Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 500 בלאק-ג'ק : מהדורה מוגבלת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה שמשפיע זה לא רק הגובה, אלא גם החלוקה בין אורך הרגליים לאורך הטורסו (הבטן והחזה). כך למשל, אף שגובהי רק 184 ס"מ, אני לא מסוגל לשבת זקוף במושב האחורי של פוקוס, S40, רוב הקוריאניות, וגבולי מאוד בג'טה הנוכחית.

 

מסכים.

כנראה שמכאן נובעת המחלוקת בין הדעות.

מחשבה בוראת מציאות.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תמונה של הרכב מאלום התצוגה הרכב נראה ממש מגניב במיוחד בצבע הזה, אגב לפני חמישה חודשים הופיעה גם באולם התצוגה של אלפא בררה בצבע שחור מט ככה שאולי זה נהפך להיות טרנד?

254297_179740398747090_137505179637279_434412_767462_n.jpg

 

167235_1679109491025_1036153176_31817011_50477_n.jpg

168215_1679109931036_1036153176_31817012_4637595_n.jpg

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם
ככה שאולי זה נהפך להיות טרנד?

אכן טרנד.

 

לטעמי, הטרנד הזה יתחזק עוד יותר, לאור העובדה כי הרבה בעלי רכבים משומשים בעלי נזק בצבע (ובארץ השימשית שלנו, לא חסרים כאלה) - ימצאו פתרון קל ונוח לשרדוג הצבע. הבעיה היא - שהרוכש הפוטנציאלי לעולם לא ידע מה עבר הרכב בטרם נצבע.

 

באופן אישי, אף פעם לא התחברתי לקטע הזה.

500 ABARTH

THE BEST ITALIAN EVER

פורסם

הבררה הספציפית הזאת לא נצבעה בארץ. הבררה הזאת היא גרסה מיוחדת בשם "Independent Italia" של חברת עיצוב שעבדה עם אלפא על הבררה ואח"כ גם על הספיידר שלה.

כל גרסה כזו יוצרה רק ב-900 יחידות לכל העולם.

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך


×
×
  • תוכן חדש...