Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הקשר? קודם כל, זו אמירה חסרת משמעות. ברור שאנחנו חזקים במזרח התיכון, אחרת כבר היו מחסלים אותנו. ושנית, אז אנחנו חזקים צבאית. אוקיי. רק שבכמעט כל מדד אוביקטיבי אנחנו הולכים ומתדרדרים - כלכלית, חברתית, מוסרית, תרבותית, השכלתית. חסר?

 

כן. חסר למשל העובדה שאתה לא יודע את העובדות. נזכיר לך שמדינת ישראל היא בת 68 שנים ונמצאת כיום בתקופה הכי חזקה שלה כלכלית, חברתית, תרבותית והשכלתית? זה לא אומר שהכל פה מושלם, אבל רואי השחורות שמביעים בעיקר את בורותם ומתרפסים לימים עברו שהיו בהכרח גרועים יותר, הם משעשעים.

 

אני חושב שהפייסבוק והטוויטר ובכלל הרשתות החברתיות, נתנו לכל חלקי העם את חופש הביטוי (המיוחל?), ולכן אנו רואים תופעות מילוליות מכוערות. אותם שסעים תמיד היו קיימים, בעיקר משנות ה-70, ואף פעם לא נתנו להם ביטוי מלבד בתקשורת הממוסדת שידעה היטב להשתיק את הקולות. בסוף המספרים והעובדות מדברים.

 

 

  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
שמעתי לא מזמן הרצאה של איזה עתידן ישראלי שטוען שבקרוב לא תהיה עבודה להמון אנשים, כי רובוטים הולכים להחליף המון מקצועות. מקצועות טכניים שלא דורשים יצירתיות יעברו מהעולם.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

התהליך החל לפני למעלה מ-200 שנה. קוראים לו המהפיכה התעשייתית. אנחנו צופים בשלב נוסף שלו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כן. חסר למשל העובדה שאתה לא יודע את העובדות. נזכיר לך שמדינת ישראל היא בת 68 שנים ונמצאת כיום בתקופה הכי חזקה שלה כלכלית, חברתית, תרבותית והשכלתית? זה לא אומר שהכל פה מושלם, אבל רואי השחורות שמביעים בעיקר את בורותם ומתרפסים לימים עברו שהיו בהכרח גרועים יותר, הם משעשעים.

 

אני חושב שהפייסבוק והטוויטר ובכלל הרשתות החברתיות, נתנו לכל חלקי העם את חופש הביטוי (המיוחל?), ולכן אנו רואים תופעות מילוליות מכוערות. אותם שסעים תמיד היו קיימים, בעיקר משנות ה-70, ואף פעם לא נתנו להם ביטוי מלבד בתקשורת הממוסדת שידעה היטב להשתיק את הקולות. בסוף המספרים והעובדות מדברים.

 

ספר לי בבקשה על אותן עובדות שמוכיחות שהמדינה נמצאת בתקופה הכי חזקה שלה.

 

אתה צודק ששסעים ותופעות מילוליות מכוערות היו מאז ומעולם, ושהמהפכה הטכנולוגית מוציאה אותם החוצה יותר בקלות, אבל זאת בדיוק הבעיה - שזה גורם להם להתפשט ולהתרחב ולהכיל כל כך הרבה יותר מבעבר, שהם יוצאים משליטה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני שוב פונה לאלה אשר מדינת ישראל נראת להם כחלום בלהות ולא מקום מגורים:

מדוע אתם לא שולחים לנו תמונות מהבית שלכם בשטוטגרט שנקנה בחצי מכמות המשכורות שנדרשות בארץ לדירה, כשביד אחת קבלה על מילקי בחצי מהמחיר בארץ ומפתחות של גולף GTI שנקנתה בחצי מהמחיר שבארץ, ביד השניה?

גרמניה בעלת הקלות משמעותיות להגירה של יהודים אז אני באמת מנסה להבין אנשים שכל כך רע להם וסובלים, למה להתעלל בעצמך להישאר כאן וכל הזמן להתלונן?

שוב, אף אחד לא מתעלם מהבעיות בארץ ולכולנו זה מפריע אבל יש דרכים לפעול.

מצפה לתשובה רצינית.

 

Peace

פורסם

כי, כמו שאומרים ברוסית, לז**ן את השכל זה לא לסחוב שקים כבדים, יענו talk is cheap.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לא צריך הרצאה בשביל לדעת את זה. מספיקה דוגמא פשוטה - בעוד עשור או אולי 20 שנה לכל המאוחר כל המכוניות ינהגו בעצמן. תחשוב לבד איך זה ישנה את הכלכלה העולמית.

 

 

 

מזתומרת כמה אפשר? אז מה אם הוא נבחר בשיטה דמוקרטית? להזכירך, ולהבדיל אלפי הבדלות, גם היטלר נבחר בשיטה דמוקרטית.

בקיצור - לא אמרת כאן כלום.

 

כן בסדר. כמו שהיו בטוחים פעם שבשנת 2000 כל המכוניות יהיו מעופפות...

פורסם (נערך)

מזתומרת כמה אפשר? אז מה אם הוא נבחר בשיטה דמוקרטית? להזכירך, ולהבדיל אלפי הבדלות, גם היטלר נבחר בשיטה דמוקרטית.

בקיצור - לא אמרת כאן כלום.

הכוונה הייתה לכך שכאשר מחפשים אשם לבעיות בחיינו, הכי קל והכי בטוח זה להאשים את רה"מ המכהן.

דוגמא:

 

אדם מתקשה למצוא עבודה כי למד מקצוע לא מבוקש - ביבי אשם שאין מספיק עבודה.

 

המשכורת נמוכה כי לא למדת - המיסים גבוהים וביבי לא מעלה את המשכורות.

 

מחירי הדירות במרכז תל אביב גבוהים ולא בא לי לזוז מילימטר מגוש דן - ביבי לא בונה עוד בתים.

 

אבל:

יש כנסת ובה 120 ח"כים או "הרשות המחוקקת", הם אלה שאתה צריך לבוא אליהם בטענות, לזרוק את המילה "ביבי" ו"בעיות" באותו משפט לא הופך אדם לנאור כמו שחלק כאן חושבים.

אני הצבעתי "עלה ירוק" בבחירות האחרונות ואיני מתכוון להצביע לבנימין נתניהו בשנים הקרובות.

אגב בבחירות האחרונות היה ניתן לראות שהרבה מאלה שהצביעו לביבי לא בהכרח הסכימו איתו, אלא רצו לחזק את גוש הימין.

 

Peace

עריכה אחרונה על ידי Gattuso8
פורסם (נערך)

להפרכת הטענות על ממשלת ימין מוחצת, קצת נתונים יבשים:

בכנסת 120 כיסאות.

24 כיסאות יש למחנה הציוני - שמאל

13 כיסאות לרשימה המשותפת - שמאל קיצוני

5 כיסאות למר"צ - שמאל קיצוני

11 כסאות ליש עתיד - מרכז שמאל

10 כיסאות לכולנו - מרכז

בסה"כ 63 כיסאות.

 

Peace

עריכה אחרונה על ידי Gattuso8
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לא צריך הרצאה בשביל לדעת את זה. מספיקה דוגמא פשוטה - בעוד עשור או אולי 20 שנה לכל המאוחר כל המכוניות ינהגו בעצמן. תחשוב לבד איך זה ישנה את הכלכלה העולמית.

.

 

 

הרבה יותר בסיסי ממכוניות, יש רובוטים שמבשלים, מנקים, מקריאים סיפורים לילד לפני השינה, מחלקים דואר, בונים בניינים, כותבים תוכנה, אפילו מחליפים חיילים בלחימה, מה לא. אם כל זה באמת יהפוך לסטנדרט בעוד 20 שנה, מכונית שנוסעת לבד זה לא מה שישנה את הכלכלה העולמית.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לקרוא ליש עתיד שמאל? אפילו העבודה היא מרכז, לכל היותר. אתה מעוות את המציאות כדי "להוכיח" את טענותיך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

העבודה היא מרכז? באיזו קונסטלציה? בניגוד לפעם העבודה כיום היא מפלגת שמאל לכל דבר. מבין ההגדרות של רינו היחידה שאני חולק עליה היא של כולנו, שבהיותה פשוט סניף של הליכוד יש לשייכה לימין.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גטוסו, אף אחד פה לא טוען את הדברים שרשמת. זה די ילדותי לשים טענות מפגרות בפי אנשים שלא מסכימים עם דיעותך. התלונות שמופנות כלפי הממשלה מופנות כלפי ביבי, כי הוא ראש הממשלה. הגיוני לא?

 

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

רומן - איפה השמאל בעבודה?

רוצה להזכיר לך שהמונחים "שמאל" ו"ימין" הם מונחים שבעיקרם הם של גישה כלכלית חברתית, לא של גישה מדינית. כיון שמבחינה זו הליכוד הוא מפלגה ימנית די קיצונית כמעט כל דבר נמצא משמאלה.

רק אצלנו המונח "שמאלן" הפך לכינוי גנאי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
גטוסו, אף אחד פה לא טוען את הדברים שרשמת. זה די ילדותי לשים טענות מפגרות בפי אנשים שלא מסכימים עם דיעותך. התלונות שמופנות כלפי הממשלה מופנות כלפי ביבי, כי הוא ראש הממשלה. הגיוני לא?

 

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

הגיוני כשאתה ילד וחושב שראש הממשלה הוא מלך עם כתר ומחוקק חוקים על דעת עצמו, לא כשאתה אדם בוגר שעבר מספר שיעורי אזרחות בבית הספר, בהם מוסבר לך כיצד ממשלה דמוקרטית מתנהלת וכיצד תהליכים בה קורים, בניגוד לממלכה או דיקטטורה.

יש לך 120 ח"כים להאשים, כל אחד בעיניינו שלו.

 

Peace

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...