Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן 2 זולה מאוד. מדוע?


chenrp
שימו לב! השרשור הזה בן 4343 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמו שכתבתי מי שהחליף את הנורה היה איש שירותי דרך מוסמך שעובד בחברה, מנחה התוכנית גם דאג להקליט שיחות טלפון עם מספר רב של מוסכים בקשר לעלות החלפה של הנורה והוא היה דיי גובהה רק בגלל העבודה.

חבל שאתה לא שם לב שאתה יחיד בדעתך ומתעקש להתעלם מהרוב בטענה שלא מכירים את הרכב ורק משמיצים על פי שמועות, וגם שמגיבים פה כאלה שכותבים כי בבעלותם או היה פעם את הרכב אתה בוחר להתעלם מדבריהם.

חבוב אני עם גולף יחסית ישנה, שנת 99 כמעט 4 שנים והבעיות היחידות שהיו לי הן פין במשאבת דלק שנסדק, מנוע חלון חשמל והאחרונה מגע משחק בידית האיתות.

איך תסביר שאין לי בעיות?? אני אחד ל לא? אז נכון גם אני מודע לבעיות הגיר שיש לdsg החדש ולא הולך עם הראש בקיר ואומר שהרכב מושלם, חבל שאתה מתעקש ועוד שמתעדים דברים כלכך רבים שלך על הרכב המדובר.

והכי בדיחה שרשמת זה פי אלף מהנה יותר לנהיגה מכל רכב אחר.. תעשה לנו טובה.:roll:

 

סליחה אבל אני לא איש שירות ולא מוסכניק ולי החלפה במגאן לקחה לי דקות בודדות. במוסכים המורשים ההחלפה חינם (אם אתה לוקח נורה שלהם המחיר 45 ש"ח ועם נורה שלך חינם). אצלי האוטו בן 6 והחלפתי נורות רק פעמיים בכל צד.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 379
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ניקח את כל התקלות שהיו נפוצות ברנו ונמיר אותן לכסף:

 

שני מנגנונים לחלון של רנו = 400*2= 800 ש"ח

 

4 סלילי הצתה = 1200 ש"ח

 

חיישן הצתה = 600 ש"ח

 

8 נורות H7 שנגיד שהולכות בשנה = 320 ש"ח

 

לכמה הגענו?

 

2920 ש"ח שלא מחיב שהכל יופיע באותו הרכב בשביל זה שרפתם אמינות של הרנו מגאן 2.

 

מחלות במאזדה 3:

 

נאבה אחורית = 800 ש"ח

 

8 נורות H7 שנגיד שהולכות בשנה = 320 ש"ח

 

פנל כפתורים למזגן 2400 ש"ח

 

משאבת דלק 1200 ש"ח

 

בולמ"ז 1500 ש"ח

 

וכו'

 

נכון שההשוואה הזאת לא הגיונית ולא רצינית? בדיוק כמו השטויות ששפכתם פה ברצף על רנו מגאן 2.

 

כל השם של רנו בא מהעבר שלה.

עבר לא עבר, הווה לא הווה,ועתיד לא עתיד, ורנו לא רואה מוסך בחלומות.

איך אומרים כשתגדל תבין.... (אני משוכנע שזה לא כ"כ מדבר אליך ושאתה לא תבין את זה כרגע).

נראה אותך מתמודד במצב שאשתך עם 2 ילדים קטנים בגשם באה להניע והרכב לא מניע לה, או שהיא נתקעת באמצע שומקום בגלל תקלת חשמל מעצבנת זניחה ככל שהתהי, אחרי פעמים שלוש ככה אתה תזרוק את הרכב לכל הרוחות, ובלי שום קשר לעלויות כאלה או אחרות, במאזדה או טויוטה או כל רכב יפני , לפי דעתי,ושוב פעם לפי דעתי בלבד: הסיכוי שזה יקרה שואף לאפס, למה? התשובה נעוצה בעניין שהיצרן חשב קדימה והשתמש בחומרים איכותיים יותר ועמידים לאורך זמן, בשילוב עם גישה נכונה ובנייה ששואפת לשלמות מבחינת אמינות הן מבחינה מכאנית והן מבחינה חשמלית, פחות סיבוכים אפשריים ,עם מחשבה שכל חלק שיפורק,יוכל לחזור למקומו הטיבעי, בלי קליפסים שבורים ופלסטיקים משונים,ממש כמו לגו, ולכן, הרכבים היפנים יותר אמינים משמעותית,ואחזקתם זולה יותר לאורך טווח, ועל זה אתה משלם, כי אין ארוחות חינם.

ומצד שני ,שוב, לפי דעתי: אנשים שניכוו כבר,לא יוכלו לחשוב בכלל בכיוון של רכבים כדוגמת מגאן 2, ולא משנה מה תהיה העלות, כי ישנם דברים שלא שווים שום סכום.

ובלי שום קשר, אם אבא שלך באמת עושה 60 אלף ק"מ שנתית כמו שאתה טוען (לפי דעתי: אם הוא יעשה את ה 60 האלה על מגאן דור 2 היא תתפרק לו 7 פעמים עוד לפני שהוא ייתקע ויפספס ימי עבודה ,פגישות וכו... ),

הוא נוסע על בנזין? קח עצה בחינם: שיעבור לדיזל.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברתי על רוב השרשור הזה ואני רוצה לציין קודם כל שהתגובות בעד ונגד של חלק מהחברים כאן כבר גובלות בילדותיות נוסח "לי יש גדול יותר".



 

יש לי כרגע קורולה 96 שאני שוקל בשנה הקרובה להחליף אותה כבר -

 

לא ראיתי בה תקלה אחת ואני מת על הרכב, אבל

 

1. היא לא בטיחותית.

2. היא כבר ישנה - אמנם, אפס תקלות מוחלט ואפילו לא החלפתי בה נורה אחת בפנסים הראשיים אני לא זוכר כבר כמה זמן - פה ושם הולכת לה איזו נורית ברקס בפנס הימני - מזל שיש שתיים בכל פנס.

3. לעבור איתה טסט זה סיוט בגלל נושא זיהום האוויר.

4. היא מאוד לא נוחה ורועשת.

 

כאשר שתי הסיבות העיקריות להחלפה הן - לא בטיחותית (מאוד לא), לא נוחה ורועשת (מאוד לא נוחה מאוד רועשת)

 

אנחנו מתכננים להתרחב למשפחה שיש בה יותר משתי נפשות ואני לא רוצה לראות לא את אשתי ולא את הילדים ברכב לא בטיחותי ברמה כל כך נפשעת.

 

חשבתי על המגאן 2 בגלל ש:

 

1. היא מאוד בטיחותית!

2. היא מאוד נוחה.

3. היא בעלת צריכת דלק שפויה לכל הדעות.

4. מרווחת וכוללת תא מטען גדול.

5. זולה לרכישה.

6. מקבלים אותה היום עם אחריות, עם מערכת מולטימדיה, עם ג'אנט מגנזיום וחיישני רוורס וגם עד כמה שזכור לי טיפול ראשון עם הנחה משמעותית.

 

לאבא של אשתי יש אחת כזאת והוא מאוד מרוצה סה"כ - באמת הגיר שלה עצל משהו והיה מקרה אחד מוזר עם משאבת שמן גיר שהסתדר מעצמו ואת בלם היד הוא צריך למתוח (משהו שכבר קרה לי במכונית אחרת).

 

----------- עד כאן לגבי הרקע

 

רצועת טיימינג - באמת מאוד יקר, כאילו שמשלמים כאן על אלפא או משהו כזה - אם זאת, פעם ב90K אני מניח שאפשר לשרוד עם כזו הוצאה.

תושבות מנוע שציינו כאן - 400 שקלים לתושבת זה מחיר פנטסטי לא יודע מה איתכם אבל בקורולה 96 תושבות קדמיות\עליונות עלו משהו כמו 350 אבל האחוריות 700 לאחת והתושבת גיר גם כן - בפועל שילמתי קצת מעל 3K להחליף את כל התושבות בקורולה במוסך מורשה.

 

לגבי תקלות אחרות לראש צוות שלי פעם אחת הרכב פשוט לא נכבה - הוא היה צריך להגיע למוסך ושם חיכו עד שהדלק יגמר - כן כן - מה ששמעתם ופעם אחת הידית של בלם היד נשארה לו ביד!

 

אם זאת הוא קיבל רכב ליסינג שעבר התעללות.

 

עכשיו השאלות שלי הן כאלו:

 

1. למיטב הבנתי מטפלים ברכב הזה כל 30K קילומטר - לא 10, לא 15 - כל 30K!

 

זה נראה לי קצת מוגזם כי שמנים ברכב יכולים להפוך לבוץ ללא החלפה אחרי כל כך הרבה מרחק ובגלל זה אני לא מתפלא שקרה לחמי מה שקרה לו עם משאבת הגיר.

 

כמה יעלה להחליף רק מים ושמנים ברכב הזה? - אם מישהו יודע אשמח לדעת. בקיצור - טיפול סיכה.

 

2. במידה ולא הגעתי ל30K תוך שנה - מה מרווח הטיפולים המומלץ לרכב הזה? פעם בשנה? פעם בשנה וחצי?

 

3. החלפת נורת הדרך הראשית שמתבצעת דרך בית הגלגל - לאמר לכם את האמת, זה נראה לי עדיף על המצב ברכבים יפניים וקוראניים שתוכננו לידיים של מלוכסנים קטנים - ניסיתם פעם להחליף פנס בקורולה 2007? כמה שריטות וחבלות אתם תקבלו לפני שתצליחו לדחוף שם את הידיים ולי עוד יש אצבעות דקות.

ניסיתם פעם להחליף נורה באוונסיס 2006??? - יש שם איזה פלסטיק שאתם צריכים לדחוף הצידה לפני שאתם בכלל מצליחים לדחוף לשם את היד - ואתם לא רואים כלום בזמן שאתם עושים את זה - על עיוור! זוועת עולם.

 

אם אני יכול לפרק לרגע בית גלגל ואז יש לי גישה חופשית לחלק האחורי של הפנס - זה נשמע לי הרבה יותר חכם מהאסון טבע הזה שהולך בטויוטות בקטע של החלפת נורה.

 

אני מת על טויוטות שלא תבינו אותי לא נכון - אבל אני לא מסוגל להרשות לעצמי אחת נוספת עם המחירים האלו.

 

אשמח לתשובות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(אני משוכנע שזה לא כ"כ מדבר אליך ושאתה לא תבין את זה כרגע).

יתכן ודווקא בזה הינך טועה. העניין הוא, שלדבריו של מר roeiw, הוא מתפרנס מתחזוקה ותיקונים במכוניות תוצרת רנו, לרבות מדגם מגאן II. "אם אין קמח - אין תורה"... :roll:

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית אני עושה טיפול כל 20K ולא 30K כי בכל זאת התנאים בארץ נחשבים לתנאים קשים (אבק, נסיעות עירוניות וטמפ' גבוהות).

 

לגבי החלפת נורה אתה לא צריך לפרק את בית הגלגל. יש שם מכסה פלסטיק עגול שפותחים ומשחילים יד אבל משם הכל נעשה במישוש כשהיה בפנים עד מעל למרפק.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גדול - כמו פרוקטולוג פילים

:-P:-P:-P

 

מדהים איך באף אחד מהרכבים היום לא חשבו פשוט על לאפשר לפנס כולו לצאת החוצה בשביל גישה קלה, בשביל לפרק את הפנס ברוב הרכבים היום צריך לפרק את הטמבון הקדמי ובשביל להגיע לנורה האחורית צריך לבצע מעשים שנראים כמו הטרדה מינית.

 

מ-ד-ה-י-ם!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברתי על רוב השרשור הזה ואני רוצה לציין קודם כל שהתגובות בעד ונגד של חלק מהחברים כאן כבר גובלות בילדותיות נוסח "לי יש גדול יותר".

 

 

יש לי כרגע קורולה 96 שאני שוקל בשנה הקרובה להחליף אותה כבר -

 

לא ראיתי בה תקלה אחת ואני מת על הרכב, אבל

 

1. היא לא בטיחותית.



2. היא כבר ישנה - אמנם, אפס תקלות מוחלט ואפילו לא החלפתי בה נורה אחת בפנסים הראשיים אני לא זוכר כבר כמה זמן - פה ושם הולכת לה איזו נורית ברקס בפנס הימני - מזל שיש שתיים בכל פנס.

3. לעבור איתה טסט זה סיוט בגלל נושא זיהום האוויר.

4. היא מאוד לא נוחה ורועשת.

 

כאשר שתי הסיבות העיקריות להחלפה הן - לא בטיחותית (מאוד לא), לא נוחה ורועשת (מאוד לא נוחה מאוד רועשת)

 

אנחנו מתכננים להתרחב למשפחה שיש בה יותר משתי נפשות ואני לא רוצה לראות לא את אשתי ולא את הילדים ברכב לא בטיחותי ברמה כל כך נפשעת.

 

חשבתי על המגאן 2 בגלל ש:

 

1. היא מאוד בטיחותית!



2. היא מאוד נוחה.

3. היא בעלת צריכת דלק שפויה לכל הדעות.

4. מרווחת וכוללת תא מטען גדול.

5. זולה לרכישה.

6. מקבלים אותה היום עם אחריות, עם מערכת מולטימדיה, עם ג'אנט מגנזיום וחיישני רוורס וגם עד כמה שזכור לי טיפול ראשון עם הנחה משמעותית.

 

לאבא של אשתי יש אחת כזאת והוא מאוד מרוצה סה"כ - באמת הגיר שלה עצל משהו והיה מקרה אחד מוזר עם משאבת שמן גיר שהסתדר מעצמו ואת בלם היד הוא צריך למתוח (משהו שכבר קרה לי במכונית אחרת).

 

----------- עד כאן לגבי הרקע

 

רצועת טיימינג - באמת מאוד יקר, כאילו שמשלמים כאן על אלפא או משהו כזה - אם זאת, פעם ב90K אני מניח שאפשר לשרוד עם כזו הוצאה.



תושבות מנוע שציינו כאן - 400 שקלים לתושבת זה מחיר פנטסטי לא יודע מה איתכם אבל בקורולה 96 תושבות קדמיות\עליונות עלו משהו כמו 350 אבל האחוריות 700 לאחת והתושבת גיר גם כן - בפועל שילמתי קצת מעל 3K להחליף את כל התושבות בקורולה במוסך מורשה.

 

לגבי תקלות אחרות לראש צוות שלי פעם אחת הרכב פשוט לא נכבה - הוא היה צריך להגיע למוסך ושם חיכו עד שהדלק יגמר - כן כן - מה ששמעתם ופעם אחת הידית של בלם היד נשארה לו ביד!

 

אם זאת הוא קיבל רכב ליסינג שעבר התעללות.

 

עכשיו השאלות שלי הן כאלו:

 

1. למיטב הבנתי מטפלים ברכב הזה כל 30K קילומטר - לא 10, לא 15 - כל 30K!

 

זה נראה לי קצת מוגזם כי שמנים ברכב יכולים להפוך לבוץ ללא החלפה אחרי כל כך הרבה מרחק ובגלל זה אני לא מתפלא שקרה לחמי מה שקרה לו עם משאבת הגיר.

 

כמה יעלה להחליף רק מים ושמנים ברכב הזה? - אם מישהו יודע אשמח לדעת. בקיצור - טיפול סיכה.

 

2. במידה ולא הגעתי ל30K תוך שנה - מה מרווח הטיפולים המומלץ לרכב הזה? פעם בשנה? פעם בשנה וחצי?

 

3. החלפת נורת הדרך הראשית שמתבצעת דרך בית הגלגל - לאמר לכם את האמת, זה נראה לי עדיף על המצב ברכבים יפניים וקוראניים שתוכננו לידיים של מלוכסנים קטנים - ניסיתם פעם להחליף פנס בקורולה 2007? כמה שריטות וחבלות אתם תקבלו לפני שתצליחו לדחוף שם את הידיים ולי עוד יש אצבעות דקות. במקרה אתה נפלת על פריק, בקורולה 2007 שלי החלפתי את כל המנורות מא עד ת ,לא רק קדימה ואחורה,אלה הכל, ובמקרה גם עשיתי את זה לבד, והגישה תתפלא - דיי נוחה, לא כמו בסובארו דיאל אבל נוחה.



ניסיתם פעם להחליף נורה באוונסיס 2006??? - יש שם איזה פלסטיק שאתם צריכים לדחוף הצידה לפני שאתם בכלל מצליחים לדחוף לשם את היד - ואתם לא רואים כלום בזמן שאתם עושים את זה - על עיוור! זוועת עולם.

 

אם אני יכול לפרק לרגע בית גלגל ואז יש לי גישה חופשית לחלק האחורי של הפנס - זה נשמע לי הרבה יותר חכם מהאסון טבע הזה שהולך בטויוטות בקטע של החלפת נורה.

 

אני מת על טויוטות שלא תבינו אותי לא נכון - אבל אני לא מסוגל להרשות לעצמי אחת נוספת עם המחירים האלו.

 

אשמח לתשובות.

 

לפי דעתי: אתה עושה טעות,מרכב של 0 תקלות,אתה קונה בזול ואח"כ אתה תשקיע עוד כסף על תיקונים ותקלות בלאי = תחשוב גם על זה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תן לי לשאול אותך שאלה אחרת -



 

מה עוזר לי רכב שיש לו אפס תקלות אם אני פוחד לתת לאשה לנהוג בו בגלל שחס וחלילה יקרה לה משהו - היא לא מוגנת בשיט.

 

הייתי רוצה לקנות לה קורולה יותר מודרנית שהיא קצת יותר בטיחותית הבעיות הן שקורולה מודרנית עולה הון קטן ועדיין הם לא השקיעו שם כמו שצריך בנושא הבטיחות.

 

אני לוקח בחשבון שעלולות לצוץ לי כאן כמה תקלות בדרך אבל בין זה לבין קן צרעות של תקלות יש מרחק אדיר - השאלה היא אם באמת הרכב הזה הוא כזה כן של צרעות? - ממה שאני קורא כאן בשרשיר ה"ישראלים" שבינינו יודעים לנפח היטב זבוב לגודל של פיל?

 

אם נותנים לי כאן אחריות ל3 שנים או ל60K קילומטר שאני ממש לא רואה איך אני אגיע אליהם בשלוש שנים (הרכב יהיה רכב שני) - זה לא אומר שמהתקלות הגדולות לפחות, אני אמור להיות שקט?

 

 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גדול - כמו פרוקטולוג פילים

:-P:-P:-P

 

מדהים איך באף אחד מהרכבים היום לא חשבו פשוט על לאפשר לפנס כולו לצאת החוצה בשביל גישה קלה, בשביל לפרק את הפנס ברוב הרכבים היום צריך לפרק את הטמבון הקדמי ובשביל להגיע לנורה האחורית צריך לבצע מעשים שנראים כמו הטרדה מינית.

 

מ-ד-ה-י-ם!

 

בפלואנס הפנס מתפרק בקלות לצורך החלפת נורה. כנראה שאם צוחקים עליך מספיק בטלויזיה ובאינטרנט אתה לומד את הלקח.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת עלות תיקונים - לחלוטין.

 

העניין הוא אחר. דמיין לך שנסעת לסופ"ש עם האישה / הילדים, ובדרך הבייתה (או בדרך לסופ"ש) הרכב נתקע וזקוק לגרר.

דמיין לך שאתה ממהר לשדה תעופה והרכב נתקע.

דמיין לך שאשתך נסעה עם הילדים והרכב נתקע.

 

זה היה מנת חלקי עם רנו מגאן 2 מבציר 2007.

 

באמת אוטו נוח ונעים, ולא היה אכפת לי מהטיפולים, אחרי הכל זה היה ליסינג. אבל שרכב חדש בן כמה חודשים יתקע?

 

מילא אם זה היה קורה רק לרכב שלי, אבל בעיות כאלה פשוט קרו גם לקולגות שלי שלקחו רנו מגאן בליסינג. (לא לכולם, לחלקם).

 

בקיצור, אחרי שנה וחצי חברת הליסינג הייתה מוכנה להחליף לנו לרכב אחר.

 

וזה לא שכרגע אני נוהג על רכב יפני. יש לנו היום פונטו שנת 98' ופנדה 2005 (יש לנו אותה זמן קצר יחסית) ושתיהן לא נזקקו לגרר מעולם.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם באוקטביה (מתוחת פנים), כל הפנס יוצא בארבעה ברגים ואתה תוך כמה שניות מחליף נורה בקלות.

אני חייב לציין שנורת שמאל (צד הנהג) בגולף סימן 5 זה גיהינום להחלפה, המצבר משאיר 2 ס"מ לעבוד בהם וזה תמיד פציעות ושריטות (או שמפרקים את המצבר מהמקום עם ה 15 חוטים שמחוברים אליו)

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מכונאי מקצועי ומנוסה מחליף מנורה ברנו מגאן 2 תוך דקה אחת בלבד, ללא צורך בפירוק פנס, ללא צורך בפרוק מצבר, ללא פירוק של כלום.

 

לפי התיאורים של אנשים פה אתם מוציאים מעל 10 אלפים ש"ח בחודש על הרנו שלכם, אם תסכלו משרשורים אחרים בנושא רנו בהם הגבתי תראו שגם אם תקחו את כל המחלות והתקלות הידועות של רנו ותחברו אותן יחד ברכב אחד לא תגיעו לסכומים שמתארים פה.

 

עלות החלפת טיימינג לרנו מגאן , כולל סט מקורי עולה 1500 ש"ח במוסך לא מורשה. זה ממש לא סוף העולם אחת ל 90 אלף.

 

 

אדון solo-fr היקר, אני מתפרנס גם ממכוניות קונצרן פולסווגן לא פחות ואפילו יותר.

 

אתה בתור אחד שלא נראה לי שהיה בעלים של רנו מגאן וגם לא עבדת על רכבים אלו לא יכול לתת פה חוות דעת מקצועית על הרכב הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים



1. היא מאוד בטיחותית!

2. היא מאוד נוחה.

3. היא בעלת צריכת דלק שפויה לכל הדעות.

4. מרווחת וכוללת תא מטען גדול.

5. זולה לרכישה.

6. מקבלים אותה היום עם אחריות, עם מערכת מולטימדיה, עם ג'אנט מגנזיום וחיישני רוורס וגם עד כמה שזכור לי טיפול ראשון עם הנחה משמעותית.

 

 

גם אני , משיקולים אלו, רכשתי מגאן 2.

רצועת טיימינג - באמת מאוד יקר, כאילו שמשלמים כאן על אלפא או משהו כזה - אם זאת, פעם ב90K אני מניח שאפשר לשרוד עם כזו הוצאה. או שתרכוש אוטו שכבר עבר את הראשון.

1. למיטב הבנתי מטפלים ברכב הזה כל 30K קילומטר - לא 10, לא 15 - כל 30K!

 

זה נראה לי קצת מוגזם כי שמנים ברכב יכולים להפוך לבוץ ללא החלפה אחרי כל כך הרבה מרחק ובגלל זה אני לא מתפלא שקרה לחמי מה שקרה לו עם משאבת הגיר.

 

כמה יעלה להחליף רק מים ושמנים ברכב הזה? - אם מישהו יודע אשמח לדעת. בקיצור - טיפול סיכה. אתה מקבל וואוצ'ר לטיפול סיכה חינם. שלושה.

 

2. במידה ולא הגעתי ל30K תוך שנה - מה מרווח הטיפולים המומלץ לרכב הזה? פעם בשנה? פעם בשנה וחצי? פעם בשנה.

 

12345

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בתור אחד שלא נראה לי שהיה בעלים של רנו מגאן וגם לא עבדת על רכבים אלו לא יכול לתת פה חוות דעת מקצועית על הרכב הזה.

 

חוות דעתך על נכסיי, הכשרתי וקורות חיי אינה רלוונטית. יתרה מזה, בניגוד לדעה הרווחת, בעלות על מכונית מסוג מסויים לא מקנה באופן אוטומטי דיפלומה במכונאות רכב. מכל מקום, אודה לך אם תצטט היכן לדעתך אני חוויתי "חוות דעת מקצועית" על מגאן II.

 

ללא קשר לידיעה הקודמת, אומר כי אכן לא היית תופס אותי מת רוכש מגאן II, ובעיות אמינות הן רק שיקול אחד מיני רבים לכך. חוששני כי אין במכונית הזאת אפילו דבר אחד מושך בעיניי, לפחות לא אחד כזה שאין לכל חלופה (גג, ווינקרים, וכ"ו).

 

ד"א, יש איזו סיבה מיוחדת לכך שאתה מרבה להזכיר את קונצרן פולקסוואגן (בד"כ עם שגיעוט קטיב) בשרשור הזה? :wink:

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4343 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...