Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן 2 זולה מאוד. מדוע?


chenrp
שימו לב! השרשור הזה בן 4397 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לדעתי, הסיבה שהרכב זול מאוד היא בעיית האמינות שלו

אם אתה שם לב כמעט כל מגרש רכבים מחזיק בכמה כאלה

 

יכול להיות שאת הפער בין מגאן 2008 לבין מתחרה 2008 תשלם במוסך.

לא לגעת ברנו

 

לפי דעתי והתרשמותי : לא רק במגרשים היא מככבת, גם במגרסות וגם עם שלטים לפינוי של העיריה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 379
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפי דעתי והתרשמותי : לא רק במגרשים היא מככבת, גם במגרסות וגם עם שלטים לפינוי של העיריה.

 

אכן היא מככבת במגרשים יחד עם אלפי מאזדה 3 , טויוטה קורולה , I30 ועוד מאות ואלפי רכבי פוסט ליסינג , אל תיתן לעובדות בשטח לבלבל אותך.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא את "השכיבה על הגדר" של חלק מהגולשים פה...

 

לעניות דעתי "אפקט העדר" של מר ישראלי עובד מצויין בשביל כל מי שרוצה רכב חדש יחסית בזול - ושימותו הקנאים...

 

לפני חמש עשרה שנה קניתי מיצובישי צ'אמפ 1994 בחצי ממחירה של לנסר 93' מקבילה - כל השכונה צחקה עלי...

 

אשתי נסעה בה שש שנים חפות מתקלות, אח"כ מכרתי אותה לבן-דודי ב-15K פחות ממה שקניתי שש שנים קודם.

 

בן-דודי נסע בה עוד שש שנים ללא תקלות - ואח"כ מכרתי אותה לשכן ששמח מאוד עם הרכב עד שהוא נסע בלי מים...

 

בקיצור - "אפקט העדר" מייצר מציאות לא רעות בכלל לאלה שמוכנים לנסוע בדגם מושמץ (בדרך כלל בצדק - אך המחיר הזול באופן קיצוני תמיד שווה את ההפרש)

 

ושהפראיירים ימשיכו לשלם סכום כפול על מאזדה 3 מאותה שנה...

 

או כמו שכתבו ב-Autocar בשנות ה-80 בביקורת על הסיטרואן CX:

Buy a secondhand one and smile :)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל במציאות של היום את המאזדה שעולה כפול ואת המגאן אתה תמכור את שניהם ב-20 אלף פחות אחרי 3 שנים, אז למה מלכתחילה להכנס להרפתקה עם רכב שיש לו הרבה שמועות שהוא בעייתי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שאני מתרשם מאנשים שהחזיקו מגאנים הרכב בבסיסו אמין בצורה סבירה כל עוד טילו בו נכון ולא ביצעו שום התערבות במערכת החשמל. כדי לבדוק אם המועמד לקנייה שייך לאמינים או לבעייתיים פשוט בקש לראות היסטורית מוסך מלאה.

 

לגבי המחיר, את המגאן והמאזדה לא תמכור בירידת ערך שווה בשקלים אלא שווה באחוזים (בהנחה שאתה מדבר על רכב שנקנה בן שלוש או יותר). עכשיו בגלל שהמגאן מלכתחילה זולה יותר אתה גם תספוג פחות ירידת ערך וגם ההפרש נשאר אצלך בכיס ויכול לצבור ריביות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל במציאות של היום את המאזדה שעולה כפול ואת המגאן אתה תמכור את שניהם ב-20 אלף פחות אחרי 3 שנים, אז למה מלכתחילה להכנס להרפתקה עם רכב שיש לו הרבה שמועות שהוא בעייתי?

 

אם אתה חי באשליה שמאזדה 3 יוצאת ליסינג מקבלת מחירון ואו קרוב לזה , אתה חי בעולם דמיוני.

3 מודל 2008 יוצאת ליסינג נמכרות בפועל החל מ 52K ועד 58K תלוי בק"מ של הרכב הספציפי.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו דיבר על מחירון?

כנס למחירון של יד 2 ותיראה בכמה נמכרים רכבים יפנים 07-08(חוץ מהטויוטה הרובוטית) ואת המקבילים שלהם של שנתונים 04-05. תעשה גם אותו דבר גם לרנו מגאן 08.

 

תופתע לגלות שלא רק שאין הבדל מבחינת הפסד כסף בשנים האלה, אלא גם תיראה שהרבה יפניות הפסידו פחות כסף. וכול זה למרות המחיר הרצפה שיש לרנו מגאן 08.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי לא הייתי בארץ בימים האחרונים ולכן לא יכלתי לקחת חלק בדיון על המגאן אבל אני באמת חייב להגיב.

לרוכש המאושר-היה לי את הרכב במשך כמעט 4 שנים,קרעתי ממנו את הניילונים.

יחד איתי היו עוד כמה חבר'ה שלקחו את הרכב הזה ובניגוד לחלק מהחברה שרושמים כאן ולא חוו מעולם את הרכב,אני קיבלתי אותו חדש יחד עם מספר חברים מהעבודה וראינו איך מורידים אותם מהמשאית.

כולנו אכלנו חרא עם כמות תקלות שלא מביישת רכב איטלקי משנות ה80 שמילאו בו רק מי ברז:-D.

אם אתה להוט לרכוש את הרכב,המחיר נראה לך טוב והעסקה משתלמת לך על זה.

בתור חבר פורום אני יכול רק לתהות מדוע אתה רוצה בכח להכנס לזה?

אם רק לי הרכב היה עושה בעיות-מילא.

אני מסביר לך שכל מי שלקח אצלנו את הרכב קילל את הרגע ומדובר על מספר אנשים לא מבוטל.

אתה באמת רוצה לעמוד בצד הכביש ולחשוב-למה לעזאזל עשיתי את הטעות הזאת?

 

אם כן- תהיה בריא.

עצה ידידותית-תעשה בדק בית ותחפש עסקה אחרת.

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור - "אפקט העדר" מייצר מציאות לא רעות בכלל לאלה שמוכנים לנסוע בדגם מושמץ (בדרך כלל בצדק - אך המחיר הזול באופן קיצוני תמיד שווה את ההפרש)

 

לא מדויק. לא תמיד זה נכון.

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה חי באשליה שמאזדה 3 יוצאת ליסינג מקבלת מחירון ואו קרוב לזה , אתה חי בעולם דמיוני.

3 מודל 2008 יוצאת ליסינג נמכרות בפועל החל מ 52K ועד 58K תלוי בק"מ של הרכב הספציפי.

 

אם כך אז נעצת את המסמר האחרון בארון של המגאן.

אם גם המזדה 3 נמכרת נמוך, אין סיבה להתקרב לגרוטאות הצרפתיות האלה, כי היתרון היחיד הוא יתרון המחיר.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי לא הייתי בארץ בימים האחרונים ולכן לא יכלתי לקחת חלק בדיון על המגאן אבל אני באמת חייב להגיב.

לרוכש המאושר-היה לי את הרכב במשך כמעט 4 שנים,קרעתי ממנו את הניילונים.

יחד איתי היו עוד כמה חבר'ה שלקחו את הרכב הזה ובניגוד לחלק מהחברה שרושמים כאן ולא חוו מעולם את הרכב,אני קיבלתי אותו חדש יחד עם מספר חברים מהעבודה וראינו איך מורידים אותם מהמשאית.

כולנו אכלנו חרא עם כמות תקלות שלא מביישת רכב איטלקי משנות ה80 שמילאו בו רק מי ברז:-D.

אם אתה להוט לרכוש את הרכב,המחיר נראה לך טוב והעסקה משתלמת לך על זה.

בתור חבר פורום אני יכול רק לתהות מדוע אתה רוצה בכח להכנס לזה?

אם רק לי הרכב היה עושה בעיות-מילא.

אני מסביר לך שכל מי שלקח אצלנו את הרכב קילל את הרגע ומדובר על מספר אנשים לא מבוטל.

אתה באמת רוצה לעמוד בצד הכביש ולחשוב-למה לעזאזל עשיתי את הטעות הזאת?

 

אם כן- תהיה בריא.

עצה ידידותית-תעשה בדק בית ותחפש עסקה אחרת.

 

תומר

 

איזה שנתון המגאן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך אז נעצת את המסמר האחרון בארון של המגאן.

אם גם המזדה 3 נמכרת נמוך, אין סיבה להתקרב לגרוטאות הצרפתיות האלה, כי היתרון היחיד הוא יתרון המחיר.

 

גם מאזדה 3 בת שלוש עם 150אלף ק''מ ומעלה, נמכרת ב15-20אלף יותר יותר ממגאן בת אותו הגיל עם 100אלף ק''מ ומטה.

 

אם יקח למכור מאזדה 3 חודש-חודשיים, יקח למכור מגאן שנה-שנתיים.

 

המאזדות עם המחירים הנמוכים אגב, הם רכבים מהשכרה שעברו שחיטה לא קטנה. על האלה במצב היותר טוב, לא תקבלו יותר מ8-10אחוז הנחה.

 

אני העדפתי לשלם יותר ולהיות בראש שקט. ואני אכן לא שומע ממנה ציוץ. כמו שקונים רכב חדש מהחברה :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי לא הייתי בארץ בימים האחרונים ולכן לא יכלתי לקחת חלק בדיון על המגאן אבל אני באמת חייב להגיב.

לרוכש המאושר-היה לי את הרכב במשך כמעט 4 שנים,קרעתי ממנו את הניילונים.

יחד איתי היו עוד כמה חבר'ה שלקחו את הרכב הזה ובניגוד לחלק מהחברה שרושמים כאן ולא חוו מעולם את הרכב,אני קיבלתי אותו חדש יחד עם מספר חברים מהעבודה וראינו איך מורידים אותם מהמשאית.

כולנו אכלנו חרא עם כמות תקלות שלא מביישת רכב איטלקי משנות ה80 שמילאו בו רק מי ברז:-D.

אם אתה להוט לרכוש את הרכב,המחיר נראה לך טוב והעסקה משתלמת לך על זה.

בתור חבר פורום אני יכול רק לתהות מדוע אתה רוצה בכח להכנס לזה?

אם רק לי הרכב היה עושה בעיות-מילא.

אני מסביר לך שכל מי שלקח אצלנו את הרכב קילל את הרגע ומדובר על מספר אנשים לא מבוטל.

אתה באמת רוצה לעמוד בצד הכביש ולחשוב-למה לעזאזל עשיתי את הטעות הזאת?

 

אם כן- תהיה בריא.

עצה ידידותית-תעשה בדק בית ותחפש עסקה אחרת.

 

תומר

 

הניסיון שלי שונה לחלוטין.

 

בשלוש השנים האחרונות נהגתי על רנו מגאן 2 מליסינג תפעולי.

הראשונה הייתה מודל 2006. קיבלתי אותה עם 40,000 ק"מ.

נהגתי איתה במשך שנה וחצי כ-30,000 ק"מ עד לתום חוזה הליסינג.

השניה הייתה מודל 2009. קיבלתי אותה חדשה מהניילונים. גם עליה נהגתי 30,000 ק"מ עד שעזבתי את מקום העבודה.

 

הרכבים נסעו ללא תקלה במשך התקופה. למעט נורות חזית שנשרפו בתכיפות גבוהה (אחת לשלושה חדשים). אני נוסע עם אורות דלוקים כל הזמן ולכן התדירות הגבוהה של החלפת הנורות.

 

הייתי טכנאי שירות ונסעתי ללקוחות בכל רחבי הארץ. מעולם לא נתקעתי עם אחד מרכבים. גם חברי לעבודה (שלושה בצוות שלי) לא חוו בעיה עם הרכבים שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי השרשור הזה , לקנות מגאן זה כמו להמר ברולטה על צבע.

50 אחוז נפלו חזק, 50 אחוז נוסעים באמינות של סובארו DL (או טוענים כך)

 

העובדה שיש אקזמפלרים שלא ראו מוסך (נניח שזה נכון) מול כאלה שמתקלקלים בלי סוף , מראה שיש כאן כשל בבקרת האיכות . אם היו מהדקים את הבקרה יתכן שהיו מצליחים להוריד משמעותית את אחוז הנפלים.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך אז נעצת את המסמר האחרון בארון של המגאן.

אם גם המזדה 3 נמכרת נמוך, אין סיבה להתקרב לגרוטאות הצרפתיות האלה, כי היתרון היחיד הוא יתרון המחיר.

 

אני מעדיף גרוטאות צרפתיות על גרמניות בכל יום בשבוע.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4397 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...