Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן 2 זולה מאוד. מדוע?


chenrp
שימו לב! השרשור הזה בן 4340 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ראשית - שאפו.

 

אכן הכתבה שופכת אור על הנושא.

 

בתגובת קרסו הם מתעקשים שהגאן שנבדקה היא מלפני מתיחת הפנים - מהפכת האמינות כלשונם - שהמגאן עברה.

 

אני רכשתי להורי לפני שבוע את המגאן 2008 מקרסו. המחשבה שהובילה אותי היתה כזו:

 

בעיות אמינות - יש אחריות.

 

בעיות סחירות - לרכב שנקנה במחיר אפקטיבי של 40 אלש"ח - (50K והטבות בשווי 10K) - לדעתי אין הרבה לרדת בשנים הקרובות.

 

כמובן שהקניה עדיין יכולה להתברר כטעות, למשל אם הרכב יבלה במוסך כל חודש.

 

אעדכן בהמשך.

 

צביקי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 379
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם תדאג לטפל ברכב כמו שצריך לא צריכה להיות שום בעיה אל תתייחס ביתר רצינות למה שכותבים פה רוב המשמיצים פה אין להם מושג איך רנו מגאן ניראת אפילו ובטח שלא נסעו על אחת כזו או בעלים של אחת כזו.

 

פעם השמועה הכי נפוצה על רנו היתה זה שרנו מתחחממות, אחרי כמה שנים במוסך שמתמחה ברנו אני יכול להגיד לך שכל הרנו שראיתי עם בעיות התחממות טופלו במי ברז ע"י לקוחות קמצנים בני קמצנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תדאג לטפל ברכב כמו שצריך לא צריכה להיות שום בעיה

כדאי שתהיה זהיר לפני שאתה כותב כך, ואולי מטעה מישהו שסומך עליך.

בוא נראה מה כתבת קודם בפורום :

על רנו מגאן

מנסיוני התקלות הנפוצות הן בעיות בניתוק הקודן, בעיות בכרטיסים עצמם, ומידי פעם בעיות בקורא עצמו.

3.אז יש מידי פעם בעיות בחלונות או בכל מיני אלו מתגים, אבל הנוחות של הרכב מפצה

 

יש היום קוילים של beru ו valeo שהם הרבה יותר עמידים מה sagem הבעייתים שאני בעצמי השתגעתי מהם

על רכבי רנו באופן כללי:

 

למכירה 4 סלילי הצתה לרנו תוצרת Valeo. כל אחד 100 ש"ח

בעיה נפוצה מאוד בדגמי ה 16 שסט' של רנו

על מחירי חלפים:

 

 

רק שכל חלק ברנו (אני לא יודע כל כך ביחס לאחרים) עולה הון תועפות, למשל בורג מסכן 30 ש"ח מנוע צעדים 1600+ מע"מ וכו'

לקרסו יש מחירים תלושים מהמציאות

 

 

המילה "אמינות" כבר ירדה לזנות. לעומת זאת יש "מחלות" לכל רכב מטויוטה ועד מרצדס, מרנו ועד פיאט. ההבדל הוא בכמות ה"מחלות". נראה שאתה מכיר רכבי רנו, ואם כך במקום לשבח באופן כוללני, תוכל לעזור למי ששואל ע"י פירוט ה"מחלות" האופיניות, יוקר החלפים, ובנוסף כמובן היתרונות של רנו.

 

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי ומנסיוני היתרונות עולים על החסרונות ברכב הזה, בדגמי 2007+ המון "מחלות" תוקנו גם הסלילי הצתה, חלונות, וכו'.

 

אתה יודע בכמה מרצדסים נתקלתי עם מחשבים תקולים? רכבי BMW?

 

למה לא מזכירים פה בפורום כמה רכבי ואג הלך להם הגיר?

 

במאזדה עלות החלפה של הפנל בקרה של המזגן במוסך מורשה מגיעה למחיר של תיקון כמה וכמה תקלות ברנו ידעת?

 

במחיר שמחליפים בלמים בטויוטה מאזדה ושאר יפניות אני מחליף בלמים פעמיים ברנו.

 

אבל כולם נדבקים לזה שרנו זה חרא ורנו מחממת ורנו זה זבל, בינתיים זה הרכב הכי נוח שנסעתי עליו ועד היום אני מצטער שקניתי מאזדה במקום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל שמחתי לראות שרשור ענק כזה על מכונית "קטנה" רנו מגאן.

תראו- סתם היבואן לא היה יוצא מודעות פרסומת-"לא רואה מוסך"

כנראה שהיו דברים בגו.(שלא לדבר על מחירים שלא מהעולם הזה במוסכי רנו)

מצחיק אותי גם לראות כל מיני כאלה שמשווים אמינות של יפניות לצרפתיות מזכירים ישר

הבוצה בטויוטה קורולה 03-05(תגוונו קצת אי אפשר לחזור על אותה מאנטרה)

אין מה לעשות.האמינות של המכוניות היפנית גבוהה יותר(זו עובדה ותפסיקו להתווכח!).

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%AA-%D7%90%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%95%D7%9F-16934-%D7%9B%D7%9F-%D7%94%D7%99%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%9B%D7%99-%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%AA.aspx

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1862018

יש לעיתים נדירות יפניות שכושלות.יש לעיתים קרובות מאוד מגאנים שכושלים.

התקלות ששמעתי על המגאן כמו סלילי הצתה ,חלונות חשמליים,גירים שמתפגרים לפני 200K ק"מ

נורות בקצב הסטרי ,משאבות מים,תקלות במפוחי אויר ( מה זה התקלות האלה ?לא מכיר )פשוט לא מופיעות ביפניות.

מי שרוצה לשלם מחיר זול בקניה ואח"כ לתקן ולתקן זה בסדר.

בנוסף שמעתי המון דברים על היוקר במוסכים של מי שמכונה "קרסו"(חפשו בפורום לא צריך ללכת רחוק)

למה לשלם 3500 על טיימינג בעוד בלאנטיס המחיר לטיימינג הוא 1200,

ובקורולה או מאזדה 3 או סוזוקי SX4 אין בכלל טיימינג.

רכב קודם כל הוא רכב שאפשר לסמוך עליו!-לנסוע לצפון ,לאילת ולכל הארץ.

מגאן? תודה רבה-כל אחד רשאי לעשות בכספו כרצונו

בהצלחה עם המגאן והלואי ואני טועה.

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה, עלות של טיימינג למגאן לא מגיע ל 3500 גם לא במוסך מורשה ולא במוסך מרכזי.

 

אתה עוד פעם מזכיר פה מחלות שהיו למגאן. למה אתה לא מזכיר מחלות בשאר הרכבים?

 

גם המזדה הולכים לא מעט גירים וחיישנים.

 

גם מאזדה 3 המנורות הולכות לעיתים תקופות ולפעמים גם המתאם שעלותו לצרכן היא 90 שקלים.

 

גם במאזדה 3 הולך בלא מעט מכוניות הפנל בקרת אקלים שעלותו מעל 2000 ש"ח

 

גם במאזדה 3 הולך הקלץ של המדחס לא מעט

 

גם במאזדה 3 הולכת משאבת דלק תוך כדי נסיעה.

 

שנעבור לטויוטה?

 

אני גם מסכים שהיא עדיין יותר אמינה מרנו מגאן אבל לפי מה שאתה מתאר פה כל נסיעה ברנו מתחילה ונגמרת במוסך.

 

עם כל המחלות שיש לרכב הזה העלויות תיקון מסתכמות בפחות מתיקונים ברכב אחר.

 

זה נכון מאוד שחלפים בקרסו יקרים אבל חלפים של טיפול שותף זולים יותר ולרוב בחצי מרכב יפני כמו שתיארתי מקודם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיחקרתי ארוכות בעל מוסך שפעם היה מורשה קרסו, אך בשל דרישות מופרזות של מחלקת השירות הוא ביטל את ההכרה הרשמית, ושאלתי אותו הכצעקתה.

לדבריו, מבחינת מיכללים עיקריים הרנו מגאן 2, בדיוק כמו המגאן 1 היא מכונית אמינה למדי, כל עוד תוחזקה כיאות.

הנקודות הרגישות הן סלילי הצתה שנוטים להתפגר מעט מוקדם מהרגיל, משאבות דלק חשמליות שששובקות חיים לאחר 100K ואורך חיים לא אחיד של התיבה האוטומטית.

חשוב מאד לשהתמש בשמן מנוע מאיכות טובה, ועוד יותר חשוב להשתמש בנוזל קירור מקורי בלבד - צינורות המים רגישים מאד והתפוצצות צינורות במסעף שמעביר מיים ושמן סמוך זה לזה עלול לגרום לחדירת שמן מנוע למערכת הקירור, מה שיגרור החלפת מצנן יקרה.

הרנו מגאן 2 מכונית רגישה למדי לתחזוקה רשלנית, ולכן רוב המכוניות הבעיתיות הן לרוב יוצאות ציי רכב.

בנוסף, המגאן מכונית קשה למדי לעבודה, והגישה למיכללים רבים די מסורבלת, מה שמיקר תיקונים רבים, ובהיבט הזה היא דומה לרוב הצרפתיות (כמעט בהכללה).

השאר הן בעיות אלקטרוניקה לא רציניות, כמו ברוב המכוניות בנות דורינו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קבלו שרשור ותקראו .(זה לא המצאה שלי זה מהפורום)*

תראו לי שרשור דומה על מכונית יפנית.

בנוסף כבר סיפרתי על המאזדה לאנטיס שהוחזקה אצלי 8.5 שנים והתיקונים היחידים במהלך 150K ק"מ

שאני נסעתי על הרכב הוחלפו 2 אלטרנטורים בלבד (אחד שהאוטו היה ב120K השני 5K ק"מ לפני המכירה ב180K)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=209233

חוץ מזה כל אחד עושה מה שטוב לו.

רוצים מגאן? בהצלחה והלואי ולא תכנסו בכלל למוסך!

אני -רק יפניות וטוב לי(מאושר מהרכבים).

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כאלו שהנוחות ברכב וההרגשה שווה כל גרוש.

 

.

 

אתה מתכוון לאלה שמעדיפים לשלם למוסך ולא לאורטופד?

גם אני אחד מהם ומכיר עוד 3-4 אנשים מהסוג הזה.

יש לי קרוב משפחה שחיכה לפלואנס של הליסינג, ובמשך שבועיים היה צריך לנהוג בקורולה הרובוטית ומזדה 3.

בשבילו אלה היו שבועיים של סיוט בלתי נשכח (הנסיעות שלו מאיזור השרון לערבה - כ 60 אלף ק"מ בשנה).

עברה שנה וחצי עם רנו- מילה רעה אין לו להגיד על הרכב.

הרכבים הקודמים שהיו לו - פיג'ו 307 וסיטרואן c4.

כולם הוחלפו עם 200 אלף ק"מ ואמינות מצויינת.

בר מזל...

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי ומנסיוני היתרונות עולים על החסרונות ברכב הזה, בדגמי 2007+ המון "מחלות" תוקנו גם הסלילי הצתה, חלונות, וכו'.

 

אתה יודע בכמה מרצדסים נתקלתי עם מחשבים תקולים? רכבי BMW?

 

למה לא מזכירים פה בפורום כמה רכבי ואג הלך להם הגיר?

 

במאזדה עלות החלפה של הפנל בקרה של המזגן במוסך מורשה מגיעה למחיר של תיקון כמה וכמה תקלות ברנו ידעת?

 

במחיר שמחליפים בלמים בטויוטה מאזדה ושאר יפניות אני מחליף בלמים פעמיים ברנו.

 

אבל כולם נדבקים לזה שרנו זה חרא ורנו מחממת ורנו זה זבל, בינתיים זה הרכב הכי נוח שנסעתי עליו ועד היום אני מצטער שקניתי מאזדה במקום.

לא התיחסת בכלל לנקודה שהעליתי.

אין טעם לכתוב אם המגאן אמינה או לא אמינה. חשוב שתגיד מה ה"מחלות" שלה, כפי שזה חשוב בחוות דעת לכל רכב אחר, ממרצדס ועד פיאט. האם לא נראה לך שיש סתירה בין מה שכתבת "אם תדאג לטפל ברכב כמו שצריך לא צריכה להיות שום בעיה" ובין בעיות שיש לרכב לפי מה שאתה בעצמך כתבת?

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיצר, זה רכב למהמרים, כרטיס הכניסה, זול לכולם (כרכב משומש). ההמשך, כל אחד והמזל שלו. המיעוט ירוויח רכב נוח יחסית, ללא תקלות משמעותיות במחיר זול. הרוב ישלמו ביוקר רב. בהימורים כמו בהימורים, הקזינו - קרי קרסו- תמיד מרוויח.

נהג מנוסה
:roll:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל דבר יש מחיר - קנית בזול קבלת זול .

 

בוא תראה כמה מגאנים יש עם שלט: קונה רכבים לברזל...

לפי דעתי: הרכב הזה הוא זוועה בכל הקשור לבעיות חשמל,גירים,וסיבוך המכלולים.

ובגלל זה הוא נראה ככה ועולה ככה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כאלו שהנוחות ברכב וההרגשה שווה כל גרוש.

 

אני נסעתי על מגאן עברתי למאזדה 3 ואני כל יום במשך חודשיים מקלל את היום שמכרתי את הרנו.

 

אני לא יודע מה איתך, אבל אני אישית(ואני מניח שרוב האנשים) לא מבדיל בכלל בנוחות של המושבים בין יצרן ליצרן, לא בצורה רצינית בכול אופן. מבחינתי הם פחות או יותר אותו דבר.

מהדברים שלך, אפשר לחשוב שכשאתה יושב על מגאן אתה מקבל עיסויים בחינם, ולשבת ברכב אחר זה כמו לשבת על הרצפה.

 

אני אישית מחזיק פיז'ו 307, מבחינתי במחינת הנוחות היא די דומה לרכבים מקבילים, וגם אם היא לא הייתה עושה בעיות(ובאמת היא לא עושה כרגע), בכול יום הייתי מחליף אותה לרכב אחר, בגלל הגיר המטומטם, וזה בדיוק הנקודה שלי.

 

ברנו מגאן(אני מניח שהיא די דומה ל-307) אין שום סיבה באמת רצינית להעדיף את הרכב הזה על פני רכבים אחרים בגלל הדברים המוכרים שבו(גיר עם התנהגות זוועתית,ירידת ערך גבוהה למרות המחיר הנמוך), וזה עוד לפני שהתחלתי להכנס לגבי השמועות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הדעות שלך יש עוד מליון אנשים שלא מוכנים לרדת ממגאן, וממש אין לו התנהגות זוועתית, לפי דעתי הוא מהנה לנהיגה פי אלף מכל רכב אחר ואני נוסע ביום על כל סוגי הרכבים.

 

כל רכב והמחלות שלו, לא מחייב שכל אחד שיש לו מגאן עכשיו כל "המחלות" יופיעו אצלו ורוב הבעיות שהיו נפתרו במודלים החדשים.

 

ממה שכולם כותבים פה אפשר לחשוב שאתה מבקר במוסך כמו שאתה מבקר בתחנות דלק המצב ממש לא כזה, אני עובד במוסך שרוב הלקוחות שלו בעלי רנו - מגאן 2 וסניק בעיקר אני יכול לההגיד שהם לא מבקרים יותר מרכבים אחרים.

 

אחד כתב פה שרנו רגישה לשמן מאיכות נמוכה, מאיפה השטויות האלו??? מזה ילד עם אלרגיה?? כל רכב רגיש לשמן מאיכות ירודה ולמרות זאת ראיתי בחורה עם רנו קליאו בי עם מרימים הידאוליים שלא החליפה שמן כבר 3 שנים המנוע נוסע על בוץ ועדיין נוסע נהדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4340 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...