Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ושוב אנחנו חוזרים לנושא של מגמות גלובליות מול מגמות מקומיות.

רק כדי שיהיה יותר פשוט לכולם,

יש לציין שהנטייה של אנשי התקשורת במדינות החופשיות היא שמאלה,

והנטייה של אמצעי התקשורת במדינות החופשיות היא יצירת סנסציות שליליות על מנת למשוך קוראים.

בקיצור, לא המצאנו כלום בנקודה הזאת

ואין שום בסיס עובדתי לגישה ש"רק אצלנו זה ככה".

 

אתן דוגמה מהמציאות להמחשה: העם השוויצרי ברובו ימני שמרני, לא מתלהב מנושאים כגון

איחוד עם אירופה / השתלטות מוסלמית / מדיניות רווחה סוציאל-קומוניסטית / וכיו"ב

אבל אמצעי התקשורת שם יכולם ללמד אותנו מה זה שמאל קיצוני באמת...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אי אפשר לדבר על סיבות לרדת מהארץ בלי להיכנס לפוליטיקה.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
פעם ראשונה שאני ואתה מסכימים. אם התסריט הזה יתממש, זה יהיה מאד כואב - יש לנו, ילידי שנות ה-80, את התיאבון לשפע גובר והולך שהעבירו לנו קודמינו ושאם לא יבוא על סיפוקו יתיר בנו תסכול כבד. לצד התקווה הזו שעלולה להתגלות כשקרית, האכילו אותנו בעוד הרבה תקוות שווא שכאן לא המקום לפרטן, ושכעת מתנפצות לנו בפנים. המחזור האחרון תמיד נדפק הכי הכי חזק..

 

זה כנראה הרבה יותר גרוע מזה - בקצב שהעולם הולך אליו, כל דור יחיה פחות טוב מקודמיו. לכל דור תהיה פחות עבודה ויותר מובטלים. זה לא איום, זו לגמרי מציאות.

 

ואם להוסיף עוד אש למדורה, הנה עוד בעיה מהותית מאוד. טרי מהיום:

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3688417,00.html

 

 

אם נסתכל כיום מה רוב מפלגות השמאל רוצות, זה בעיקר להפריד את הדת מהמדינה וזה תהליך שאני כחילוני לגמרי נגדו, אז פה אני משלם מיסים לישיבות, בגרמניה אני אשלם מיסים לפליטים, לא מפריע לי וזה חלק מהקונספט של מדינה סוציאלית, מפריע לכם יש קלפי.

 

איך אתה נגדו? באמת אין לך בעיה לשלם בשביל שכל מיני עובדי אלילים ישבו בישיבה במשך שנים ולא יתרמו לחברה? אני מעדיף לתרום לעניים שלפחות מנסים לתרום משהו למדינה.

 

בנתיים זה השמאל שכבר עשר שנים מדבר על כך שנתניהו מוביל אותנו לאסון. ישראל מעולם לא הייתה חזקה יותר במזרח התיכון, אבל ניחא.

 

מה הקשר? קודם כל, זו אמירה חסרת משמעות. ברור שאנחנו חזקים במזרח התיכון, אחרת כבר היו מחסלים אותנו. ושנית, אז אנחנו חזקים צבאית. אוקיי. רק שבכמעט כל מדד אוביקטיבי אנחנו הולכים ומתדרדרים - כלכלית, חברתית, מוסרית, תרבותית, השכלתית. חסר?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הבעיה היא לא פריון אלא העובדה שאנחנו לא עוזרים שכל אחד מהאנשים החדשים שנוצרים יהיו חברים תורמים לחברה.

 

המגמה העולמית (שמתחילה גם לקרות פה) היא פחות ילדים.

 

 

צריך לצאת מהקופסה ההיסטרית הזאת של "אין מספיק משאבים" ולהבין שיה מספיק, הם פשוט לא מחולקים נכון.

פורסם

ראיתי את ההרצאה הזו בפורמט אחר. מאוד מעניין אבל לדעתי הוא מפספס משהו חשוב והוא עליית תוחלת החיים. הוא טוען שלא יהיו יותר מ-10 מיליארד אנשים בעולם, אבל אם אנשים יפסיקו למות - המספר הזה יגדל.

 

תקרא את הכתבה שהעליתי. הוא טוען שזה לא עניין של תרומה לחברה, זה עניין גאוגרפי - אין מספיק מקום בישראל בשביל 15 מיליון איש. אנחנו נחיה בפקק אחד גדול. זה יפה שהמגמה מגיעה לפה, אבל אנחנו עדיין סביב 3 ילדים למשפחה. זה צריך להיות 2.1 כדי שהגידול ייפסק.

 

בנוסף, צריך לקחת בחשבון דברים כמו אלו שכתובים בכתבה המעניינת הזאת:

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3671130,00.html

תקציר: צעירים שנכנסים לשוק העבודה כיום יהיו מובטלים הרבה יותר מצעירים בשנים קודמות, כי העולם לא מסוגל לייצר מספיק מקומות עבודה לכולם.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)
באמת אין לך בעיה לשלם בשביל שכל מיני עובדי אלילים ישבו בישיבה במשך שנים ולא יתרמו לחברה? אני מעדיף לתרום לעניים..

 

אתה יודע מה מצחיק? שכרגע הכסף שלך כבר הולך לישיבות ולעניים ככה שמצד אחד אתה יכול להיות רגוע אבל מצד שני..

אגב לא קבעתי מה נכון או לא, פשוט כרגע זאת המציאות, פה אתה משלם לישיבות ושם לפליטים שכמה מהם גם פונים לטרור נגד אותה מדינה,

ככה שתמיד תממן מישהו שהוא לא אתה גם מחוץ לגבולות ישראל.

 

Peace

עריכה אחרונה על ידי Gattuso8
פורסם

הפרופ' שוכח אם לא יהיו צעירים שיעבדו לא יהיה מי שישלם את הפנסיה התקציבית שלו. הבעיה לא רק בילודה, הבעיה שהעולם יצא מאיזון. בעבר בני אדם עבדו עד גיל 55-60 והלכו לעולם הבא בגיל 70. היום בני אדם מפסיקים לעבוד בגיל 70 ויחיו עד גיל 90-100. לפי התחזיות הדור שלנו יחייה בממוצע מעל גיל 100.

 

בעולם יש פצצת אטום מתקתקת של פנסיות ואף אחד לא מדבר על הבעיה כי פשוט אין פיתרון. צעירים שלוקחים מאות אלפי שקלים מהוריהם לצורך רכישת דירה לא מבינים שהם יצטרכו להחזיר את הכסף להורים בתוספת ריבית והפרשי הצמדה כי הפנסיות של ההורים פשוט לא יספיקו.

פורסם

יש לא מעט תחזיות הפוכות - כאלה שטוענות שהדור ה-baby boomers (אלה שנולדו בין שנות ה-50 לשנות ה-70) יחווה את תוחלת החיים הארוכה ביותר בתולדות האנושות, והדורות הבאים יחיו פחות שנים. נובע בעקר ממכת ההשמנה וחוסר הפעילות הגופנית.

לפני שנים בודדות התרחש ארוע שמעטים שמו לב אליו - מספר בעלי עודף המשקל בעולם עבר את מספר הרעבים. במדינות מערביות השמנה נפוצה יותר במעמדות הנמוכים, אלה שממילא סובלים מתוחלת חיים קצרה יותר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני קורא פה בשקט ופשוט אפשר לקטלג את הדיעות פה לכמה קטגוריות של שטויות:

 

1. פעם בהיסטוריה הרחוקה רצחו יהודים אז גם עכשיו אם לא תהיה לנו מדינה ברור שבקנדה וגרמניה וכל מדינה מערבית אחרת זה יקרה שוב!! העולם לא התפתח וצריך להשאר מפוחדים דווקא מהדברים האלה!!

 

2. השמאל אחראי לכל הבעיות!! לא משנה שבערוץ 2 רוב המגישים והפרשנים הם ימין, שבממשלה יש 100% ימין, שכולם קוראים ישראל היום כאילו זה ברית המועצות פה, שהעם יותר ימין גם אם הוא לא מבין את ההשלכות בכלל, וכמובן העובדה שלא היה פה שלטון שמאל שנים, השמאל אשם בכללל!!

 

3. בזימבבואה המצב פי אלף יותר גרוע!! תראה איזה יופי של מדינה בנינו כאן ב70 שנה!! אז מה אם חרא פה, יותר טוב מבמקומות אחרים, תסבול בשקט. יש לנו חזון ציוני או משהו וצריך להשאר פה עד הסוף המר כשביבי יסגור את הארץ, דה מרקר וערוץ 10 ושליברמן ישלח חיילים להלחם במלחמות מיותרות עוד יותר מהמיותרות שהיו עד עכשיו. גם אז אם תרצה לשנות אז לך תקים מפלגה! באותו זמן תשלח את הילד שלך לצבא, זה החוק ולא עוברים על החוק

 

4. אני בנאדם גלותי שמגדיר את עצמי לפי חומוס ומנהגים מטופשים, אני לא יכול להבין אנשים שבשבילם המנטליות של אירופאי זה החלום, אז אני אכתוב כאן דברים שיגרמו לאותם אנשים חוסר בטחון שאולי הם יחשבו שיהיה להם קשיי הסתגלות בחו"ל, שלא יעזבו אותי פה עם כל החרדים והאלה עם הכיפות שמכניסים דת לכל דבר כאילו ימי הביניים...

 

---- זהו סיימתי

 

אני כל חיי עד לפני איזה שנה וחצי גרתי עם ההורים בפתח תקווה באותה שכונה. היה בסדר, מקום שקט ונחמד שעולה בו הרבה כסף יחסית הדירות. אבל לא הרגשתי הכי שייך עם כל השכנים הקשישים והדתיים והסתם משועממים שנכנסים לוועד בית כדי לצבוע את הגדר של הבניין כל שנה, ביאס אותי ה45 דקות נסיעה בבוקר לעבודה כי יש כמה כיכרות ביציאה מהשכונה ואנשים לא מסוגלים לעבור את זה..

אז לקחתי את עצמי ושכרתי ברמת אביב. בקטנה יותר טוב לי פה, שיפרתי בדברים זניחים. הנסיעה לעבודה 5 דקות, השכנים שקטים ולא מורגשים, סתם עושה לי טוב בלב לדעת שאחוזי ההצבעה פה יותר למרץ מאשר לליכוד, שיש חנויות במרחק הליכה ולא רק בקניון וכו'. דברים קטנים שעושים לי טוב.

אני מרוצה מזה, אבל אנשים אחרים מהשרשור הזה היו אומרים לי "לא! גדלת בפתח תקווה אז תשאר בה! תשפיע מבפנים! המצב בפתח תקווה מעולה!! תראה בלוד איזה חרא ואתה ממגדל השן שלך בפתח תקווה בפנטהואז של ההורים מעז להתלונן!!?"

שתבינו כמה מגוחכים אתם נשמעים עם הטיעונים הקטנים האלה נגד מישהו שבסך הכל מרגיש שיהיה לו שיפור כלשהו במקום מגורים חדש שמבקרה הוא לא מדינת היהודים ועם הסגולה.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
אתה יודע מה מצחיק? שכרגע הכסף שלך כבר הולך לישיבות ולעניים ככה שמצד אחד אתה יכול להיות רגוע אבל מצד שני..

אגב לא קבעתי מה נכון או לא, פשוט כרגע זאת המציאות, פה אתה משלם לישיבות ושם לפליטים שכמה מהם גם פונים לטרור נגד אותה מדינה,

ככה שתמיד תממן מישהו שהוא לא אתה גם מחוץ לגבולות ישראל.

 

Peace

 

זו אחת הסיבות שאני לא רגוע. כי מתוך הכסף שמשולם על ידי חילוני בארץ בתור מס הכנסה, חלק מגיע ישירות לכיס של אברכים בישיבות. אני לא מבקש מהם לממן אותי, אז למה שהם יבקשו ממני לממן אותם?

בנוגע לפליטים - אני מממן שירותים של המדינה לכלל אזרחיה. המדינה מכניסה פליטים פנימה לא כדי שהם יקבלו כסף כל חודש וישבו בבית, אלא כדי לעזור להם להתחיל חיים חדשים ולהיות אזרחים תורמים למדינה. עזוב לרגע אם זה מצליח או לא. אצל החרדים אין אפילו את העמדת הפנים הזאת שהם מתיימרים לעזור למדינה. סתם עלוקות.

 

יש לא מעט תחזיות הפוכות - כאלה שטוענות שהדור ה-baby boomers (אלה שנולדו בין שנות ה-50 לשנות ה-70) יחווה את תוחלת החיים הארוכה ביותר בתולדות האנושות, והדורות הבאים יחיו פחות שנים. נובע בעקר ממכת ההשמנה וחוסר הפעילות הגופנית.

לפני שנים בודדות התרחש ארוע שמעטים שמו לב אליו - מספר בעלי עודף המשקל בעולם עבר את מספר הרעבים. במדינות מערביות השמנה נפוצה יותר במעמדות הנמוכים, אלה שממילא סובלים מתוחלת חיים קצרה יותר.

 

ויש תחזיות שהטכנולוגיה תשתפר כל כך שאנחנו נפסיק להזדקן, או לפחות נאיט משמעותית את תהליך ההזדקנות. הגיוני שגם לשמנים יימצאו פתרונות כאלה ואחרים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שמעתי לא מזמן הרצאה של איזה עתידן ישראלי שטוען שבקרוב לא תהיה עבודה להמון אנשים, כי רובוטים הולכים להחליף המון מקצועות. מקצועות טכניים שלא דורשים יצירתיות יעברו מהעולם.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אני קורא פה בשקט ופשוט אפשר לקטלג את הדיעות פה לכמה קטגוריות של שטויות:

 

1. פעם בהיסטוריה הרחוקה רצחו יהודים אז גם עכשיו אם לא תהיה לנו מדינה ברור שבקנדה וגרמניה וכל מדינה מערבית אחרת זה יקרה שוב!! העולם לא התפתח וצריך להשאר מפוחדים דווקא מהדברים האלה!!

 

2. השמאל אחראי לכל הבעיות!! לא משנה שבערוץ 2 רוב המגישים והפרשנים הם ימין, שבממשלה יש 100% ימין, שכולם קוראים ישראל היום כאילו זה ברית המועצות פה, שהעם יותר ימין גם אם הוא לא מבין את ההשלכות בכלל, וכמובן העובדה שלא היה פה שלטון שמאל שנים, השמאל אשם בכללל!!

 

3. בזימבבואה המצב פי אלף יותר גרוע!! תראה איזה יופי של מדינה בנינו כאן ב70 שנה!! אז מה אם חרא פה, יותר טוב מבמקומות אחרים, תסבול בשקט. יש לנו חזון ציוני או משהו וצריך להשאר פה עד הסוף המר כשביבי יסגור את הארץ, דה מרקר וערוץ 10 ושליברמן ישלח חיילים להלחם במלחמות מיותרות עוד יותר מהמיותרות שהיו עד עכשיו. גם אז אם תרצה לשנות אז לך תקים מפלגה! באותו זמן תשלח את הילד שלך לצבא, זה החוק ולא עוברים על החוק

 

אף שניתן לחוש ניחוחות לעג להיסטוריה של העם היהודי ולזכות שלו למדינה כמדינה יהודית, לא ממש הבנתי מה אתה רוצה להגיד.

וכן כרגיל ביבי אשם וביבי לא בסדר, כמה אפשר?

אתה חש כאן דיקטטורה?

ביבי קובע חוקים לבד?

אני מזכיר לך שהוא נבחר בשיטה הדמוקרטית, אותה שיטה שהשמאל מנפנף בה רק מתי שהדעה מתאימה לו.

וכן נבנתה כאן מדינה שיש מה להתגאות בה ואף אחד לא טען שאתה מוכרח לסבול בשקט, צא לרחוב ותמחה או שתקנה כרטיס לברלין, הפוסט הזה שלך לא יגרום לשינוי.

מצטער שאני לא אגיב לשאר הטענות שלך שכן יש כל כך הרבה שטויות שנכתבו, אאבד את הצפון רק מלענות על חלקן.

 

 

Peace

פורסם
שמעתי לא מזמן הרצאה של איזה עתידן ישראלי שטוען שבקרוב לא תהיה עבודה להמון אנשים, כי רובוטים הולכים להחליף המון מקצועות. מקצועות טכניים שלא דורשים יצירתיות יעברו מהעולם.

 

 

לא צריך הרצאה בשביל לדעת את זה. מספיקה דוגמא פשוטה - בעוד עשור או אולי 20 שנה לכל המאוחר כל המכוניות ינהגו בעצמן. תחשוב לבד איך זה ישנה את הכלכלה העולמית.

 

אף שניתן לחוש ניחוחות לעג להיסטוריה של העם היהודי ולזכות שלו למדינה כמדינה יהודית, לא ממש הבנתי מה אתה רוצה להגיד.

וכן כרגיל ביבי אשם וביבי לא בסדר, כמה אפשר?

אתה חש כאן דיקטטורה?

ביבי קובע חוקים לבד?

אני מזכיר לך שהוא נבחר בשיטה הדמוקרטית, אותה שיטה שהשמאל מנפנף בה רק מתי שהדעה מתאימה לו.

וכן נבנתה כאן מדינה שיש מה להתגאות בה ואף אחד לא טען שאתה מוכרח לסבול בשקט, צא לרחוב ותמחה או שתקנה כרטיס לברלין, הפוסט הזה שלך לא יגרום לשינוי.

מצטער שאני לא אגיב לשאר הטענות שלך שכן יש כל כך הרבה שטויות שנכתבו, אאבד את הצפון רק מלענות על חלקן.

 

 

Peace

 

מזתומרת כמה אפשר? אז מה אם הוא נבחר בשיטה דמוקרטית? להזכירך, ולהבדיל אלפי הבדלות, גם היטלר נבחר בשיטה דמוקרטית.

בקיצור - לא אמרת כאן כלום.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...