Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתקלתי בפרסומת של בנק שהביאה לי את הסעיף. הבנק מציע פטור מעמלות, ריבית על הפלוס ולא זוכר מה עוד. באותיות הקטנות נרשם- החל ממשכורת של 7 ומעלה.

מי באמת צריך את הפטורים הללו? אלו שמרוויחים 7 ומעלה- או אלה שמרוויחים מינימום ומטה? למה דווקא לאלה שמרוויחים 7 נטו?! להם העמלות הללו פחות מזיזות. מי שבאמת צריך את העזרה הקטנה הזו זה דווקא אלה שלא מגרדים את החמש, בחודש מצויין.

פשוט הביא לי את הסעיף, העשירים מתעשרים והשאר שילכו להתדיין :evil::bad-word: :bad-word: :bigcry::silly::fist::crazyeyes:2gunfire: :2gunfire: :brickwall: :brickwall: :brickwall::screwy:

 

בנקים יקרים: אם אתם רוצים למשוך לקוחות חדשים, תפנו לשכבות היותר חלשות. הם רק ישמחו להטבות והקלות- כי ההבדל בין 10 אגורות מתוך שקל או מתוך מאה, זה ההבדל בין 1 אחוז ל-10 אחוז.

או שאתם פשוט לא רוצים את הלקוחות הללו כי הם "יכולים להיות בעייתיים"?

 

אותי זה הרתיח לגמרי. מה אתם חושבים?

(בבקשה, לא לגלות את שם הבנק. לא רוצה לפרסם אותם יותר מהמידע שנתתי פה)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבנק רוצה לקוחות עשירים יותר כי הם רווחיים יותר מבחינתו. מה מפתיע אותך?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

ברווז, קפוץ לשחיה באגם הקרוב, שתה משהו צונן והירגע. המצב שאתה מתאר אינו מייחד את הבנק שעליו יצא קצפך - אם תבדוק את מבצעי ההצטרפות של הבנקים, תגלה שמרביתם מתנים את ההטבות בהעברת משכורת בסכום כלשהו (לרוב אכן 7 אש"ח).

יש היגיון מסויים מאחורי זה: הבנקים מעוניינים שההטבות שהם נותנים לאותם לקוחות חדשים יהיו ביחס מסויים לרמת הפעילות והרווחיות שצפויה להם מהחשבון. אם הלקוח בא רק לקחת את ההטבות ולא לנהל פעילות סבירה בחשבון, מה הטעם בלגייס אותו לבנק ו"לבזבז" עליו את ההטבות האלה?

 

גם בתחומים אחרים זה ככה: קנה בסופר כלשהו ב-X כסף ותקבל מתנה בשווי Y. למה על זה אינך מתעצבן?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
הבנק רוצה לקוחות עשירים יותר כי הם רווחיים יותר מבחינתו. מה מפתיע אותך?

 

 

הלקוחות העיסקיים הריוחיים ביותר הם משקי בית קשי יום ולא עשירים שמודעים היטב לזכויותיהם ולאופציות בבנק מעבר לכביש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לקוח של אותו בנק, ואגב לקוח מרוצה מאוד.

 

כשבנקים יהיו אירגוני צדקה, הם יגבו עמלות בהתאם לרמת ההכנסה של הלקוחות. עד אז, בנקים, כמו כל גוף מסחרי, מנסים להרויח כמה שיותר, ומעוניינים למשוך אליהם את הלקוחות האטרקטיביים עבורם.

:turn-l:
פורסם
הלקוחות העיסקיים הריוחיים ביותר הם משקי בית קשי יום ולא עשירים שמודעים היטב לזכויותיהם ולאופציות בבנק מעבר לכביש.

 

אתה מבלבל בין מכניסים ביותר לרווחיים ביותר. לקוח בקשיים אולי משלם יותר קנסות וריביות, אבל גם לרדוף אחריו עולה לבנק כסף, והרבה.

 

אם לקוחות בקשיים הם כל כך רווחיים, למה הבנקים שמבינים דבר או שניים בחישובי רווח והפסד רודפים אחרי הלקוחות המבוססים יותר?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
הבנק רוצה לקוחות עשירים יותר כי הם רווחיים יותר מבחינתו. מה מפתיע אותך?

לא אמרתי "מפתיע אותי". אמרתי "מרתיח אותי".

הלקוחות העיסקיים הריוחיים ביותר הם משקי בית קשי יום ולא עשירים שמודעים היטב לזכויותיהם ולאופציות בבנק מעבר לכביש.

 

נכון.

 

זה באמת משגע אותי. לטעמי זו פשוט חוצפה, שעל המגזרים היותר חלשים אף אחד לא חושב. הם סובלים, הם אלה שעושים את העבודות היותר מסריחות במשק, ואף אחד לא עוזר להם.

לעומת זאת, אם אתה חי סביר, יהיו לך גם הקלות בבנק! אבסורד מהת*ת.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברווז, יש לך עסק להפצת מתקני סינון למים, נכון? אז בכמה אתה מוכר לי מתקן אחד?

עכשיו נגיד שאני מנהל רכש בחברה ולקראת ראש השנה אני רוצה לפנק את כל העובדים שלי במתקן מים של ברווז וגוזליו בע"מ. כמה הפעם יהיה המחיר ליחידה?

 

אין מה לעשות, ככה זה פעל מאז ומעולם בעסקים: מי שיש לו כוח קניה גדול יותר יקבל תנאים טובים יותר בביצוע עסקה, ביחס למי שכוח הקניה שלו חלש יותר. בנקים אינם יוצאים מן הכלל.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

שוב ברווזון, אלו מוסדות מוטי רווח, לא גמ"חים.

 

אנשים גם משלמים דמי חבר על כרטיס האשראי שלהם. כרטיס האשראי שלי משלם לי כסף (מאות דולרים מעבר להטבות הרגילות, לא צחוק) כל שנה כדי שאמשיך להחזיק בו.

למה, כי אני נוסע מטעם העבודה כל הזמן, וההוצאות השנתיות שלי בכרטיס מייצרות להם המון רווח.

 

אפרופו גמ"חים, בארה"ב מקובלים מוסדות בשם קרדיט יוניונס, שהם מעין קואפרטיבים פיננסיים שהרווחים שלהם הולכים לשיפור השירות או להחזר כספים לחברים. התחילו דיבורים על הקמה של דברים כאלו בארץ, אני מקווה מאוד שזה ילך, ושגורמי הכוח לא יתקעו מקלות בגלגלים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

ברווז, מה הבעיה?

 

הבנק רוצה לגייס אליו לקוחות והוא מוכן לתת X הטבות ללקוחות בהם הוא חפץ. במקרה הזה הוא תר אחר לקוחות מחתך סוציואקונומי מסויים שכמה מפתיע בהם טמון פוטנציאל רווחים גדול יותר מאלו שמרוויחים משכורת מינימום. באותה מידה זה יכול היה להיות לקוחות שגרים במקום X או ששייכים לארגון Y.

 

כמו שכתבו לך פה, הבנק זה לא ארגון צדקה אלא גוף כלכלי למטרת רווח וזו זכותו המלאה.

 

אגב, אני ואישתי מרווחים כל אחד לחוד מעל 7K ואני ממש לא מגדיר אותנו כעשירים, אבל תודה על הפירגון בכל זאת :wink:

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

7 אלף זה השכר הממוצע במשק אז אני לא ממש מבין על מה אתה מדבר.

יותר צריך להטריד אותך זה שגם עם השכר הזה בקושי אפשר לחיות ברווחה סבירה במדינה הזאת.

 

אפשר את השם של הבנק? אפילו בהודעה פרטית.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

שם הבנק זה לא סוד מדינה, אם אני זוכר נכון את שלטי החוצות מדובר בבנק איגוד.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
מתקן מים של ברווז וגוזליו בע"מ.

אהבתי. צריך לפנות מקום בחתימה.

אם אני לא טועה 7K זו המשכורת הממוצעת במשק, לא?

כך שהפרסומת פונה ל"ממוצעים" ולאו דווקא לעשירים.

ה"ממוצע" מתחשב באלו שמרוויחים 100K לחודש גם כן, כך שמן הסתם הוא יחסית גבוה. אם נוריד מהשיקלול את דני רופ (למשל) והעשירון העליון, הממוצע יירד פלאים. אני מאמין שהממוצע הריאלי הוא לא יותר מחמש.

7 אלף זה השכר הממוצע במשק אז אני לא ממש מבין על מה אתה מדבר.

יותר צריך להטריד אותך זה שגם עם השכר הזה בקושי אפשר לחיות ברווחה סבירה במדינה הזאת.

 

אפשר את השם של הבנק? אפילו בהודעה פרטית.

 

כמו שאמרו, בנק איגוד.

לכל מי שלא מבין מה מפריע לי:

מי שצריך את ההטבות הללו כדי לשרוד את החודש, לא מקבל אותם. מי שיכול להסתדר גם בלעדיהם, כן מקבל אותם. יצא לכם פעם לעשות סיור במפעל יצרני ב"רצפה"? לי יצא. הייתי מנהל מחסנים שעבד מעל רצפת ייצור של ארוניות ודברים נוספים. הייתי כל יום עושה הפסקת קפה יחד עם 2 פועלים מהרצפה בתום הפסקת האוכל שלהם. עבודה שחורה ושוחקת, כל יום אותו הדבר, בלי תנאים נורמאליים (הפסקת שירותים מוכנסת לחוזה במקרים מסויימים :shock: ), לפעמים בלי מקום לשבת ועומדים כל היום על הרגליים, פשוט קריעה טוטאלית ומוחלטת- עבור שכר מינימום. עבור פועל כזה, עמלה בבנק נחשבת אשכרה כהוצאה. אחוז אחד משקל הוא לא אותו אחוז ממאה שקל כשזה מתורגם לכסף. אז הם משלמים עמלות בנוסף לשאר ההוצאות השוטפות שגם כך קשה לשרוד את החודש איתם. אני כבר לא מדבר על תכנון כלכלי נכון, שזו תורה בפני עצמה- זה פשוט כמעט בלתי אפשרי (או לחלוטין בלתי אפשרי) להיות בעל משפחה ולהרוויח מינימום במדינה הזו.

אז במקום סיבסוד לשכבות הללו, שהתעשייה של המדינה מתבססת עליהם, הם צריכים לשלם עמלות- בעוד שאם הם היו מרוויחים 7K ויכולים לנשום קצת, אז גם זה הם לא היו צריכים לשלם, וזה גם היה הרבה פחות מזיז להם.

לפעמים 12 ש"ח (עלות עמלה מסויימת) הם ההבדל בין להוציא כסף מהכספומט לבין להלוות כמה גרושים מחבר\משפחה כדי לקנות לחם וחלב הבייתה.

אז כן, אני עצבני על זה. ולא, זה לא יעזור לי להתעצבן על זה, אבל זה מה יש.

למישהו יש פרטי יצירת קשר של שר הרווחה :?:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...