Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עידן,

 

3.5 שנים זה קצר? לא מסכים איתך.

אני מקווה שאסטוניה לא תהפוך לבית. זו לא המטרה שלי. ועם כל הסלידה למה שקורה בארץ, אני בטוח שלא יהיה לי קשה מדי לחזור.

גם אני פיתחתי סלידה מהנהגים בארץ, וכל פעם שאני מגיע לביקור אני מתעצבן מחדש. ועדיין אני נהנה מאוד לנסוע לטייל בצפון או בדרום.

עוד כמה שנים אולי המצב יתדרדר אפילו יותר ויהיה לי קשה יותר להצדיק את ישראל, אבל זה עדיין הבית שלי. אני גר בחו"ל מספיק זמן בשביל לדעת שאני תמיד אעדיף חבר ישראלי על חבר לא ישראלי, ושכמעט תמיד אעדיף לדבר עם ישראלי אפילו חצי נורמלי על פני לא ישראלי.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כמה שטוב בארה"ב

 

הרי מבחינת תוחלת החיים ישראל נמצאת בין הגברים במקום הרביעי ובנשים במקום העשירי

 

ארה"ב כ 4 שנים פחות.

 

חיים "טוב" אבל מעט.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

רוני,

 

3.5 שנים זה עדיין פרק זמן יחסית קצר ולפחות משיחות שלי עם חברים רובם ככולם בפרק זמן הזה עדיין לא ראו במדינה בה הם מתגוררים במסגרת הרילוקיישן כבית והמשיכו להתייחס לישראל כביתם.

 

עזוב את אסטוניה ספציפית, אני מדבר על המהות של החיבור בין האדם למקום ועל ההזדהות עם מדינת ישראל והמשך הגדרתה כבית.

 

ביולי אחגוג 34 קיצים, מתוכם העברתי 10 שנים במדינה שהתחילה כזרה ועם הזמן עברתי בה כמה מהשלבים ותהליכים הכי משמעותיים בחיי- הכרתי בה את אישתי, ילדיי נולדו בה, צברתי בה ניסיון חיים משמעותי שללא ספק עיצב אותי לא מעט, התפתחותי בה עסקית ועוד.

עבורי זה הכי בית שיש.

 

כמובן שלכל אחד יש את התהליך האינדיבידואלי שלו עם השלבים שהוא מגדיר ככאלה שמעצבים אותו, אבל זה משהו שקורה ללא מעט מאלה שיוצאים לחו"ל ברילוקיישן ונשארים שם מספיק שנים כדי לחוות במהלכם תהליכים ואירועים שמחזקים את החיבור למקום ולאט לאט מטשטשים את החיבור למדינת האם (להבדיל מהחיבור למשפחה, חברים וכו').

 

אני לא חושב שטוב חבר ישראלי מאחר לא ישראלי, יש לי חברים טובים מקומיים שאני נהנה בחברתם דווקא בגלל שאינם ישראלים- השיחות מתנהלות סביב תחומי עניין משותפים, חוויות וכיף נטו מבלי שביבי או בוגי או בוז'י יצטרפו אלינו לשיחה ויעשו לה מחטף כמו נושאי שיחה אחרים שעולים בשיחות עם ישראלים ולא תמיד בא לך עליהם.

ועדיין, החברים הקרובים שלי באמת הם ישראלים לשעבר, למה אני מדגיש את הלשעבר?

כי הם מספיק שנים בחו"ל כדי להסיר מעליהם את הקליפות ולהפתר מחלק מאותם דברים שהיום אני סולד מהם בישראלים בו זמנית שהם אימצו כמה קליפות חדשות ברוח המקום, כך שהמעגל הקרוב אלי הוא כאלה שהם אנשים נעימים, חסרי מנטליות לחוצה ואגרסיבית.

מעבר לזה, אלה חברים שהם כולם באותו שלב בחיים בדומה לי ולאישתי, אותה שכבת גיל, הילדים שלנו בני אותם גילאים, כולנו נמצאים בחו"ל פרק משמעותי מחיינו.

 

הם לא חברים, הם אחים, לחלוטין אחים, ההורים של כולנו מכירים טוב טוב אחד את השני, ההורים שלנו יוצאים לבלות יחד בארץ ומתאמים יחד מתי להגיע לפה כדי להנות ולבלות יחד.

הכי משפחה שבעולם.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
כמה שטוב בארה"ב

 

הרי מבחינת תוחלת החיים ישראל נמצאת בין הגברים במקום הרביעי ובנשים במקום העשירי

 

ארה"ב כ 4 שנים פחות.

 

חיים "טוב" אבל מעט.

 

אז מה ? מה זה בדיוק אומר ? , תוחלת החיים לא בהכרך קשורה לטוב או רע, לפעמים יותר מידי טוב זה גורם מקצר חיים כשחלק גדול מהאוכלוסיה מתמכר אליו. למשל עודף תזונה, מזון מעובד, חוסר פעילות וכו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
נכון, אבל שושנים! לא?

שוקולד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אז מה ? מה זה בדיוק אומר ? , תוחלת החיים לא בהכרך קשורה לטוב או רע, לפעמים יותר מידי טוב זה גורם מקצר חיים כשחלק גדול מהאוכלוסיה מתמכר אליו. למשל עודף תזונה, מזון מעובד, חוסר פעילות וכו.

 

באותו האופן אפשר להגיד שיותר מדי עושר גורם לבדידות ולחומרנות ולכן איננו טוב, וכמובן אפשר לתת עוד דוגמאות.

תוחלת חיים נחשבת כאחד המדדים המקובלים לאיכות חיים כמו תמותת תינוקות, יוקר מחייה, תוצר, שיעור האנלפביתים וכו'.

אגב, בישראל תוחלת החיים עלתה מאוד במהלך השנים וזה אחד הסממנים לכך שאיכות החיים השתפרה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

לדעתי תוחלת החיים לא אומרת שום דבר על יעילות המדינה.

המקום הראשון בתוחלת החיים זה באיזה כפר ביוון. שם אין להם אסקליידים ובנצים חדשים בליסינג ואחוזות ענקיות סטייל טוני מונטנה.

האמת? הייתי רוצה לחיות כמוהם שם.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תרשה לי לנחש שאתה לא כלכלן ולכן דעתך בתחום הזה לא שווה יותר מדי.

גם הבנת הנקרא שלך לוקה בחסר כי אני לא כתבתי שום דבר על יעילות המדינה אלא על איכות חיים.

 

מעבר לכך שסתרת את עצמך לחלוטין בשלושת השורות שכתבת.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה הקשר לכלכלנות, ולמה אתה מניח שכל מה שאמרתי זה תגובה לדבריך?

יש מקומות עשירים שאנשים יכולים להרשות לעצמם סגנון חיים מטריאליסטי ולשלם המון לבתי חולים וכתוצאה מכך להגיע לגיל מופלג, ויש מקומות שמגיעים לאותה תוצאה פחות או יותר בלי כל ה$$$. מה הקשר בין זה למה שאמרת?

ואיך סתרתי את עצמי?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אולי נאסוף כסף, נקנה איזה אי ונקים ריבונות חדשה? נשמע בנתיים הפתרון לכל הבעיות.. (מישהו אמר אוגנדה?)

 

 

Peace

פורסם
מה הקשר לכלכלנות, ולמה אתה מניח שכל מה שאמרתי זה תגובה לדבריך?

יש מקומות עשירים שאנשים יכולים להרשות לעצמם סגנון חיים מטריאליסטי ולשלם המון לבתי חולים וכתוצאה מכך להגיע לגיל מופלג, ויש מקומות שמגיעים לאותה תוצאה פחות או יותר בלי כל ה$$$. מה הקשר בין זה למה שאמרת?

ואיך סתרתי את עצמי?

 

מתנצל! לא הבנתי אותך נכון.

 

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

התנצלות מיותרת בעליל, ואכילת כובעים בטח שלא תורמת לשיפור תוחלת החיים.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
אני לא חושב שטוב חבר ישראלי מאחר לא ישראלי, יש לי חברים טובים מקומיים שאני נהנה בחברתם דווקא בגלל שאינם ישראלים- השיחות מתנהלות סביב תחומי עניין משותפים, חוויות וכיף נטו מבלי שביבי או בוגי או בוז'י יצטרפו אלינו לשיחה ויעשו לה מחטף כמו נושאי שיחה אחרים שעולים בשיחות עם ישראלים ולא תמיד בא לך עליהם.

ועדיין, החברים הקרובים שלי באמת הם ישראלים לשעבר, למה אני מדגיש את הלשעבר?

כי הם מספיק שנים בחו"ל כדי להסיר מעליהם את הקליפות ולהפתר מחלק מאותם דברים שהיום אני סולד מהם בישראלים בו זמנית שהם אימצו כמה קליפות חדשות ברוח המקום, כך שהמעגל הקרוב אלי הוא כאלה שהם אנשים נעימים, חסרי מנטליות לחוצה ואגרסיבית.

 

עידן, יש גם ישראלים בישראל שאין להם את הדברים שאתה מדבר עליהם, ויש בחו"ל גם ישראלים שמתנהגים כמו קופים.

דחילאק, לא חייבים לעבור מדינה כדי להיות בנאדם מנומס ונעים הליכות.

 

ובקשר לבוז'י וביבי שחוטפים כל שיחה, עם חברי ילדות שלי (וגם עם חברים אחרים פחות קרובים) אני ממש לא מדבר על בוז'י וביבי - הם מעניינים לי את הת*ת. נכון שבישראל נהוג להגיע לוויכוח פוליטי כמה דקות אחרי שפתחת שיחה על שוקולד בלגי, אבל זה בד"כ כדי למלות "מקום ריק" בשיחה עם מישהו שגם ככה אין לך כוח לדבר איתו אז אתה עובר למוד של "ביבי שרה" ו "בוז'י חנון".

 

שוב, לא צריך לעלות על מטוס כדי לא לדבר על בוז'י וביבי.

 

מה שכן,

כן צריך לעלות על מטוס כדי להגיע למקום קר יותר, יפה יותר, שיש בו חורף אמיתי, מקום שאין בו טילים כל יום וחצי (וגם אם אין טילים מתגעגעים באופן מסוים לטילים - כי חופרים לך בחדשות מכל כיוון על "טילים טילים וטילים" גם כשאין אותם). מקום שהפוליטיקה לא מתנהלת עפ"י "טילים טילים טילים" ואולי היא אפילו פחות מושחתת.

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...