Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש פתרונות שכוללים הכל כולל הכל בפחות מ 2000 ש"ח.

 

אגב, מודול BT ל510 עולה באיביי פחות מ200 דולר. נשאר רק תכנות בVAGCOM.

:)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הרכב הגיע, התרשמויות ראשונות.

 

האוטו בצבע כחול גרפיט עם ריפוד פנים/סלון בצבע לאטה-תענוג.

(ידיות ובתי מראות בצבע הרכב)

 

חייב לציין כי הטרנדליין של 2011, נראה הרבה יותר טוב מהייליין של 2001.

 

בכל מקרה, גם עם מנוע של 30 ק"מ, ה1.4 הזה,מעניין ומרשים.

 

 

 

ושאלה לי .

הודעה בנוסח הנ"ל פורסמה אתמול כהודעה חדשה בפורום כללי, ונמחקה ע"י מנהל המערכת בטיעון כי אין מקומה בפורום כללי.

היש מי שיכול לומר לי היכן כן מקומה ?

supreb 2016 l&k 280 4*4

פורסם

תתחדש ותהנה, בחירה מצויינת.

 

חייב לציין כי הטרנדליין של 2011, נראה הרבה יותר טוב מהייליין של 2001.

 

2001? הייליין? לא היה אז כזה. ואם זו טעות כתיב והתכוונת ל-2010, אז גם כאן טעות בידך, רמת האיבזור והגימור של הייליין 2010 נראית הרבה, אבל הרבה יותר טוב.

פורסם

היה גם היה.

גירסאות הV5 והV6 הגיעו ברמת הגימור הזו בארץ.

 

ובחו"ל גם גירסאות עממיותhttp://car.donkiz.co.za/redir?rd=s&z=c&w=E8436F881FE9F9B1&o=4B90386F19CC57828BF9075574E1AACDBA78929EEB011343C597DE64A590E1227FD7A522E6BAC20BC494F8A7B8633C662A8487CFD62D0A01314C8466B63647758879BEC502B3D49A08B2C000ACFDFFB52232D384010CE7C6433DAC96C117680F94C0C574DC039062E5FA300E9CBFE9639CAA4CDDCEA9EDF1334F9D624169CFDFBA4BB1C45F1AD618D8F558439308372B&rq=E5CC864B3CE5F39D5DBA639518D12C53B6E79B3BB804456C

supreb 2016 l&k 280 4*4

פורסם

תתחדשו,

אי אפשר ממש להשוות דור 6 לדור 4 עם כל הכבוד לשני הדורות.

מדובר בתקופות שונות, חלק ממה שהיה אז מותרות היום נחשב סטנדרט.

 

אם ב V5 ובV6 זה נחשב הייליין ,אז איפה ההגה מעור, המגנזיום , הסאן רוף וכל הדברים? לא חסרים לך בטרנדליין?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תודה איל.

 

אכן חסר לי כל מה שציינת ועוד כמה דברים, אבל הרכב עבור אשתי, ואותה זה לא מעניין, מה גם שאין כבר רמת גימור אמצעית, יש טרנדליין 1.4 122, והייליין 14.160.

את הג'נריישן 122, הם כבר לא מביאים.

 

בכל מקרה, התכוונתי לתחושה הכללית ברכב, הוא מרגיש הרבה יותר מפואר ומכובד, מהקומפורט ליין של 2001, ובמיוחד בשילוב ריפודי הפנים בגוון בהיר (לאטה). וההגה - רך ונעים ולרגע אפשר לחשוב כי היא מעור.

supreb 2016 l&k 280 4*4

פורסם

כן. גם הטרנדליין של דור 5 2008 שרכשתי למשפחה לאחרונה מרגישה הרבה יותר איכותית מהטרנדליין של דור 4.

מצד שני בשנים של דור 4 הוא הציב סטנדרטים חדשים לכל הקבוצה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...