Jump to content

Demon-Resident

  • פרסום הודעות

    14
  • כאן מאז:

מוניטין

13 נייטרלי

אודות Demon-Resident

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. אני מבין שהבעיה היא לא בעצם קיום הקודנית אלא במה שנקרא עלוקה. את העלוקה אסור להתקין כי זה (כמו שהסבירו לי) משבש פעילות של start/stop של הרכב ומתחבר למחשב של הרכב והם לא מאשרים את זה. וזה רק עבור רכבים של צמפיון. כן - יש כל מני סוגים איתורן, שיש להם גם קודנית מחוברת. אבל זה לא עלוקה.
  2. אני כן.. לקסוס בדגמים אלו יחסית מאוד מוווזרת ויפה. אבל קטנה... מבפנים מאוד קטנה. יותר קטנה מקיה נירו שיש לי היום. מלקסוס הגעתי לטיגואן. שם ראיתי שיש מספיק מרחב גם מקדימה וגם מאחורה.. יש הבנה קמה טיפול כזה עולה לדגם של 1.5? זה משהו סביבות 600 שח או 1200? דרך אגב, לגבי איתורן ועלוקה לרכב. התחלתי לבדוק קצת דרישות ביטוח. ומסתבר שיש ביטוחים שמוכנים לוותר על איתורן. אבל דורשים קודנית עלוקה וזה כאילו במינימום... נשמע לי סבבה. אבל אז בדקתי מול צמפיון והם סיפרו לי שאסור להתקין קודנית ברכב הזה כי זה מזיק למחשב של הרכב ולתפעול שלו. בקיצור - זה או שחברת ביטוח מ
  3. מישהו יודע מהי תכנית טיפולים חובה של VW טיגואן וכמה עלה כל טיפול פחות או יותר, לרכב חדש, בתקופה של שנה-שנתיים הראשונות?
  4. אני חושב שבטיגואן (בגלל הרכב היוקרתי יותר מכלל הדגמים של VW) הגיר שלו הוא DSG7 אבל רטוב. לא יבש. גם המרכב וגם הגיר - כל זה ביחד מוסיף 200 קילו.
  5. כן.. על קארוק זה אותו מנוע 1.5. לא יודע האם בקארוק גיר זהה לטיגואן - 7 הילוכים DSG רטוב. אבל מה שחשוב לשים לב שקארוק 160 ק''ג יותר קל מטיגואן. כך או אחרת, 1.5 זה ברור שייתנהג פחות חזק מ2.0. אבל בכל מקרה אם VW הוציאו את הרכב עם מנוע כזה כנראה שהוא מספק את רוב הלקוחות. כמובן, מקומות שיש בעיה עם כבישים, או שיש שלג וצריך 4x4 או שיש נסיעות בכבישים צרים שכל הזמן צריך לעשות עקיפות עם תאוצה - שם צריך 2.0. בארץ נדירים הכבישים וכמובן שאין שלג ))
  6. היום עשיתי נסיעת מבחן על 1.5. ציפיתי למשהו הרבה יותר גרוע - הופתעתי ממש לטובה. תראו, לא היה לי בחיים רכב עם מנוע חזק, אבל עברתי מniro ולא הרגשתי שום שינוי בזריזות. ואני מניח שכולם מבינים שהיברידי נותן כוח בתחילת הנסיעה משמעותית לעומת בנזין. טיגואן - רכב זריז כאשר אתה נמצא במהירות של מעל 40 קמש. מגיב טוב, כל האבזור ממש במקום. כיסא נהג חשמלי שזז לכניסה ויציאה נוחה לפני ואחרי נסיעה - זה מדהים. התחלה של נסיעה - כן, יש הרגשה שאתה רוצה ללחוץ עוד קצת על הדוושה. אבל - מה הבעיה - תלחץ וזהו. אני לא ממהר להיות הראשון ברמזור אדום. העניין הוא שהבדל בין 1.5 ל2.0 הוא תוספת של עוד 20,
  7. מה דעתו על מנוע 1.5? זה מצחיק כי המנוע הזה מתגלגל בין כל רכבים של הקבוצה - Q2, Q3, Tiguan, Karoq... רק שטיגואן וq3, משום מה מאוד כבדים. אותו מנוע לכולם אבל הרכב כבד ב200קג מq2 ומ karoq. א י גם שמעתי שאפשר לעשות "שדרוג" לתכנת המנוע.. לא בטוח שזה טוב אבל הרבה בחול עושים את זה...
  8. היום שוב פעם יצרתי קשר עם צ׳מפיון מוטורס. אין להם טיגואן בגרסא 2.0 למכירה עכשיו ואין צפי אפילו...מספרים שלא בטוח שזה בכלל יגיע לארץ השנה. אוליי זה טריק שיווקי כדי שיייקנו את מה שיש. מספרים איזה שטות על בעייה של צ'יפים שקרתה בגלל קורונה...לדעתי שטויות במיץ. דגם לייף פלוס, 1.5, עם גג רגיל עולה 200,000 שח. מחר אעשה נסיעת מבחן.. מקווה שלא התאכזב, כי מאוד אהבתי את הרכב מבחינת איכות ואבזור. יש בו הכלללל אפילו מעבר. חוץ ממנוע. חייב לעשות trade off. לי היום יש נירו, לכן לדעתי ההרגשה הזו של תחילת הנסיעה בהיברידי היא כמובן שונה ממנוע בנזין. היברידי הרבה יותר מהיר בתחילת הנ
  9. כתבת כאן שהזמנת את הדגם 2 ליטר. איפה הזמנת את הדגם? באיזה סכום בסופו של דבר? אני מבין שאין אותו להזמנות בצמפיון. האמת גם אני מאוד אהבתי את הטיגואן life plus, אבל מנוע 1.5 מרגיש לי קטן וחלש לרכב הזה
  10. פניתי ל - CARAV, לצערי אין להם במלאא (ולא צפוי להיות) הדגם של פאנל שאני צריך. אני צריך את 11-426 CARAV הפאנל שמתאים לרכב עם מזגן ידני. בנוסף - הטלפון של ישראל ג'וניור מנותק או לא זמין. אוליי אתם מכירים מישהו אחר? ובנוסף - אוליי אתם מכירים מישהו שיש לו פאנלים מתאימים ליונדאי 20-I חוץ מ-CARAV? תודה
  11. רחובות, ראשון, אשדוד, תל אביב... תלוי כמה זמן לוקחת ההתקנה..אם זה מקסימום יום - אין בעיה בכל אחד מהערים שציינתי. כמובן חשוב גם המחיר... שלא ישחטו אותי..
  12. שלום לאנשי הפורום. אשמח להמלצה על מתקין מקצועי שאצלו אפשר לרכוש (כולל התקנה כמובן) מערכת שתחליף רדיו דיסק מקורי של יונדאי i20. הדיסק שם חייב לבוא יחד עם הפאנל של דשבורד. הכיוון למערכת עם BT מובנה ו double din כמובן. תודה
  13. ידרשו הרבה כסף במעבדה. יש אפשרות לבצע את השינוי במעבדה אחרת (פרטית), זולה יותר?
  14. שלום רב. יש לי סאב של קיקר C12 (סדרה הפשוטה) 150W RMS. רוצה לבחור בשבילו מגבר. יש לי הצאה לאינפיניתי (הסדרה הישנה 75X4) אבל ראיתי באי ביי ב-60 או 70 דולר אפשר לקנות מגבר דיי נורמלי. לא מקצועי אבל נראה בסדר. זה הדגמים: SONY XM-2100GTX 600w 2 Pioneer GM-5200 או כל המלצה אחרת של מגבר בבארץ במחיר כזה (עד $150).
×
×
  • תוכן חדש...