Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זהו שיש HTC בעל אותם נתונים של S2, לכן אני לא ממהר לעבור לסמסונג :)

 

אגב, מצאתי את ידידי ההודי שממנו קניתי את המכשיר בפעם האחרונה, אני חושב שאנחנו נלך לבקר אותו שוב בשביל שנינו. רק שהפעם לא נשכח לקחת איתנו העתק חשבונית!

 

שלח לינק. מעניין אותי לדעת כמה הוא רוצה על ה-S2... :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני דווקא אוהב את הHTC זה התחיל מה htc hd עבר לHTC HD2 ששם נשבר לי המסך :|

אחרי זה קיבלתי איפון 4 מהעבודה שהוחלף אחרי חודש לDESIRE HD שממנו אני מרוצה עד מאוד (ולצערי עוד לא יצא לי לפרוץ אותו), בדרך היו לי כל מני מכשירים משונים, החל מסוני אריקסון X1, דרך נוקיה C7, דרך המכשיר של גרמין G60 ועוד (רובם שוכבים אצלי במגריה) וכל זה בשנה וחצי :-D

הHTC הנל הולך לשרת אותי די הרבה זמן (ואני מרוצה מאוד מגודל המסך), רק חבל שהאיכות של המסך היא לא כמו של הנוקיה.

פורסם

איכות מסך של ה-HD היא פחותה למשל מה-desire הרגיל.

תומר, ממה שראיתי וקראתי לפני איזה חודשיים פלוס, הסנסשיין בעייתי מבחינת ה-bootloader.

אולי משהו השתנה אבל בכל מקרה, הוא יותר בעייתי מהקודמים.

HTC ירדו מבחינת איכות המסכים מאז הדיזייר הרגיל כי עברו למסכי super lcd.

אישית, אחרי התלבטות, לא רואה כרגע צורך להחליף והחלטתי להישאר עוד שנה עם הדיזייר שלי עד ש-HTC יוציאו דגמים חדשים.

Samsung לא אופציה מבחינתי מסיבותיי.

אני אוהב את ה-sense של HTC למרות שהוא מכביד וזולל סוללה. פשוט נוח וזה אחרי שניסיתי מס' לאונצ'רים שונים.

לגבי הסוללה - אחרי שנה, סוללת הליתיום און לא מחזיקה אותו הדבר כבר ולכן הזמנתי לי סוללה חדשה מקורית.

Veni Vidi Vici

פורסם

יש משהו המוני בסמסונג (אולי... הכמות בה הוא נמכר...?) ואני מוצא שאיכות הבנייה של HTC גבוהה בהרבה (הדיזייר עמיד בפני כל מבחן שהילדים שלי מעמידים בפניו). לכן עם כל ההערכה ליכולות ה-S2 אני מחכה למשהו קצת יותר מעניין: http://www.htc.com/www/smartphones/htc-evo-3d/

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

תומר - לסוללות של מרבית הסמרטפונים כיום יש מנגנון הגנה - כאשר הטעינה מגיעה ל100 אחוז [והיא גם לא, היא מגיעה ל 96 אבל הצד מתוכנת להראות 100 אחרי כמה שניות בד"כ] הטעינה פוסקת לגמרי והסוללה מתחילה להתרוקן כרגיל, לפעמים יורדת גם ל 94 אחוז ורק אז מתחילה CYCLE טעינה חוזר.

יכול להיות מצב שאתה פשוט מנתק את המטען במצב הזה ואתה מתחיל מאחוז נמוך יחסית בסוללה.

 

חסכון בסוללה? סביר להניח שיהיה כמעט זהה אך עם ביצועים טובים בהרבה.

 

בנוגע לסנסיישן - פספסתם את ההודעה שכתבתי שעובדים על זה?:)

 

 

בנוגע לבוטלואדרים וכו' וכו' - בסמסונג זה שונה מ HTC.

 

הסמסונג זה אחלה טלפון למפתחים כי הוא לא מסובך וכל דבר בו פשוט מאוד ונעשה מתוך המכשיר כמעט ללא תלות במחשב.

 

ה HTC קצת יותר מאפן :p אבל מגיעים לשם לאט לאט.

 

-- אם אני לא עונה על כמה דברים בשרשור- אני לא באמת קורא אותו רק עונה למשפטים שתפסו לי את העין בגלילה :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מה דעתכם על ה MOTO ATRIX כאלטרנטיבה לS2 ולסנסיישן? על פניו הנתונים שלו זהים למעט מעבד מעט חלש יותר של 1GHZ.

 

האם ניתן להחליף לו ROM או שבדומה ל HTC זה מסובך?

 

אני פשוט מחפש אנדרואיד שלא קיים באורנג' והמבחר הוא או HTC כלשהו או ATRIX, יש אלטרנטיבות לדגמים הנ"ל?

מה מומלץ מביניהם?

 

תודה

ROOONEEYY

פורסם

אלי ברור שעובדים, השאלה אם יצא משהו עד המכשיר הבא ואז כבר לא ישתלם לקנות את הסנסיישן, מה גם שאם האיבו אמור לצאת בקרוב, אולי כדאי לחכות לו למרו תשהבנתי שכל מה שחדש בו זה התלת מימד הגימיקי בלבד. מבחינת חומרה אותו הדבר. הא םזה באמת ככה או שחומרתית הוא שונה ואולי כן כדאי לחכות לו?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
מה דעתכם על ה MOTO ATRIX כאלטרנטיבה לS2 ולסנסיישן? על פניו הנתונים שלו זהים למעט מעבד מעט חלש יותר של 1GHZ.

 

האם ניתן להחליף לו ROM או שבדומה ל HTC זה מסובך?

 

אני פשוט מחפש אנדרואיד שלא קיים באורנג' והמבחר הוא או HTC כלשהו או ATRIX, יש אלטרנטיבות לדגמים הנ"ל?

מה מומלץ מביניהם?

 

תודה

 

מקפיץ... אני חייב לבחור לפני שהאטריקס יושק באורנג' (מתוכנן לשבוע הבא)

ROOONEEYY


×
×
  • תוכן חדש...