Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזל טוב לזוגתי שהסכימה...(האוטו בשבילה..והיינו צריכים לשכנע אותה)

 

הרכב הוזמן ב"הקר את מסלטון" בפ"ת, מוסך מורשה בו טיפלנו בגולף הקודמת ואנחנו מאד מאד מרוצים מהם.

 

הרכב "על הכביש" כולל אגרת רישוי, איתוראן, וחיישני רוורס במתנה - 140K ועוד כמה שקלים...(הנחה של 5190 שקלים לדגם הזה במבצע הנוכחי של צ'מפיון)

 

הצבע, כחול גרפיט - לדעתי - הכי יפה .

 

הוספנו לרדיו (510) את יחידת הבלוטות, בתוספת של 3000 שקלים (חזיר מי שתמחר את הסכום הזה, אם יש למישהו איזה רעיון זול יותר, אשמח לשמוע)

 

זהו בנתיים.

ותודה לסוכן האנטיפת בצ'מפיון ב"ב- פרטים בקישור המצ"ב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=377258

supreb 2016 l&k 280 4*4

פורסם

לפי דעתי התוספת בלוטות היא מיותרת בסכום המוגזם הזה. אני הייתי מתקין דיבורית בלוטות פשוטה לרכב ב500 שקל וסוגר עניין או דיבורית של PAROOT שהם מעולים במקסימום 1000 שקל . חבל על הכסף שלכם.

- ולגבי האיתוראן תנסה לברר אם ניתן להתחמק מהתקנת איתוראן ובמקום להסתפק בקודן רגיל כי איתוראן עולה כסף כל חודש, אם אני לא טועה כ50 - 60 שקל דמי מנוי. תבדוק עם חברת הביטוח.

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם

תשמע אני לא יודע איפה הזמנת את הרכב אבל בשביל הדווקא הייתי הולך ומזמין במקום אחר!

סוכונות של צ'מפיון אחרת, או רכב אחר לגמרי.

יש מבצעים כל כך טובים על רכבים שווה לבדוק.

פורסם

אם כל הכבוד ל VW הפלצנים. הייתי מוותר על ה RCD510 ומבקש זיכוי ואני מאמין שהם נותנים 1000 שקל לפחות.

ומזמין מערכת חלופית שנותנת GPS ו BT בפנים והרבה יותר איכותית ב הפרש.

 

ואם זה לא בא בחשבון כמו שאמרו פה.

כדאי לוותר על הBT בעלות מופקעת של 3000 שקל ולקנות דיבורית איכותית של PARROT לדוגמה.

פורסם

האמת היא שבסכום של 140K הייתי הולך על מאזדה ספיריט מנוע 2.0 5 דלתות, רכב יותר מאובזר שכולל סנרוף, חישוקי מגנזיום ועוד כמה שטויות, בשבילי גולף זה רק ג'נריישן או כלום. ו

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם
האמת היא שבסכום של 140K הייתי הולך על מאזדה ספיריט מנוע 2.0 5 דלתות, רכב יותר מאובזר שכולל סנרוף, חישוקי מגנזיום ועוד כמה שטויות, בשבילי גולף זה רק ג'נריישן או כלום. ו

 

מאזדה - כזו עם גיר 4 הילוכים...? לא תודה (והאמת, בלי להעליב אף אחד, אשתי הייתה נעלבת קשות אם זו היתה אופציה)

 

אם כל הכבוד ל VW הפלצנים. הייתי מוותר על ה RCD510 ומבקש זיכוי ואני מאמין שהם נותנים 1000 שקל לפחות.

ומזמין מערכת חלופית שנותנת GPS ו BT בפנים והרבה יותר איכותית ב הפרש.

לא ידעתי כי זה אפשרי, יש לך לינקים/מידע נוסף..? (תודה)

ואם זה לא בא בחשבון כמו שאמרו פה.

כדאי לוותר על הBT בעלות מופקעת של 3000 שקל ולקנות דיבורית איכותית של PARROT לדוגמה.

שונא את ההתקנות הברבריות האלו של דיבורית מעדיף מסך מגע

תשמע אני לא יודע איפה הזמנת את הרכב אבל בשביל הדווקא הייתי הולך ומזמין במקום אחר!

סוכונות של צ'מפיון אחרת, או רכב אחר לגמרי.

יש מבצעים כל כך טובים על רכבים שווה לבדוק.

קרא שוב את הודעתי כאן, הרכב נקנה בסוכנות משנה , איתה יש לנו יחסים מצוינים.

לפי דעתי התוספת בלוטות היא מיותרת בסכום המוגזם הזה. אני הייתי מתקין דיבורית בלוטות פשוטה לרכב ב500 שקל וסוגר עניין או דיבורית של PAROOT שהם מעולים במקסימום 1000 שקל . חבל על הכסף שלכם.

- ולגבי האיתוראן תנסה לברר אם ניתן להתחמק מהתקנת איתוראן ובמקום להסתפק בקודן רגיל כי איתוראן עולה כסף כל חודש, אם אני לא טועה כ50 - 60 שקל דמי מנוי. תבדוק עם חברת הביטוח.

תודה על ההערה על האיתוראן, בהחלט הארת את עיני.

supreb 2016 l&k 280 4*4

פורסם

המאזדה ספיריט היא עם 5 הילוכים ומנוע 2000 150 כ"ס, בכל אופן זה הבחירה שלי אבל תתחדש על בחירתך ומקווה שעזרתי.

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם
הוספנו לרדיו (510) את יחידת הבלוטות, בתוספת של 3000 שקלים (חזיר מי שתמחר את הסכום הזה, אם יש למישהו איזה רעיון זול יותר, אשמח לשמוע)

 

ברכותיי על הרכישה.

 

אינני יודע כמה זיכוי ניתן לקבל על המערכת (לאחת פשוטה יותר או ללא מערכת בכלל), אבל את ה-510 לדוגמה אפשר לקנות בנפרד תמורת כ-3K, כפי שניתן לראות כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=376058

 

לגבי BT ושאר תוספות - כפי שכבר אמרו פה, דיבורית של פארוט או אחד היצרנים המתמחים תתן תמורה לא פחות טובה בהרבה פחות כסף.

 

הערת אגב: בדיוק סיימתי לקרוא סקירה השוואתית במגזין בריטי על הגולף, BMW סדרה 1, לקסוס CT ואאודי A3. הגולף ניצחה בכל המבחנים, אבל לאורך הכתבה לא הפסיקו להסביר ולשכנע ש"גם היא מכונית טובה, למרות הסמל העממי" :lol:. אז נכון שמדובר ברכב משכמו ומעלה, וגם באירופה הוא מתומחר מעל היפניות והקוריאניות, אבל רק בישראל המותג הזה אשכרה נחשב לפרמיום. :loco:

פורסם

אפשר להוציא דיי בקלות איתוראן עם דמי מנוי לשנה ראשונה חינם, הצלחתי לקבל זאת בהזמנת פולו.

 

תתחדשו, למרות שזו הגרסא הפחות מאובזרת - אתם תהנו מהרכב.

 

רכשתי לאחרונה עבור משפחתי טרנדליין 2008 , אנשים שרגילים לקורולה/פולו ופתאום מרגישים שדרוג בדברים הקטנים ומבסוטים מכל רגע למרות שלי אישית ביחס למה שאני מורגל, מדובר ברכב לא מאובזר, ככה שהכל יחסי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ראיתי פרסומת בטלויזיה שבקרוב יש שוב יום מכירות והייתה תמונה של גולף (לא יודע איזה מנוע ורמת גימור) ב-120K ש"ח.

תבדוק שלא "דופקים" אותך.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

בתור מי שיש לו את מסך המגע+דיבורית כבר שני רכבים, אני יכול לומר לך שזה שילוב שחבל לוותר עליו. אם אפשר - שיבצעו לך את ההתקנה ב- CLASS A. בוודאי שלא ברדיו מילאנו.

 

ברכב הנוכחי שלי, יכולתי לקבל "מתנה" אבזור אם הוא מותקן במילאנו, או הפחתה במחיר ולהתקינו לבד ב- A. זה מה שעשיתי.

 

אגב, בחרתם בצבע יפייפה. ה- 140 שלנו היתה כזו, וכיום ה- GTI כזו גם כן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

[quote name=B4

 

 

שונא את ההתקנות הברבריות האלו של דיבורית מעדיף מסך מגע

 

התקנות ברבריות של דיבוריות ? קפוץ לפורום אודיו הסמוך לראות כמה התקנות ותבין כמה אתה טועה.

פורסם

ומה אעשה ולי יש גם נסיון..?

אזרוק אותו לפח ואסתמך על אחרים ?

 

אינני בא להכליל, אבל ממש לא בא לי חיווטים נוספים מעבר להכרחי.

supreb 2016 l&k 280 4*4

×
×
  • תוכן חדש...