Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן 2 זולה מאוד. מדוע?


chenrp
שימו לב! השרשור הזה בן 4332 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תקפצו לכל פירוקייה שאתם רוצים ותשאלו חלקים של איזה רכב יש הכי הרבה ביקוש..

אני אתן לכם ניחוש.

אני גם עם נסיון רע עם צרפתייה שגם הייתה יחסית חדשה, אבל ספציפית הדגם הזה של רנו שנקרא המגאן וגם מגאן 2 מככבות במיוחד בתחום הזה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 379
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ולראיה: עוד לקוח מרוצה (לשבועיים בלבד, אומנם). :-P

 

נ.ב. למען ההגינות: זה סתם קוריוז שהתבשל לו בשרשורים מקביליים. יכולות להיות המון סיבות לגיטימיות ביותר למכור מגאן 2008 לאחר שבועיים בלבד, כולל כאלה שלא קשורות למכונית עצמה!

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולראיה: עוד לקוח מרוצה (לשבועיים בלבד, אומנם). :-P

 

נ.ב. למען ההגינות: זה סתם קוריוז שהתבשל לו בשרשורים מקביליים. יכולות להיות המון סיבות לגיטימיות ביותר למכור מגאן 2008 לאחר שבועיים בלבד, כולל כאלה שלא קשורות למכונית עצמה!

 

למען ההגינות, בצע חיפוש על בעיות במנועי TSI , ובגיר DSG , נראה כמה תוצאות תקבל שם, ומדובר על רכבים חדשים לגמרי מאנשים פרטים ללא עבר ליסינג מפוקפק.

 

מעולם לא טענתי שהמאגאן חפה מבעיות, אך היא בוודאי לא כמו שמנסים לצייר אותה , הבורות , הטיפשות והדעות הקדומות הם נחלת רוב המגיבים פה אשר מעולם לא הייתה להם צרפתיה ובוודאי שלא מאגאן, אך הם מרשים לעצמם להגיב פה בנחרצות כאילו החזיקו שנים ברכב והם מעידים מנסיון אישי.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרסו יצאו במבצע שאמור לענות לכל הבעיות:

 

בעיות אמינות - 3 שנות אחריות.

 

טיפולים יקרים - טיפול פעם בשנה או 30K, וואוצ'רים המוזילים אותו משמעותית.

 

בעיית סחירות קשה - מחיר קניה נמוך, והתחייבות לרכוש אותו באותה ההורדה.

 

אני מעריך שלו היו להם נתונים המראים על בעיות קשות במגאן יחסית לרכבים אחרים, הם לא היו ששים לתת את האחריות הזו.

מה גם שמנהל השירות של קרסו אאל"ט, אמר כאן שלמגאן משנת 2008 אין יותר בעיות מאשר לניסאנים.

 

מאחר ונושא האמינות נוטרל, וגם את הנורות מחליפים ללא תשלום, נשארנו עם נושא הסחירות.

 

כשרכב שנת 2008 נמכר ב50K, הוא לא יפסיד נומינלית מערכו יותר מאשר רכב משנתון זהה שנמכר ב70K.

 

גם אם באחוזים הוא יקרוס יותר, עדיין ההפרש במכירה לא יהיה מהותי.

 

בכמה הרכב יימכר עוד 3 שנים - לדעות המפליגות?

 

לא צריך דיעה ולא צריך לנחש, תיכנס ליד 2 ותיראה בכמה נמכרת מגאן 08 לעומת 05(בממוצע פחות או יותר) וככה לגבי רכבים אחרים ותיראה שהפערים הם זהים למרות מחירה הנמוך מאוד של המגאן.

 

בוא אני אפילו יקל עלייך-מגאן 08 שהיא לא שחוטה למוות(פחות מ-100K קילומטראז) במחיר נמוך עולה 49 אלף, ונמכרת לאחר 3 שנים(מודל 05 ) ב-25 אלף שקל. ירידת ערך של 24 אלף שקל פלוס מינוס.

 

טויוטה קורולה 07 לא שחוטה, במחיר נמוך תעלה 60-62 אלף שקל, לאחר 3 שנים היא תעלה 42-45 אלף שקל- ירידת ערך של 20 אלף שקל במקסימום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אחרי 3 שנים ההפסד בירידת ערך של מגאן 2008 מול קורולה 2007 מסתכם ב 4 אלפים ש"ח,

ולמגאן יש אחריות מלאה של היבואן,

אני לא רואה שום סיבה שבעולם לקנות קורולה (גם אם לא צריך להוציא שקל על התיקונים בקורולה{?} ) - פחות נוחה, פחות מרווחת, פחות בטיחותית. גם צריך להוציא 10 אלפים ש"ח יותר לקניה..

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אחרי 3 שנים ההפסד בירידת ערך של מגאן 2008 מול קורולה 2007 מסתכם ב 4 אלפים ש"ח,

ולמגאן יש אחריות מלאה של היבואן,

אני לא רואה שום סיבה שבעולם לקנות קורולה (גם אם לא צריך להוציא שקל על התיקונים בקורולה{?} ) - פחות נוחה, פחות מרווחת, פחות בטיחותית. גם צריך להוציא 10 אלפים ש"ח יותר לקניה..

 

דווקא כשאתה קונה במחירון מקרסו ועושה טרייד איתם לאחר 3 שנים, הירידת ערך תהיה גדולה יותר ותעמוד על 6 אלף שקל,אבל זה לא הבדל קריטי.

דווקא מה שמצחיק זה שהטויוטה היא לא דוגמא לרכב ששומר על הערך שלו מעולה, אין לי זמן כרגע אבל תיכנס ליד 2 ותיווכח שמיצובישי לנסר מאבדת פחות ערך במהלך 3 שנים.

 

בכול מקרה, בעולם מתוקן המבצע של קרסו ניראה מבטיח, אבל כמו מכול נותן שירות בישראל, הייתי חושש מכול 1000 דברים קטנים שאומרים לי בעל פה או בפרסומת אבל שהם לא יופיעו בחוזה איתם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תגזים - אחריות היבואן זאת לא אחריות של מגרש סוחרים סוג ז'.

היו לי במשפחה 9 רכבי רנו (יש עכשיו 2), היה צריך להפעיל אחריות היבואן.

חודשיים לפני תום האחריות הוחלף מצבר בלי ויכוחים, הטורבו בקנגו הוחלף מיד, עוד לפני קבלת אישור מהיצרן בצרפת.

היבואן נותן אחריות מפגוש לפגוש בשביל לא לכבד אותה אחר כך? איזה מין תדמית זה בונה לחברה שרוצה לשנות את תדמיתה?

 

אגב, סיפורי איימה שמספרים כאן לא הופיעו באף אחד מהרכבים (גם לא במגאן 2003, סניק 2001 אוטומטיות).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תגזים - אחריות היבואן זאת לא אחריות של מגרש סוחרים סוג ז'.

היו לי במשפחה 9 רכבי רנו (יש עכשיו 2), היה צריך להפעיל אחריות היבואן.

חודשיים לפני תום האחריות הוחלף מצבר בלי ויכוחים, הטורבו בקנגו הוחלף מיד, עוד לפני קבלת אישור מהיצרן בצרפת.

היבואן נותן אחריות מפגוש לפגוש בשביל לא לכבד אותה אחר כך? איזה מין תדמית זה בונה לחברה שרוצה לשנות את תדמיתה?

 

אגב, סיפורי איימה שמספרים כאן לא הופיעו באף אחד מהרכבים (גם לא במגאן 2003, סניק 2001 אוטומטיות).

 

 

אני מבין שאתה בכלל לא משוחד :|

 

לא מבין איך הטויוטה קורולה נדחפה לפה ואיך היא הפכה מקור להשוואה אבל,

אם כבר אז המגאן לא נוחה יותר, לא מרווחת יותר באופן משמעותי (בטח לא מקדימה, מאחורה זה לא נראה לי משמעותי לילדה שלי בכיסא תינוק), לא מתנהגת טוב יותר, נוסעת הרבה פחות טוב (העברת הכח של הקורולה היא הכי מעודנת בקבוצתה), איכות ההרכבה נופלת משמעותית ועל אמינות אין בכלל מה לדבר (ברור שהמגאן יותר אמינה :roll:).

 

עכשיו השאלה הנשאלת היא, אם עלות ירידת הערך לקורולה 2007 זהה למגאן 2008 (והיא לא זהה, היא נמוכה בכמעט 10K ש"ח!!), למה בעצם לרכוש מגאן:?::?

אולי בשביל התענוג של ביקור במוסך?

אולי בשביל הגיר התענוג שלה, או הזריזות של הרכב?

אולי בשביל ההנאה מרכב שניתן בסוף היום לקחת מזכרת ממנו הביתה (תלוי איזה חלק התפרק באותו היום)?

 

 

לדעתי אין למגאן שום ייתרון למעט בטיחות עדיפה על הקורולה, אך גם זה לא במידה גדולה (מסתבר שהקורולה דיי בטיחותית).

 

אבל כנראה שאתה צודק ואני ועוד כמה אנשים בעולם טיפשים גמורים אשר חושבים ברוב טיפשותם ומתוך בורות עמוקה שרנו טוב יותר מקורולה. :roll:

 

 

 

אגב, הכל נכתב מנסיון, וגם אני לא הייתי חסיד גדול של קורולה, עד שרכשתי אחת.

לצערי ההרגשה של "לא לראות מוסך" כבר שלוש שנים, ממכרת ומעקבת אותי בשדרוג הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון, לא נותר לי אלא לקנא בך שאתה לא מרגיש את הבדלי הנוחות.

 

כשאני קונה רכב חדש אני לא מסתכל על הסמל, לא פוסל אף מועמד מראש ולא מחליט מראש על רשימת מועמדים. לפני שקניתי את המגאן בדקתי גם אל הטויוטה שנפסלה מיידית בגלל הנוחות.

 

המגאן הרבה יותר נוחה, הרבה יותר מאובזרת (לא בגירסת הליסינג) והרבה יותר בטיחותית. אני גם חושב שירידת הערך של המגאן יותר גבוהה משל הטויוטה אבל בטח שלא ב 10K ש"ח (אם זה היה המצב הייתי צריך לשלם למישהו בשביל שיקח את האוטו שלי) וחלק מההפרש מתקזז בגלל ביטוח יותר זול למגאן (כ 1800 ש"ח למקיף).

 

הטיפולים למגאן יותר יקרים (אם אתה לוקח בחשבון את עלות הטיימינג) אבל לא משמעותית בזכות מרווח הטיפולים הכפול.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, אני לא משוחד - אילו הרכבים היו מבלים במוסך כל הזמן, היינו מפסיקים לקנות רנו , ללא ספק, אני צריך רכב תקין כל הזמן.

אתה הפכת את כל הסיפור של ירידת ערך - יצאת מנקודת ההתחלה קניה של רכב חדש ולא מהמצב הנוכחי.

זה ברור - מי שקנה מגאן חדשה הפסיד הרבה יותר , אבל זה לא הנושא כאן.

עניין הנוחות הוא סובייקטיבי - אני מעדיף את מגאן במובן הזה משמעותית יותר.

מרחב פנים ובגאז' יותר מתאים למשפחה.

 

 

כבר ביקשתי להפסיק עם סיפורי ההתפרקות וביקורים במוסך אין סופיים - זאת הגזמה וניפוח המצב מעבר לכל פרופורציה.

 

אנשים קונים את מה שהם מוצאים לנכון, מסיבות שונות ומשונות.

אני לא חושב שאנשים טיפשים ולא מכריח לקנות רנו.

אבל מי שכן שוקל לקנות מגאן, כי הוא רואה את היתרונות בשבילו , אם זה מחיר נמוך ואחריות היבואן מפגוש לפגוש, בטיחות או בגאז' גדול - לא צריך להפחיד אותו כי הרכב יבלה במוסך יותר מאשר בכביש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי סיפור טרי על חבר עם סובארו B3 חדשה שאחרי 9 חודשים על הכביש (או יותר נכון על הליפט) הוחלף המנוע אבל לא זו הנקודה.

אין צורך להיכנס להתגוששות ולהביא סיפורים על אמינות מופלגת של רנו שהיתה אצל מישהו אחד ולעומתו רנו אחרת שהיתה אצל אדם אחר שנתקעה חדשות לבקרים באמצע נסיעה.

לדעתי הפער גלום בצמד המילים "רכב לימון". ייתכן, וסטטיסטית יש יותר רכבי לימון היוצאים ממפעל "רנו" מאשר ממפעל "טויוטה" לצורך העניין. אבל בוודאי שאי אפשר לקבוע שכל רנו מיועדת להיתקע וכל קורולה או יפנית אחרת לעולם לא תתקלקל.

 

בסופו של יום, רכב זה גם ובעיקר עניין של מזל, גם כשאתה קונה חדש מהיבואן וגם ובעיקר כשאתה קונה כיד שניה או שלישית.

 

רכב בישראל הוא גם לא "השקעה" אלא הוצאה מתמשכת המתחילה ברכישה ומסתיימת במכירה כעבור X שנים. שילמת כשקנית, שילמת כשנסעת, שילמת כשטיפלת ותיקנת ושילמת (כן, כן, שילמת ירידת ערך מצטברת) כשמכרת.

לכן, כל השיקולים של ירידת ערך מתאימה אולי לברוקרים בבורסה או לסוחרי נדל"ן שמחפשים עיסקאות מניבות. אם רוכשים רכב ל-4 שנים ויותר, אין כמעט משמעות לירידת ערך ובוודאי שהבדל של אלף דולר לא צריך להוות שיקול ברכישת רכב היום, כשהמכירה תתקיים ב2015 או 2016. זה טימטום ממש.

 

עכשיו כל אחד יעשה את החשבון שלו - מי שחשוב לו יותר בטיחות, איבזור, מרווח ישיבה, תא מטען גדול, נוחות, מרווח טיפולים גדול ועלות ביטוח נמוכה יותר - ייתכן ויעדיף את המגאן.

מי שחשוב לו יותר נתונים סטטיסטיים, סיפורים, אגדות אורבניות, תחושה טובה יותר בעדר הישראלי וירידת ערך עתידית של אלף דולר פחות - ייתכן ויעדיף את הקורולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא שגרתי למדי: דורון ביקש למכור מאזדה 3 ליסינג לשעבר מעל מחירון (לפי "יד 2", ללוי יצחק יש עיוותים סביב להיטי ליסינג). והשגרתיות של המצב פעלה נגדו.

 

בדיוק. זכרתי שהיה שם משהו לא שגרתי , משהו קצת יומרני.

 

 

למען ההגינות, בצע חיפוש על בעיות במנועי TSI , ובגיר DSG , נראה כמה תוצאות תקבל שם, ומדובר על רכבים חדשים לגמרי מאנשים פרטים ללא עבר ליסינג מפוקפק.

 

מעולם לא טענתי שהמאגאן חפה מבעיות, אך היא בוודאי לא כמו שמנסים לצייר אותה , הבורות , הטיפשות והדעות הקדומות הם נחלת רוב המגיבים פה אשר מעולם לא הייתה להם צרפתיה ובוודאי שלא מאגאן, אך הם מרשים לעצמם להגיב פה בנחרצות כאילו החזיקו שנים ברכב והם מעידים מנסיון אישי.

 

אילו בעיות קיימות בTSI? אשמח לשמוע.

למה החלטת בליסינג לעבור לקיה ולא להמשיך עם פלואנס?

יש לך נסיון עם מגאנים במשך 3 שנים בליסינג כשהן חדשות, ראית פעם איך הרכב הזה מזדקן ?

 

 

 

 

 

המגאן הרבה יותר נוחה, הרבה יותר מאובזרת (לא בגירסת הליסינג) והרבה יותר בטיחותית. .

 

 

למכירה מגאן II סדאן בנזין ידנית מודל 2006. פרטים בה"פ

 

 

נסכם זאת כך : אחלה אוטו מצויין והכל, אבל קחו אותו ממני ! :)

 

 

 

לסיכום:

תפסיקו לעבוד על כולם בעיניים, זה רכב למחפשי מציאות. אני בטוח שאם הרכבים הנחשקים יותר בקבוצה (עד כמה שקומפקטיות מכל יצרן שהוא יכולות להיות נחשקות) היו מוצעים באותם מחירים ,כנראה שלא הייתם הולכים על מגאן.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, המגאן שלי היא יד ראשונה (אני הוצאתי אותה מהיבואן) והיא בבעלות חברה. אם היית מבין דבר או שניים היית יודע שמעבר ל 6 שנים פשוט לא כדאי להחזיק רכב בבעלות חברה כי הוא כבר סיים את הפחת החשבונאי שלו.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק. זכרתי שהיה שם משהו לא שגרתי , משהו קצת יומרני.

 

 

 

 

אילו בעיות קיימות בTSI? אשמח לשמוע.

למה החלטת בליסינג לעבור לקיה ולא להמשיך עם פלואנס?

יש לך נסיון עם מגאנים במשך 3 שנים בליסינג כשהן חדשות, ראית פעם איך הרכב הזה מזדקן ? בוא ותיראה איך הרנו שלי נראת אחרי 10 שנים ותראה לי אוטו אחר שהזדקן כמו שלי, אנשים שנסעו איתי לא האמינו לי שהאוטו בן 10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נסכם זאת כך : אחלה אוטו מצויין והכל, אבל קחו אותו ממני ! :)

 

 

 

לסיכום:

תפסיקו לעבוד על כולם בעיניים, זה רכב למחפשי מציאות. ויש הרבה מציאות. אני בטוח שאם הרכבים הנחשקים יותר בקבוצה (עד כמה שקומפקטיות מכל יצרן שהוא יכולות להיות נחשקות) היו מוצעים באותם מחירים אבל הם לא וזה היתרון הגדול. ,כנראה שלא הייתם הולכים על מגאן.

מה שאני לא ישכח זה כשמכונאי טוב (חבר) עם 30 שנים של ניסיון במכונאות ראה שקניתי רנו התגובה שלו הייתה יד על הפנים ואמר "למה קנית רנו שנת 2001 אוטומטית" רק שהוא בעצמו נוהג על אלפא רומאו 156 שנת 1995 3.0 אוטומטית.

הוא חיפש ריגוש מאוטו ספורט שיכל להרשות לעצמו, ולא היה אכפת לו לתקן אותה כל שני וחמישי.

ואני חיפשתי אוטו למשפחה עם 2 ילדים קטנים שיהיה בטיחותי, גדול, נוח, והתאים לי לתקציב.

שכל אחד יחליט על מטרה לשמה הוא קונה רכב ולפי תקציב, בין אם זה טויוטה או רנו או מאזדה או סוסיתה, וכן יש הרבה מציאות במשפחת הצרפתיות במחיר זול ובמצב מצויין.

נ.ב. אם זה עוזר למישהו אז כמו שאמרתי לפני, בשנה וחודשיים שהאוטו אצלי לא נשרפה לי אפילו מנורה באוטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, המגאן שלי היא יד ראשונה (אני הוצאתי אותה מהיבואן) והיא בבעלות חברה. אם היית מבין דבר או שניים היית יודע שמעבר ל 6 שנים פשוט לא כדאי להחזיק רכב בבעלות חברה כי הוא כבר סיים את הפחת החשבונאי שלו.

 

בכלליות, מכיר את התחשיבים האלה.

אז אני מבין שאתה הולך להזמין עוד מגאן / פלואנס כדי להחליף את הנוכחית ? :)

 

VITALIGAL,

מקווה שתמשיך להנות מהרכב ותכה חזק את הסטטיסטיקה.

נ.ב. מה כ"כ בטיחותי במגאן דור 1 מודל 2001 ? את בשורת 5 כוכבי הריסוק הביאה המגאן II.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4332 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...