Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
ביבי היה הראשון לזהות שביבי היה הראשון לזהות.

 

ביבי גם היה הראשון לזהות שהמשפט הקודם רקורסיבי.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

הבעיה עם הרקורסיה הזו (ועם ביבי באופן כללי) זה שאין שום תנאי עצירה...

  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני קורא את התגובות, וצוחק צחוק של תסכול, איך ביבי מסבסב אותנו.

איך מדינה עם אזרחים חכמים, ובאמת יש בה הרבה טובים.

 

מושחת בשמן, טיפוס כזה לראש הממשלה.

האם ואולי, ביבי זה זה מה שמגיע לנו.

אפשר כי אין לנו טובים יותר.

ולא , ברק וליברמן והרצוג ..אז מי כן.

ואמריקה כרגע לא נראת יותר טוב.. דונלד זו הבחירה.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם (נערך)

אני אוהב תגובות של אנשים לגבי אמריקה, אולי תתחילו לצדק את הרב הגאון והצדיק אמנון יצחק אמריקה = עם ריק.

 

אני תקוע בפקק עכשיו, השעה היא 17:20, בדרך לפגישה שנמצאת 50 ק"מ מהבית, לא מזיז לי כלל לנסוע 100 ק"מ ככה, לא מפריע לי הפקק הזה, טוב לי.

הרכבים מסביבי מסודרים יפה בטורים ארוכים, אף אחד לא מצפצף, אף אחד לא חותך מהשוליים..

וחם היום אבל האווירה רגועה, כרגיל.

השלווה הזאת שעוטפת אותי על בסיס יומי היא הסיבה שאני נהנה לחיות פה.

כשDire straits מנגנים לי את הפסקול היומי אני מחייך, נכון שהמותרות הן לא העיקר אבל כמה כייף לי עם המושב המקורר שלי והגג הפנורמי. החיים הם מצבור של רגעים קטנים, ואמריקה שינתה אותי, אני בן אדם רגוע, מתענג ומעריך את כל הפיסות הקטנות של הפאזל, מה שווה ביטוח הבריאות כשחיים בעצבים ולחץ?

את הנקודה שלי לא אצליח להעביר לאנשים עם צדקנות עיוורת וזה בסדר, אני עדיין פה.

 

 

וקצת לפני שאחזיר ציוד, השיר הזה יתאים בול:

 

 

And now, the end is near

And so I face the final curtain

My friend, I'll say it clear

I'll state my case, of which I'm certain

 

I've lived a life that's full

I've traveled each and every highway

But more, much more than this

I did it my way

 

Regrets, I've had a few

But then again, too few to mention

I did what I had to do

And saw it through without exemption

 

I planned each charted course

Each careful step along the byway

And more, much more than this

I did it my way

 

Yes, there were times, I'm sure you knew

When I bit off more than I could chew

But through it all, when there was doubt

I ate it up and spit it out

I faced it all and I stood tall

And did it my way

 

I've loved, I've laughed and cried

I've had my fill my share of losing

And now, as tears subside

I find it all so amusing

 

To think I did all that

And may I say - not in a shy way

Oh no, oh no, not me

I did it my way

 

For what is a man, what has he got

If not himself, then he has naught

To say the things he truly feels

And not the words of one who kneels

The record shows I took the blows

And did it my way

 

Yes, it was my way

עריכה אחרונה על ידי בנצי

haters will hate

פורסם

רציתי לכתוב משהו

 

אבל שמת את אחד השירים האהובים עלי ...

 

החזרת ציוד?

 

יש לך עוד הרבה להינות / לסבול לפי בחירתך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
הבעיה עם הרקורסיה הזו (ועם ביבי באופן כללי) זה שאין שום תנאי עצירה...

 

יש:

שרה מבקשת גלידה וניל פצפוצים.

 

והנה בדיוק מה שאני אומר כבר הרבה זמן לאנשים שמצביעים ביבי - לבנאדם יש מטרה אחת, הכסא. לא אכפת לא מי איתו, מה איתו, אידיאולוגיה שמידיאולוגיה - הכסא הוא החשוב.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4804572,00.html

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

למרות שאני ממש לא מחסידיו של הקיסר ביבי ,

להתייחס ברצינות למאמר פרשנות מYNET שמכפיש את ביבי ,

זה כמו לקחת מאמר מערכת של הביביתון (ישראל היום ) בעד ביבי.

בשני המקרים , האמת לא תמיד מוצגת במלואה .

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
אני אוהב תגובות של אנשים לגבי אמריקה, אולי תתחילו לצדק את הרב הגאון והצדיק אמנון יצחק אמריקה = עם ריק.

 

אני תקוע בפקק עכשיו, השעה היא 17:20, בדרך לפגישה שנמצאת 50 ק"מ מהבית, לא מזיז לי כלל לנסוע 100 ק"מ ככה, לא מפריע לי הפקק הזה, טוב לי.

הרכבים מסביבי מסודרים יפה בטורים ארוכים, אף אחד לא מצפצף, אף אחד לא חותך מהשוליים..

וחם היום אבל האווירה רגועה, כרגיל.

השלווה הזאת שעוטפת אותי על בסיס יומי היא הסיבה שאני נהנה לחיות פה.

 

סורי בנצי, אבל על מה אתה מדבר?

 

מה זה קשור לאמריקה שטוב לך? אתה חי שם כבר עשור. איך אתה יודע שלא היה יכול להיות לך טוב גם בארץ, או בכל מדינה אחרת, גם אם אתה בפקק? למה נדמה לך שבגלל אמריקה, טוב לך *אפילו* להיות בפקק?

אה, בגלל שהרכבים מסודרים ואין צפצופים? למה, בישראל הרכבים מעורבבים ויש צפירות אינסופיות?

או שזה כי "האווירה רגועה"? האווירה יכולה להיות רגועה גם בארץ. תלוי איפה אתה ותלוי במצב הרוח שלך.

 

מצטער, אבל אתה לא יכול להגיד: "הנחה 1 - אני נוסע 50 ק"מ בפקק לפגישה, הנחה 2 - אני באמריקה, מכאן - אני שליו ורגוע". אלו פשוט לא סיבה ותוצאה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
למרות שאני ממש לא מחסידיו של הקיסר ביבי ,

להתייחס ברצינות למאמר פרשנות מYNET שמכפיש את ביבי ,

זה כמו לקחת מאמר מערכת של הביביתון (ישראל היום ) בעד ביבי.

בשני המקרים , האמת לא תמיד מוצגת במלואה .

 

נכון, אני פשוט מסכים עם מה שהוא אומר שם, אבל ממש לא הייתי צריך אותו כדי להבין שהקיסר ביבי עוסק בדבר אחד ויחיד - בכסא של הקיסר ביבי.

מה שכן, יש הרבה אנשים שכנראה לא מבינים את זה, או שהם כן מבינים ולא אכפת להם.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
סורי בנצי, אבל על מה אתה מדבר?

 

מה זה קשור לאמריקה שטוב לך? אתה חי שם כבר עשור. איך אתה יודע שלא היה יכול להיות לך טוב גם בארץ, או בכל מדינה אחרת, גם אם אתה בפקק? למה נדמה לך שבגלל אמריקה, טוב לך *אפילו* להיות בפקק?

אה, בגלל שהרכבים מסודרים ואין צפצופים? למה, בישראל הרכבים מעורבבים ויש צפירות אינסופיות?

או שזה כי "האווירה רגועה"? האווירה יכולה להיות רגועה גם בארץ. תלוי איפה אתה ותלוי במצב הרוח שלך.

 

מצטער, אבל אתה לא יכול להגיד: "הנחה 1 - אני נוסע 50 ק"מ בפקק לפגישה, הנחה 2 - אני באמריקה, מכאן - אני שליו ורגוע". אלו פשוט לא סיבה ותוצאה.

 

אתמול יצאתי מאוחר מהעבודה, ב 11 בלילה הייתי תקועה בפקק באזור חדרה - באסה חבל"ז פקק בשעה כזו כשאתה רק מת לחזור הביתה למקלחת.

 

אף אחד לא צפר ואף אחד לא עקף מהשוליים - יודעים מה, היתה מכונית אחת שנסעה בשוליים, אולי זה היה מנאייק ואולי מישהו שאשתו עומדת ללדת, לא מעניין אותי. נשארתי רגוע, שמתי את הדיסק הקודם של Coldplay כי החדש לא משהו... וואללה, הכל טוב ויפה.. אממממריקה :lol:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

ביום א' שעבר נזקקתי לעבור איזה בדיקת עיניים שאחרי זה לא ניתן לנהוג.

 

לכן רכבת

 

יום א בבוקר רכבת מפוצצת. חיילים בטונות.

 

עולה בבנימינה בצעד קליל מלא חיוניות.

 

נכנס לקרון

 

שתי חיילות חסרות חינוך בעליל קופצות לתת לי מקום ישיבה

 

ביאסו לי את היום.

 

היום ירדתי לבירת הפלך פרדס חנה

 

רוצה להיכנס לבנק

 

בחור נחמד שהיה טיפה לפני, פתח את דלת הבנק וסימן לי להיכנס באדיבות.

 

יש ישראל אחרת

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למה שתי חיילות צריכות לפנות לך את הספסל ברכבת? אתה עד כדי כך שמן?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

חטוב

 

כל אחת מספסל אחר

 

נוסיף קצת קורט גזענות

 

לפי הצבע אחת אשכנזיה השניה ספרדיה

 

זה מהבנק היום , ישמעאלי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בטח השניה חששה שתשלח ידיים... >.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...