Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא דת, סתם דיאטה לא חוקית.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למה אתה חושב שהכל נברא ע"י מישהו?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מה קשורה בכלל עלות כרטיסה הטיסה לשיקולים של אדם אם להשאר כאן או לא?

 

וכן, לרוץ לכנסת זו אופציה סבירה. הרי כל אחד מתקבל.

השיקול הוא כמובן לא עלות הכרטיס בלבד, אך אף אחד לא מחזיק אותך בכוח כמו שהחזיקו פעם בברית המועצות אנשים שרצו לעזוב,

חרא ואתה רוצה לעבור? לא בלתי אפשרי, תסדר ויזה קנה כרטיס ותפרד מאמא, אל תסבול אם רע לך, אם לא בשביל עצמך אז בשביל ילדייך.

 

וכן, אנחנו חיים במדינה דמוקרטית שבה כמעט כל אדם יכול לרוץ לכנסת אם חצה את גיל 21.

לא מאמין ? תבדוק.

וואלה, כל כך פשוט? מי היה מאמין. אם הייתי יודע :-P

לא פשוט, קשה, מייגע, עולה לא מעט אבל שווה אם כל כך רע לך.

אפשר לראות שזה לא בלתי אפשרי לפי כמות האנשים שכתבו משם בשרשור הזה.

 

 

באופן אישי אני רואה במשפחה והחברים שכאן יתרון רב על הגירה למדינה אחרת, יתרון שכלום לא משתווה אליו בארה"ב או גרמניה ולכן לא מתכוון להתבכיין על המצב במדינה, פשוט כי לא יהיה לזה סוף ומדובר בביזבוז אנרגיה, עדיף להפנות את האנרגיה לדברים שבאמת יתרמו לאומה.

 

Peace

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

בבקשה אל תתחילו עם הויכוח האין סופי על בריאת העולם, ביצים ותרנגולות.

 

עריכה:

ובחזרה לנושא הדרת הנשים מהעמוד הקודם, אתמול ראיתי סרטים שצולמו בישראל בשנות ה30. רואים שם יהודים דתיים וחרדים מתפללים ביחד עם נשים רחמנא לצלן ברחבת הכותל המערבי הצרה, עוד לפני שהרסו את השכונה הערבית שהיתה שם והרחיבו את השטח כפי שהוא כיום.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

גאטוסו, כי כל מי שרץ לכנסת נבחר, נכון? :)

 

והעזיבה היא לא כזו קלה, גם למי שלא מת על המדינה הזו. מה שכן - אתה צודק לגבי זה שאפשר לחפש מקומות יותר נעימים כאן.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
גאטוסו, כי כל מי שרץ לכנסת נבחר, נכון? :)

 

והעזיבה היא לא כזו קלה, גם למי שלא מת על המדינה הזו. מה שכן - אתה צודק לגבי זה שאפשר לחפש מקומות יותר נעימים כאן.

אני שמח שלפחות במשהו אנחנו מסכימים אבל שוב אתה מעלה את אותם הדברים שכבר השבתי לך עליהם, שום דבר לא קל כמו לשבת בבית לפתוח מחשב ולהוציא קיטור באיזה שירשור באוף-טופיק או פוסט בפייסבוק אבל כמה שזה קל ככה זה גם לא מועיל לאף אחד, רק משאיר טעם מר בסוף היום לך ולקורא.

אני מאחל רק שכל אחד ימצא את הדרך שלו להתגבר על הקשיים בארץ בין אם יעזוב ובין אם ינסה לשנות משהו בהתנהלות שלו.

 

Peace

פורסם
השיקול הוא כמובן לא עלות הכרטיס בלבד, אך אף אחד לא מחזיק אותך בכוח כמו שהחזיקו פעם בברית המועצות אנשים שרצו לעזוב,

חרא ואתה רוצה לעבור? לא בלתי אפשרי, תסדר ויזה קנה כרטיס ותפרד מאמא, אל תסבול אם רע לך, אם לא בשביל עצמך אז בשביל ילדייך.

 

וכן, אנחנו חיים במדינה דמוקרטית שבה כמעט כל אדם יכול לרוץ לכנסת אם חצה את גיל 21.

לא מאמין ? תבדוק.

 

לא פשוט, קשה, מייגע, עולה לא מעט אבל שווה אם כל כך רע לך.

אפשר לראות שזה לא בלתי אפשרי לפי כמות האנשים שכתבו משם בשרשור הזה.

 

 

באופן אישי אני רואה במשפחה והחברים שכאן יתרון רב על הגירה למדינה אחרת, יתרון שכלום לא משתווה אליו בארה"ב או גרמניה ולכן לא מתכוון להתבכיין על המצב במדינה, פשוט כי לא יהיה לזה סוף ומדובר בביזבוז אנרגיה, עדיף להפנות את האנרגיה לדברים שבאמת יתרמו לאומה.

 

Peace

אפשר לשאול, מסקרנות, אילו דברים אתה עושה לטובת האומה?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

ביבי.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אפשר לשאול, מסקרנות, אילו דברים אתה עושה לטובת האומה?

לא חושב שזה רלוונטי מה אני עושה לשרשור, גם אם איני תורם לאומה זה לא פוסל את מה שאמרתי.

 

Peace

פורסם

פשוט זה נראה קצת כאילו אתה מגיב בפורום על כך שצריך להפסיק להגיב בפורום ולתרום, אז תהיתי מה פועלך - הרי אם אתה סתם עוד מגיב בפורום אז כל המהות של ההודעה שלך נשמעת... תמוהה?

 

Love

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
פשוט זה נראה קצת כאילו אתה מגיב בפורום על כך שצריך להפסיק להגיב בפורום ולתרום, אז תהיתי מה פועלך - הרי אם אתה סתם עוד מגיב בפורום אז כל המהות של ההודעה שלך נשמעת... תמוהה?

 

Love

מדוע להראות לבן אדם את המקום הנכון להפנות את המשאבים שלו זה תמוה?

יש משפט שאומר:

"לכל בעיה יש פתרון ואם אין פתרון אז אין גם בעיה"

רע לך, חלית, נפצעת, יש פתרון.

מצטער שאני לא לוקח חלק בדיון על כמה הכל חרא וכמה הכל כאן כפיה דתית וכו' אני דווקא שמח שאני חי כאן, עדיף מסוריה או איראן.

השירשור מדבר על הגירה ועל יתרונותיה או חסרונותיה ואותי אישית מעניין חוויות של אנשים שחיים שם.

רע לך כשאישה לא שרה בטקס? תעשה משהו.

 

Peace

פורסם (נערך)

ביבי היה הראשון לזהות שביבי היה הראשון לזהות.

 

ביבי גם היה הראשון לזהות שהמשפט הקודם רקורסיבי.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...