחור.
אבל שים לב לתמחור .
רק בדגם הכניסה מדובר על 172K +
צירפתי פה את המחירון שנמצא בצמוד לרכב ,והדגם שבו נהגתי עולה 197K.
ולכן אני פסלתי את הרכב הזה.
לא שזה מעניין אותי כל כך ,אבל להיט מכירות כמו הדגם היוצא ,הרכב הזה לא יהיה כמו הדגם היוצא בעיקר בגלל המחירים.
ברור לי שמבצעי ארגוני עובדים וכו' יוזילו את המחיר ,אבל עד לאן ?
שוב, לי זה לא מתאים
יש לי סבלנות , ואני אמרתי שאטקה/קארוק נותנים הרבה יותר בפחות עלות מהרכב הזה.
נכון שהם קצת קטנים במימדים מול ספורטאז'/טוסון/CX5 , אבל למה לשלם עוד 25,000 ש"ח עבור עוד קצת פח ?
מקווה שעניתי.
מופלטה נעימה 😃