Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המטרה היא פשוטה

 

מדינה עצמאית לכל יהודי שרוצה לחיות כאן ( גם אחרים יכולים לחיות כאן )

 

ואם אפשר בכיף.

 

איזה צביון יהיה למדינה הזו

 

אנחנו נקבע.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
מאיפה המסקנה הזאת שאנו נמדדים כחיילים?

 

זה נמדד בזה שכשחייל יורה ירי לא מוצדק, הוא הבן של כולנו ומי שלא מסכים עם זה הוא בוגד ועוכר ישראל.

זה נמדד בזה שבכל רגע אפשר חוקית להוציא אותך מהבית/עבודה/לימודים לשבועיים של בטן גב במדים על חשבון משלם המיסים, שזה בעצם אתה.

זה נמדד בזה שכל מיני ניסיונות לשפר את איכות חיינו כאזרחים פה נשללים בטענה ש"ביטחון בלאט".

אין לי כח להמשיך אבל יש ויש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

gattuso, התגובה שלך מלאה סתירות פנימיות. מצטער שלא אתן תשובה פרטנית לכל אחת, אבל עם כל החיבה היתרה שלי לויכוחים, לפעמים גם לי נגמר הכח.

 

שים לב, רק, שלא הבנת את מה שכתבתי. "חיילים" זה מושג שיש לו כל מיני פרשנויות. בטח ראית "טנק משיח" בחייך, לדוגמא.

שירות צבאי אמיתי זה מדד אחד.

חוץ מזה, "יש אידיאולוגיה". אוקיי, זה בדיוק מה שאני טוען. ה"אידיאולוגיה" הפכה לפתרון אוטומטי לכל בעיה. אבל.. מה האידיאולוגיה אומרת? כי בינתיים בשרשור השכן שר הבטחון וראש הממשלה לא מצליחים להסכים עליה אפילו בתוך מפלגתם. מנחש שזה גם בגלל שאחד מהם סמולני.

 

אגב, לא יודע אם קראת את הרצל, אבל מציע לך לקרוא אם לא. אפילו שזה לא באמת רלוונטי ל2016.

 

ישה, מדינה יהודית זו עובדה קיימת כבר 70 שנה. הרעיון מעולה. תופתע לגלות, אבל אני אפילו בעדו. אני חושב שעכשיו המטרה צריכה להיות לגורם למדינה הזו להיות מדינה שגם נעים לחיות בה, וגם תורמת יותר ויותר לאזרחיה, ולא הפוך.

שים לב שגם כאן, אתה מדבר על "מצפון", ועל זה שאתה לא שואל מה המדינה חייבת לך או מה אתה חייב לה. וחבל. זה בדיוק ההבדל התפיסתי; מדינה לא יכולה להיות ערך עליון, ולא משנה אם זו ישראל, ברהמ או אמריקה. אם היא לא עונה על צרכי האזרחים שלה, היא מאבדת את כל משמעותה.

ברור שאנחנו לא שם, וברור שיש בישראל המון, המון, המון נקודות אור ואנחנו חיים בסוג של עולם ראשון. רק שעם הזמן, מעבר לפן התרבותי שהוא אבדו בעייני, גם התמורה היומיומית כאן הולכת ומצטמצמת. מכיוון שפתרונות לפעמים אין ולפעמים לא רוצים להביא, אז פוטרים את הכל ב"אידיאולוגיה", "שואה" ו"מצפון".

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

וכן יש אדיאולוגיה, אולי לך קשה לראות אותה ולצערי השמאל כל הזמן מנסה לטשטש אותה ולהציג אותה כמיושנת אבל זאת המדינה שאבותינו חלמו אליה, הרצל היה גאה במה שהשגנו בשנים הללו ואיך העם היהודי שומר על ערכיו.

יש מדינה אחת שהיא בעלת אופי יהודי וחשוב שתשמר כך.

 

Peace

זה רק משהו קטן שתפס לי את העין. השמאל? מי זה השמאל? כל מיני פוסטים מפגרים בפייסבוק?

מחוץ לפייסבוק, המשפחה הקרובה והרחוקה שלי,כמו גם מרבית השכנים שלי, אפשר להגדירם כשמאל מתון, בעיקרון תוית די אדיוטית (כי בני אדם חייבים תוויות משום מה) שאומרת אהבת הארץ אך עם ביקורת והסתכלות מפוכחת על המציאות.

אתה מנכס לעצמך קווים אידיאולוגים וקובע שמי שהוא "שמאל", שונא את הארץ ואת התרבות ולא אכפת לו מהן?

 

אם לא הבנתי, אבקש שתסביר - מי זה שמאל ומי זה ימין והאם התגים הללו קשיחים כברזל.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

יבגניפ,אני רק שאלה, מתי תפסיק לרדוף אחרי הטוב יותר,הרגוע יותר,הזול יותר,?

אתה תעזוב ותעבור למדינה אחרת,הילדים שלך יקבלו את כל מה שאתה כל כך רוצה עכשיו, האם גם הם בהגיעם לגיל 20+ ילכלכו על המדינה ויסתכלו על הדשא של השכן? אז איפה המולדת שלך ושל ילדיך? שאלת את עצמך פעם שאלה כזאת?

 

אני שואל כי עלית לארץ עם ההורים שלך כנראה לא מבחירה שלך אבל הם בחרו לעשות זאת בישבילך כדי להבטיח לילד (ילדים)שלהם חיים טובים יותר,השכלה טובה יותר,בריאות טובה יותר וכו'. אני די בטוח שהם השיגו את מבוקשם ועשו וי על רוב הרשימה.

דרך אגב גם ההורים שלי הגיעו לארץ ישראל בשורה התחתונה בגלל הדברים שציינתי, וגם הם עשו V לדעתי על כל הרשימה (הם דרך אגב טוענים שיש עוד כמה דברים,אני טוען שהם פשוט הוסיפו אותם אחרי שהשלימו את כל הסעיפים).

מה שאני בא להגיד בזה, שיש שלב בחיים שצריך להפסיק לחפש את המקום הטוב יותר כי ככה בחיים לא יהיה לך טוב , לפה הביאו אותך, פה גדלת, המדינה הזאת נותנת המון למי שרוצה להצליח כאן (ככה זה גם בכל מקום אחר בעולם) ולכן באיזשהו מקום אתה צריך לא רק ללכלך על המדינה הזאת אלא גם לחשוב איפה היית היום אם לא היו מביאים אותך לפה.

 

 

התקשורת במדינה הזאת כל כך שמאלנית שמראים לנו רק את הדברים הרעים, החדשות פה 100% של נגטיביות, וזה מה שגורם לתחושה הרעה הזאת בחברה , לעצבים בכביש וכו'.

אני לא אומר שלא צריך לראות חדשות אבל לפעמים צריך להזכיר לעצמך מי מממן את החדשות האלה ולמה מציגים לנו דווקא את הדברים שמציגים.

פורסם

כמאמר נתניהו: "לא פינית, לא עשית".

השמאל הקיצוני השתלט על מרבית כלי התקשורת וממשיך לפמפם לנו כמה רע פה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם (נערך)

אם נסתכל כיום מה רוב מפלגות השמאל רוצות, זה בעיקר להפריד את הדת מהמדינה וזה תהליך שאני כחילוני לגמרי נגדו, אז פה אני משלם מיסים לישיבות, בגרמניה אני אשלם מיסים לפליטים, לא מפריע לי וזה חלק מהקונספט של מדינה סוציאלית, מפריע לכם יש קלפי.

חייל שירה במחבל הוא הבן של כולנו? לא הופך אותו לבן שלי ואף אחד לא דרש ממך להצהיר אם אתה תומך בו או לא אז מספיק לחשוב שאת מישהו זה מעניין הדעות שלך רק בגלל שיש לך חשבון פייסבוק.

יש מילואים פעם ב? אם הגעת למילואים אז כנראה שעשית שרות צבאי קרבי וידעת לפני שזאת אחת החובות שלך בסיום השירות הסדיר, היית הולך לקריה בזמנו ולא שומע על מילואים בחיים.

הצבא אגב כל שנה בתהליכי התייעלות כמו הרבה דברים במדינתינו אז סבלנות, כי אם הפועלים העבריים היו עם גישה כמו של חלק מכם, היינו נשארים בשנות ה40.

 

Peace

עריכה אחרונה על ידי Gattuso8
פורסם
כמאמר נתניהו: "לא פינית, לא עשית".

השמאל הקיצוני השתלט על מרבית כלי התקשורת וממשיך לפמפם לנו כמה רע פה.

מי זה השמאל הקיצוני ששולט בתקשורת?

לא נמאס מהמנטרה הזאת?

הימין בשלטון ועכשיו זו הפכה להיות הממשלה הימנית ביותר אי פעם.

העיתון הנקרא ביותר הוא הביטאון של רוה"מ.

אפילו הקימו ערוץ חדש, 20, שהוא במוצהר ערוץ ימני.

 

אבל כשכל העם זז ימינה, אז מה שהיה פעם שמאל, הפך להיות שמאל קיצוני.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

שמאל קיצוני מבחינתי, תואם לצד השני של יהודים חרדים, המנסים למשוך את המדינה לקיצוניות.

 

ישראל שונה משאר המדינות, ישראל הוקמה כמקום מפלט ובית, לכל יהודי העולם.

לאחר 2000 שנה שהרגו בנו פרעו רצחו ושואה איומה , הוקמה מדינת ישראל.

 

היינו בהצגה של תהיו כשאר העמים, יהודים המירו דתם ורצחו בהם שלוש דורות אחורה.

היהודים ביצעו את רצון המדינות שבהם חיו , בצפון אפריקה באירופה, בעירק ובתימן.

סגרו אותם בגטאות ושכונות מיוחדות בערים, ובכל פעם בצעו בהם פוגרומים ורציחות.

היהודים לא התנכלו לתושבי המקום ולשלטון, לא דברו סרה, והיו תושבים טובים - ללא הועיל.

נהרגו נרצחו ונשדדו רק מאחר והם יהודים.

 

מדינת ישראל היא בית ומפלט ליהודים, שמרו על הבית ואל תעשו אותו ככל מדינה אחרת בעולם.

יש לישראל את חוק השבות - במידה וישראל הייתה ככל העמים הוא לא היה קיים.

 

אם ישראל הייתה ככל העמים, היא לא הייתה מאפשרת כניסה חופשית גם ליהודים מרחבי העולם.

זה דבר לא הגיוני, האם כאשר יהודים נפגעים בצרפת אנו נאסור עליהם או נגביל כניסה.

האם נגביל כניסת יהודים נרדפים, או מרחבי ברה"מ לשעבר, הרוצים לחיות במסגרת יהודים אחרים.

האם כאשר בנצי ירצה לחזור מהשקיעה של שער הזהב, נגיד לו, סליחה יש לך מדינה אחרת..

 

ישראל במצבה כמדינה, היא תעודת הביטוח של העם היהודי.

לכן, כן ישראל מתאימה חוקים, והלואי ולא היו לנו אויבים.

ושיטת הממשל לא הייתה בת-ערובה בידיים של החרדים, הממאיסים עלינו את הדת היהודית.

לכן במקום לחפור ולמצוא את פגעי ישראל כמדינה לעם היהודי - השקיעו בשינויי שיטת הבחירות והממשל.

 

מאחר והניסיון וההיסטוריה לימדו אותנו.

כי מדינות העולם, יכולות להיות שבירות ביחסם ליהודים - בואו נשמור על ישראל בית חזק.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
כמאמר נתניהו: "לא פינית, לא עשית".

השמאל הקיצוני השתלט על מרבית כלי התקשורת וממשיך לפמפם לנו כמה רע פה.

לא מתאים לך טיעון איש קש שכזה... במיוחד כשאתה משתמש ב"שמאל קיצוני".

מילא היית אומר שמאל, גם טיעון שאפשר לדבר עליו אבל מילא. קיצוני? מי בדיוק שמאל *קיצוני* ושולט בתקשורת?

מצד שני אם מבחינתך דעות כמו של מחנצ הם שמאל קיצוני נניח, אז אני מבין את הטיעון שלך, אבל אז הרידוד בשיח גם נשמע לי ממש מוזר.

 

לא משנה איך אני הופך את זה אני לא מבין את הציטוט הזה שלך בהינתן שיחות עבר (מהן אני מסיק שלמרות שאנחנו לא מסכימים על מלא דברים- בד"כ עומד רציונל, ולא סיסמאות, מאחורי דבריך)

 

*כל הנ"ל נאמר בכוונה להבין, לא להתסיס

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אור, אתה יודע היטב שגם המחנ"צ זה לא השמאל של פעם. מחנ"צ של היום רחוקים מעבודה של, אפילו, לפני 20 שנה כמו שאני רחוק מלעשות טריי-דין של הג'ולייטה על טאטא נאנו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

רחוקים מאיזו בחינה...?

כי כשאומרים שמאל קיצוני בד"כ מדברים על דעות קיצוניות, בדגש (אך לא רק) על דעות מדיניות. בקטע הזה לומר שהם יותר קיצוניים מהעבודה נובע כנראה מאי היכרות עם העבודה ו/או המחנ"צ... בתכלס - הם בכלל יותר ימינה.

גם מבחינה כלכלית הם פחות קיצוניים מפעם (זוכר מפא"י?)

 

אני לא בא להגן עליהם או משהו, בחיים לא הצבעתי למחנ"צ/עבודה וזה גם כנראה לא הולך לקרות בעתיד הנראה לעין (אלא אם יהיה שם איזה ניקוי אורוות ממש רציני, ורענון עם כמה אנשים נורמליים).

 

אתה מוזמן לסתור אותי ע"י איזשהו סימוכין לקיצוניות המטורפת שאתה מדבר עליה. הקבלות משעשעות אני גם יכול לעשות הנה נניח "המרחק בין המציאות להודעה האחרונה שלך שקול לתוצאה של שלוש חלקי בוז'י" (למתקשים: אינסוף)

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

 

 

התקשורת במדינה הזאת כל כך שמאלנית שמראים לנו רק את הדברים הרעים, החדשות פה 100% של נגטיביות, וזה מה שגורם לתחושה הרעה הזאת בחברה , לעצבים בכביש וכו'.

אני לא אומר שלא צריך לראות חדשות אבל לפעמים צריך להזכיר לעצמך מי מממן את החדשות האלה ולמה מציגים לנו דווקא את הדברים שמציגים.

 

איזה שטויות. התקשורת מציגה לנו דברים שליליים כי זה מה שאנשים נמשכים אליו, זה עושה רייטינג וככה אפשר למכור יותר פרסומות במהדורת חדשות. זה טבע האדם לחפש את הקטסטרופה והמשברים ואין שום קשר לשמאל. אם כבר, התקשורת משרתת את הימין עם כל ההפחדות והקטסטרופות שהיא מפמפמת לאזרחים. הימין בונה על הפחד של האזרחים, מבטיח להם ביטחון וגורף קולות.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בנתיים זה השמאל שכבר עשר שנים מדבר על כך שנתניהו מוביל אותנו לאסון. ישראל מעולם לא הייתה חזקה יותר במזרח התיכון, אבל ניחא.

 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...