Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נקנה, כבר שבוע שיש לי אותו, מדהים המכשיר !

פשוט ענק בכל תחום שיש.

סוף סוף אימיילים שאפשר לפתוח עם אדוב , ועוד אופציות שחולמים האייפון שיהיו, בקיצור מחשב לכל דבר בלי הטובות של אפל(עד שאני יחטוף וירוס מעצבן כמובן...)

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש!

מכשיר מדהים מכל בחינה!

האנדרואיד הראשון שלי והוא לא מפסיק להפתיע אותי,החלפת רומים ועידכונים גירסה זה אחד הדברים הכפיים!

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

תעשו עדכון לסקייפ, תומך עכשיו בשיחות וידאו. כרגע הוידאו הפוך והאיכות לא משהו, אבל זה בטח ישתפר...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זו שאלה כללית? אני יכול לומר שהסוללה יחסית טובה (הוא גם חדש אז זה לא פייר כנראה)

 

אבל בממוצע אני מבצע שלוש שעות שיחה ביום במכשיר (למעלה מ150 שיחות ביום נכנס ויוצא)

בסופו של יום נשאר לי בערך 50-60 אחוז סוללה.

 

מה שמצחיק זה שהעשר אחוז מלמעלה 90-100 אחוז הם הכי חזקים , וזמן הטעינה והפריקה שלהם הוא הכי איטי.

לא נתקלתי עד כה בסוללה שמתנהגת בצורה הזו.

כך או כך המכשיר עומד בלחץ של העבודה שלי ויותר מזה.

לצורך השוואה הסלולר הקודם היה סוני אריקסון w995 , הסוללה היתה על מצב של עשר עד עשרים אחוז באופן דיי קבוע בסוף יום עבודה. אבל זה כמו להשוות פרארי מול פיאט.

בכל אופן לגאלקסי אחד אין לי מושג מה ההבדל,

פורסם

בשימוש סביר במכשיר ושימוש נכון,ניתן לעבור יום שלם ללא הטענה ללא שום בעיה.

הכל עניין של הגדרות מכשיר וכיבוי פיצ'רים ואפלקציות זוללות אנרגיה מתי שאין צורך בהם.

אגב שיחות בטלפון הם לא ממש פרמטר להשוואה של ביצועי סוללה,הצרכן הכי גדול במכשיר הזה הוא המסך,כאשר מדברים המסך נכבה וחוסך המון באנרגיה.

פרמטר טוב לחיי סוללה הם משחקים כבדים,שם הצרכנים הגדולים הם:מעבד,מאיץ גרפי ומסך דולק.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

דווקא בגלקסי 1 סוף סוף הגיעו לחיי סוללה נורמלים לשם שינוי :)

 

screenshot-1312472412992.jpg

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אחרי חודש עם S2, מצחיקה אותי בכלל ההשוואה לאייפון...אייפון 5? איך שזה נראה זה הולך יותר בכיוון של אייפון 4G או משהו כזה, עדיין לא יודעים על המכשיר כלום ואפילו לא יודעים אם הוא יהיה כפול ליבה, במקסימום הוא ישתווה לחומרה של הS2, אבל, וזה אבל גדול, מה כל זה שווה אם על המכשיר מותקן הiOS??

 

אמרתי ואני אמשיך להגיד, איפון הרבה יותר מתאים לאנשים שרוצים לקחת את המכשיר, וישר להתחיל להכנס לעניינים בלי יותר מדי משחקים (חוץ מפריצה).

מי שרוצה לקחת את המכשיר, להתחיל לערוך בו הכל לפי איך שבא לו מא' עד ת', לשחק עם רומים ו כו' - רק אנדרואיד. אני אישית לא יכול לחשוב אפילו על להשתמש במערכת הפעלה של אפל, אם אפשר בכלל לקרוא לרשימה של אפליקציות מערכת הפעלה...

פורסם

blazoor

זה מצחיק אבל הדעה שלך הינה בדיוק הדעה שלי לגבי כל ההשוואה הזאת!

אבל ממש מילה במילה.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

מוטורולה ו HTC מבאסות מבחינת תכנות ראשוני, בסמסונג אתה פשוט מקליק ומתחיל לקנפג :) זה היתרון

 

יש לי את המוטורולה DEFY ויש בו כל מיני בגים מציקים, מחלות ילדות.

איך משדרגים מערכת הפעלה וכו'?

אופנוען

פורסם

ובכל זאת כנראה שאני אלך על HTC סנסיישן, משהו בממשק של סמסונג והפלסטיק של המכשיר מרתיע אותי

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

דווקא הפלסטיק הוא הדבר האחרון שאמור להרתיע אותך, תהיה בטוח שאתה גם ככה תקנה מגן כלשהו למכשיר ככה שהמגע היחיד שלך עם הפלסטיק יהיה שתתקין את המגן, אני לא חושב שראיתי את המכשיר ערום מאז שקניתי אותו...

 

לגבי הממשחק של סמסונג, זה כבר טעם אישי, שיחקתי קצת בHTC DESIRE HD אחרי שבאתי מהממשק של סמסונג וממש לא אהבתי את הממשק של HTC, נראה לי סתם מסורבל ולא נוח, אבל זה כנראה כי כבר התרגלתי לממשק של סמסונג.

 

blazoor

זה מצחיק אבל הדעה שלך הינה בדיוק הדעה שלי לגבי כל ההשוואה הזאת!

אבל ממש מילה במילה.

 

ויש עוד הרבה (מפוקחים) בעלי אותה דיעה :wink:

פורסם

חבל שאני לא פוגש אנשים כאלה ביום יום.

הרוב בטוחים שאייפון זה המכשיר הכי טוב בעולם ואין שני לו,הם פשוט לא יודעים איזה יתרונות יש למערכת הפעלה פתוחה ומה אפשר לעשות איתה.

 

לגבי סמסונג,לדעתי עשו אותו דק מידי,טיפה לא נוח להחזיק אותו ביד כשהוא ערום,מגן מכשיר עשה לי אותו יותר עבה,בדיוק בגודל המתאים לאחיזה.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

איזה התבאסות? עושים RECALL לסמסונג?:) [יופי, עכשיו תגיד שיוצא האייפות 5]

 

תומר, בקשר לעדינות שלו - אני רוכב דאונהיל עם הפלאפון בכיס - אוכל התרסקויות [שלי בעיקר] סלעים עצים גלגולים שיחים ואלוהים יודע מה.

המסך בלי מגן והוא במצב מושלם.

החלק האחורי עם כיסוי סיליקון ב 3 דולר מאיבאיי ועדיין במצב מושלם.

 

וזה רק הסמסונג הכי מהיר בארץ ברמה שלו :)

 

מה שהתכוונתי בקשר ל HTC למיניהם, זה שה BOOTLOADERים שלהם די מאפנים לפריצה.

 

אבל יש כבר דרך :) מודה - לא עבר לי HTC בידיים ולכן לא יכלתי להתנסות

אבל זו הדרך

 

http://unrevoked.com/recovery/

 

מי שמוכן להתנסות אז בשמחה

מי שרוצה שאני אתנסה - שיביא לי את המכשיר שלו :D

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45


×
×
  • תוכן חדש...