Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
האם ניתן להגיש נגדה תלונה במח"ש? אם כן והתלונה תכיל מספיק הוכחות ומכתב רהוט ומנוסח היטב, יש סיכוי שיפעלו נגדה.

 

אולי גם למבקר המדינה ואם זה לא יעזור גם למזכ"ל האום.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
אני לא מעמין שבכלל יש משהוא שמצדיק או שמנסה להבין את המשטרה במצב הנ"ל (ואני בא ממפחה שיש בא שוטרים)

לא מעניין אותי שהמשטרה לא מאמינה יש תו נכה והאוטו רשום על שם נכה, מפה והלאה זה בעיה של השוטרת אין לה זמן שלא תיתן דוח שתעשה את זה בהזדמנות אחרת , אז מעכשיו כשאין לי זמן אני יתחיל לזרוק ז**ן על אנשים ולקוחות כי וואלה אין לי זמן וגם אני שמעתי מספיק תרוצים. זה נראה למהוא בכלל הגיוני או שבעצם אני פה הוא זה שדפ*ק. צריך לגלות סבלנות ואיפוק אין מה לעשות, כן אנחנו עם של קומבינות אז לשוטרת הזאת שתחפש עבודה אחרת או שתילך לרופא איפה שחנית שיביא לה גם כדורים שתירגע.

 

לפני שאתה מתלהם קרא נא את לשון החוק:

(מתוך "חוק חנית נכים" התשנ"ד)

עונשין (תיקון התשס"א)

4א. (א) אדם שאינו נכה ואינו מתלווה לנכה, שהחנה רכב הנושא תג נכה במקום שאין החניה מותרת בו, דינו - קנס כאמור בסעיף 61(א)(1) לחוק העונשין, התשל"ז-1977.

(ב) נכה המוסר תג נכה לאדם אחר, שאינו מתלווה לנכה, לשם שימוש בתג האמור לחניה במקום שאין החניה מותרת בו, דינו - קנס כאמור בסעיף קטן (א).

(ג) הורשע נכה בעבירה לפי סעיף קטן (ב), רשאי בית המשפט, נוסף על כל עונש אחר, להורות בצו על שלילת זכאותו של הנכה לתג הנכה לתקופה שיקבע.

(ד) בסעיף זה, "מתלווה לנכה" - אדם המתלווה אל הנכה והנוהג עבורו ברכב.

 

כלומר-התו נועד אך ורק לשימושו של הנכב עצמו או של מי שעוזר לו באותו זמן שבו חנה כנ"ל.

זה לא מקנה לילדיו זכות לקנות סיגריות בלי לחפש חניה, זה לא מקנה לאשתו את הזכות לאסוף את הילד בלי לחנות כחוק.

זה רק מאפשר לו להגיע למחוז חפצו בלי להחמיר את מצבו.

לו ורק לו.

בגלל זה- כשהנכה לא ברכב זה נראה חשוד מאד ופותח הת'רד נפל בדיוק בחריץ הזה, שלמרות שלא עשה כל רע, השוטרת חושבת שניצל את התו של אביו לרעה כדי להקל על עצמו.

ואם תקרא שוב את סעיף העונשין, תראה שהיא היתה יכולה להחמיר איתו יותר מזה.

 

נתקו

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני שאתה מתלהם קרא נא את לשון החוק:

(מתוך "חוק חנית נכים" התשנ"ד)

עונשין (תיקון התשס"א)

4א. (א) אדם שאינו נכה ואינו מתלווה לנכה, שהחנה רכב הנושא תג נכה במקום שאין החניה מותרת בו, דינו - קנס כאמור בסעיף 61(א)(1) לחוק העונשין, התשל"ז-1977.

(ב) נכה המוסר תג נכה לאדם אחר, שאינו מתלווה לנכה, לשם שימוש בתג האמור לחניה במקום שאין החניה מותרת בו, דינו - קנס כאמור בסעיף קטן (א).

(ג) הורשע נכה בעבירה לפי סעיף קטן (ב), רשאי בית המשפט, נוסף על כל עונש אחר, להורות בצו על שלילת זכאותו של הנכה לתג הנכה לתקופה שיקבע.

(ד) בסעיף זה, "מתלווה לנכה" - אדם המתלווה אל הנכה והנוהג עבורו ברכב.

 

כלומר-התו נועד אך ורק לשימושו של הנכב עצמו או של מי שעוזר לו באותו זמן שבו חנה כנ"ל.

זה לא מקנה לילדיו זכות לקנות סיגריות בלי לחפש חניה, זה לא מקנה לאשתו את הזכות לאסוף את הילד בלי לחנות כחוק.

זה רק מאפשר לו להגיע למחוז חפצו בלי להחמיר את מצבו.

לו ורק לו.

בגלל זה- כשהנכה לא ברכב זה נראה חשוד מאד ופותח הת'רד נפל בדיוק בחריץ הזה, שלמרות שלא עשה כל רע, השוטרת חושבת שניצל את התו של אביו לרעה כדי להקל על עצמו.

ואם תקרא שוב את סעיף העונשין, תראה שהיא היתה יכולה להחמיר איתו יותר מזה.

 

נתקו

 

ממתי אתה אשם אלא אם הוכח אחרת?

זה לא אמור להיות הפוך? אם אין לשוטרת הוכחה שהוא לא "מתלווה לנכה" (ואין לה שום הוכחה שכזו), איך היא יכולה להאשים אותו?

 

זה אגב, הופך את העניין למאוד בעייתי. כי באמת מאפשר פרצות לכל מי שרוצה.. ולך תוכיח שאין לך אחות.

פורסם

שוטרת ששכל והיא לא נפגשו לאחרונה.

 

1)מכתב לביטול הדו"ח

2) מכתב תלונה על התנהלות השוטרת למפקד שלה ( לא חושב שמח"ש היא הכתובת )

 

אם לא יבטלו תמתין למשפט.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

natco, פותח השרשור ציין כי שכח דבר מה ברכב והלך חזרה לרכב על מנת להביאו, לפחות זה מה שאני הבנתי מהכתוב.

 

ישה, אינני מכיר היטב את התחום של ביקורת פנים משטרתית. האם מח"ש מתעסקים רק בדברים כבדים יותר?

 

Cerebral Cortex, שאלתי שאלה. על מה ההתלהמות?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

אני יודע, קראתי. תראה את התגובה הראשונה שלי.

אני עדיין בטוח שאם הוא יוכל להראות זאת, הדו"ח יבוטל מיד.

התגובה השניה הייתה מכוונת להתלהמות של "לפטר את השוטרת".

 

לעניין מח"ש לא "כובד" העניין הוא הקובע.

המחלקה לחקירות שוטרים מטפלת בעבירות על החוק שביצעו שוטרים.

היא נולדה ע"מ למנוע מצב בו שוטר שסרח יחקר ע"י חבריו (לתחנה/לקורס/למדור/לצח"מ משנה שעברה).

לעניין ערעור על דו"ח שנרשם הם לא הכתובת.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אם אתה רוצה לפתוח במסע נקמה אז:

תגיש תלונה למח"ש.

למשרד לביטחון פנים.

ולמי שבא לך.

 

תעשה את זה כי הכי כיף לי לראות אנשים שחושבים שהם צודקים ומורידים להם את האף.

 

אם אתה רוצה להיות מציאותי - תכתוב בזה הרגע מכתב ללשכת התנועה (כתובת מאחורי הדו"ח) ושלח להם יחד עם מסמכים רלוונטים. רוב הסיכויים שהדו"ח יבוטל.

אם לא יבוטל או שעברו כמעט 90 יום - שלח בקשה להישפט. תגיע לבית המשפט ותוכיח את טענותייך שמה.

 

לא היה מגיע לכם דו"ח, אבל גם לא יעשו משהו לשוטרת. תפסיק לקחת את זה בתור מסע נקמה אישי.

פורסם

למה תו החניה של אביך לא היה מלכתחילה מוצג על הדאשבורד בתוך האוטו..?

היא הייתה יכולה לתת דוח גם בלי לחכות. מבחינתה רכב בלי תו נכה חונה בחניית נכים.

 

עם כמה שזה מכעיס, אתה לא יכול לצפות מהשוטרת להאמין לך. המצב של בני משפחה שמנצלים תוי נכה שלא שלהם,

עבור חנייה בחניות נכים , מאוד נפוץ בארץ.

בכל מקרה, לא תהיה לך בעיה לבטל את הדוח אם תמציא הוכחה לביקור של אביך בקופת חולים באותו זמן שנכתב הדוח.

נכון, לא נעים ומבזבז זמן אבל אם מסתכלים על ה"תמונה הגדולה" - השוטרת עשתה את העבודה שלה .

 

פורסם

הייתי רוצה לחלק את ההתייחסות שלי לשני חלקים.

אם נסתכל רק על התוכן עצמו של הדברים שלה - לדעתי היא בהחלט צודקת מבחינתה. היא לא אמורה להאמין לכל תירוץ, כי מה שיקרה זה שכל בן משפחה של נכה יוכל לעשות שימוש בתירוצים כאלה (גם שלא בצדק) והרי לא היית רוצה להגיע לאותה קופת חולים עם אביך ולגלות שהחניה תפוסה ע"י בת של נכה שמאוד התאים לה לחנות בחנית נכים כי במקרה זה גם מול החדר כושר שלה (סתם זורק דוגמה של משהו שאני ראיתי פעם). לכן לדעתי טוב שמתייחסים לעבירה הזאת בחומרה ובחשדנות יתר. בואו נזכור שהיא לא ירתה בו במקום - כולה נתנה לו דו"ח. עם המסמכים המתאימים או שהוא יבוטל (ככל הנראה) ע"י המשטרה, או שהתיק הזה יסגר תוך 10 דקות בבית המשפט. לא נעים, אבל כדי להשיג את המטרה (שלא ייתפסו מקומות חניה של נכים ללא סיבה) לדעתי זה מצדיק את זה.

דרך הדיבור וההתנהלות של השוטרת (כפי שמצטיירת בתיאור המקרה) זזה נושא אחר לחלוטין. באופן כללי לדעתי אדיבות זה לא הצד החזק בארץ, וכך גם כאשר מדובר באינטראקציה של הרשויות עם האזרח. אני באופן אישי הייתי מחיל מיידית פקודה במשטרה שהדרך לפנות לאזרח היא **אך ורק** עם התואר אדוני/גבירתי, אפילו אם מדובר במסומם שלא יודע איפה הוא נמצא. במקביל הייתי מנסה להנחיל בציבור את אותו המנהג (לקרוא לשוטר/ת אדוני/גבירתי) ע"י חקיקה או באמצעים אחרים. פניה בכבוד תעשה רק טוב לאינטראקציה רשויות-אזרח ותשרה על כל הסיטואציה אווירה מכובדת יותר, שתזלוג גם לשאר הדברים הנאמרים.

אם אתה רוצה להתלונן על השוטרת, לדעתי כמו שאמרו כאן מח"ש זה overkill רציני, וזה לא התפקיד שלהם. פנה לתחנה שבתחומה המקרה קרה.

 

בכל מקרה שתהיה רפואה שלמה, ושלא יהיו דברים גרועים יותר.

פורסם

לא מבין על מה ההתרעמות, השוטרים מגוייסים מכלל אזרחי ישראל, לא מאזרחי שוויץ.

משכורת נמוכה+חוסר בכוח אדם+תנאי קבלה ברצפה+שכרון הכוח והשררה = ערסים במדים

פורסם

מדובר על חנייה בקופת חולים,לא בקניון או ליד קיוסק.

אם השוטרת הייתה מפעילה קצת שיקול דעת,(שזה דבר שקשה לדרוש משוטר בימנו),הייתה מבינה שהנכה בעל התו אצל הרופא או בתור לבת מרקחת.

לפותח הת'רד,צלם את הקבלה מבית מרקחת ושלח עם העתק מהדו"ח לכתובת אחרי הדו"ח ושהשעה בניהם תואמת.

לשוטרת,שלצערנו לא נמנית עם קוראי הת'רד,תיתמקדי בחניות נכים ליד הקניון או הסופר הקרוב,שם לרוב הדו"ח יהיה מוצדק.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

ממה שאני מבין, אביך קנה תרופות בקופות החולים ובזמן שאתה רגע קפצת לאוטו שוטרת עצרה אותך. לדעתי כדאי לך ללכת עם הקבלה של התרופות ולהגיע עמם למשטרה, כי שעת ההוצאה של הקבלה צריכה להיות קרובה לשעה שבה נכתב הדו"ח. אם יחליטו לוותר על הדו"ח, הצלחת.

פורסם
לא מבין על מה ההתרעמות, השוטרים מגוייסים מכלל אזרחי ישראל, לא מאזרחי שוויץ.

משכורת נמוכה+חוסר בכוח אדם+תנאי קבלה ברצפה+שכרון הכוח והשררה = ערסים במדים

 

מסכים עם כל מילה.

ויותר באופטימיות, חבל שמשטרת ישראל לא מייצגת עצמה בפורום כמו שעשו בפייסבוק...

תקנו אותי אם אני תועה

פורסם
ממתי אתה אשם אלא אם הוכח אחרת?

 

מרגע שנכנסת לרכב. תוכיח שיש לך ביטוח; תוכיח שיש לך רשיון; תוכיח שחלקי הרכב תקניים; וכן הלאה.

 

דני


×
×
  • תוכן חדש...