Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן 2 זולה מאוד. מדוע?


chenrp
שימו לב! השרשור הזה בן 4303 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אייל, אתה מדבר גבוהה-גבוהה אבל מתעלם מהעובדות בשטח.

 

1. למגאן 2008 יש לא מעט יתרונות על פני קורולה 2008. בין היתר ניתן למנות גיר שאינו רובוטי, בטיחות (6 כריות אוויר מול 4, ESP מול חמסה על המראה) וגם מרווח פנים עדיף.

2. ירידת ערך? חוסר סחירות?! מצחיק. נסה למכור היום טיוטה קורולה ממודל 2008. הרכב הזה הוא סס מת מבחינת סחירות, את המגאן לפחות עוד אפשר איכשהו למכור.

3. חושב שמאזדה 3 ישנה היא שיא הסחירות? עוד בדיחה משעשעת. ספר את זה לברווז מהפורום שניסה למכור את המאזדה 3 שלו במשך חצי שנה. ספר את זה לחבר מהעבודה הקודמת שלי שהתקשר אלי והסכים לשלם לי כדי שאמצע לו קונה למאזדה 3 הפרטית שלו. מדובר במאזדה פרטית, אפס תאונות, 40 ומשהו אלף קילומטרים שמטופלת במוסך מורשה. והבחור לא מבקש מחיר מופקע, "רק" מחירון לוי יצחק. כבר ארבעה חודשים שהוא חולם על רכב אחר, קונים רציניים בינתיים אין.

4. בקורולות 2002-2004 הייתה בעיה של בוצה במנועים. בקורולות 2001-2005 הייתה בעיית P0420. בקורולות הרובוטיות הולכים מצמדים בתדירות גבוהה יחסית בגלל הניסיון לרכך את העברות ההילוכים. בקורולה אחרת (לא זוכר איזה מודל) דוושת הגז נתפסה וגרמה לתאונות. אבל אתה צודק, בקורולות אין בעיות בכלל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 379
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

 

בקשר לירידת הערך מסכים גם. הרכב הזה לא יפסיק להתרסק ומכיוון שגם הפרטיים מתקשים למכור, רכב כזה עם עבר ליסינג פשוט יהיה בלי סחיר. במכוניות כאלה אי אפשר לטעון שזה לא מעניין.

 

לא מבין את הטיעון שלך. זה נכון כשמדובר ברכב חדש אך לא ברכב שנמכר באזור 40K ש"ח. אם מחזיקים ברכב הזה כמה שנים - כמה ירידת ערך זה יוצא לשנה? זניח - למעשה, זה הרבה הרבה הרבה פחות מאשר ירידת הערך של הגולף שלך. האם זו סיבה לפסול את הרכב שלך על הסף?

 

אגב, היום השוק מת לכל הרכבים. לא רק למגאן. כל חבר שמנסה למכור רכב מתבכיין שאין שוק. גם אני ניסתי למכור את הרכב שלי ולאחר שבועיים-שלושה הבנתי את העיקרון והסרתי את הרכב מהלוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
הייתי מוכן לזרום עם תיאוריית קונספירציה של CX25GTI

  • בעלי קורולות החכמים הסתירו "בעיות מנוע ומחשב קשות ... ויקרות הרבה יותר לתיקון", ולכן מוניטין האמינות של קורולות טוב. בעלי מגאנים לא הצליחו להסתיר אפילו בעיות קלות וזולות הרבה יותר לתיקון, לכן הם, כנראה, לא חכמים במיוחד.

אני מוכן לזרום גם עם תיאוריית קונספירציה שלך:

  • השמועות על חוסר אמינות של המכוניות הצרפתיות הן רק שמועות שמופצות ע"י דודות של שכנים. כיוון שלקורולות יש מוניטין אגדי ממש של אמינות, אזי או שלבעלי קורולות אין שכנים, או שאין להם דודות (או שניהם גם יחד) ולכן אין מי שיפיץ שמועות לא מחמיאות על קורולות.

הבנתיך נכון?

 

נ.ב.: למען הסר ספק, לעניות דעתי המוניטין של קורולות מוגזם בעליל. בעוד שאת המגאן 2 קצין הרכב שלי עד היום מקלל, ספציפית בשל בעיות אמינות. לך תבין...

 

הבנת חלקית. לקרוא למגאן שיא האמינות זה לא ראלי, אבל גם לא לקורולה. לכל יצרן הפאשלות שלו וליצרן הצרפתי היו הרבה יותר פאשלות בעבר מאשר ליצרן היפני, ובגלל זה הוא מוכר היום כפחות אמין.

מי שקנה רנו לפני 20 שנה וסבל מבעיות אמינות קשות סביר להניח שגם היום לא יקנה רנו, אפילו שהרכב יותר אמין ממה שהוא חושב - בגלל המוניטין הגרוע. גם בטויוטה החליפו מנועים ברכבים חדשים.

אבל מה? הפלא ופלא, רנו עדיין קיימת ומוכרת מכוניות לכל העולם.

הבאתי מקודם דוגמא אמיתית למגאן שעברה התעללות ושרדה יפה ללא תקלות ומגאן שהשתמשו בה יפה ובכל זאת התקלקלו בה דברים. מה זה אומר? שיש ויש. אני לא חושב שמי שקונה מגאן 2 היום צריך לצפות לאמינות מדהימה אבל גם לא לחשוש שפעם בשבוע הוא יבקר במוסך.

בסך הכל בשביל מכונית משפחתית אפורה היא בסדר גמור, תא מטען גדול, מושב אחורי מרווח, נוחה ובטיחותית.

זה שהיא עגלה עם גיר מעצבן והגה של גלגל המזל לא כ"כ צריך להפריע לנהג המשפחתי הממוצע שרוצה לשנע את משפחתו בנוחות ובבטיחות ולא מחפש להפיק ריגושים מהנהיגה. מה שכן היא זולה משמעותית וזה יתרון גדול.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. לאשתי רנו מגאן II מודל 2005. לא היו לי עד כה בעיות של אי התנעה, מנוע שכבה בזמן נהיגה וצורך בגרר. אבל יש להודות שלרכב יש "מחלות" דוגמת נורות שנשרפות כל רבעון בערך, בולמי זעזועים עדינים משהו והכוייל (מאריכי הצתה) המפורסם. שוב, מדובר בבלאי אבל לטעמי קצת מוגזם. לא מעבר. בטח לא משהו שגורם לי להדיר שינה או לחשוב שהרכב לא אמין. אני יורד איתו לאילת עם הילדים בשקט גמור.

 

אגב, היה לנו לפני כן הונדה ובניגוד לרנו - שם בעל המוסך הכיר אותי מצויין. ודי לחכימא. ומי שמתלונן על המחירים של קרסו, כדאי לו לעשות בדיקה במוסכים של "מאיר" - אז הוא יראה מה זה יקר.

בסופו של דבר, הרנו די אמינה אבל פעם בשנתיים, כשבאים לטיפול, מקבלים סטירה עם עלויות החלפים לבלאי. מוגזם וחבל. לטיפולן של דפני ליף וסתיו שפיר:-D

 

2. מאחר ומתחיל כאן (שוב, אבל אני תמיד נהנה מזה בכל פעם מחדש ודי ברור באיזה צד אני נמצא...) ויכוח של צרפת VS יפן, רציתי לשאול את ה"יפנים" כאן - האם הרכבים הגרמניים (VW-אאודי-סיאט-סקודה למשל) שונים בהרבה מהצרפתים לדעתכם בכל הנוגע לאמינות, מחירי חלפים, ירידת ערך וסחירות בעתיד???

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין כ"כ מה אתם תוקפים את אייל

 

תיכנסו ליד 2 ותיווכחו שמבחינת מחירים כול שאר המכוניות המשפחתיות(לקחתי דוגמא את טויוטה(מודל 2007) ואת מיצובישי לנסר-2008 ) מאבדות ערך לאחר 3 שנים את אותו ערך,אם לא פחות,שמגאן 2008 שעולה 45 אלף שקל(מחיר ממוצע) מאבדת.

 

אם בתכלס הרכבים האלה עולים לי אותו מחיר, למה לי מלכתחילה להכנס להרפתקה ממוצעת למדי, עם שלל שמועות של בעיות אמינות(שזה לא אומר כלום, הרכב יכול לנסוע גם 3 שנים מבלי לראות מוסך מעבר לטיפולים שוטפים) ועם חווית נסיעה די בינונית(AL4)?

 

אם יש משהו שאני מסכים, זה מה ש-ETAA אמר- אם קונים את המגאן לתקופה ארוכה, אז זה המקרה שבאמת אולי כדאי לקנות את הרכב.

אם זה לתקופה קצרה, באמת שאני לא רואה סיבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, אתה מדבר גבוהה-גבוהה אבל מתעלם מהעובדות בשטח.

 

1. למגאן 2008 יש לא מעט יתרונות על פני קורולה 2008. בין היתר ניתן למנות גיר שאינו רובוטי, בטיחות (6 כריות אוויר מול 4, ESP מול חמסה על המראה) וגם מרווח פנים עדיף.

2. ירידת ערך? חוסר סחירות?! מצחיק. נסה למכור היום טיוטה קורולה ממודל 2008. הרכב הזה הוא סס מת מבחינת סחירות, את המגאן לפחות עוד אפשר איכשהו למכור.

3. חושב שמאזדה 3 ישנה היא שיא הסחירות? עוד בדיחה משעשעת. ספר את זה לברווז מהפורום שניסה למכור את המאזדה 3 שלו במשך חצי שנה. ספר את זה לחבר מהעבודה הקודמת שלי שהתקשר אלי והסכים לשלם לי כדי שאמצע לו קונה למאזדה 3 הפרטית שלו. מדובר במאזדה פרטית, אפס תאונות, 40 ומשהו אלף קילומטרים שמטופלת במוסך מורשה. והבחור לא מבקש מחיר מופקע, "רק" מחירון לוי יצחק. כבר ארבעה חודשים שהוא חולם על רכב אחר, קונים רציניים בינתיים אין.

4. בקורולות 2002-2004 הייתה בעיה של בוצה במנועים. בקורולות 2001-2005 הייתה בעיית P0420. בקורולות הרובוטיות הולכים מצמדים בתדירות גבוהה יחסית בגלל הניסיון לרכך את העברות ההילוכים. בקורולה אחרת (לא זוכר איזה מודל) דוושת הגז נתפסה וגרמה לתאונות. אבל אתה צודק, בקורולות אין בעיות בכלל.

 

 

כתבתי תגובה ארוכה מאוד שבגלל ההפסקה של עמוס השרת, שלצערי ירדה לטמיון ואני לא מתכוון להשקיע שוב חצי שעה.

 

רק אציין שבפוסט הראשון שלי בשרשור הזה השוויתי את המגאן לפוקוס שסובלת מירידת ערך דומה ואני לא חושב שיש שום סיבה להעדיף רנו .

 

 

 

בתור בעל צרפתיה בעברי: לתחושת החוסר אונים וההתבזות כשאתה נתקע עם הגרוטאה הצרפתית (במקרה שלי היתה דיי חדשה) בצד הדרך או באמצע הנתיב , אין מחיר . ואת המחיר הזה אני לא מוכן לשלם יותר לעולם.

טעמו של המחיר הזול פג הרבה יותר מהר מטעמה של האיכות הירודה. זה עקרון שתמיד נכון.

 

בקשר לקורולה, יש לי נסיון ישיר עם 4 אקזמפלרים 2001,2002,2005,2006 עם אפס תקלות.

הדילוג על הייצור הטורקי קרה בטעות וטוב שקרה.

 

בקשר לשוק הרכב: כיום אי אפשר למכור כלום. בלי קשר לסוג הרכב.

 

*למעט קורולה 2005-2007. הקורולה נמכרה מחוסר ברירה כי רכב אחר שרצינו למכור פשוט לא הצליח להימכר. הקורולה נמכרה ב3.5K מעל המחירון לבן אדם הראשון שהגיע בלי שהתווכח בכלל על המחיר. ואחרי שהיה בלאגן עם המשפחה והשכנים שרצו את הרכב לעצמם ולא רצינו למכור להם מתוך עקרון.

 

בקשר לרכב של הברווז : היה שם משהו לא שגרתי, או שהיד הראשונה היתה ליסינג, או שזה היה גימור ליסינג ביד פרטית, או ק"מ או יד גבוהים יחסית לשנתון ,אני לא זוכר בדיוק מה אבל יהיה שם משהו פישי.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור:

המחיר נובע משילוב של גורמים (חלקם מוצדקים וחלקם לא):

אמינות בעייתית בעבר של דגמי המגאן,שירות גרוע של היבואן ומוסכי השרות שלו (מקצועיות ואמינות), מחירי חלפים מקוריים גבוהים ומחסור במוסכים כלליים שמכירים את הרכב.

כבעלים של מגאן מודל 99 יצא לי להתקל לא מעט במידע גם על הדגמים הנוספים של הרכב (קריאה בפורום,שיחות עם מכונאים ובעלי רכב ) ואלו המסקנות שאני הגעתי אליהן לגבי השאלה שלך:

1. המגאן סבלה מאד מבעיות אמינות בדגמים 2001-2004 ו2004-2007 (מגאן II).מדובר בשלל בעיות כגון הגיר האוטו' AL4,פולי דפייזר ושלל בעיות חשמל ואלקטרוניקה.

2. באותן שנים גם הגיעה לשיא בעיית היבואן/מוסכי שירות/מחירי חלפים.

3. בשנתיים האחרונות ניכר שיפור בהתנהלות היבואן ומוסכי השירות,ירידה מסוימת במחירי החלפים וקיימים (בעיקר בגוש דן) מספר לא מבוטל של מוסכים כלליים טובים שמכירים את דגמי רנו.

4. בהחלפת הדגם לשנת 2008 נראה שרוב בעיות האמינות נפתרו/ירדו לרמה סבירה בהחלט וכרגע גם מערך השירות והחלפים בהחלט סביר.נשארה התדמית הבעייתית של המותג והיבואן,דבר שמביא לערך קנייה ומכירה נמוך מערך הרכב.עדיין נשארו "הצקות" כגון החלפה לא נוחה של נורות בפנסים הראשיים,מע' חשמל ואלקטרוניקה שדורשת בעלי מקצוע אשר מכירים את הרכב ולפעמים חובה להעזר במוסכי היבואן(לדעתי הלא מלומדת זה גם תקף לגבי כל הרכבים מהשנתונים האחרונים,כולל היפנים/קוריאנים).

לסיכום,

ע"פ הידוע לי הרכב בסך הכל סביר ויותר מבחינת האמינות,יש זמינות טובה של ח"ח ומוסכים, והיבואן כבר לא יותר גרוע באופן בולט מהאחרים בשוק.

לגבי הנוחות והבטיחות אין צורך להרחיב,כמובן שצריך לזכור שמה שנקנה בזול ימכר בזול.

מקווה שעזרתי,

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לרכב של הברווז : היה שם משהו לא שגרתי, או שהיד הראשונה היתה ליסינג

דווקא שגרתי למדי: דורון ביקש למכור מאזדה 3 ליסינג לשעבר מעל מחירון (לפי "יד 2", ללוי יצחק יש עיוותים סביב להיטי ליסינג). והשגרתיות של המצב פעלה נגדו.

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי מגאן 5 דלתות שנת 2004 גיר ידני כבר שלוש שנים מרוצה מאוד, ללא תקלות בחלנות חשמל, בעיות חשמל וכאלה הרכב נקנה עם 40K ק"מ כרגע 110K.

אני כל כך מרוצה מהרכב שקניתי החודש כרכב שני סניק 2005 ידנית מקווה שגם ממנה אני יהנה מהיתרונות של הרכב ובנוסף לא אתאכזב מהאמינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה המחיר זול ?

 

 

בחברה בה אני עובד נאסר לקחת פלואנסים כי הרכבים הללו מעסיקים יותר מדי את קצין הרכב ועובדים התלוננו על ביצועים מבישים.

.

 

הסיבה האמיתית היא שהפלואנס יקר יחסית למעביד בליסינג.

 

ההצעות שאני קיבלתי עבור הפלואנס 2 ליטר היו גבוהות בקרוב ל 400 ש"ח לחודש מאשק לפוקוס 2 ליטר (הסיבה היא לא עלויות אחזקה אלא מדיניות הנחות של היבואן.

 

הניסיון שלי עם המגאן (ידנית מאובזרת) הוא מצויין וזו גם הסיבה שאני מחזיק אותה 6 שנים. פשוט היא גמרה את הפחת החשבונאי ולא כדאי להמשיך להחזיק אותה (רכב בבעלות החברה).

 

בעיות חוזרות בסלילי ההצתה נגרמות בעיקר משימוש בפלאגים לא מתאימים.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעלים לרנו סניק 2.0L אוטומטית בשנה+ האחרונים אני יכול להגיד שאמינות "גרוע" בצרפתיות בהחלט לא מכליל את כל הצרפתיות, יש ויש, (לא ניתקלתי אפילו במנורה שרופה בשלי טפו טפו פטו) אני מאוד נהנה מהאוטו כל מי שמכיר אותי אותי ונסע איתי באוטו מאוד התפעל מהנוחות והאבזור שיש לאוטו ה"זול" להציאה וחלק מהאנשים לא ידעו בכלל על קיומה של הסניק, כמוני כשחיפשתי לקנות אוטו לא היתי סגור איזה אוטו לקנות, לצרכים שלי (נשוי +2) רציתי אוטו גדול, מרווח, נוח, בטיחוטי, וזול, ומישהו הכיר לי את הסניק (גם אני אפשר להגיד שלא ידעתי על קיומה) ואני קניתי אותה באותו היום.

בקיצור, מה שאני רוצה להגיד זה שכל אחד שמחפש רכב שחשוב קודם מה הוא מצפה לקבל בתמורת מה שהוא מוכן לשלם.

ובקשר לתמכור אז כן, קניתי בזול ואני גם אמכור בזול.

נ.ב. זה כמו לדון מה יותר טוב אנדרואיד או איפון, כל אחד מה שהוא אוהב (צרפתית או יפנית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעל רנו מגן ידנית מודל 2002, יכול לומר לכם, שבשבילי כל נושא התקלות, זה לא יותר מאשר סיפורים. לא שלא היו לי בעיות כלל. היו ויש לי בעיות של בלאי סביר, בין אם זה טיימינג (כולל משאבת מים) ובין אם זה אלטרנטור שהוחלף למשופץ אחרי 150K ק"מ, קלטצ', מיסב וכיוצ"ב. הבעיה, היתה ונישארה מחירי החלקים המקוריים והמוסכים המורשים. עדיין החלפת טיימינג במוסך מורשה "דני אמויאל" בירושלים עולה 3500 שקל (הצעת מחיר לפני שבוע). במוסך שאינו מורשה ומכיר היטב את הרכב, ( אצל מומו), שלמתי 2000 שקל.

השרות והיבואן הוא הבעיה המרכזית כאן. מעדות בשטח, למרות הכרזות היבואן, בשטח שום דבר לא השתנה אצלו. סתאם הונאה. לרוע מזלו של יבואן רנו, אין לו את ההילה הגרמנית ומה שיכול להרשות לעצמו צ'מפיון, לא יכול להרשות לעצמו יבואן רנו.

אבל, למי שמוכן לנסוע ברכב ידני, מי שיש לו מוסך המכיר את הרכב, שלא שייך לרשת היבואן, יכול להנות מרכב מעולה בזיל הזול. לי אישית, כלכלית היתה ויש אפשרות לרכוש רכב יקר בהרבה. אבל אני אפסיד את התענוג של להחנות בכל מקום (חוקי) בלי לחשוב פעמיים, להתעקש כשצריך עם חוצפנים (אבל אחרי זה אני כועס על עצמי), לא לשטוף את הרכב שנים (גם חיסכון משמעותי), לא לבצע ביטוח מקיף, לא לסבול מירידת ערך משמעותית, לחשוב שאם תהיה תקלה משמעותית, הכי הרבה נזרוק את הרכב. אגב, אם וכאשר אני מגיע למוסך, לבד כבר מבינים שצריך לחפש לי קומבינות זולות, בהתאם לשווי הרכב (כמובן, חוץ ממוסכי היבואן). חלקים משומשים קיימים בשפע ובזול (למשל הוחלפו שתי מראות הצד (חשמליות), 500 שקל לשניהם כולל הרכבה). האמת, אני מחכה לתקלה משמעותית, כדי להשבית אותו לגמרי ולהתקדם לשנתון מתקדם יותר. אני מאוד נהנה מזה. יותר מאשר לנסוע ברכב חדש/יקר ולהצטער על כל וונדליזם. ככה זה, כל אחד והסריטה שלו.

נהג מנוסה
:roll:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרסו יצאו במבצע שאמור לענות לכל הבעיות:

 

בעיות אמינות - 3 שנות אחריות.

 

טיפולים יקרים - טיפול פעם בשנה או 30K, וואוצ'רים המוזילים אותו משמעותית.

 

בעיית סחירות קשה - מחיר קניה נמוך, והתחייבות לרכוש אותו באותה ההורדה.

 

אני מעריך שלו היו להם נתונים המראים על בעיות קשות במגאן יחסית לרכבים אחרים, הם לא היו ששים לתת את האחריות הזו.

מה גם שמנהל השירות של קרסו אאל"ט, אמר כאן שלמגאן משנת 2008 אין יותר בעיות מאשר לניסאנים.

 

מאחר ונושא האמינות נוטרל, וגם את הנורות מחליפים ללא תשלום, נשארנו עם נושא הסחירות.

 

כשרכב שנת 2008 נמכר ב50K, הוא לא יפסיד נומינלית מערכו יותר מאשר רכב משנתון זהה שנמכר ב70K.

 

גם אם באחוזים הוא יקרוס יותר, עדיין ההפרש במכירה לא יהיה מהותי.

 

בכמה הרכב יימכר עוד 3 שנים - לדעות המפליגות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח לראות סטטיסטיקה אשר מראה שהגיר ברנו מגאן שובק חיים מוקדם מבכל מכונית אחרת.

שאל בני ונען :

 

הגיר האוטומטי סובל מבעיה ידועה של שסתומי גיר , לרוב הנ"ל הוחלף במסגרת אחריות במודלים הללו , באם לא מדובר על עלות של כ 2000 ש"ח.

הא, רגע, אני מתנצל, זאת לא סטטיסטיקה, זאת סתם "ביקורת של "יודעי הדבר" שמעולם לא היה להם רכב צרפתי". ובכלל, יש הבדל עצום בין "לשבוק חיים" לבין "לסבול מבעיה ידועה של שסתומים"!

 

:wink:

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4303 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...