Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עידן,

 

אני לא יודע מאיזה פרק זמן אני אמור להתחיל להתייחס למדינה כאל בית, אבל זה לגמרי אינדיבידואלי, כמו שציינת. יש אנשים שלעולם לא יראו בהונגקונג או באסטוניה כבית, ויש אנשים שיתייחסו אל המקום כבית כי כמו שאמרת - חלקים מאוד משמעותיים מחייהם קרו באותו מקום.

 

נכון, אפשר לטשטש את החיבור למדינת המקור, אבל אני חושב שנדירים המקרים שבהם מדינת המקור "נעלמת" והמדינה, או החברה והאנשים שאתה גר איתם נכנסים לגמרי למרכז. אולי בארה"ב זה קצת קל יותר, גם בגלל השפה. אבל בהנחה והסינית שלך דומה לאסטונית שלי (ואם אתה דובר סינית שוטף אז א. אני חוזר בי וב. כל הכבוד), זה פשוט לא אותו הדבר.

 

בנוגע לישראלים לשעבר - אני דווקא לא מסכים איתך. אני לא מסכים איתך שאנשים בהכרח משתנים בגלל החיים בחו"ל ו"מסירים את הקליפות", ואני לא מסכים איתך שישראלים הם בהגדרה לא נעימים, ובעלי מנטליות לחוצה ואגרסיבית.

 

זכור גם שאנחנו צריכים להיזהר לא להיסחף להכללות. כמו בכל דבר יש כאלה ויש כאלה. לא הייתי מבסס חברה שלמה על ניסיון אישי עם כמה עשרות מכרים.

 

מה שכן,

כן צריך לעלות על מטוס כדי להגיע למקום קר יותר, יפה יותר, שיש בו חורף אמיתי,

 

אני הראשון שיתלונן על החום בארץ, אבל בינינו, קור זה לא תמיד יותר טוב. אני גר במדינה קרה כבר כמה שנים, ותאמין לי שיש ל"חורף אמיתי" גם המון חסרונות. ולא, לא מתרגלים אליו, ושלג לא נותן באמת "הרגשה חמימה". זה נחמד לשבוע ואז מתחיל להתיש. וגם על ה"יפה יותר" אפשר להתווכח (אם כי המשפט "יש יפות ממנה אבל אין יפה כמוה" הוא מטופש לגמרי לדעתי).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
אני הראשון שיתלונן על החום בארץ, אבל בינינו, קור זה לא תמיד יותר טוב. אני גר במדינה קרה כבר כמה שנים, ותאמין לי שיש ל"חורף אמיתי" גם המון חסרונות. ולא, לא מתרגלים אליו, ושלג לא נותן באמת "הרגשה חמימה". זה נחמד לשבוע ואז מתחיל להתיש. וגם על ה"יפה יותר" אפשר להתווכח (אם כי המשפט "יש יפות ממנה אבל אין יפה כמוה" הוא מטופש לגמרי לדעתי).

 

אין ספק ששלג בחופשה זה רומנטי ויפה, וגם אין ספק שבשגרה כשאתה קם בבוקר לעבודה זה יכול להיות מטרד לא קטן.

עדיין, כג'ינג'י שחי כבר מספיק זמן בקיץ הישראלי, שרק הופך להיות גרוע יותר משנה לשנה (יחד עם הצטמצמות החורף), מה זה בא לי כמה חורפים אמיתיים :twisted:.

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

האמת היא שכשיש לך קומקום חשמלי ליד הדלת של הבית שכל מטרתו היא להפשיר את הידיות של הדלת של האוטו כל בוקר והוא יושב ליד השפכטל שמשמש כדי להוריד את הקרח מהשמשה, זה מתחיל לעצבן מתישהו.

 

גם לנהוג עם שרשראות חצי שנה זה מטריף את השכל.

 

זה עדיין עדיף על החום של הארץ.

פורסם
ביבי היה הראשון לזהות שביבי היה הראשון לזהות.

 

ביבי גם היה הראשון לזהות שהמשפט הקודם רקורסיבי.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

כן, אבל אסור לנו לשכוח את החיים עצמם, וההתחמשות של איראן בנשק גרעיני.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

למה שרשראות ? צמיגי שלג או אפילו Studded סוגרים את הפינה

סחבק עשה שלג עם BRZ - היה כיף :)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

כן, שלג זה כיף עם מכונית הנעה אחורית. קצת פחות כיף כשאתה צריך לגרד אותה מהחנייה במינוס 10 מעלות. כשאתה צריך להתלבש ולהתפשט עשר דקות כל פעם שאתה רוצה לצאת מהבית. כשאתה הולך כמו צב כי אם תנסה ללכת יותר מהר תחליק על התחת או תשבור ת'ראש.

 

אתה יודע, בהתחלה התלהבתי שזה מרגיש כמו מדינה אחרת בחורף ובקיץ, אבל היום אני אומר - תנו לי קצת לשחק בשלג עם האוטו, אבל אח"כ תעיפו אותו בבקשה ושימו פה מספר דו ספרתי של מעלות...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אנחנו בפורום רכב, ואף אחד לא אמר מילה על פריוס עם שרשרת על הגלגל האחורי ?

 

Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

מכיוון שזו פריוס - מראש יודעים שלנהג אין שמץ של מושג מה הוא עושה :) לא צריך להתרגש.

 

רוני - על זה תוסיף שאני גר בבית פינתי עם הרבה מדרכה מסביב - שאני אחראי לפנות את כל השלג מהמדרכה אחרי שהוא יורד + לחצוב גישה למעבר חציה, להציל את האוטו ולפנות את הירידה לכביש.

השנה היה חורף קליל אבל לילה אחד היה 60+ ס״מ שלג שהייתי צריך לפנות.

לי אין Snow blower אבל למזלי לשכנים שלי יש - אז אני פיניתי רק את השביל מקדימה ומאחורה של הבית וחפרתי את האוטו של אשתי החוצה והשכנים עזרו לי עם השבילים מסביב לבית אבל זה היה ממש מופרע ואני לא רוצה לדמיין מה היה אחרת.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)

זה עדיין עדיף על החום של הארץ.

 

לדעתי ממש לא. בישראל אקלים מאוד נוח למעט חודשי יולי - אוגוסט - ספטמבר. החורף בישראל קליל ונעים. עונות המעבר נעימות מאוד למעט גל חום נקודתי.

 

מטריף אותי שאנשים עושים השוואה ברמת חיים בין מדינה שקיימת בקושי 68 שנים ורוב תקציבה מושקע בביטחון למדינות מערב אירופה - צפון אמריקה. עצם העובדה שאתם מסוגלים בכלל לעשות השוואה כזאת מראה עד כמה החיים בישראל טובים בכל קנה מידה אפשרי. כל התלונות כאן זה פשוט תלונות של אנשים בעולם ראשון.

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

^^^^

 

מה אתה לא מבין

 

אנחנו חיים פעם אחת שזה די נכון

 

אז על הזין שלנו לבנות פה משהו טוב

 

אנחנו חושבים רק על עצמינו

 

ולכן נלך לארצות בהם הכל יותר נוח .

 

לתרום לחברה?

 

הצחקת אותנו

 

עידן

 

התרומות שלכם לכאן זה להשתיק את המצפון, והם עדיין מתקבלות בברכה.

 

זה לא התחיל מהיום.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה, אם אנשים היו חושבים רק על עצמם, ולא על רעיונות גרנדיוזים - נצחיים - משפיעים על כל העולם, תופעות כמו נאציזם, או טרור מוסלמי רדיקלי או מסעות צלב או עוד אלף ואחד דברים לא היו צצות בכלל.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...