Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה

אני ממש לקראת קניית סיאט לאון חדשה מהחברה, רציתי שתגידו לי אם כדי לי ללכת על הרכב הזה :

 

סיאט לאון 1.8 TSI DSG שכוללת מערכת מולטימדיה וכולל סאנרוף[+פלוס אגרה, מיגון, צבע]

הכל ביחד 140K

 

כדי לי?

פורסם
כדי לי?

 

האם לך כדאי - רק אתה יודע.

 

אבל ממש בסמוך לשרשור הזה שלך יש שרשור "רגע לפני הקנייה - לאון 1.8 טורבו DSG" שנוצר לפניו, ואם תריץ חיפוש קצר בפורום הזה, תמצא עוד מספר שרשורים בנושא זה מתקופה אחרונה.

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם
אהלן חבר'ה

אני ממש לקראת קניית סיאט לאון חדשה מהחברה, רציתי שתגידו לי אם כדי לי ללכת על הרכב הזה :

 

סיאט לאון 1.8 TSI DSG שכוללת מערכת מולטימדיה וכולל סאנרוף[+פלוס אגרה, מיגון, צבע]

הכל ביחד 140K

 

כדי לי?

 

בדיוק נתקלתי בפוסט בפורום שכן במישהו שקיבל אף יותר - בפחות כסף (135K). שווה לבדוק מולו.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

עזוב אותך משטויות יש מישהו שסיפר שקנה את הרכב בגלל שהוא קרוב של בעל הסוכנות ב130 אלף יום למחרת פורסם המבצע לכולם.

יש מישהו שסיפר שקנה את הרכב ב120 אלף , אל תאמין לאף סיפור קיבלתה מחיר מצויין .

 

יש כאלו שרוצים לספר שקנו בזול ולא מספרים שיש לשלם גם אגרה , צבע , מיגון ... .

 

מידע אישי אין שוק במחיר כמו שהיה ב3 ימי המכירות הראשונים , כולם מקבלים את אותו מחיר .

פורסם

טוב תודה רבה לכולם כנראה שאני ירכוש את הלאון.

יום רביעי יש לי נסיעת מבחן [אהבתי - לקחתי]

 

בדיוק נתקלתי בפוסט בפורום שכן במישהו שקיבל אף יותר - בפחות כסף (135K). שווה לבדוק מולו.

זה ללא סאנרוף וחיישני חנייה קדמיים

פורסם

ב 145K אפשר לרכוש הונדה סיוויק מאובזרת (מגנזיום, גג שמש, קסנון, צ'יינג'ר, 6 רמקולים, הגה מצופה עור, שליטה מההגה פלוס טיפטרוניק וכו') ואז גם יש לך רכב אמין לטווח ארוך ועם שוק מצוין....

פורסם

אני יותר אוהב את הלאון אבל תודה על ההצעה והשוק כרגע לא מעניין אותי בכלל, מכוון שהרכב הזה הולך לשרת אותי עד לחתונה בע"ה.

פורסם

יש אנשם שקונים מכונית כדי למכור אותה ויש אנשים שקונים מכונית כדי לנהוג בה - כל אחד לפי טעמו והעדפותיו.

 

אני העדפתי לקנות רנו גראנד סניק ולא מאזדה 5 ואני לא מצטער לרגע...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=351806

אולי זה ישכנע אותך ששוק הוא לא פחות חשוב ?

 

ראשית כל, מומלץ לקחת דברים בפרופורציה: המכונית שבשרשור דנן היא רכב ספורטיבי/ספורט (*), רכבים מסוגים כאלה נמכרים בכמויות של עשרות בשנה אולי, ואילו סיאט לאון המדוברת היא בכל זאת "משפחתומטית" (אומנם כיפית לאין ערוך מ-"יפנומטית" מצויה, לדעתי).

 

בנוסף, איני חושב שניתן לקבוע בצורה אוניברסלית מה יותר או פחות חשוב במכונית, עבור כל רוכש חשיבות המאפיינים היא שונה.

 

אם יציבותו הכלכלית של אדם מותנית ביכולתו (המשוערת בלבד!) למכור את רכבו תוך מספר ימים, אולי מוטב לו להשקיע בסדנת תכנון פיננסי במקום. :-(

 

(*) מודה ומתוודה: אף פעם לא הבנתי את ההבחנה השרירותית בין "רכב ספורט" ל-"רכב ספורטיבי".

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם
יש אנשם שקונים מכונית כדי למכור אותה ויש אנשים שקונים מכונית כדי לנהוג בה - כל אחד לפי טעמו והעדפותיו.

 

אני העדפתי לקנות רנו גראנד סניק ולא מאזדה 5 ואני לא מצטער לרגע...

 

נכון - שמירת ערך, שוק וסחירות הם לא העיקר - אבל הדבר הראשון שאמרתי הוא אמינות. אך גם זה לא תמיד שיקול אצל הרבה אנשים - בעיקר אלו שלא מתכננים להחזיק ברכב לטווח ארוך. אלא שמי שמתכנן למכור אחרי 3-4 שנים כן יושפע מירידת ערך רצינית וקושי במכירה. לפיכך מי שקונה רכב גם לא אמין וגם לא סחיר ישלם על כך במכירה או בעלויות תיקון.

 

דרך אגב ביחס לסיוויק לעומת הלאון בנושא תדמית ונהיגה ספורטיבית.... אל תצחיק הסיוויק היא מלכת הרייסרים ותדמית צעירה וספורטיבית ומכונית הרבה יותר מהנה ובעלת פוטנציאל שידרוג והתקנת תוספים אין סופי.... בנוסף ההונדה איכותית לאין ערוך מכל מוצר של סיאט.

פורסם
... ובעלת פוטנציאל שידרוג והתקנת תוספים אין סופי...

כמובן. אך אליך להבין גם שיש אנשים שמעדיפים לדגמן אורות אחוריים של הלאון 1.8 TSI שלהם עם 200 כ"ס (אפסולוט לא פרוע) לבעלי סיוויקים עם ספוילר, חצאיות וכן go-faster-stripes. אה, רגע, הרי גם בלי שום אפסולוט לאון TSI 1.8 מדגמן אורות אחוריים לסיוויק! :oops: טוב, נו, הרי דיברנו על תדמית...

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=351806

 

אולי זה ישכנע אותך ששוק הוא לא פחות חשוב ?

אני לא אחד שנתקע בלי מכונית אני כיום בן 18 בלבד ומוציא רכב חדש מהחברה, יש לי זמן עד אחרי הצבא ועוד כמה שנים טובות להישאר עם הרכב, אם אני ירצה להחליף אותו זה רק טרייד אין [כלקוח מרוצה של סיאט]

פורסם

גם לי יש היום (רביעי) נסיעת מבחן (שניה) על הלאון :

 

התלבטתי רבות בין הלאון לבין רכבים רבים (כולל שירוקו, מיטו, ג'ולייטה ואפילו סיויק ולאנסר ספורט) מבחינתי זה הרכב שמציע הכי הרבה מבחינת עלות/תועלת ולדעתי אחת החבילות הכי משתלמות בשוק (שוב, זו דעתי בלבד) - הדברים שפחות אהבתי בו זה המראה החיצוני (לדעתי הכי פחות מושך מכל הרכבים ששקלתי) והעובדה שיוחלף בדגם חדש יותר בקרוב (2011 או 2012 לכל המאוחר).

 

רציתי צבע לבן אבל הוא לא מגיע עם SUNROOF וחיישנים :(

קיבלתי הצעה זהה לחלוטין לשלך עבור צבע שחור או כסף, שוב מבחינת מחיר אני לא חושב שיש חבילה יותר משתלמת, שיהיה בהצלחה!

פורסם

הלאון מגיע עם מתלים ספורטיבים XDS , מנוע חזק ובשרני טורבו , גיר ידני , עיצוב ספורטיבי וצעיר ,

בהחלט מדובר ברכב ספורטבי , ולא במכונית "משפחתית קצת יותר חזקה ".

מדובר ברכב אירופי מתקדם עם אבזור מפואר , אמין בדיוק כמו שאר האירופיות , היום החלקים של הרכבים מיוצרים ומשמשים יצרנים שונים בעולם , וכך גם הטכנולוגיה , לכן לא הגיוני שגיר של פיזו בדגמים החדשים ( הגיר היפני ) יהיה פחות אמין מגיר של טיוטה .

העובדה שברכבים יפנים יש אין ספור תקלות וריקולים , שפשוט היו מוסתרים מעני הציבור במשך שנים , העובדה שפתאום מספר גדול שנוסעים בטיוטה מדווחים או דווחו על תקלות לפני זה אולי הם התבישו או שפשוט אמרו להם במוסך וגם ברחוב שאין תקלות והם קנו את זה והמשיכו לנסוע.

אני רואה את המוסכים ברחוב שלי מלאים במכוניות יפניות לתיקון , כמו משפצי גירים שהמאזדות והיונדאים עומדים אצלהם בתור , או הסוזוקים שמחליפות מנועים בלי סוף , וגם מכוניות ארופיות ואמריקאיות שמתקלקלות גם כן.

אין מה לעשות הטכנולוגיה שמותקנת במכוניות הארופיות עולה על זו היפנית והקוראינית מתקדמת מהם ולכן מתקלקלת יותר .

( כל מני חישנים שזקוקים להחלפה) דווקא המכניקה שלהם כן מחזיקה הרבה שנים ללא בעיות , דבר שמוכיח את הטענה.

 

לגבי סחירות כבר כתבתי את הגולף שלי מכרתי במחיר מחירון תוך שבועיים , ליד הבית שלי עמדה טיוטה יותר מחודש אולי חודשים ולא נמכרה , הכל עניין של מזל ותזמון . בכלל עדיף לרכוש רכב פופולרי שקיים בליסינג מהסיבה ששם יש לך אחריות תיקונים אחרי בדיקה ומחיר זול ב20 אחוז -מה שאדם פרטי לא נותן .

 

 

באופן כללי אני לא נגד טיוטה או משהו כזה סתם לקחתי את זה כדוגמה.

×
×
  • תוכן חדש...