Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן 2 זולה מאוד. מדוע?


chenrp
שימו לב! השרשור הזה בן 4359 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 379
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עכשיו זו הטענה:

עד עכשיו לא ראיתי הוכחות לכך שקרסו יקרים מכל יבואן רכב אחר. אין בכלל ספק שהם יקרים אבל הם לא שונים משאר היבואנים.

ובעבר היתה טענה הפוכה:

רק שכל חלק ברנו (אני לא יודע כל כך ביחס לאחרים) עולה הון תועפות, למשל בורג מסכן 30 ש"ח מנוע צעדים 1600+ מע"מ וכו'

לקרסו יש מחירים תלושים מהמציאות

מענין מה גרם להיפוך הדעה:wink:

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד עכשיו לא ראיתי הוכחות לכך שקרסו יקרים מכל יבואן רכב אחר. אין בכלל ספק שהם יקרים אבל הם לא שונים משאר היבואנים.

 

הם יותר יקרים בהרבה מפיאט אבל יותר זולים מ UMI.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקי, נראה לי כי התעלמת ממה שכבר כתבתי.

 

נראה לי שאנו חולקים על משמעות המושג יישור קו. צמיגים לא אמורים להחזיר 4 שנים, מצבר שמחזיק 3 שנים - זה בסדר גמור לפי הסטנדרטים שלי. להזכירך, קיזוזי המוכר אמורים להתבצע מהמחירון ולא ממחיר השוק. כך להבנתי לפחות.

לא הבנתי, נראה לך מקובל כי מצבר (מיצרן הרכב) מחזיק 3 שנים? לא לי. צמיגים כן אמורים להחזיק 3-4 שנים או כ 60K נסועה אך זו לא הנקודה, אם הרכב עבר 60K ויותר (סביר לרכב ליסינג) אז הצמיגים היו אמורים להיות חדשים ובנוסף, אם הטענה שלך בנוגע לאורך חיי הצמיג הייתה נכונה אז בכל מקרה הצמיגים היו מוחלפים. אם המוכר מפיל עליי את ההחלפה שהוא היה אמור לבצע מכיסו אז שישלם על זה.

אזכיר לך שוב, לשלם מחיר מחירון על משפחטמטית סטנדרטית נפוצה כדאי רק כאשר הרכב טופל כראוי, הרי יש הרבה מכוניות דומות.

קיזוזי המוכר אמורים להתבצע מהמחירון ולא ממחיר השוק? זה חדש לי. כשאני רוכש רכב אני משלם את מחיר השוק, מחיר המחירון רלוונטי רק לביטוח. אם אגלה ברכב תקלות/בעיות שלא אמורות להיות ברכב בגיל/נסועה שלו אז בוודאי שאדרוש כי המוכר יקזז אותן מהמחיר.

אתה כמובן צודק, אך לא זו השאלה. ברגע שההטבה שאתה מקבל היא טיפול אצל היבואן, כך גם השווי שלה. גם אתה וגם אני נעדיף לרכוש רכב עם הסטוריית טיפולים מלאה אצל היבואן - הידיעה שהשתמשו בחלפים מקוריים וכו'. אכן לא בטוח שאמשיך לטפל אצל היבואן, אך זה לא גורע משווי ההטבה.

לא שמת לב למה שכבר כתבתי, תימחור ה"הטבה" לא מענין אותי אלא מה תהיה עלותה לי כרוכש. אם המוכר היה מציע את ההטבה כאופצייה בתשלום ניחא, אך לאלץ אותי לרכוש במחיר מפולפל שירות שניתן להשיגו בזול יותר לא נשמע לי "הטבה". תחשוב למשל על מצב בו המוכר ממלא את תא המטען בעצי רייח וטוען כי זו הטבה באלפי שקלים שעליך לשלם ואין הוא מוכן לוותר עליה, מה נראה לך כי היית עושה:-D

וכפי שכבר כתבתי, תוספת קטנה במחיר ברכישה ממוכר פרטי תאפשר את מה שכתבת (רכב מלוקק מפנסיונר)

 

נומינלית, אנו מדברים על סכום קטן. גם אני כבעלים של קורולה 2006 שלא מתקלקלת (באמת!) הייתי מוכן מחר לשלם 2000 ש"ח לביטוח תקלות ברכב מפגוש לפגוש.

אני לא רוצה להיות קטנוני אבל הסתכלת מה מכסה ביטוח התקלות שלהם? אני קצת מפקפק שהוא באמת מפגוש לפגוש ללא סייגים שונים ומשונים. אבל כפי שכבר כתבתי, אם אתה באמת זקוק לביטוח מה תעשה שיגמר? אם אינך זקוק לו, מדוע לרכוש אותו?

ד"א, בארה"ב קיים ביטוח כזה אך עלותו הרבה יותר גבוהה (10-15% מערך הרכב להבדיל מה 4% כאן). משום מה, לא רבים רוכשים אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברתי על רוב השרשור הזה ואני רוצה לציין קודם כל שהתגובות בעד ונגד של חלק מהחברים כאן כבר גובלות בילדותיות נוסח "לי יש גדול יותר".

 

 

יש לי כרגע קורולה 96 שאני שוקל בשנה הקרובה להחליף אותה כבר -

 

לא ראיתי בה תקלה אחת ואני מת על הרכב, אבל

 

1. היא לא בטיחותית.



2. היא כבר ישנה - אמנם, אפס תקלות מוחלט ואפילו לא החלפתי בה נורה אחת בפנסים הראשיים אני לא זוכר כבר כמה זמן - פה ושם הולכת לה איזו נורית ברקס בפנס הימני - מזל שיש שתיים בכל פנס.

3. לעבור איתה טסט זה סיוט בגלל נושא זיהום האוויר.

4. היא מאוד לא נוחה ורועשת.

 

כאשר שתי הסיבות העיקריות להחלפה הן - לא בטיחותית (מאוד לא), לא נוחה ורועשת (מאוד לא נוחה מאוד רועשת)

 

אנחנו מתכננים להתרחב למשפחה שיש בה יותר משתי נפשות ואני לא רוצה לראות לא את אשתי ולא את הילדים ברכב לא בטיחותי ברמה כל כך נפשעת.

 

חשבתי על המגאן 2 בגלל ש:

 

1. היא מאוד בטיחותית!



2. היא מאוד נוחה.

3. היא בעלת צריכת דלק שפויה לכל הדעות.

4. מרווחת וכוללת תא מטען גדול.

5. זולה לרכישה.

6. מקבלים אותה היום עם אחריות, עם מערכת מולטימדיה, עם ג'אנט מגנזיום וחיישני רוורס וגם עד כמה שזכור לי טיפול ראשון עם הנחה משמעותית.

 

לאבא של אשתי יש אחת כזאת והוא מאוד מרוצה סה"כ - באמת הגיר שלה עצל משהו והיה מקרה אחד מוזר עם משאבת שמן גיר שהסתדר מעצמו ואת בלם היד הוא צריך למתוח (משהו שכבר קרה לי במכונית אחרת).

 

----------- עד כאן לגבי הרקע

 

רצועת טיימינג - באמת מאוד יקר, כאילו שמשלמים כאן על אלפא או משהו כזה - אם זאת, פעם ב90K אני מניח שאפשר לשרוד עם כזו הוצאה.



תושבות מנוע שציינו כאן - 400 שקלים לתושבת זה מחיר פנטסטי לא יודע מה איתכם אבל בקורולה 96 תושבות קדמיות\עליונות עלו משהו כמו 350 אבל האחוריות 700 לאחת והתושבת גיר גם כן - בפועל שילמתי קצת מעל 3K להחליף את כל התושבות בקורולה במוסך מורשה.

 

לגבי תקלות אחרות לראש צוות שלי פעם אחת הרכב פשוט לא נכבה - הוא היה צריך להגיע למוסך ושם חיכו עד שהדלק יגמר - כן כן - מה ששמעתם ופעם אחת הידית של בלם היד נשארה לו ביד!

 

אם זאת הוא קיבל רכב ליסינג שעבר התעללות.

 

עכשיו השאלות שלי הן כאלו:

 

1. למיטב הבנתי מטפלים ברכב הזה כל 30K קילומטר - לא 10, לא 15 - כל 30K!

 

זה נראה לי קצת מוגזם כי שמנים ברכב יכולים להפוך לבוץ ללא החלפה אחרי כל כך הרבה מרחק ובגלל זה אני לא מתפלא שקרה לחמי מה שקרה לו עם משאבת הגיר.

 

כמה יעלה להחליף רק מים ושמנים ברכב הזה? - אם מישהו יודע אשמח לדעת. בקיצור - טיפול סיכה.

 

2. במידה ולא הגעתי ל30K תוך שנה - מה מרווח הטיפולים המומלץ לרכב הזה? פעם בשנה? פעם בשנה וחצי?

 

3. החלפת נורת הדרך הראשית שמתבצעת דרך בית הגלגל - לאמר לכם את האמת, זה נראה לי עדיף על המצב ברכבים יפניים וקוראניים שתוכננו לידיים של מלוכסנים קטנים - ניסיתם פעם להחליף פנס בקורולה 2007? כמה שריטות וחבלות אתם תקבלו לפני שתצליחו לדחוף שם את הידיים ולי עוד יש אצבעות דקות.



ניסיתם פעם להחליף נורה באוונסיס 2006??? - יש שם איזה פלסטיק שאתם צריכים לדחוף הצידה לפני שאתם בכלל מצליחים לדחוף לשם את היד - ואתם לא רואים כלום בזמן שאתם עושים את זה - על עיוור! זוועת עולם.

 

אם אני יכול לפרק לרגע בית גלגל ואז יש לי גישה חופשית לחלק האחורי של הפנס - זה נשמע לי הרבה יותר חכם מהאסון טבע הזה שהולך בטויוטות בקטע של החלפת נורה.

 

אני מת על טויוטות שלא תבינו אותי לא נכון - אבל אני לא מסוגל להרשות לעצמי אחת נוספת עם המחירים האלו.

 

אשמח לתשובות.

אתה מעיד עצמך שכל פעם שאתה צריך לעבור טסט אתה נופל בבדיקת זיהום אויר כך שלמעשה הרכב שלך לא אמין וסבל מתקלה

כרונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו זו הטענה:

 

ובעבר היתה טענה הפוכה:

 

מענין מה גרם להיפוך הדעה:wink:

 

יהודה

 

אני אסביר לך, יצא לי להזמין כמה חלקים מקוריים לרנו בתקופה שהייתה לי רנו קליאו b.

 

הזמנתי כמה צינורות חימום ועוד איזה חלק מתכתי והמחירים היו פשוט מופקעים!!

 

לעומת זאת מחירי החלפים לטיפולים שותפים כמו מסננים ובלמים, לא יקרים כמו שנתקלתי אצל יבואנים אחרים.

 

מחירי מסננים למאזדה 3 למשל יקרים להחריד ולפעמים פי 3 מקרסו. מחירי בלמים לדייהטסו ומאזדה יקרים פי 2 מרנו.

 

אני לא חושב שממש ניתן להשוות בין היבואנים השונים כי ישנם חלפים שונים בעלי תמחור שונה לכן אני חושב שכל העניין הזה שאומרים שקרסו שוחטים הוא חלק מהסטיגמה שממשיכים להדביק פה לרכבי רנו.

 

רנו לא אמינות כמו מכוניות יפניות זה נכון אבל הן לא שונות מכל רכב אירופאי אחר ולא גרועות ממנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי, בקרסו מחיר סט טיימינג או פולי אלטרנטור למגאן שהם חלקים שהייתי מגדיר כטיפול שוטף (טיימיג כל 90 k ופולי אלטרנטור מחזיק כ 120 k בממוצע אם איזה חאפר לא החליף אותו בפולי קבוע). מתומחרים מאוד יקר ומנגד בקר מהירות מפוח של המזגן ברכב עם בקרת אקלים דיגיטלית מתומחר נמוך יחסית למתחרות.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכלכלה יש מושג שנקרא "שיווי משקל/נקודת איזון". חוץ מסיסמאות של היבואן בטלויזיה, בשטח שום דבר לא השתנה, לא במחירי החלפים ולא במחירי התחזוקה במוסכי היבואן. היבואן, במקום להוריד מחירי חלפים ותחזוקה (זה כבר עולה לו כסף) וע"י כך לצמצם בריחת לקוחות לאילתורים ולחפרים, שגורמים להופעת יותר תקלות ברכב ובסופו של דבר להוצאת שם רע למותג. רכב שממילא רגיש לתחזוקה. מחליט לפתות אותך "באחריות" להיות "שבוי" נוסף שלו (אפילו "האחריות" על חשבונך). כניראה שעם הזמן בעלי הרכבים/השבויים הוותיקים, הולכים ומתמעטים וכניראה מתחילים להרגיש את זה בכיס. מחפשים "שבויים" חדשים ללא עלות.

להבדיל, לציי הרכב התחזוקה היקרה לא משנה, הם רוכשים חבילה הכוללת תחזוקה. לכן אתה תמצא שהרכב הזה מככב בציי רכב, אבל לאחר מכן נתקעים אתו. המחירים שלו נופלים. צרכן נבון, לא ירכוש רכב משפחתי ללא ייחוד, עם מחירי תחזוקה של רכב סלון. אלא אם, מחיר הרכב ברכישה יהיה בפער משמעותי ביחס לרכבים אחרים. לדעתי, הפער בשוק קיים, אבל עדיין לא מספיק.

נראה שאני ואתה לא מצליחים להגיע לעמק השווה. אתה הוא זה שטוען שהבעיה העיקרית ברנו היא מחירי התחזוקה והחלפים. לדעתי הבעיה העיקרית היא הקלקולים. בכל מקרה, את שתי הבעיות הנ"ל פותר היבואן במתן אחריות. ציי הרכב מתחזקים לרוב בעצמם ולא אצל היבואן , כך שזה לא רלבנטי.

הפער ברכישה מ-א-ו-ד משמעותי. תשווה ל65K שעולה קורולה ותבין. ברור לחלוטין שעלות האחזקה של מגאן תהיה זולה מזו של קורולה ב-3 השנים (עלות טיפולים בלבד, מרווח טיפולים כפול, וואוצ'רים להנחה).

 

 

צביקי, נראה לי כי התעלמת ממה שכבר כתבתי.

 

 

לא הבנתי, נראה לך מקובל כי מצבר (מיצרן הרכב) מחזיק 3 שנים? לא לי. צמיגים כן אמורים להחזיק 3-4 שנים או כ 60K נסועה אך זו לא הנקודה, אם הרכב עבר 60K ויותר (סביר לרכב ליסינג) אז הצמיגים היו אמורים להיות חדשים ובנוסף, אם הטענה שלך בנוגע לאורך חיי הצמיג הייתה נכונה אז בכל מקרה הצמיגים היו מוחלפים. אם המוכר מפיל עליי את ההחלפה שהוא היה אמור לבצע מכיסו אז שישלם על זה.

אזכיר לך שוב, לשלם מחיר מחירון על משפחטמטית סטנדרטית נפוצה כדאי רק כאשר הרכב טופל כראוי, הרי יש הרבה מכוניות דומות.

 

קיזוזי המוכר אמורים להתבצע מהמחירון ולא ממחיר השוק? זה חדש לי. כשאני רוכש רכב אני משלם את מחיר השוק, מחיר המחירון רלוונטי רק לביטוח. אם אגלה ברכב תקלות/בעיות שלא אמורות להיות ברכב בגיל/נסועה שלו אז בוודאי שאדרוש כי המוכר יקזז אותן מהמחיר.

לא שמת לב למה שכבר כתבתי, תימחור ה"הטבה" לא מענין אותי אלא מה תהיה עלותה לי כרוכש. אם המוכר היה מציע את ההטבה כאופצייה בתשלום ניחא, אך לאלץ אותי לרכוש במחיר מפולפל שירות שניתן להשיגו בזול יותר לא נשמע לי "הטבה". תחשוב למשל על מצב בו המוכר ממלא את תא המטען בעצי רייח וטוען כי זו הטבה באלפי שקלים שעליך לשלם ואין הוא מוכן לוותר עליה, מה נראה לך כי היית עושה:-D

וכפי שכבר כתבתי, תוספת קטנה במחיר ברכישה ממוכר פרטי תאפשר את מה שכתבת (רכב מלוקק מפנסיונר)

אני לא רוצה להיות קטנוני אבל הסתכלת מה מכסה ביטוח התקלות שלהם? אני קצת מפקפק שהוא באמת מפגוש לפגוש ללא סייגים שונים ומשונים. אבל כפי שכבר כתבתי, אם אתה באמת זקוק לביטוח מה תעשה שיגמר? אם אינך זקוק לו, מדוע לרכוש אותו?

ד"א, בארה"ב קיים ביטוח כזה אך עלותו הרבה יותר גבוהה (10-15% מערך הרכב להבדיל מה 4% כאן). משום מה, לא רבים רוכשים אותו.

 

 

 

אכן, גם מבדיקה חוזרת בפורום, אורך חיים של מצבר סביר מגיע לכ-3 שנים. לגבי צמיגים - אני נוהג להחליפם כל שנתיים, ולא רואה צורך לחסוך דווקא בזה.

אם אתה חושב שתקנה מגאן ב40K ובנוסף המוכר יבצע לך את כל התקלות הנובעות מבלאי ברכב, כגון צמיגים מצבר וכדומה, לדעתי אתה לא מחובר מספיק למציאות.

כל הדיון כאן הוא על תוספת של כ-6000 ש"ח על מחיר השוק. האם היא שווה את האחריות או לא? לטעמי כן, לטעמך לא. אני קניתי , אתה לא.

תעודת האחריות שקיבלתי דומה מאוד לתעודת אחריות של רכב חדש. מה אעשה בתום התקופה? תהיה לי נקודת השקפה טובה יותר על הרכב, ואוכל לבצע החלטה מושכלת האם להישאר איתו או לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שאני ואתה לא מצליחים להגיע לעמק השווה. אתה הוא זה שטוען שהבעיה העיקרית ברנו היא מחירי התחזוקה והחלפים. לדעתי הבעיה העיקרית היא הקלקולים. בכל מקרה, את שתי הבעיות הנ"ל פותר היבואן במתן אחריות. ציי הרכב מתחזקים לרוב בעצמם ולא אצל היבואן , כך שזה לא רלבנטי.

 

לא ידעתי שכבר ביצעת את העיסקה, תתחדש ותצליח. מהנסיעה ברכב אני בטוח שתהנה.

אני טוען שהרכב אכן מתקלקל בגלל מחירי התחזוקה המופקעים במוסכי היבואן, לקוחות מחפשים אלטרנטיבות ותחליפים זולים אצל חפרים ואז יש יותר תקלות. אין מה לעשות, אתה עוד תווכח בזה בעצמך, לאחר תום תקופת האחריות.

איש לא מוכן להצעות מחיר שמגיעים ל 30% ו 50% ואף יותר ממחיר הרכב, בלי להניד עףעף במוסכי היבואן ואני לא מדבר על מנוע שהלך. נראה לך הגיוני שעל טיימינג וטיפול תקופתי נידרשתי לשלם 25% ממחיר הרכב, כ 6,000 שקל ועוד בחוצפתם הזהירו אותי שזה לא סוף פסוק!! במוסך מתמחה לא ברשת היבואן, החלפה עם חלקים מקוריים או OEM וטיפול מקיף בהרבה ממה שהוצע לי במוסך היבואן נגמרו ב 4,000 שקל. עזוב את רועי, שכותב פה. במוסכי היבואן, יועצי השרות, לא אחת עמדו מולי נבוכים ומביושים מגובה עלות החלקים.

זו מדיניות של יבואן, תראה גם איפה נמצא ניסן ביחס לטויוטה או מזדה בארץ. מותג שבעולם הרחב לא נופל מטויוטה, לאט לאט בארץ גם הוא יהפך לעוד "רנו".

בגלל עלות התחזוקה הנוכחית, שיווי המשקל של מחיר הרכב הזה בשוק יגיע, כשאנשים יעשו חשבון שקונים את הרכב הזה כדי להשתמש ולזרוק. את העלות משלמים בתחזוקה. מחיר השוק מתקרב לזה אבל זה עדיין לא זה. היבואן מנסה להלחם במגמה, זה ברור, רק לא בכיוון הנכון, קרי הפחתת עלות תחזוקה, לשיטתו זה יעלה לו יותר.

נהג מנוסה
:roll:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ידעתי שכבר ביצעת את העיסקה

 

 

 

 

אני רכשתי להורי לפני שבוע את המגאן 2008 מקרסו.

 

 

 

אז מה נשאר לנו בסוף?

רכב במחיר קניה זול במיוחד, ראש שקט, מחיר מכירה מובטח, וסיכון מסויים שהרכב יבלה הרבה במוסך.

 

אני את הסיכון הזה לקחתי.

 

צביקי

 

 

אני טוען שהרכב אכן מתקלקל בגלל מחירי התחזוקה המופקעים במוסכי היבואן, לקוחות מחפשים אלטרנטיבות ותחליפים זולים אצל חפרים ואז יש יותר תקלות. אין מה לעשות, אתה עוד תווכח בזה בעצמך, לאחר תום תקופת האחריות.

 

אוקיי, עכשיו הבנתי את לוז טענתך.

 

ובכן, אתה מסכים איתי שהמבצע של קרסו עונה לטענה זו?

 

אם הטענה שלך היא על מחירי החלפים, ואתה לא תצטרך לרכוש לרכב חלפים מעבר לחלקי טיפול (שלטענת ROEIW הם בעלות נמוכה יותר מלרכבים אחרים), אז אין לך סיבה שלא לרכוש?

 

ואם הטענה שלך היא על הסחירות, הרי שמתחייבים לך לרכישה חוזרת?

 

ואם אני רוכש רכב ומתכנן למוכרו ככלות 3 שנים בתום האחריות - אז זו קניה טובה, נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

VIK - אין קשר בין עלות הרכב לעלות הטיפולים.

 

ברור לך שאתה יכול למצוא את עצמך עם תיקון שעולה אלפי שקלים ומגיע ל-50% מערך הרכב.

 

ערך הרכב הוא עניין מסחרי בלבד, וברור כשמש שאם תיקח את כל החלקים ותנסה לבנות רכב חדש מהחלקים במחסן, הרכב החדש יעלה הרבה יותר מהרכב שבבעלותך, למרות שמדובר באותם חלקים.

 

מנגד - אי אפשר שלא להסכים איתך שמדובר בביצה ותרנגולת:

 

1. רכב רגיש לתחזוקה גרועה.

2. מחירי חלפים היסטריים.

3. בעלי רכבים שפונים לקומבינות וחאפרים.

4. תקלות אינסוף כתוצאה מאילתורים וחלקים באיכות נחותה.

5. ירידת ערך שוק.

 

 

כיום מלאי המגאנים נמכר כמעט בשלמותו לחברות ליסינג, עקב חוסר התעניינות במגזר הפרטי ברכב הנ"ל. כיום המגאנים נמכרים במחירי היצף על מנת להיפטר מהמלאי כמעט בכל מחיר (כולל אחריות של 3 שנים לרכב ומערכות סטריאו משוכללות).

אחר כך, כשרוצים למכור - יש בעייה מסויימת עם חוסר הביקוש, שכנראה מתאזנת בנקודה מסויימת ע"י המחירון המגוחך - נמכרות סביב 20 אלף ש"ח - מחיר נמוך מזה של פיאט פונטו ידנית מהדגם הזול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל שמחתי לראות שרשור ענק כזה על מכונית "קטנה" רנו מגאן.

תראו- סתם היבואן לא היה יוצא מודעות פרסומת-"לא רואה מוסך"

כנראה שהיו דברים בגו.(שלא לדבר על מחירים שלא מהעולם הזה במוסכי רנו)

מצחיק אותי גם לראות כל מיני כאלה שמשווים אמינות של יפניות לצרפתיות מזכירים ישר

הבוצה בטויוטה קורולה 03-05(תגוונו קצת אי אפשר לחזור על אותה מאנטרה)

אין מה לעשות.האמינות של המכוניות היפנית גבוהה יותר(זו עובדה ותפסיקו להתווכח!).

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%AA-%D7%90%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%95%D7%9F-16934-%D7%9B%D7%9F-%D7%94%D7%99%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%9B%D7%99-%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%AA.aspx

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1862018

יש לעיתים נדירות יפניות שכושלות.יש לעיתים קרובות מאוד מגאנים שכושלים.

התקלות ששמעתי על המגאן כמו סלילי הצתה ,חלונות חשמליים,גירים שמתפגרים לפני 200K ק"מ

נורות בקצב הסטרי ,משאבות מים,תקלות במפוחי אויר ( מה זה התקלות האלה ?לא מכיר )פשוט לא מופיעות ביפניות.

מי שרוצה לשלם מחיר זול בקניה ואח"כ לתקן ולתקן זה בסדר.

בנוסף שמעתי המון דברים על היוקר במוסכים של מי שמכונה "קרסו"(חפשו בפורום לא צריך ללכת רחוק)

למה לשלם 3500 על טיימינג בעוד בלאנטיס המחיר לטיימינג הוא 1200,

ובקורולה או מאזדה 3 או סוזוקי SX4 אין בכלל טיימינג.

רכב קודם כל הוא רכב שאפשר לסמוך עליו!-לנסוע לצפון ,לאילת ולכל הארץ.

מגאן? תודה רבה-כל אחד רשאי לעשות בכספו כרצונו

בהצלחה עם המגאן והלואי ואני טועה.

 

 

למה אתה אומר את זה?

מי שרוצה הרפתקאה של מכונית צרפתית זו זכותו. בסוף כל אחד יידע מה הכי טוב בשבילו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היה לי כוח לקרוא את כל השרשור אז לא יודע אם כבר אמרו את זה אבל במה שקראתי נראה לי שהויכוחים לא ממש בכיוון הנכון. השאלה אמיתית היא אם יש למישהו 40000 ש"ח אז מה עדיף לקנות - מגאן 2008 מליסינג או רכב אחר שמן הסתם יהיה ישן יותר. מי ששואל על רכב של 40000 ש"ח לא מחזיק עוד 20000 בשביל לקנות מזדה מאותה שנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מעיד עצמך שכל פעם שאתה צריך לעבור טסט אתה נופל בבדיקת זיהום אויר כך שלמעשה הרכב שלך לא אמין וסבל מתקלה

כרונית.

 

זה כבר נושא אחר לגמרי - הטויוטה מפגינה אמינות מושלמת ביום יום ואני צריך רק לסבול ממנה יום אחד בשנה שהוא העברת הטסט.

 

לגבי הנושא של זיהום האוויר יש לי המון מידע לכתוב על כך אבל זה לא נושא השרשיר ולא נסתה ממנו - אני רק אומר לך שגוזרים עליך קופון בלתי רגיל עם כל הנושא הזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4359 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...