Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מכיר את העיקרון הפיטרי?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רוני - על זה תוסיף שאני גר בבית פינתי עם הרבה מדרכה מסביב - שאני אחראי לפנות את כל השלג מהמדרכה אחרי שהוא יורד + לחצוב גישה למעבר חציה, להציל את האוטו ולפנות את הירידה לכביש.

השנה היה חורף קליל אבל לילה אחד היה 60+ ס״מ שלג שהייתי צריך לפנות.

לי אין Snow blower אבל למזלי לשכנים שלי יש - אז אני פיניתי רק את השביל מקדימה ומאחורה של הבית וחפרתי את האוטו של אשתי החוצה והשכנים עזרו לי עם השבילים מסביב לבית אבל זה היה ממש מופרע ואני לא רוצה לדמיין מה היה אחרת.

 

טוב, כרית את הבור של עצמך, עכשיו snow shovel yourself out of it :wink:

וברצינות - אני מניח שאם היית צריך לנקות שלג רק מספר פעמים בודד במהלך חורף אחד, אז זה לא נורא.

אני העדפתי לחסוך לעצמי - גר בדירה בבניין עם חנייה תת קרקעית, ושירות הניקיון של הבניין אחראי על המדרכות. אין ספק שלהכנס לאוטו ב-13 מעלות כשיש מינוס 13 בחוץ שווה כל רגע :-P

 

אבל ברצינות לרגע - אני מסכים עם הבחור הכימיקלי שנולד ב-85, האקלים בארץ טוב מאוד למשך כ-8 חודשים בשנה. אני לא סובל את הקיץ אבל זה עדיף על הבדיחות האסטוניות של "מה עשית בקיץ האחרון?" "ישבתי בבית חולה כל השבוע".

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

צ'םגיא, אם כיוונת אליי, אז אי אפשר בכל פוסט לחזור על מנטרות וטענות שנכתבו כבר עשרות פעמים ברחבי הפורום.

אין לי מה להעלב מזה שדברים שלא נראים לך, נראים לך "רדודים". אני יכול לכתוב פה רפרנסים ודוגמאות שיחזקו את הטענה שלי עד מחר, או לפחות ינסו להסביר אותה, אבל למה. זה יהיה ויכוח חסר טעם בין כאלו שמושרשת בהם אמונה ב"נצח" מסוג דתי או אידיאולוגי, לבין כאלו שמבינים שהחיים זה כאן ועכשיו. ולשכנע ש"נצח" זה הרבה יותר רדוד מפשוט לחיות, אין לי איך.

 

 

אגב, אני מסכים שישראל השיגה המון ב68 שנות קיומה, ולכן אנחנו גם מצפים ממנה מה שאנחנו מצפים ממדינות מערביות אחרות. לכן, בהתאם, גם כועסים יותר ויותר כשהיא מתחילה להתנהל יותר כמו השכנות שלנו ופחות כמו המדינות שאליהן היא מנסה להדמות לפחות רעיונית.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

העיקרון הפיטרי אומר שכל אדם מגיע לדרגה שאותה הוא לא יכול למלא כראוי.

 

לכן הוא יישאר בה או יועבר לתפקידי רוחב.

 

ואיך החברה /הגוף בכל זאת מתפקד

 

כי רוב האנשים עדיין נמצאים בתפקידים שהם כן מסוגלים לתפקד בו.

 

כן גם במרחב הערבי סביבינו אנשים חושבים איך לשפר את חייהם כגוף ולא רק כאינדיבידואל.

 

מילר

 

מי אמר שזה קשור

 

אבל אם תחשוב בקונטקסט יותר עמוק אולי תמצא את הקשר.

 

עובדה שלי עלה העיקרון אחרי התשובה של ייבגני

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא בטוח שאני מבין אותך, מצטער.

 

וכולם רוצים לשפר. בשביל זה משלמים מיסים, הולכים להצביע ועוד.

אבל יש הבדל בין לנסות לשפר, לבין לספוג רגרסיה, או להיות מוכן להקריב בשביל מה שאתה מכנה "הגוף".

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

ישה, עכשיו שהסברת אני רואה את הקשר.

אני חושב שהעקרון הזה יותר מתאים לשרשור בעניין הזמר שנכנס לכלא בעקבות העלמת מס, מסתדר טוב עם כל הדיון שם על אפליה גזענית ולמה אין מספיק מזרחים במשרות בכירות.

פורסם

אלה שאתה בז להם היהודים החרדים מצביעים 100%

 

אצל החילוניים 60-70%

 

אם אתה מבין את שיטת הבחירות כאן , הם הגדילו את חלקם במספר חברי הכנסת באופן לא פרופורציונאלי לחלקם באוכלוסיה.

 

ומכאן חוזקם רק גובר.

 

גוף= המדינה

 

מה לא הבנת?

 

שאדם יכול לקדם גם את עצמו וגם את המדינה בה הוא חי, ולא לראות רק את הקידום של עצמו כמטרה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ישה, עכשיו שהסברת אני רואה את הקשר.

אני חושב שהעקרון הזה יותר מתאים לשרשור בעניין הזמר שנכנס לכלא בעקבות העלמת מס, מסתדר טוב עם כל הדיון שם על אפליה גזענית ולמה אין מספיק מזרחים במשרות בכירות.

לא חושב כך.

 

מכיר משפחות מזרחיות שהחינוך הוא ערך עליון אצלם ורואים את התוצאות בילדיהם, וגם אחרות שהערך העליון הוא עראק וכו' או משפחות חרדיות שהם גם מזרחיות ולא רק , שלימודי חול לא בראש שלהם ולכן הם יחיו חיי מסכנות דור אחרי דור ( טוב לש"ס עאלק להחזיר עטרה ליושנה ).

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה היקר,

לא התייחסת למה שכתבתי לך בהודעה מעל לזו של מילר.

אדם יכול, תיאורטית, לקדם את עצמו ואת המדינה שהוא חי בה.

אבל יש הבדל עצום בין זה, לבין להקריב את עצמו בשביל המדינה, בטח שכבר לא ברור את מי בדיוק אותה המדינה מייצגת.

 

בצורה אחרת: אני לא מבקש להיות מחר מיליונר. אני מבקש שיעצרו תהליכים אחרים, כמו הדתה, או התבהמות או אחרים. כי הם לא איזה שלב בדרך לגאולה, אלא להפך. את זה אין לא לי ולא לך ולא לאף אחד אחר איך לעשות. אתה משכנע את עצמך שכל דבר רע כאן הוא שלב בדרך לגאולה? סבבה, זכותך. אני ציניקן מדי בשביל זה.

 

אגב, זה יפה שאתה מסביר לי ש"גוף= המדינה". "גוף" בשיח החברתי במערב מתאר משהו הרבה יותר עמוק ונצחי ממדינה.

ומכאן, מהנצחיות שלו, גם היכולת שלו לרתום אנשים לדפוק לעצמם את החיים בשמו.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
צ'םגיא, אם כיוונת אליי, אז אי אפשר בכל פוסט לחזור על מנטרות וטענות שנכתבו כבר עשרות פעמים ברחבי הפורום.

אין לי מה להעלב מזה שדברים שלא נראים לך, נראים לך "רדודים". אני יכול לכתוב פה רפרנסים ודוגמאות שיחזקו את הטענה שלי עד מחר, או לפחות ינסו להסביר אותה, אבל למה. זה יהיה ויכוח חסר טעם בין כאלו שמושרשת בהם אמונה ב"נצח" מסוג דתי או אידיאולוגי, לבין כאלו שמבינים שהחיים זה כאן ועכשיו. ולשכנע ש"נצח" זה הרבה יותר רדוד מפשוט לחיות, אין לי איך.

 

אין שום ויכוח דתי או אידיאולוגי. הגישה השלילית שלך נובעת נטו מ-State of mind ולא מעובדות. אתה מחפשים דברים שלילים ואתה מוצא דברים שלילים. אם תעבור לחו"ל אתה תחפש באופן בלי מודע את הדברים הטובים (ותמצא אותם) בשביל להצדיק את הבחירה שלך.

פורסם

ואללה.

ניתוח פסיכולוגי עמוק.

 

צ'םגיא, אני כותב בפורום הזה מאז 2012. בויכוחים הפוליטיים כאן לפחות כבר שנתיים - שנתיים וחצי.

במהלך התקופה הזו שפכתי כאן מאות הודעות, שכללו קישורים למאמרים, ספרים, מחקרים. הסברתי ונימקתי את הדיעה שלי בכל הודעה שכתבתי. לא צריך אפילו ללכת רחוק, אתה יכול להכנס לשרשור הפוליטי השכן ולמצוא שם הודעה שלי מהשבוע, שדנה בשינויים בצהל.

 

אבל כן, הכל -state of mind. כנראה כמו עם רבים אחרים, "עובדות" זה מה שאתה מאמין בו. והשאר רדודים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

ייבגני

 

אף אחד לא מקריב את עצמו כאן למען המדינה למעט החיילים שנהרגים / נעשים נכים .

 

לא משהו חריג בשום מדינה.

 

אתה מתבקש לשפר את המדינה בה אתה חי כמו ללכת להצביע.

 

ולהצביע למי שלדעתך יכול לעשות כאן יותר טוב.

 

ללכת לפוליטיקה.

 

לצאת להפגנות.

 

לנהוג עם הסובבים איתך בנימוס בדרך ארץ בכבוד.

 

אתה חושב שאין לכך סיכוי , אני בדעה הפוכה משלך.

 

ויש כאן הרבה מה לשפר , גם בחו"ל ששם רק טוב, כמו שבהרצליה פיתוח / סביון/ אחוזה / רחביה ממש לא רע.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...