Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
סורי בנצי, אבל על מה אתה מדבר?

 

מה זה קשור לאמריקה שטוב לך? אתה חי שם כבר עשור. איך אתה יודע שלא היה יכול להיות לך טוב גם בארץ, או בכל מדינה אחרת, גם אם אתה בפקק? למה נדמה לך שבגלל אמריקה, טוב לך *אפילו* להיות בפקק?

אה, בגלל שהרכבים מסודרים ואין צפצופים? למה, בישראל הרכבים מעורבבים ויש צפירות אינסופיות?

או שזה כי "האווירה רגועה"? האווירה יכולה להיות רגועה גם בארץ. תלוי איפה אתה ותלוי במצב הרוח שלך.

 

מצטער, אבל אתה לא יכול להגיד: "הנחה 1 - אני נוסע 50 ק"מ בפקק לפגישה, הנחה 2 - אני באמריקה, מכאן - אני שליו ורגוע". אלו פשוט לא סיבה ותוצאה.

אתה רוצה להגיד לי שישראל הפכה למדינה רגועה יותר בעשור האחרון?

כבר התחילו לעמוד יפה בשורה ליד הקופות בסופר?

למדו שלא צריך לצעוק כמו בבונים במקומות ציבוריים?

 

אבא שלי עזב את הארץ ב85, הוא חזר לביקור ראשון באוגוסט לפני שנתיים, חזר עם המון ציפיה לטוב, "נקנה בית ואדמה באיזה חור בצפון", גם לו נדפקה הקופסא, הבן אדם שהיה אז בן 68, ישראלי של פעם שעלה לארץ בגיל שנתיים עם קום המדינה מאירופה, השתתף במלחמות הגדולות ומה לא, היה יושב עם עיניים נוצצות ומדבר על ישראל ועל כמה הוא מבסוט לחזור למדינה המושלמת, ואני הייתי מחייך ואומר לו שהכל השתנה.

שבוע בישראל והוא שואל אותי אם אפשר להקדים את הטיסה חזרה במקום לחכות עוד 4 שבועות...

 

כשחזר הוא נשמע בערך כמוני, מדינה מגעילה הוא אמר לי, אנשים חצופים, אינטרסנטים וחסרי תרבות.

מה שהצחיק אותי זה איך הוא דיבר על האופניים החשמליות והרוכבים שלהם :)

 

בסוף הוא קנה איזה 130 אייקרס באינדיאנה, אגם פרטי, כמה בתים ושלווה.

העמיס הכל ונסע.

 

למי שלא באמת חי פה אי אפשר להסביר את השוני, רוני אתה חיית במדינה תחת ואני לא חושב שזה נותן לך לגיטימציה לדבר לגבי הרוגע או אפילו את האפשרות להבין על מה אני מדבר.

 

אני פה כמעט עשור, אני רוצה לראות מה השתנה בעשור מאז שעזבתי.

מה שכן שמתי לב אליו שאפילו גלגלץ הפכו לתחנה עם מוזיקה תחת.

אני מנסה להבין באמת, מה לעזאזל נהיה יותר טוב בישראל בעשור האחרון? מהפכת הסלולר? כשאני עזבתי השארתי מאחורי מדינה פצועה שמבצעת שטיפת מוח לתושביה ולא סופרת אותם ממטר, מדינה שבה אני צריך להתנצל אם בא לי לחיות בכבוד, מדינה שבה המערכות מסביבי עושות הכל בשביל להקשות עלי במקום לסייע לי, מדינה שלא מכבדת את העבר שלה.

זה עצוב, אבל בגלל ההכחשות של אנשים כמוכם שטוענים שהכל תותים המצב ימשיך להשאר חרא.

החיים הם יותר ממס הכנסה וביטוח בריאות ומשום מה אלו הקלפים שתמיד מנופפים בהם כנגד היורדים.

 

כמה קשה בחור בן 21, חייל משוחרר צריך לעבוד בשביל להשכיר דירה במרכז ולהחזיק רכב נורמלי בכוחות עצמו?

haters will hate

פורסם

סליחה שאני מנפץ לכמה את הבועה, אבל כן, יש התקדמות בתחום הנימוסים/דרך ארץ וכיו"ב. יש גם שיפור בכל הקשור לזריקת זבל, כשהדוגמה המטופשת אך מייצגת היא היעלמותם של השלטים "אסור לפצח גרעינים" מהאוטובוסים.

 

לא הפכנו לשוויץ אבל המצב יותר טוב בהשוואה לאמצע שנות השמונים (הזיכרון שלי מתחיל משם).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

רק כי העלית את זה, אנקדוטה:

לפני כחודש טיילתי עם חברתי בשבת בבוקר בפסגת זאב.

באחד הרחובות על ספסל אקראי ישבה לבד ילדה בת 5-6, לא יותר, עם שקית גרעיני חמניות. פיצחה, אכלה וזרקה את הקליפות ישר על הרצפה.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

לא ראיתי אף אחד שהכחיש לגבי מצבה של ישראל אבל לגרום לאנשים להרגיש חרא עם עצמם שהם חיים כאן זו התנשאות.

 

Peace

פורסם
למרות שאני ממש לא מחסידיו של הקיסר ביבי ,

להתייחס ברצינות למאמר פרשנות מYNET שמכפיש את ביבי ,

זה כמו לקחת מאמר מערכת של הביביתון (ישראל היום ) בעד ביבי.

בשני המקרים , האמת לא תמיד מוצגת במלואה .

 

אז כאן יש מאמר דווקא הרבה יותר קורקטי ולא משמיץ, מעיתון אחר.

[h=1]הראיון שנתניהו מסרב לקיים: 21 שאלות מטרידות לראש הממשלה[/h]

פורסם

אני ממש לא מבסוט מהמצב בארץ.

אני טס הרבה לחו"ל, בעיקר לאירופה וההבדים בתרבות מאוד מורגשים.

יש לי אחלה עבודה, אני מרוויח יותר מההורים שלי ביחד, מרוויח יותר מחברים שלי שיש להם תואר, אני לא מוותר לעצמי בכלום, נהנה עד הסוף.

אין ספק שמבחינה כספית אני אמנם רחוק מלהיות מליונר אבל אני מרוצה.

מצד שני, אני מרגיש שהחוסר תרבות וחינוך בסביבה שלי כלכך חזק שזה מפריע לי. מאוד.

נכון, לא כולם כאלה, מצד שני, הרבה מאוד כן.

כל עוד אני פה, אני עושה יותר מחודשיים בשנה מילואים, אני אוהב את המדינה ונותן הכל למען הבית, אבל לא אוהב את הפוליטיקה כאן ולא את הדרך חיים שרבים כאן סיגלו לעצמם, גם לא את התרבות, או חוסר התרבות ליתר דיוק.

השיקול שלי ושל אשתי להגירה הוא יותר תרבותי וחברתי מאשר כלכלי, אבל הוא קיים ואין ספק שאם שואלים אותי, אני לא רואה את עצמי מגדל ילדים כאן.

פורסם
אני ממש לא מבסוט מהמצב בארץ.

אני טס הרבה לחו"ל, בעיקר לאירופה וההבדים בתרבות מאוד מורגשים.

יש לי אחלה עבודה, אני מרוויח יותר מההורים שלי ביחד, מרוויח יותר מחברים שלי שיש להם תואר, אני לא מוותר לעצמי בכלום, נהנה עד הסוף.

אין ספק שמבחינה כספית אני אמנם רחוק מלהיות מליונר אבל אני מרוצה.

מצד שני, אני מרגיש שהחוסר תרבות וחינוך בסביבה שלי כלכך חזק שזה מפריע לי. מאוד.

נכון, לא כולם כאלה, מצד שני, הרבה מאוד כן.

כל עוד אני פה, אני עושה יותר מחודשיים בשנה מילואים, אני אוהב את המדינה ונותן הכל למען הבית, אבל לא אוהב את הפוליטיקה כאן ולא את הדרך חיים שרבים כאן סיגלו לעצמם, גם לא את התרבות, או חוסר התרבות ליתר דיוק.

השיקול שלי ושל אשתי להגירה הוא יותר תרבותי וחברתי מאשר כלכלי, אבל הוא קיים ואין ספק שאם שואלים אותי, אני לא רואה את עצמי מגדל ילדים כאן.

על איזה מקום חשבת? זה בא מסקרנות נטו להבין מה ואיפה נחשב "תרבותי" בעיני אנשים

 

Peace

פורסם (נערך)
אתה רוצה להגיד לי שישראל הפכה למדינה רגועה יותר בעשור האחרון?

כבר התחילו לעמוד יפה בשורה ליד הקופות בסופר?

למדו שלא צריך לצעוק כמו בבונים במקומות ציבוריים?

 

אבא שלי עזב את הארץ ב85, הוא חזר לביקור ראשון באוגוסט לפני שנתיים, חזר עם המון ציפיה לטוב, "נקנה בית ואדמה באיזה חור בצפון", גם לו נדפקה הקופסא, הבן אדם שהיה אז בן 68, ישראלי של פעם שעלה לארץ בגיל שנתיים עם קום המדינה מאירופה, השתתף במלחמות הגדולות ומה לא, היה יושב עם עיניים נוצצות ומדבר על ישראל ועל כמה הוא מבסוט לחזור למדינה המושלמת, ואני הייתי מחייך ואומר לו שהכל השתנה.

שבוע בישראל והוא שואל אותי אם אפשר להקדים את הטיסה חזרה במקום לחכות עוד 4 שבועות...

 

כשחזר הוא נשמע בערך כמוני, מדינה מגעילה הוא אמר לי, אנשים חצופים, אינטרסנטים וחסרי תרבות.

מה שהצחיק אותי זה איך הוא דיבר על האופניים החשמליות והרוכבים שלהם :)

 

בסוף הוא קנה איזה 130 אייקרס באינדיאנה, אגם פרטי, כמה בתים ושלווה.

העמיס הכל ונסע.

 

למי שלא באמת חי פה אי אפשר להסביר את השוני, רוני אתה חיית במדינה תחת ואני לא חושב שזה נותן לך לגיטימציה לדבר לגבי הרוגע או אפילו את האפשרות להבין על מה אני מדבר.

 

אני פה כמעט עשור, אני רוצה לראות מה השתנה בעשור מאז שעזבתי.

מה שכן שמתי לב אליו שאפילו גלגלץ הפכו לתחנה עם מוזיקה תחת.

אני מנסה להבין באמת, מה לעזאזל נהיה יותר טוב בישראל בעשור האחרון? מהפכת הסלולר? כשאני עזבתי השארתי מאחורי מדינה פצועה שמבצעת שטיפת מוח לתושביה ולא סופרת אותם ממטר, מדינה שבה אני צריך להתנצל אם בא לי לחיות בכבוד, מדינה שבה המערכות מסביבי עושות הכל בשביל להקשות עלי במקום לסייע לי, מדינה שלא מכבדת את העבר שלה.

זה עצוב, אבל בגלל ההכחשות של אנשים כמוכם שטוענים שהכל תותים המצב ימשיך להשאר חרא.

החיים הם יותר ממס הכנסה וביטוח בריאות ומשום מה אלו הקלפים שתמיד מנופפים בהם כנגד היורדים.

 

כמה קשה בחור בן 21, חייל משוחרר צריך לעבוד בשביל להשכיר דירה במרכז ולהחזיק רכב נורמלי בכוחות עצמו?

 

בנצי, אני אגיד את זה בנימה חברית - קאט דה בולשיט.

הניסיון שלך להראות כמה שאתה מבסוט וטוב לך בארה"ב עם המושב המקורר, האחוזה ליד האגם והמכשיר לעיסוי הביצים, בטח בהשוואה למדינה הנחשלת שאנו חיים בה, הוא קצת, איך לומר, פתטי.

 

אני לא אתווכח איתך לשניה שבארה"ב (או לפחות בחלקים ממנה) כנראה יותר טוב לחיות מאשר בישראל - מכוניות גדולות וזולות יותר, בתים גדולים יותר, אנשים מנומסים יותר וכמובן האפשרות לקחת את הרכב ופשוט לנסוע לטייל בסופ"ש, כל סופ"ש במקום אחר.

אבל, גם בארה"ב לא הכל מושלם. גם בארה"ב לא כולם כאלו מנומסים על הכביש (תקועים בשמאלי, מזגזגים ואפילו מראים סימנים עם הידיים לפעמים, רחמנא לצלן), לא כולם יתנהגו יפה כשתסובב את הגב והכי גרוע - הקיבעון הכה נפוץ שם (הרי אם תבקש מהמוכר בסאבוויי לחתוך את הסנדוויץ' ל-2, באחד לשים גבינה ולתנור ובשני לא לשים גבינה/תנור, אז אתה מצפה שהוא יוכל לעשות את זה מבלי להסתבך כאילו שביקשת ממנו לפתור משוואה מסדר שלישי, או שהמוכרת בחנות תבין שאתה אומר סולם מהפעם הראשונה, גם אם הגית את ה-L טיפה אחרת).

ומצד שני, בישראל לא הכל כזה גרוע - יש בירוקרטיה, הדירות יקרות, אבל אנשים יוצאים לבתי קפה ומסעדות, אנשים קונים רכבים חדשים, והמרחק בין המציאות כאן למדינה פצועה שמבצעת שטיפת מוח הוא עצום. מי שעובד כאן ומרוויח משכורת (אפילו מינימום) לא ירעב ללחם (אלא אם הוא גר במדינת תל אביב), ולפעמים גם מי שלא עובד (קצבאות וכדומה). נכון שאולי הם לא יחזיקו רכב, לא יטוסו לחו"ל פעמיים בשנה ולא יקחו פלזמה 60 אינץ' לסלון, אבל הם גם לא ימותו מרעב או צמא.

 

אז תמשיך להנות לך בארה"ב (בשיא הכנות), רק תפסיק לספר לנו כמה חרא פה וכמה אנחנו חיים באשליות, כי בסופו של דבר אנחנו חיים פה כרגע, ולא אתה.

אגב, את זה אני אומר לך בתור אחד שמת לעבור לארה"ב לכמה שנים טובות (או אולי למדינה אחרת), אז זה לא נובע מקיבעון, שטיפת מוח או מחשבה ש"בגדת" במדינה או משהו בסגנון, למקרה ותהית.

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם
על איזה מקום חשבת? זה בא מסקרנות נטו להבין מה ואיפה נחשב "תרבותי" בעיני אנשים

 

Peace

 

אני לא בהכרח אתן מקום ספציפי, כי הייתי בכל מיני מקומות באירופה, החל מגרמניה המפותחת עד לבלרוס הדיקטטורית (לא משנה מה תגיד התקשורת שם).

בכל המקומות נתקלתי באנשים שקטים, שהצופר ברכב מבחינתם לא קיים, שלצאת מהתור ולעקוף מבחינתם זה בגדר טאבו ותודה ובבקשה זה מילים ששומעים כמעט הכל משפט.

אנשים שלא צועקים, כשאתה נכנס לקניון אתה מרגיש שהוא ריק.

אנשים שמצד אחד יודעים לשמוח באירוע ולשתות אלכוהול, מצד שני יודעים את הגבולות שלהם ויודעים לא לתת לאלכוהול להשתלט עליהם.

לא חסר לי דוגמאות.

לא הכל מושלם שם, אבל בדברים שחשובים לי לפחות, יותר טוב שם בהרבה.

פורסם
סורי בנצי, אבל על מה אתה מדבר?

 

מה זה קשור לאמריקה שטוב לך? אתה חי שם כבר עשור. איך אתה יודע שלא היה יכול להיות לך טוב גם בארץ, או בכל מדינה אחרת, גם אם אתה בפקק? למה נדמה לך שבגלל אמריקה, טוב לך *אפילו* להיות בפקק?

אה, בגלל שהרכבים מסודרים ואין צפצופים? למה, בישראל הרכבים מעורבבים ויש צפירות אינסופיות?

או שזה כי "האווירה רגועה"? האווירה יכולה להיות רגועה גם בארץ. תלוי איפה אתה ותלוי במצב הרוח שלך.

 

מצטער, אבל אתה לא יכול להגיד: "הנחה 1 - אני נוסע 50 ק"מ בפקק לפגישה, הנחה 2 - אני באמריקה, מכאן - אני שליו ורגוע". אלו פשוט לא סיבה ותוצאה.

 

היי, אני נוהג בכבישי ישראל, מידי יום, כ 12-14 שעות ביום, כבר 10 שנים.

כן, הרכבים מעורבבים וצופרים בפקקים.

כן, התנועה בכבישים בישראל יכולה לאמלל כל אחד ולמרר לו את היום וכשזה מצטבר על בסיס יומי, מגיעים לישראלים חמומי מוח.

כן, מה שבנצי מספר הגיוני ביותר, ואני יכול להזדהות איתו, אחרי תקופה בקנדה כנהג סמי טריילר.

 

ישראל = רע. אמריקה = טוב.

פורסם

בנצי,

 

לא, ישראל לא הפכה למדינה רגועה יותר בעשור האחרון. אגיד אפילו יותר מזה - ב-3.5 שנים מאז שעזבתי אני מרגיש שהיא הולכת ומתדרדרת. ועדיין אני שמח לבוא לביקור, ועדיין לא חושב שהיה לי איום ונורא לחזור למשפחה ולחברים ולגור שוב בארץ.

 

וכן, זה תלוי איפה גרים ואיפה מסתובבים. אני כנראה ילד טוב רעננה שמסתובב (כמעט) רק במקומות טובים ועם אנשים טובים ולא נחשף יום-יום לגועל נפש שאתה מתאר. מדי פעם - כן. אבל אם נדמה לך שרק בישראל זה ככה, אתה חי בסרט. gadik צודק לגבי הקיבעון האמריקאי, ואני אוסיף גם - טיפשות. אולי לא במרכז מנהטן אבל צא קצת החוצה ותיתקל בהרבה מאוד אנשים טיפשים (רובם מצביעי טראמפ, אני מניח).

יופי שאבא שלך יכול להרשות לעצמו חצי ק"מ (רבאק, דבר מטרית) באינדיאנה ליד אגם פרטי. כמו שיופי שאתה יכול להרשות לעצמך להוציא אלפי דולרים בסופ"ש אחד, אבל אתה שוכח בנוחות שגם באמריקה לא כולם יכולים.

 

אתה אומר שאי אפשר להסביר את השוני? אל תשתחצן בבקשה. גם אני גר במדינה אחרת, ואתה לא מבין כמה רגוע פה באסטוניה. כל כך רגוע שהדבר הכי נורא בחדשות זה מזג האוויר, ושלפעמים אני מרגיש צורך לנער אנשים ברחוב כדי שיצאו מזה. וכמה שהחיים שלי רגועים ושלווים פה, אני ממשיך לקרוא על מה שקורא בארץ, וממשיך לאהוב את המדינה שלי כי מה לעשות והיא המדינה היחידה שלי. וכמה אסטונים שאמצא, הם לא יחליפו את החברים שלי בבית. וכמה שהחברה שלי אוהבת אותי, היא לא מחליפה את המשפחה.

 

אף אחד לא טוען שהמצב במדינה שלנו טוב. הוא לא משהו בכלל. אפילו די חרא לחלק מהאנשים. אבל זו עדיין המדינה שלנו.

 

וגלגל"צ תמיד היו תחנה עם מוזיקה תחת :-P

 

 

אני לא בהכרח אתן מקום ספציפי, כי הייתי בכל מיני מקומות באירופה, החל מגרמניה המפותחת עד לבלרוס הדיקטטורית (לא משנה מה תגיד התקשורת שם).

בכל המקומות נתקלתי באנשים שקטים, שהצופר ברכב מבחינתם לא קיים, שלצאת מהתור ולעקוף מבחינתם זה בגדר טאבו ותודה ובבקשה זה מילים ששומעים כמעט הכל משפט.

אנשים שלא צועקים, כשאתה נכנס לקניון אתה מרגיש שהוא ריק.

אנשים שמצד אחד יודעים לשמוח באירוע ולשתות אלכוהול, מצד שני יודעים את הגבולות שלהם ויודעים לא לתת לאלכוהול להשתלט עליהם.

לא חסר לי דוגמאות.

לא הכל מושלם שם, אבל בדברים שחשובים לי לפחות, יותר טוב שם בהרבה.

 

יאללה, באמת. אל תאדיר את האירופאים. אז הם שקטים ועומדים יפה בתור. באמת הדבר הכי חשוב בעולם.

ואתה טועה לגמרי לגבי האלכוהול, אגב. במדינות אירופה שותים פי 4, 5 או 6 מבישראל. במיוחד במדינות כמו בלארוס (או אסטוניה). מבין המדינות עם שיעור המתים הכי גבוה מהרעלת אלכוהול תמצא איזה 7 מדינות אירופאיות בטופ טן (ובנוסף רוסיה ואוקראינה, אלא מה).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
היי, אני נוהג בכבישי ישראל, מידי יום, כ 12-14 שעות ביום, כבר 10 שנים.

כן, הרכבים מעורבבים וצופרים בפקקים.

כן, התנועה בכבישים בישראל יכולה לאמלל כל אחד ולמרר לו את היום וכשזה מצטבר על בסיס יומי, מגיעים לישראלים חמומי מוח.

כן, מה שבנצי מספר הגיוני ביותר, ואני יכול להזדהות איתו, אחרי תקופה בקנדה כנהג סמי טריילר.

 

ישראל = רע. אמריקה = טוב.

 

טוב, אתה משווה פה עבודה מאוד ספציפית שבבירור היא עדיפה במדינה כמו קנדה על פני הבלגן של ישראל. במובן הזה אתה צודק, גם אני הייתי משתגע מ-12-14 שעות על הכבישים בארץ. אבל בעצם בכל מקום, כך שאני לא דוגמא.

 

בכל מקרה, מה שכתבת לא קשור למה שאני כתבתי. ובפרפאראזה על דבריי:

מצטער, אבל אתה לא יכול להגיד: "הנחה 1 - אני נוסע 12 שעות ביום, הנחה 2 - אני באמריקה/קנדה, מכאן - אני שליו ורגוע". אלו פשוט לא סיבה ותוצאה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני,

מצד אחד כתבת דברים נכונים בתגובתך לבנצי, מצד שני, אתה גר בחו"ל תקופה שיחסית נחשבת לקצרה.

 

אני יכול לומר לך שיש סבירות גבוהה שככל שיחלפו השנים ברילוקיישן ה"רילוקיישן" יהפוך לבית ומדינת ישראל תפסיק להיות בית ותיהיה המקום הזה שאתה טס אליו כדי לראות משפחה וחברים ולנגב חומוס ולתת ביס באיזה שיפוד רגע לפני העליה למטוס חזרה הביתה.

זה בדרך כלל השלב בו כל מיני תופעות מוכרות בישראל משנות סטטוס בחשיבה, זה כבר לא רק חוסר תרבות, זה משהו שהופך למאוד צורם.

 

דיברתם על הכבישים בארץ, אני מת על נהיגה ויחד עם זאת עם הזמן פיתחתי סלידה איומה מהנהגים בארץ שמתורגמת לכך שאני פשוט שונא לנהוג בארץ.

 

מה שאני אומר בשורה התחתונה זה שכאמור הביקורת שלך כלפי בנצי לגיטימית וצודקת בנקודת זמן זו אך יחד עם זאת אל תיהיה מופתע אם בעוד כמה שנים בחו"ל תפתח את השרשור ותגלה שבנצי קלע לתחושותייך בחלק מאותן נקודות בהן ביקרת אותו כעת.

 

אני לא שונא את ישראל, אני מתעב את הכיוון אליו היא הולכת, אני לא מאמין לכך שהמצב בה ישתפר מבחינת הדור הצעיר כי יש יותר מדי אינטרסים שזה לא יקרה, אני מעריץ את מי שיש לו את האפשרות לעזוב ובוחר להשאר ולא לוותר.

 

ממש לא הכל ורוד בחו"ל ואני גם פחות מתחבר לניסיונות להראות שהכל מושלם מחוץ לגבולות המדינה, לכל מקום יש חסרונות ולכן אני שוב אומר שמי שמתעתד לעבור לגור בחו"ל, שישקול את כל הדברים לעומק, שיבין למה הוא נכנס, לטוב ולרע ואם לא מצאתם "רע" במדינה אליה אתם שוקלים לעבור- או שאתם עוורים, או שאתם מאוד נאיבים, או שמזינים אתכם במידע מוטעה.

 

בכל מדינה יש חסרונות, אין דבר כזה "מושלם" וגם קלאודיה שיפר מחרבנת.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
וגם קלאודיה שיפר מחרבנת.

 

אתה אמיתי? [emoji26] [emoji25]

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...