Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא התכוונתי לעדין, התחושה ביד היא שאני מחזיק צעצוע ולא מכשיר אמיתי. אז נכון HTC קצת יותר כבד אבל התחושה שלו בהתאם.

 

הלחצן בית הזה באמצע, משהו בו מרגיש לי צעצוע, סוג של אייפון עם מערכת הפעלה של אנדרואיד

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בגלל זה גם אפל תבעו את סמסונג [שאפל בעצם קונה ממנה 80 אחוז מרכיבי האייפון]

 

ברגע שאתה שם למכשיר כיסוי כלשהו, אפילו כמו שלי, הוא כבר מרגיש רציני וגם מוגן.

כל פעם שאני מסיר את הכיסוי המכשיר מרגיש לי נשי פתאום מרוב שהוא חסר משקל, דק וקטן :)

 

אייפון עם אנדרואיד?

כנראה לא יצא לך להכיר את פרוייקט MIUI לאנדרואיד.

 

זה האנדרואיד הכי אייפוני שקיים! מוזמן לחפש ביוטיוב את ה GALNET MIUI.

זה פיתוח סיני ונחשב לאחד המהירים בתחום האנדרואיד אבל עם מראה אייפון :( לצערי לא התלהבתי ממנו.

 

וכמו כל אנדרואיד - אתה יכול לעשות בו כרצונך

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

כבר היה לי MIUI, מהיר הוא לא היה משום מה ביחס לרום סנס 3 שיש לי כרגע (וירטואוז יוניטי).

 

בכל אופן, באנדרואיד קח כל רום שים לו לאנצ'ר ויש לך שולחן עבודה שונה, אבל הסנס כלכך נעים ולא מצאתי שום לאנצ'ר אחר שנוח לי איתו. בנינו, גם האפליקציות של HTC שמותאמות לגוגל, זה בכלל חוויה מבחינתי. אני משתמש בכל האפליקציות המקוריות של HTC, מהאימייל דרך SMS וגם בנגן. לא מרגיש צורך להחליף אותם

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

זה תלוי איזה MIUI

אני דיברתי על ה GALNET 6.0

כל המיווי האחרים לא שווים יריקה :)

 

חוצמזה שאני משתמש רק ב CM7 עם כמה טוויקים לזכרון שכתבתי.

 

זה לא רק זה

כל המכשירי אנדרואיד משתמשים במערכת קבצים BML ורק ה CM\MIUI משתמשים ב MTD.

לא יודע מה זה אומר, אבל מה שבטוח שזו לא אותה מערכת קבצים ו FRAMEWORK ואי אפשר להחליף קבצים בין שני הסוגים.

 

:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

לא יודע אם הרום שציינת מותאם למכשיר שלי, בכל אופן יש לי בעיה עם הלאנצ'רים כי הם מצועצעים מידי בשבילי והוויג'טים שלהם לוקים בחסר.

 

עם הרום סנס שיש לי זה עסקת חבילה טובה מאוד. מה גם שבגללה שיש בעיית סוללה במכשיר שלי, אני מיחס לזה חשיבות בבחירת הרום, וכמה שהוא יהיה מצויין אם לא יהיו לו זמני סוללה נורמלים יחסית, הוא נפסל אצלי. במכשיר הבא כבר לא תהיה לי הבעיה הזאת אבל בנתיים זה המצב.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תזכיר לי איזה מכשיר יש לך?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אני לא בטוח כמה הוא מהיר וכמה הוא טוב יותר זאת הבעיה, מה גם שיש המון תת גרסאות ל-CM7 ולך תדע מה הכי כדאי

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

זה לא תת גרסאות אלא NIGHTLIES. [יענו שחרור לילי]

 

תהיה בטוח שהוא יותר מהיר :)

הבסיס שלו שונה לגמרי

 

גם כתוב לך בדרך קבע מה ה FIXים שהכניסו לאותו שחרור.

בניגוד לרומים אחרים ש WHAT U SEE IS WHAT U GET

 

הצוותים של CM באמת עובדים יום יום על תיקונים וכו'.

 

קח בחשבון שברגע שאתה מתקין CM - כל שדרוג לגרסא חדשה יותר לוקח לא יותר מ 6 דקות.

ההתקנה הראשונה גוררת WIPE מלא של המכשיר

אך בין העדכונים המכשיר נשאר כשהיה - רק ה FIXים נכנסים.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

CM7 קיים ל-HD ולרגיל.

הבעייה ב-HTC SENSATION לדוגמה היא שה-BOOTLOADER שלו נעול.

בעתיד, במכשירים הבאים לא יהיה את זה לפי הודעת HTC לא מזמן ויהיה אפילו יותר קל לקינפוג מה-DESIRE הרגיל שיש לי.

Veni Vidi Vici

פורסם

אבלאבלאבל

לא דיברנו על ה SENSATION

 

למרות שהתקינו כבר CM7 על הסנסיישן

הנה תמונה היישר מהמפתחים שלהם

 

http://i.imgur.com/45HR2.jpg

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
CM7 קיים ל-HD ולרגיל.

הבעייה ב-HTC SENSATION לדוגמה היא שה-BOOTLOADER שלו נעול.

בעתיד, במכשירים הבאים לא יהיה את זה לפי הודעת HTC לא מזמן ויהיה אפילו יותר קל לקינפוג מה-DESIRE הרגיל שיש לי.

 

זאת אומרת שנכון לכרגע אין מה לקנות בכלל סנסיישן? אני לבוטלאודר לא נכנס כמעט פרט להתקנת רדיו

 

אלי אתה חושב שגם יהיה חיסכון בסוללה עם הרום הזה? שמתי לב שאם אני מטעין את המכשיר נגיד 8 שעות, שזה הרבה יותר ממה שצריך כדי למלא את הסוללה אפילו מ-0, הסוללה מתרוקנת מהר יותר מאשר אם אני מנתק את המכשיר מטעינה בסיום הטעינה. יש לזה סיבה והיגיון מאחורי מה שקורה?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תומר, התלונה היחידה שלי כלפי ה-HD שלך היא משקלו. אני עדיין בדעה שהוא וה-S1 יותר נוחים ומהירים לתפעול מהאייפונים.

 

מצד שני, הגלאקסי S2 הוא עולם אחר. אז נכון שהוא מעט פלסטיקי כמו שלי, ועדיין שומר על דימיון עיצובי לאייפון, אבל הוא פשוט מכשיר משובח.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

זהו שיש HTC בעל אותם נתונים של S2, לכן אני לא ממהר לעבור לסמסונג :)

 

אגב, מצאתי את ידידי ההודי שממנו קניתי את המכשיר בפעם האחרונה, אני חושב שאנחנו נלך לבקר אותו שוב בשביל שנינו. רק שהפעם לא נשכח לקחת איתנו העתק חשבונית!

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...