Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן 2 זולה מאוד. מדוע?


chenrp
שימו לב! השרשור הזה בן 4325 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

אני רואה יותר ויותר פרסומים על רנו מגאן במחירים מגוחכים. 40K לרכב 2008... מדוע הרכב הזה כל כך זול?

האם מבחינה מכאנית הוא נפילה?

 

אוקי, הרכב לא הכי אמין בעולם ולא חסכוני והוא דיי עגלה... אבל במחיר הזה מקבלים רכב נוח ומרווח מאוד.

 

אני לא מחפש רכב כזה לעצמי שכן לי חשוב מאוד צריכת דלק (יש לי פונטו ספייס גיר רציף שעושה ש:18 בשקט מחוץ לעיר) אבל מאוד מוזר שרכב כזה נמכר כך.

 

מישהו יכול לשפוך אור בעניין האמינות של הרכב? מגרעות?

 

תודה.

 

 

הודעת שירות:

לקבלת ייעוץ מקצועי חינם בנושא קניית רנו מגאן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 379
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שוק גרוע בגלל התדמית {האמינות ומחירי טיפולים יקרים במוסכי היבואן } ומוצף באלפי מגאן מליסינג.

זה לא רכב עגלה ולא בזבזני (יחסית למשפחתיות אחרות).

מי שמוכן לעבור את מכשול התדמית ומבין שרכב יכול להתקלקל, מקבל מכונית מרווחת, נוחה ובטיחותית במחיר רצפה.

ומי שעדיין מפחד מבעיות האמינות, היבואן (קרסו ) מוכר עכשיו מגאנים ממודל 2008 עם 3 שנות אחריות מלאה ועוד כל מיני בונוסים (ביטוח\טיפולים...), אבל במחירים אחרים (סביבות 50 אלף ש"ח ליוצאי ליסינג וכ60 אלף ש"ח לדגם פרטי ומאובזר יותר).

http://www.carassotradein.co.il/news.asp?id=17

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

vladclar אמר וצדק, עשו לרכב הזה עוול תדמיתי.

מלבד היתרונות הבולטים של המגאן - מרחב בתא הנוסעים, תא מטען ענק ובטיחות (!), גם צריכת הדלק של הרכב סבירה מאד.

 

נורא מרתיע לשמוע את צמד המילים "בעיות אמינות", אך לא מדובר בבעיות מהותיות כמו מנוע או גיר בלתי סבירים (גיר טיפטרוניק זו בעיה כרונית של הרבה כלי רכב..).

 

אם ראית רנו מגאן 2 במצב טוב, קח את הרכב לנסיעת מבחן, בדוק את הנוחות, וכמה הוא פרקטי לך.

וכמובן, בדיקה עצמאית במכון רכב, שישפוך לך אור על מצבו.

..הרכב במצב טוב? הרווחת רכב לכל המשפחה ב40K+.

 

בהצלחה

ענת מאוויס

 

הכל דיבורים - פוסט על רנו מגאן 2

 

שלום לכולם.

אני רואה יותר ויותר פרסומים על רנו מגאן במחירים מגוחכים. 40K לרכב 2008... מדוע הרכב הזה כל כך זול?

האם מבחינה מכאנית הוא נפילה?

מישהו יכול לשפוך אור בעניין האמינות של הרכב? מגרעות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא זולה בגלל בעיות אמינות .

גירים אוטומטיים שובקים חיים מוקדם מבכל מכונית אחרת .

מתגים חשמליים שלא מתפקדים .

חלונות חשמל שהמנגנון שלהם מתקלקל .

בולמי זעזועים שמתקלקלים .

בקצור , לכל דבר יש מחיר - קנית בזול קבלת זול .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעלים של מגאן II 2008, למרות החששות רכשתי את הרכב (לפני כשנה).

עד כה מאוד מרוצה מהאמינות, כמו שאמרו קודמיי - חשוב לוודא שאתה יכול לחיות עם העצלות והגיר של הרכב.

אחרי שקניתי את הרכב הסבתי אותו לגז, מה שעוזר להקל בעלויות השוטפות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא זולה בגלל בעיות אמינות .

גירים אוטומטיים שובקים חיים מוקדם מבכל מכונית אחרת .

מתגים חשמליים שלא מתפקדים .

חלונות חשמל שהמנגנון שלהם מתקלקל .

בולמי זעזועים שמתקלקלים .

בקצור , לכל דבר יש מחיר - קנית בזול קבלת זול .

 

הכל נכון, לדגמים הראשונים של המגאן 2 שהוציאו שם רע לדגם. הדגמים מ-2007 והלאה נהנים מאמינות טובה יחסית. יחסית=יחסית לטיוטה קורולה. וכן, זה בדוק.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

vladclar אמר וצדק, עשו לרכב הזה עוול תדמיתי.

מלבד היתרונות הבולטים של המגאן - מרחב בתא הנוסעים, תא מטען ענק ובטיחות (!), גם צריכת הדלק של הרכב סבירה מאד.

 

נורא מרתיע לשמוע את צמד המילים "בעיות אמינות", אך לא מדובר בבעיות מהותיות כמו מנוע או גיר בלתי סבירים (גיר טיפטרוניק זו בעיה כרונית של הרבה כלי רכב..).

 

אם ראית רנו מגאן 2 במצב טוב, קח את הרכב לנסיעת מבחן, בדוק את הנוחות, וכמה הוא פרקטי לך.

וכמובן, בדיקה עצמאית במכון רכב, שישפוך לך אור על מצבו.

..הרכב במצב טוב? הרווחת רכב לכל המשפחה ב40K+.

 

בהצלחה

ענת מאוויס

 

הכל דיבורים - פוסט על רנו מגאן 2

 

גיל אוויס יעשה הכל כדי להפטר מהמלאי של המגאנים שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אני מכיר רנו מגאן 2 ששמשה כרכב פנימי במפעל ועברה התעללות לא קטנה ושרדה יפה: המון נהגים ביום (בד"כ צעירים), מתניעים ומכבים המון פעמים ביום. כל מה שנהרס זה חוטי הצתה. (תקופה של שנה)

לעומת זאת לאבא שלי הייתה מגאן 2 בליסינג. הוא נוהג רגוע ובעדינות ואצלו התקלקלו משאבת דלק חשמלית, טיפטופי מים על השטיח של הנוסע, חוסר נוזל קרור מדי פעם ובעיות עם הכרטיס. (תוך 3 שנים) יש לציין שהוא קיבל אותה חדשה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעלים לשעבר של סניק וגרנד סניק:

 

כמו שאמרו לפני:

 

לדגמי 2007/2008 אמינות סבירה בהחלט.

 

נקודות תורפה:

משאבת דלק נוטה להתפגר (עלות החלפה כ-2500 ש"ח אין תחליפי)

טיימינג - אחת לארבע שנים/ 90000 ק"מ (עלות כ-3500 ש"ח)

תושבות מנוע/גיר: כ-400 ש"ח לתושבת.

סלילי הצתה: כ-2000 ש"ח לרביעיה.

 

מבר לזה מדובר במכונית סבירה לגמרי שבמחירים בהם היא מוצעת שווה בדיקה אפילו לאור החסרונות לעיל.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט כי האיכות שלהן לא הייתה אחידה.

ב-2007 קיבלתי אחת כזאת חדשה מהחברה, ובערך אחת ל-3 חודשים היא הייתה נתקעת ודרשה גרר.

לא מדובר על תקלות קטנות אלא על השבתה של הרכב.

בתקלות היה הגיר האוטומאטי, חוטי הצתה כמה פעמים, מחשב לוח שעונים, והקורא כרטיס.

 

בנוסף לזה נורות נשרפו על ימין ועל שמאל, וחלון חשמל קדמי צד נוסע שבק פעם אחת.

 

אחרי שנה וחצי בלבד ביקשתי מהליסינג להחליף אותה - והם הסכימו.

 

רכבים אחרים בחברה בה עבדתי סבלו מהגה כח שמת בפתאומיות, ורכב אחד שעלה באש כתוצאה מקצר חשמלי.

 

מצד שני, חלק מהרנו מגאן בחברה הגינו אמינות מופתית.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא זולה בגלל בעיות אמינות .

גירים אוטומטיים שובקים חיים מוקדם מבכל מכונית אחרת .

מתגים חשמליים שלא מתפקדים .

חלונות חשמל שהמנגנון שלהם מתקלקל .

בולמי זעזועים שמתקלקלים .

בקצור , לכל דבר יש מחיר - קנית בזול קבלת זול .

 

 

אשמח לראות סטטיסטיקה אשר מראה שהגיר ברנו מגאן שובק חיים מוקדם מבכל מכונית אחרת.

מתגים חשמלים ? , חלונות חשמל ? , בדגמים הראשונים אולי, החל מ 2006 אין שום בעיה כזו.

בולמי זעזועים ???

 

נכון לכל דבר יש מחיר, אבל כאשר הבורות שולטת , זה חמור שבעתים.

הקורולה לא זכתה ליחס דומה מצד הציבור הישראלי למרות בעיות מנוע ומחשב קשות במודלים 2003 - 2005 , שם הבעיות היו קשות ויקרות הרבה יותר לתיקון, אבל הישראלי לא רוצה לצאת טיפש ולהודות שהיפנית שלו לא כל כך אמינה ומתקלקלת.

 

המאגאן היא דוגמא טובה לרכב אשר לפחות במודלים של 2006 ומעלה מציעה מקסימום תמורה במינימום עלות, אבל את הישראלי הממוצע לא ניתן להוציא מהקוביה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמח לראות שרוב האנשים כאן הפנימו שרנו מגאן משומשת היא תמורה מעולה לכסף. המכונית הזאת זולה משמעותית ממאזדה 3 או טיוטה קורולה ונותנת תמורה טובה הרבה יותר גם בבטיחות, גם במרווח הפנים וגם בצריכת הדלק. לגבי האמינות - מי שיהיה פתוח לדעות אחרות יגלה משפחתית די אמינה שאחזקתה לא יקרה משמעותית אם בכלל ממשפחתיות יפניות אחרות.

 

הביצועים הם כנראה נקודת התורפה העיקרית של המגאן סדאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר אלא את המגאן 08 שהיתה במשפחתי עד לפני חודשיים. זו גילתה במשך שלוש שנים ולמעלה מ 80K ק"מ אמינות בהחלט טובה ולמעט טיפולים שוטפים, החריג היחיד היו נורות ראשיות שנשרפו אחת למספר חודשים. מדובר באוטו מאוד מרווח עם נסיעה נוחה, צריכת דלק סבירה פלוס ומחיר מצחיק כפי שציין הפותח. כמובן שהחבר שציטטת, לפחות על פי החלטיות קביעותיו, עשה מחקר מדעי מקיף ורציני שהביאו למסקנות כה קשות על אמינות המגאן. עם נחרצות כזו אני לפחות לא מעיז להתווכח ורק מודה לאל הטוב שהמגאן שאני היכרתי נחנה במנה גדושה של מזל, כזה שחילץ אותה מגורלן המר של אחיותיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעל ל1.5 טורבו דיזל ידנית, האוטו מאוד חסכוני(הגעתי לצריכה מחוץ לעיר 26.3, בעיר 16.67) וסוחב יפה :twisted:

בנתיים מה שהוחלף במשך שנתיים וחצי זה, גיר,קלאץ',צירייה,מסרק הגה ועוד כל מיני שטויות קטנות.

Hu: Clarion 775 Comp: Hertz Hsk165XL Amp: TRU S44 Mono: JBL BP1200.1 Sub: Hertz HX300+Hertz HX300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל הישראלי לא רוצה לצאת טיפש ולהודות שהיפנית שלו לא כל כך אמינה ומתקלקלת.

 

כמובן. הישראלי רוצה לצאת טיפש ולהודות אך ורק שהצרפתית שלו (או אולי אפילו אך ורק רנו שלו?) לא כל כך אמינה ומתקלקלת. תופעה שכיחה מאוד בקרב ישראלים, דרך אגב: מאוד אוהבים לצאת טיפשים ולאבד אלפי שקלים על ירידת ערך מואצת בצרפתיות שלהם! לך תבין את העם הזה...

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4325 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...