Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 500 בלאק-ג'ק : מהדורה מוגבלת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רכב יפיפיה, ואם בגרסה הרגילה/קבריולט הוא נראה מעט "נשי" אז כאן זה נעלם לחלוטין.

 

לדוד שלי יש 500 קבריולט בצבע תכלת, דאגתי מיד לשלוח לו את התמונות שהועלו כאן בפורום.

לטענת דוד שלי באופן כללי הרכב מדהים אך בתצורת קבריולט המחיר נושק ל 170K ש"ח וזה מחיר הזוי, בזוי ולא שפוי בעליל.

כמעט פי 2 מהדגם הבסיסי !!

מיילא שהמרווח ראש מהקורה בצד שמאל היה נורמלי, אבל הוא לא מסוגל לנהוג ברכב מבלי להטות מעט את הגוף ימינה.

הוא היה בהכחשה עד לפני מס' חודשים, אבל אז "נשבר" ומאוד התחרט על הקנייה.

היום הוא מנסה למכור והדבר נראה כבלתי אפשרי.

יש פתגם שאומר "לכל סיר יש מכסה", נראה לי שבמקרה הזה המכסה הלך לאיבוד. :-P

פשוט אין קונים, אין התעניינות, נאדה - הרכב פשוט יקר מידי/לא מבוקש.

 

כנראה שהפתרון יהיה לעשות טרייד-אין עם היבואן ולקחת אלפא מיטו במקום. זה הכיוון החדש.

 

סתם, כי בא לי לשתף :-D

אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

הנושא של מרווח ראש בעייתי לא מובן לי.

 

אני 1.82 בלי מגפיים, נהגתי על כמעט כל גירסאות ה-500 שנמכרות בארץ, פתוחות וסגורות, לא הייתה לי מעולם בעיה כזאת.

פורסם

 

מיילא שהמרווח ראש מהקורה בצד שמאל היה נורמלי, אבל הוא לא מסוגל לנהוג ברכב מבלי להטות מעט את הגוף ימינה.

הוא היה בהכחשה עד לפני מס' חודשים, אבל אז "נשבר" ומאוד התחרט על הקנייה.

 

סתם, כי בא לי לשתף :-D

אבי.

 

על מה אתה מדבר?

אני בגובה 1.95 מטר ושוקל 120 קילו ביום בהיר ולא הייתה לי שום בעיה עם ה-500C אז אין לי מושג על מה אתה מדבר, ובשתי המקומות הקדמיים היה לי יותר מרווח מהרבה מכוניות אחרות שכביכול גדולות יותר (אני אגזים ואגיד שגם מאחורה המרווח שם יחסית מפתיע אך לא הייתי מתנדב לשבת שם). נכון שיש תחושה קצת צפופה ב-500C אבל אי אפשר להגיד שחסר מקום. באבארט 500 וב-500 הרגילה היה לי ממש מרווח מקדימה.

פורסם
אם הייתי מתגורר בארץ זה הרכב שהייתי רוכש, קטנה, יפה, זריזה וחסכונית.

בלי להעליב את כל רוכשי הפיקנטו\ספארק\אלטו, ככה מכונית קטנה צריכה להיראות!

 

אני בטוח שהם לא נעלבו, בהתחשב שבמחיר הזה אתה קונה 2 פיקנטו\ספארק\אלטו וגם מוסיף לשתיהן חיישני רוורס ונשאר עם עודף לשווארמה ופריגת ענבים.

פורסם

תנוחת הנהיגה ב-500 היא איטלקית קלאסית: כדי שהידיים יהיו במרחק תקין מההגה, הברכיים צריכות להיות צמודות לאוזניים. זה ממש לא לעניין שההגה ברכב הזה אינו מתכוונן לעומק ושה-FOOT REST קרוב מידי. מצד שני, היא כזאת מתוקה, למי בכלל אכפת מהשטויות האלה? :-P

פעם גם יצא לי לשבת מאחורה ב-500. אני 1.83, והאמת היא שלמרבה ההפעתה ממש לא היה לי צפוף שם.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
תרגיל שיווק ידוע ומוכר של פיאט עוד מימי האונו, שהיתה לה גירסה שנקראה "ביאנקה" שהיתה צבועה כולה בלבן.

וכמובן שצריך לזכור את גירסת "FILA" של אוטוביאנקי, שהיתה אף היא לבנה עם ריפודים בצבע אדום.

 

ה FILA גם הגיע עם סאנרוף אם אני לא טועה.

גם גולף הגיע בשנת 92 במהדורת FUNCTION שהיתה מעט שונה.

88 הגיעו איביזות בודדת DEL SOL לבנות עם פגושים מקוריים לבנים בצבע הרכב וגג שמש.

וב 94 205 כמעט זכינו לקבל את ה 205 ה roland garros

אז בגלל מיעוט הדגמים היחודים (וגם בגלל שהיא מטריפת חושים בשחור-אדום) נקבל אותה בברכה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
bar72, באמת שלפעמים מותר לפרגן מבלי להכניס קצת רעל לתמהיל. לגולף GTI יש גרסת אדידס. תאר לך שהיו משווקים אותה בארץ...היינו נתקלים בכל מיני אנשים מבת-ים\הקריות\לוד שנוסעים ב"גולף טורבו" שסוגרת כמעט 300 (לטענתם).

 

אני, רק ב- new balance :-)

ואגב, אני דווקא מאוד מפרגן לג'ולייטה, למשל. מאוד מאוד נהניתי ממנה. זה שהחלטתי שהיא לא הרכב הכי מתאים לי זה משהו אחר.

 

ושום מילה על הקריות :evil: (לפחות לא על ביאליק :-P )

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
הנושא של מרווח ראש בעייתי לא מובן לי.

 

אני 1.82 בלי מגפיים, נהגתי על כמעט כל גירסאות ה-500 שנמכרות בארץ, פתוחות וסגורות, לא הייתה לי מעולם בעיה כזאת.

 

דוד שלי 1.85 בערך וכאשר הוא יושב זקוף הראש שלו נוגע בקורה השמאלית, בצורה ברורה ומעיקה.

אני 1.90 וזה מציק לי בצורה בלתי רגילה.

עיקר הבעייה היא שהכיסא מתכוונן לגובה אבל משום מה לא יורד מספיק לעומק, תנוחת הישיבה גבוהה מידי לאנשים גבוהים.

(אני מדבר על הקבריולט עם הכסאות מעור)

באברת' המצב טוב יותר.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

אני לא אוהב את הצבע הזה יחד עם הג'אנטים, אבל לדעתי זה מגניב שיש כמה גרסאות של מכונית אחת. זה מוסיף גיוון ל"אוכלוסיית" המכוניות.

מחיר הבסיס של ה 500 גבוה מדי לדעתי, אבל התוספת היחסית למחיר של הגירסא הזו בהחלט שווה. עוד 5000 ש"ח ויש לך רכב שנראה שונה ועם קסנון (שכולם יודעים שקסנון מקורי הוא משום מה מאוד יקר)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
דוד שלי 1.85 בערך וכאשר הוא יושב זקוף הראש שלו נוגע בקורה השמאלית, בצורה ברורה ומעיקה. אני 1.90 וזה מציק לי בצורה בלתי רגילה.

עיקר הבעייה היא שהכיסא מתכוונן לגובה אבל משום מה לא יורד מספיק לעומק, תנוחת הישיבה גבוהה מידי לאנשים גבוהים.

(אני מדבר על הקבריולט עם הכסאות מעור)

באברת' המצב טוב יותר.

 

מה שמשפיע זה לא רק הגובה, אלא גם החלוקה בין אורך הרגליים לאורך הטורסו (הבטן והחזה). כך למשל, אף שגובהי רק 184 ס"מ, אני לא מסוגל לשבת זקוף במושב האחורי של פוקוס, S40, רוב הקוריאניות, וגבולי מאוד בג'טה הנוכחית.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אמרתי זאת כמה פעמים - אני אוהב את הסטייל העיצובי / שיווקי הנ"ל של פיאט. זה מעניק יחוד רב גם לדגם עצמו, וגם לאלו שקונים את הרכב (כמובן, אלו שאינם ישראלים וקונים רק בצבע לבן ממילא :p).

 

אגב, אני היחידי שציפה שהקאליפרים דווקא יהיו בצבע לבן? מתקשר יותר לבלאק ג'ק מאשר אדום

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

כמה עובדות על ה 500:

היא לא בקטגורית המכוניות המיני הזולות, היא בקטגוריית מכוניות הסטייל הקטנות.

אם אתם רוצים פיאט קטנה במחירים של הקוריאניות יש את הפנדה (דגם חדש בקרוב)

יש לה מושב אחורי יותר גדול מהמתחרה שלה המיני.

היא עולה בערך חצי מהמיני.

היא יותר זולה מסמרט ,בערך באותו גודל ויש לה מושב אחורי.

כחלק מהסטייל שלה יש לה המון גרסאות מיוחדות,הגיע הזמן שאחד יגיע לארץ.

האיטלקים הדפוקים האלה אפילו לאמריקאים מוכרים את ה 500 רק עם גיר רגיל אז תמשיכו לחלום על אוטומט.

הבלאק ג'ק הוצגה לפני שנה,היבואן מביא כמה בודדים לארץ בשביל הפרסום,נקווה שיביא מהדורה מיוחדת אחרת אחרי זה.

באתר האיטלקי של פיאט יש שחור מט על כל הגרסאות של ה 500.

ורוד לכוסיות

fiat-500-07-04-09.jpg

שחור מט לגברים

fiat-5001.jpg

אם איזה מעצב שיכנע אותכם שגם גברים הולכים עם ורוד.המעצב הומו וזה נראה לו מגניב שגברים לובשים ורוד.

כמעט שכחתי.

המכונית הזוכה כמכונית הגיי של השנה באירופה 2010

500C

http://www.ledorga.fr/en/election-voiture-gay/european-gay-car-2010.html

אייל

פורסם

חזרתי מאיטליה לאחר השכרה של 500 TWINAIR TURBO cc900 לסופ"ש, כמי שמחזיק 500 ביומיום, זאת חיה אחרת לגמרי.

הרעש דומה לטירטור של ה-500 הישנה בסרק, כל לחיצה על הדוושה מטיסה את המנוע למנתק, סחיבה בחמישי כבר מ-50 קמ"ש.

הנתונים יכולים לאשר את התחושות, 86 כ"ס וכמעט 15 קג"מ מ-1900 סל"ד.

המנוע מרגיש נמרץ וחי בהרבה גם ממנוע ה-1.4 100 כ"ס שכביכול ממותג מעליו, והופך את ה-500 להרבה יותר מהנה, ממש מיני אבארט ובהחלט טובה בהרבה מכל גרסה אחרת במשפחה.

צריכת הדלק לעומת זאת לא היתה מדהימה ודמתה לזאת שב-1.2, סביב ה-16 ק"מ לליטר בתנאים מעורבים.

ההפרשים במחיר באטיליה הם סביב ה-1500 יורו מגרסת ה-1.2.

אגב קבריו, היה מבצע נוסף באיטליה שם הוצעה הגרסא הפתוחה באותו המחיר של הגרסה הסגורה.

לא ממש מה שקורה פה.

פורסם

שמע, יש מצב שהיבואן מקבל את שתיהן באותו מחיר. לעולם לא תדע.

 

אלא אם כן יישב בממשלה שר תחבורה שיחליט שנמאס לו באמת ממה שהולך בשוק הרכב, כמו שלשר התקשורת משה כחלון ואטיאס שלפניו נמאס ממה שקרה בשוק הסלולר ופשוט שברו אותו.


×
×
  • תוכן חדש...