Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן 2 זולה מאוד. מדוע?


chenrp
שימו לב! השרשור הזה בן 4330 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שכחתם את הסיבה העיקרית לא לקנות מגאן - המוסכים של קרסו והתמחור של החלפים.

 

בשביל אחד כמוני, שאוהב להשתמש בחלפים מקוריים בלבד ולטפל רק במוסכי החברה, זה פשוט אסון.

 

320 ש"ח לשעת עבודה במוסך המרכזי בחיפה ותמחורים מעליבים כמו 1500 ש"ח לקונקטורים שונים שנוטים להתמוסס עם השנים או כמה אלפים למשאבת דלק, 3500 ש"ח להחלפת טיימינג וכו' - עלות האחזקה המרה מעלימה במהירות את טעמו המתוק של המחיר הנמוך והנסיעה המפנקת.

 

מעולם לא הייתה לי ניסאן, אבל אני מניח שהמצב חמור גם שם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 379
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
כמובן. הישראלי רוצה לצאת טיפש ולהודות אך ורק שהצרפתית שלו (או אולי אפילו אך ורק רנו שלו?) לא כל כך אמינה ומתקלקלת. תופעה שכיחה מאוד בקרב ישראלים, דרך אגב: מאוד אוהבים לצאת טיפשים ולאבד אלפי שקלים על ירידת ערך מואצת בצרפתיות שלהם! לך תבין את העם הזה...

 

בדרך כלל לא תשמע מבעלי צרפתיות שהן מתקלקלות להם כל הזמן, אתה תשמע את זה מבעלי מכוניות אחרות, ששמעו מהדודה של השכן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ירדתי לסוף דעתך, ידידי.

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אני מתכוון שזה הכל עניין של שמועות. הסטיגמה על הצרפתיות לא אמינות שייכת לעבר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק, זה הכל שמועות מיד שלישית.

 

שוב אני אגיד - ברנו מגאן שלי היו ים בעיות. מגאן דור שני, שנת 2007.

ולא רק בשלי אלא גם בשל חברי לעבודה. חלק מהמגאן אכן הפגינו אמינות מופתית, אבל חלק דיי גדול לא.

 

רכב חדש שנזקק לגרר בממוצע פעם בשלושה חודשים זה לא הגיוני, בגלל זה חברת הליסינג הסכימה שאני אחליף את הרכב באמצע החוזה.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מצחיק (?) שכל פעם הדיון הזה חוזר והחברים בעלי האינטרסים מתעקשים שהאוטו מינימום סובארו DL.

 

חס וחלילה , DL היה ונשאר חרא של אוטו, הנשק היחיד אשר היה לו זו אמינות אשר נבעה ממכלולים מפגרים טכנולוגית בו בעת שהרכב הוצג כחדש.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתכוון שזה הכל עניין של שמועות. הסטיגמה על הצרפתיות לא אמינות שייכת לעבר.

 

הייתי מוכן לזרום עם תיאוריית קונספירציה של CX25GTI

  • בעלי קורולות החכמים הסתירו "בעיות מנוע ומחשב קשות ... ויקרות הרבה יותר לתיקון", ולכן מוניטין האמינות של קורולות טוב. בעלי מגאנים לא הצליחו להסתיר אפילו בעיות קלות וזולות הרבה יותר לתיקון, לכן הם, כנראה, לא חכמים במיוחד.

אני מוכן לזרום גם עם תיאוריית קונספירציה שלך:

  • השמועות על חוסר אמינות של המכוניות הצרפתיות הן רק שמועות שמופצות ע"י דודות של שכנים. כיוון שלקורולות יש מוניטין אגדי ממש של אמינות, אזי או שלבעלי קורולות אין שכנים, או שאין להם דודות (או שניהם גם יחד) ולכן אין מי שיפיץ שמועות לא מחמיאות על קורולות.

הבנתיך נכון?

 

נ.ב.: למען הסר ספק, לעניות דעתי המוניטין של קורולות מוגזם בעליל. בעוד שאת המגאן 2 קצין הרכב שלי עד היום מקלל, ספציפית בשל בעיות אמינות. לך תבין...

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק, זה הכל שמועות מיד שלישית.

 

שוב אני אגיד - ברנו מגאן שלי היו ים בעיות. מגאן דור שני, שנת 2007.

ולא רק בשלי אלא גם בשל חברי לעבודה. חלק מהמגאן אכן הפגינו אמינות מופתית, אבל חלק דיי גדול לא.

 

רכב חדש שנזקק לגרר בממוצע פעם בשלושה חודשים זה לא הגיוני, בגלל זה חברת הליסינג הסכימה שאני אחליף את הרכב באמצע החוזה.

 

ממוצע של פעם בשלושה חודשים מראה על כך שחברת הליסינג טיפלה במוסך חאפר אשר לא עלה על הבעיה .

מנסיון אישי שלי , ושל עוד רכבים אחרים בחברה ממודל 2008 , לא היו בעיות מיוחדות , ורק רכב אחד אשר עשה ק"מ מטורף של כמעט 200K בשלוש שנים , רק הוא סבל מבעיות גיר לאחר כ 180K ק"מ אשר בעקבותיו הוחלף הגיר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מוכן לזרום עם תיאוריית קונספירציה של CX25GTI

  • בעלי קורולות החכמים הסתירו "בעיות מנוע ומחשב קשות ... ויקרות הרבה יותר לתיקון", ולכן מוניטין האמינות של קורולות טוב. בעלי מגאנים לא הצליחו להסתיר אפילו בעיות קלות וזולות הרבה יותר לתיקון, לכן הם, כנראה, לא חכמים במיוחד.

אני מוכן לזרום גם עם תיאוריית קונספירציה שלך:

  • השמועות על חוסר אמינות של המכוניות הצרפתיות הן רק שמועות שמופצות ע"י דודות של שכנים. כיוון שלקורולות יש מוניטין אגדי ממש של אמינות, אזי או שלבעלי קורולות אין שכנים, או שאין להם דודות (או שניהם גם יחד) וכן אין מי שיפיץ שמועות לא מחמיאות על קורולות.

הבנתיך נכון?

 

נ.ב.: למען הסר ספק, לעניות דעתי המוניטין של קורולות מוגזם בעליל. בעוד שאת המגאן 2 קצין הרכב שלי עד היום מקלל, ספציפית בשל בעיות אמינות. לך תבין...

 

 

תבין מה שאתה רוצה , עובדתית קורולות רבות סבלו מאין ספור בעיות מנוע ומחשבי מנוע , ואף יצא ריקול שמשום מה הוסתר בארץ.

 

אותי מה שמצחיק זה שמרבית "יודעי הדבר" אשר מעבירים ביקורת על הצרפתיות, מעולם לא היה להם רכב צרפתי, אך הנ"ל אינו מונע מהם להמשיך לברבר ברשת ולחוות דעה על רכבים אשר מעולם לא היו להם.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה המחיר זול ?

 

היצע וביקוש . חברות ליסינג נתקעות עם סטוק של רכבים כאלה כי אף בר דעת לא יעלה על דעתו להכניס ראש בריא למיטה חולה.

קונים רכב בזול ומשלמים ביוקר במוסכים של קרסו ובכלל, אבדן שעות עבודה, גררים וטרטורים צריך לתמחר גם כדי להבין שהזול עולה יקר בסוף של דבר.

 

כיום כשהצרפתיות פחות נוחות ממה שהיו ולא מראות התנהגות כביש רהוטה כמו פעם , אבל כן מראות גירים עצלים וגרועים וביצועים רעים ,תקלות שבלתי מתקבלות על הדעת ברכבים חדשים שגובלות בסכנת חיים (כיבוי רכבים באמצע נסיעה) אני לא רואה שום סיבה לקנות רכב כזה בהשוואה למשל לפורד פוקוס וזה בלי לערב יפניות כמו 3 וקורולה ששומרות ערך יפה.

 

זה רכב למחפשי מציאות שחושבים שהם עשו את עסקת חייהם ויגלו בעתיד שאין להם כמעט סיכוי למכור את הרכב ושעלויות האחזקה הן של רכב פרימיום בעוד הם מקבלים רכב בינוני מינוס.

 

בחברה בה אני עובד נאסר לקחת פלואנסים כי הרכבים הללו מעסיקים יותר מדי את קצין הרכב ועובדים התלוננו על ביצועים מבישים.

גם המגאנים שהאחרונות שבהן מוחזרות בימים אלו, בנוסף לכל הצרות הרגילות כמו הכרטיסי התנעה ובעיות חשמל וגיר, היו צריכות להיות מאושפזות מדי פעם יום במוסך כדי להחליף נורה קדמית שזה סוג של שערורייה- להחליף נורה קדמית דרך הבית גלגל... פשוט בדיחה :) ונורות שם הולכות כמו גרעינים.

 

בקשר לקורולות - בדגמים שיוצרו בטורקיה שזה היה בשנתונים 2003-2004, נוצרות בעיות בוצה במנועים בחלק מהרכבים שעלו על הכביש בארץ.

מצד שני היבואן החליף מנועים בלי ויכוח גם לרכבים בני 6 ו7 אז מהבחינה הזו זה היה גליצ' מתקבל על הדעת ופשוט עדיף להמנע מהשנתונים הללו. החל מ2005 הגיעו דגמים שיוצרו ביפן שמפגינים אמינות מעולה (בדיוק ההורים שלי מכרו אחת שנת 2005, 0 תקלות, אפילו לא נורות) .

מעבר לכך - רכב מצויין לכאלה שרוצים שקט נפשי.

CX25 אוהב להכפיש את הקורולות ,אפשר לומר עליהן הרבה : שהן משעממות לנהיגה, סובלות מעיצוב משעמם , צפופות , נוחות בינונית , אבל אי אפשר לומר שהן לא אמינות.

ואני אומר את זה בתור אחד שהוא לא חסיד של קורולה ואלא אם כן יקרה מצב חירום /שואה גרעינית , לא תהיה לי קורולה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי. למה לך לקנות קורולה במצב של שואה גרעינית?

 

ברצינות - הכל עניין של מחיר. גם אם הרכב נכנס למוסך פעם בשנה וזה עולה איזה אלף ש"ח, זה עדיין כנראה יהיה זול הרבה יותר מאשר לרכוש רכב מקביל ב-20K יותר. מה עוד שניתן לרכוש מגאן עם אחריות של קרסו.

 

האיזון יכול לבוא במכירה (שאז המגאן כנראה תחטוף חזק יותר), אך אם הרכב נרכש לתקופה ארוכה אז לדעתי זה לא שיקול - כמה הוא כבר יכול לרדת ממחיר של 40K לשנת 2008??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר הנמוך הזה הוא אשלייה.

למרות המחיר הנמוך , הירידת ערך של המגאן כול כך גדולה ככה שיחסית למתחרות שלה(היותר יקרות יחסית לשנתון) הפסד הכסף כתוצאה מירידת הערך יהיה שווה ערך לרכבים אחרים אם לא גדול יותר.

אתה מוזמן לראות בכמה נסחרות מגאנים 08 לעומת 05 , ולהשוות את זה עם טויוטה, מאזדה ובעצם עם כול רכב אחר באותם שנתונים.

 

ככה שלא הרווחת שום דבר מבחינת ירידת ערך, וקיבלת רכב שאינו יחודי לעומת שום רכב משפחתי אלא רק עם פוטנציאל תקלות גבוה הרבה יותר(ונעזוב את זה אם זה מוצדק או לא)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שהיו לו מגאן, סניק, גראנד סניק ואפילו טויוטה קורולה - אני יכול להגיד את הדברים הבאים:

 

1) הקורולה ביקרה במוסך מחוץ לטיפולים פעם אחת ב-105K כשנדלקה הנורה של Check Engine.

2) המגאן 2001 שהיתה לי מהליסינג בלתה לא מעט במוסך ב-9 החודשים שהיתה - אני כבר לא זוכר על מה (אחרי למעלה מ10 שנים יש על זה התיישנות :) )

3) הסניק הפגינה אמינות טובה, אך אחרי חשבון של 4500 ש"ח לטיפול 60000 ק"מ סנטדרטי + החלפה של כמה רכיבים שהלכו עקב בלאי ,טבעי" (ללא ברקסים) ולאחר הצעה סבירה מאד שקבלתי הטרייד אין המקומי של הסוכנות - קניתי מיד גרנד סניק חדשה.

4) הגרנד-סניק הפגינה אמינות מעולה עד 90000 ק"מ אז הלכו 3(!) משאבות דלק תוך חודשיים + טיימינג שהייתי חייב לעשות

בקיצור 12000 ש"ח וארבע פעמים גרר בחצי שנה - הספיקו לי די והותר.

הבעיה של רנו היא לא באמינות כמו במחירים המופרזים של החלפים והשירות במוסכים בהשוואה למחיירים המקבילים של החלקים האלה באירופה מדובר על פי 5 בערך.

רק לשם השוואה כמות הכסף הנומלית שהשארתי במוסך בגין הגרנד סניק בשלוש שנים אצלי גדולה יותר מכמות הכסף שהשארתי במוסך בגין אחזקת ה-S70 בשלוש-עשרה שנים ו-200 אלף קילומטר שהיא אצלי - וזה אומר דרשני.

 

רק כדי להסיר ספק הן הסניק והן הגרנד-סניק היו פרטיות שלי וטופלו לפי הספר בלי קיצורי דרך (וגם הבדיקות שהן עברו טרם מכירתן היו נקיות לגמרי)

 

האנשים הפנימו שהמחירים זולים? אולי. אך הסיבה שהמחירים זולים היא בעיקר עלויות האחזקה המטורפות ובזה לקרסו יש הרבה מה לחשוב ולעשות בנושא רמת המחירים של העבודה והחלפים.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר הנמוך הזה הוא אשלייה.

למרות המחיר הנמוך , הירידת ערך של המגאן כול כך גדולה ככה שיחסית למתחרות שלה(היותר יקרות יחסית לשנתון) הפסד הכסף כתוצאה מירידת הערך יהיה שווה ערך לרכבים אחרים אם לא גדול יותר.

אתה מוזמן לראות בכמה נסחרות מגאנים 08 לעומת 05 , ולהשוות את זה עם טויוטה, מאזדה ובעצם עם כול רכב אחר באותם שנתונים.

 

ככה שלא הרווחת שום דבר מבחינת ירידת ערך, וקיבלת רכב שאינו יחודי לעומת שום רכב משפחתי אלא רק עם פוטנציאל תקלות גבוה הרבה יותר(ונעזוב את זה אם זה מוצדק או לא)

 

 

לדעתי המשפט האחרון מסכם את הנושא מצויין.

לרכב הזה אין שום ערך מוסף ותסלחו לי, צרפתייה שהיתרון הבולט שלה הוא תא מטען גדול , זה עלבון למה שהצרפתיות היו יודעות לתת בעבר, דברים שלחלק מהציבור היו שווים את בעיות האמינות הקשות.

 

בקשר לירידת הערך מסכים גם. הרכב הזה לא יפסיק להתרסק ומכיוון שגם הפרטיים מתקשים למכור, רכב כזה עם עבר ליסינג פשוט יהיה בלי סחיר. במכוניות כאלה אי אפשר לטעון שזה לא מעניין.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4330 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...