Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוגי, הודעה אחת מעליך הובאו כמה דוגמאות להדרה באירועיים לא דתיים.

אם הדרישה שלך היא לתצוגה גרפית של כלל מקרי ההדרה המדווחים לאורך הזמן + הוכחה למגמה כזו או אחרת, אז:

א. אתה מכיר גרף כזה? או לחלופין - האם אתה מכיר גרף שסותר את הטענה?

ב. גם אם ימציאו גרף כזה, אתה תוכל לטעון שחלק מהאירועים בעבר לא דווחו.

 

עולה השאלה על מי חובת ההוכחה,

וזו שאלה שלא תהיה לה תשובה כאן בפורום, אתה כנראה חושב שחובת ההוכחה על יבגני, הוא חושב שעליך.

 

לי באופן אישי כן נדמה שיש יותר מקרים של הדרה לאחרונה, ואיני יודע האם זה בגלל שיש יותר חשיפה למקרים האלו - או בגלל שאכן יש מקרים כאלו. אבל ההרגשה, היא אותה ההרגשה. ואני לא יחיד סגולה וגם יבגני לא.

עצם העובדה שרבים חשים כך, אומרת או שהבעיה קיימת (ואכן יש ריבוי), או שהבעיה אותו דבר כמו בשנים קודמות אבל עכשיו עלתה לסדר היום הציבורי.

בכל מקרה, עצם ההדרה אינו נתון לויכוח, שכן יש דוגמאות למכביר להישנות המקרים האלו... באסה.

 

וכמו ההדרה (בתור מקרה בוחן) - יש עוד כל מיני מקרים אחרים.

 

בין אם יש מגמה אמיתית של החמרה, או לא, נדמה לי שאין ספק גדול שיש מגמה אמיתית של עליית הנושאים האלו לסדר היום עקב פייסבוק / עיתונאות מקוונת / נגישות מידע וכו'.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש גם את העניין של חוסר הסובלנות שלנו לדברים האלו.

 

הרבה דברים שלא היו נחשבים ל"בעייתיים" פעם, כיום אנחנו לא מוכנים לשתוק עליהם.

 

למשל:

לפני 40 שנה הבוס היה תופס למזכירה את התחת ולא היה קורה לו כלום. לא היה לה אפילו על מה להתלונן.

כיום הוא שואל אם המכנסיים האלו טובים לפגישה העסקית שיש לו והוא מואשם בהטרדה מינית וניסיון אונס (דווקא דוגמה לחוסר סובלנות קיצונית ולא בריאה אבל זה ככה).

 

בכל מקרה מקרים של הדרה לא צריכים להיות קיימים ולא צריך להתייחס אליהם בשום מידה של סלחנות.

פורסם
שוגי, הודעה אחת מעליך הובאו כמה דוגמאות להדרה באירועיים לא דתיים.

אם הדרישה שלך היא לתצוגה גרפית של כלל מקרי ההדרה המדווחים לאורך הזמן + הוכחה למגמה כזו או אחרת, אז:

א. אתה מכיר גרף כזה? או לחלופין - האם אתה מכיר גרף שסותר את הטענה?

ב. גם אם ימציאו גרף כזה, אתה תוכל לטעון שחלק מהאירועים בעבר לא דווחו.

 

עולה השאלה על מי חובת ההוכחה,

וזו שאלה שלא תהיה לה תשובה כאן בפורום, אתה כנראה חושב שחובת ההוכחה על יבגני, הוא חושב שעליך.

 

לי באופן אישי כן נדמה שיש יותר מקרים של הדרה לאחרונה, ואיני יודע האם זה בגלל שיש יותר חשיפה למקרים האלו - או בגלל שאכן יש מקרים כאלו. אבל ההרגשה, היא אותה ההרגשה. ואני לא יחיד סגולה וגם יבגני לא.

עצם העובדה שרבים חשים כך, אומרת או שהבעיה קיימת (ואכן יש ריבוי), או שהבעיה אותו דבר כמו בשנים קודמות אבל עכשיו עלתה לסדר היום הציבורי.

בכל מקרה, עצם ההדרה אינו נתון לויכוח, שכן יש דוגמאות למכביר להישנות המקרים האלו... באסה.

 

וכמו ההדרה (בתור מקרה בוחן) - יש עוד כל מיני מקרים אחרים.

 

בין אם יש מגמה אמיתית של החמרה, או לא, נדמה לי שאין ספק גדול שיש מגמה אמיתית של עליית הנושאים האלו לסדר היום עקב פייסבוק / עיתונאות מקוונת / נגישות מידע וכו'.

 

מסכים שבמקרה הזה בהחלט ניתנה דוגמה טובה, ולכן התיחסתי אליה (כבר פעמיים) והסברתי שאני אני הייתי שולל מאוניברסיטת בר אילן מימון כתוצאה מכך.

 

אני חושב שאתה אישית בדרך כלל בר פלוגתא ראוי בדיונים והטיעונים שלך מוצלחים. אך אנא, אל תיקח את דברי לכיוון מוגזם (גרפים) כי זו טכניקה דמגוגית ידועה, ואנא אל תניח מה אני הייתי כותב לאחר שתשובה היפותטית הייתה ניתנת - טכניקה דמגוגית ידועה 2.

אני משתתף בדיונים האלה דווקא כדי לשמוע את העמדה של הצד השני ולבחון את דעותי. למשל, אני מאוד אוהב לקרוא "הארץ" ומשתעמם מאוד מעיתונים כמו מעריב וישראל היום.

 

לעצם העניין - מקרים של הדרת נשים במרחב האזרחי הם חמורים מאוד בעיני ויש לטפל בהם במלוא חומרת הדין. קשה לי להגיד מה צריך לעשות במרחב הדתי, זה נושא מורכב שמאפיין אגב את כל הדתות - כומר ממין נקבה אינו חזון נפרץ.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

רומן, לא מתעצבן. טעיות הקלדה כי אני בטלפון.

אין שום דבר קונספירטיבי כאן. זן בסך הכל מדינה שמבוססת אידאולוגיה, מה שלא מקובל במערב ב70 שנים האחרונות.

 

שוגיפחקס, אתה מוכיח בדברך את מה שאני טוען. אז הדרת נשים מפריעה לך, אבל עלי לוהכיח שיש בעיות נוספות, או במילים אחרות - אתה מגמד רת התופעה, כדי להראות ש'סל הכל בסדר', בדיןק כפי שטענתי שתעשו. הבעיה זה לא אם שמתי גרף או חא. הבעיה היא בפרשנות. שלך שונה משלי, מה שהופך אותי ל'טועה' (אחלה בחירת מילים, אן מישהו לא מסכים איתך אז הוא 'טועה').

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

שוגי לא הבנת את הראש שלי הפעם, לא היה כאן ניסיון להגחיך אותך, אלא דווקא להבין את הכוונה שלך. הדרישה לגרפים (שלא היתה, אך הנחתי כנראה בטעות שזו הכוונה בגדול) נשמעת לי לגיטימית. התגובה באה בשביל להסביר מה החיסרון של הדרישה הזו.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אין שיעורי דת בבי"ס.

יש בתי ספר פרטיים שבהם יש מתן דגש לדת.

Sent from my SAMSUNG-SM-G530AZ using Tapatalk

 

, אני מניח שיש ילדים מכמה דתות בכל כיתה .איך מסתדרים עם חופשות החגים של כל דת ?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
סלואורייד,

למשל כאן: http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1185918

או כאן: http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1188160

או כאן: http://www.maariv.co.il/news/israel/Article-540105

או כאן: http://portal.idc.ac.il/he/schools/law/progs/clinical/pages/iwn-newsletter.aspx

זה לא כזה מפתיע גם במדינה שבה אחד ממקבלי פרס על מפעל חיים הוא רב שפועל עם אחרים כבר עשרות שנים, כדי ״לחנך״ את כולנו לערכים דתיים. אבל זה גולש לויכוח ארוך נפרד.

זה מפגר מאד כל העסק הזה. כתבות מרגיזות אחת אחת.

אבל מצד שני, הכתבות האלה לא ממש אובייקטיביות. צריך לקחת בחשבון שטקסי זיכרון הם גם אירוע דתי לחלק מהקהל. אם יש ציבור גדול של אנשים שבאמת זה מפריע להם (דבילי ככל שזה יהיה) אז צריכה להיות התאמה מסויימת. אני חושב שמשפחות החללים/נספים צריכות לתת את המילה בדברים כאלה ולא רב כלשהו או תנועה פמיניסטית.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כן גם אני כאן וגם אותי מרתיחים דברים, אך לעיתים נראה שאנשים ממש תופסים את הביקורתיות על המדינה כמקצוע.

האם באמת ניסיתם להשפיע איכשהו על הדברים שמפריעים לכם?

לעבור לגור במקום שמרחיק אותך מאנשים שלא לטעמך?

אולי לרוץ לכנסת חלילה ולהזיז דברים?

ולא, לכתוב פוסט נוקב בפייסבוק או באוף-טופיק על מחירי הדירות לא ממש יזיז משהו, מצטער.

כן יש המון מה לשנות כאן, אבל זה לא בלתי אפשרי ולא יקח דורות, מספיק כמה החלטות ממשלה נכונות שילקחו מחר כדי שיהיה לנו טוב הרבה יותר עוד 5 שנים.

 

מי שלא מאמין בעתיד המדינה זה מאוד מצער אותי אבל יותר יצער אותי שאנשים כאלה ימשיכו להישאר בארץ, מה אתם עושים כאן למען השם? כרטיס טיסה פלוס מזוודות זה סה"כ כמה מאות שקלים, זניח יחסית לכמה שתתחילו להרוויח במדינות אחרות, תהגרו, כי חיי מרירות וייגון זה לא חיים.

 

Peace

פורסם

מה קשורה בכלל עלות כרטיסה הטיסה לשיקולים של אדם אם להשאר כאן או לא?

 

וכן, לרוץ לכנסת זו אופציה סבירה. הרי כל אחד מתקבל.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

למעשה אתה צודק, לי אין כח לרוץ לכנסת או להילחם בדברים שאין לי שום השפעה עליהם כי חצי מהעם ויותר בוחר נגד דעתי ולכן אני מעדיף ללכת למקום בו אני יכול לחיות בשקט לפי אמונתי

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם

מי שלא מאמין בעתיד המדינה זה מאוד מצער אותי אבל יותר יצער אותי שאנשים כאלה ימשיכו להישאר בארץ, מה אתם עושים כאן למען השם? כרטיס טיסה פלוס מזוודות זה סה"כ כמה מאות שקלים, זניח יחסית לכמה שתתחילו להרוויח במדינות אחרות, תהגרו, כי חיי מרירות וייגון זה לא חיים.

 

Peace

 

וואלה, כל כך פשוט? מי היה מאמין. אם הייתי יודע :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הדת הכי מקופחת נכון לעכשיו זה אתאיזם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא נכון, טבעונות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

טבעונות דווקא לא.

 

קניבליזם כן.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...