Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 500 בלאק-ג'ק : מהדורה מוגבלת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קליפרים אדומים, לא פחות. מה הצעד הבא? דגמי SPORT לשברולט אופטרה? ;-)

אל תגזים..... ל 500 עם המנוע 1.4 16V יש 100 כ"ס, על דבר שהוא למעשה נעל על גלגלים פחות או יותר. היא מאוד, מאוד זריזה, תאוצות הביניים מהירות, ככה שעיצוב "פוזה" ספורטיבי הוא לא כ"כ לא במקום בקטע הזה.

פורסם

הקסנון בפיאט הזו גורם לה להיראות ממש מדליק, כאילו יש לה עיניים :lol:

 

23894944.jpg

פורסם

בובה של רכב.

פיאט 500 זה מסוג הרכבים שבאמת שווים כל שקל ... וזה לא בגלל המכאניקה..

יש לה עיצוב שפשוט שווה את זה.

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם
קשקוש. אתה לא מבין את משמעות הקריצה? שלא לדבר על זה שכתבתי שהיא נראית לוהטת. תמצא לך קורבן אחר.

אגב, אם כבר קליפרים אדומים - כאן זה יותר מתאים: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4080989,00.html

 

עריכה: במבט שני, בתמונות שצורפו מה"מציאות" היא נראית כמו 500 שעברה ברח' החילזון ברמת גן, שם הדביקו לה מט וג'נטים.

או שאתה לא יודע להתנסח, או שאני לא יודע לקרוא. כל בר דעת מבין שהקריצה נועדה לקשור בין הדבר המוזר הזה הנקרא אופטרה ספורט, לבין ה 500 הזו. אגב, המילה "קישקוש" אצלך היא זו בשלה טרחתי להתייחס ל"חוכמולוגיה" בדיעבד הזו שלך.

פורסם

אם הייתי מתגורר בארץ זה הרכב שהייתי רוכש, קטנה, יפה, זריזה וחסכונית.

בלי להעליב את כל רוכשי הפיקנטו\ספארק\אלטו, ככה מכונית קטנה צריכה להיראות!

haters will hate

פורסם

אני מאוד מחבב את ה-500 הרגילה אבל דווקא את הבלאק הג'ק הזו אני לא אוהב.

 

ל-500 מתאימים צבעים בהירים שמדגישים את הקווים המפוסלים היפים שלה והצבע השחור הזה מעלים כרגיל את הכל.

 

גם ג'נטים שחורים זה אופנה ריקה שמעולם לא הבנתי, אין בזה שום דבר יפה.

פורסם

לא הייתי מכניס את הרגל לרכב כזה, היה ונשאר רכב עבור נושכי כריות.

באותו מחיר הפג'ו 207 SPORT עם 120 כ"ס עדיפה לטעמי בכל פרמטרים החשובים פרט אולי לחסכון בדלק.

 

מה גם שעם הג'אנטים הצעקניים האלה, תוך פחות משבוע הרכב הזה כבר יעמוד ככל הנראה על בלוקים.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם
אם הייתי מתגורר בארץ זה הרכב שהייתי רוכש, קטנה, יפה, זריזה וחסכונית.

בלי להעליב את כל רוכשי הפיקנטו\ספארק\אלטו, ככה מכונית קטנה צריכה להיראות!

בנצי מסכים איתך לגמרי!

אבל לצערי פיאט 500 בגירסת בסיס עם מנוע 1.2 ידנית עולה 96K, ככה שהיא הרבה יותר יקרה מאלטו, פיקנטו ואחרות.

מה שכן אני כבר חשבתי לרכוש בעתיד אחת כזו, אבל כנראה אלך על פאביה או פולו בתקציב דומה.

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם
לא הייתי מכניס את הרגל לרכב כזה, היה ונשאר רכב עבור נושכי כריות.

באותו מחיר הפג'ו 207 SPORT עם 120 כ"ס עדיפה לטעמי בכל פרמטרים החשובים פרט אולי לחסכון בדלק.

 

מה גם שעם הג'אנטים הצעקניים האלה, תוך פחות משבוע הרכב הזה כבר יעמוד ככל הנראה על בלוקים.

 

 

מעניין אותי לדעת על מה אתה נוהג?

 

אין דבר כזה רכב של נשים או אנשים בעלי נטייה מינית מסויימת, יש אנשים בורים.

haters will hate

פורסם

לדעתי היא מדליקה והעובדה שתמכרנה 25 יח' ממנה בארץ מדליקה אף יותר.

 

bar72, באמת שלפעמים מותר לפרגן מבלי להכניס קצת רעל לתמהיל. לגולף GTI יש גרסת אדידס.

תאר לך שהיו משווקים אותה בארץ...היינו נתקלים בכל מיני אנשים מבת-ים\הקריות\לוד שנוסעים ב"גולף טורבו" שסוגרת כמעט 300 (לטענתם).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
מעניין אותי לדעת על מה אתה נוהג?

 

אין דבר כזה רכב של נשים או אנשים בעלי נטייה מינית מסויימת, יש אנשים בורים.

 

:mm_yeah:

emotion of motion


×
×
  • תוכן חדש...