Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דרך אגב ביחס לסיוויק לעומת הלאון בנושא תדמית ונהיגה ספורטיבית.... אל תצחיק הסיוויק היא מלכת הרייסרים ותדמית צעירה וספורטיבית ומכונית הרבה יותר מהנה ובעלת פוטנציאל שידרוג והתקנת תוספים אין סופי.... בנוסף ההונדה איכותית לאין ערוך מכל מוצר של סיאט.

 

א. התואר התייחס לעונדות הישנות.

ב. בלאון פוטנציאל השיפורים מתייחס לכח ולא לפלסטיקה.

ג. לא מסכים לגבי פער האיכות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
הלאון מגיע עם מתלים ספורטיבים XDS

 

חסר כאן פסיק בין המילים "ספורטיביים" ו-"XDS".

 

מעבר לכך, אני חולק על הטענה שהמתלים בדגמים המשפחתיים של לאון החדשה הם "ספורטיביים". נסיעת מבחן בלאון FR או בלאון קופרה/קופרה R תמחיש מדוע.

 

... מדווחים או דווחו על תקלות לפני זה אולי הם התבישו או שפשוט אמרו להם במוסך וגם ברחוב שאין תקלות והם קנו את זה והמשיכו לנסוע.

 

אלמלא הייתי יודע שהמשפט הנ"ל מתייחס לטויוטה, הייתי חושב שמדובר בסיאט ישראל... :wink:

 

למרות זאת, אני מאמין שסיאט לאון במחירי מבצע של סתיו 2010 היא קניה טובה (fine print: במידה והרכב מתאים לרוכש, מותנה בנסיעת מבחן, בכפוף לתקנון, בע"מ, טל"ח, לא מתאים לילדים מתחת לגיל 21).

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם

לגבי הפסיק אתה צודק , בכל זאת מדובר במיתלים עדיפים על המיתלים הרגילים.

 

יש הבדל בן מכונית ספורט כמו הקופרה לבן מכונית ספורטיבית .

 

הלאון הוא אוטו טוב מהרבה בחינות.

פורסם

ואפרופו מחירי מבצע של סיאט, עכשיו כשרמי חזן זינק מניהול סיאט ישראל לניהול פולקסווגן ישראל, אולי עוד נראה מבצעים פרועים על גולפים ופאסאטים! :shock3:

 

בעלי ה-VAG-יות המכובדות, תתחילו לרעוד בנעליכם: המחירון של "השקעתכם" "הבטוחה" הלך פייפל! :twisted:

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם

בתור לקוח דיי חדש של סיאט אני בתחושות מעורבות.

מצד אחד מבסוט על הקנייה (איביזה SC),מצד שני כל חודשיים יוצאים במבצעים הרבה יותר מפתים:oops:

אם לא הייתי קונה את האיביזה אין ספק שהליאון 1.8 ,160 כ"ס הייתה הקנייה כדאית ביותר(אפילו בשוק כולו)

בתווך הקצר סיאט נהנים וקוצרים את הפירות,אך בתווך הארוך לקחות קיימים לא יירצו לראות את מחירון המכונית צונח צניחה חופשית,הם ייברחו כל עוד נפשם בם:evil:

אולי כדאי שיתעוררו בסיאט וימתנו את המצעים לפעם בשנה.

פורסם
ואפרופו מחירי מבצע של סיאט, עכשיו כשרמי חזן זינק מניהול סיאט ישראל לניהול פולקסווגן ישראל, אולי עוד נראה מבצעים פרועים על גולפים ופאסאטים! :shock3:

 

 

כבר עכשיו יש מבצע ממש נחמד על הפסאט - חבר מהעבודה הזמין חדשה דגם COMFORTLINE ב-170K (במקום 200K).

יש על זה פרסום גם בעיתון, כך ראיתי.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
... אך בתווך הארוך לקחות קיימים לא יירצו לראות את מחירון המכונית צונח צניחה חופשית,הם ייברחו כל עוד נפשם בם:evil:

 

אני יכול להבין מדוע מחירי מחירון(ים) של רכבי סיאט שהיו עליהם מבצעים בשנה האחרונה יתקזזו כדי לשקף את המבצעים. אך מה לדעתך יגרום למחירים "לצנוח צניחה חופשית" (ואם הבנתיך נכון - גם ממושכת)?

 

כבר עכשיו יש מבצע ממש נחמד על הפסאט ...

אינשאללה! מלחמת גוג ומגוג בפתח! :twisted:

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם

אני נמצא באותה סיטואציה..גם אני בדרך לקנות ליאון 1.8 TSI אבל גיר רגיל לצערי אין לי 10K להוסיף ל DSG...עשיתי כבר נסיעה על האוטומט והרגיש הרכב די טוב..חזק מאוד ,מגיב בסדר ו נוחות נסיעה סבירה...אבל עדיין עם ה 10K שאני משאיר בצד אני יכול לעשות דברים אחרים מבחינת מתלים ו מנוע ( מדובר כרגע על צ'יפ ) ....יום שישי אני יורד כנראה להזמין את הרכב בסוכנות בחיפה ו יום ראשון יש לי עוד נסיעה אבל על הגיר רגיל ...כמו שאמרו פה מקודם למי שמשחק לו הכסף תפקיד כל קטע האיבזור שווה סוף !!!:roll:

auto emocion

פורסם
... היום החלקים של הרכבים מיוצרים ומשמשים יצרנים שונים בעולם , וכך גם הטכנולוגיה , לכן לא הגיוני שגיר של פיזו בדגמים החדשים ( הגיר היפני ) יהיה פחות אמין מגיר של טיוטה .

.

ממש פניני חכמה. מה הקשר ? האם לא קורה שאותו גיר מתקלקל ברכב אחד בעוד שברכב של יצרן אחר לאותו הגיר יש אורך חיים גדול? האם לא קרה שברכב אירופאי שיוצר עם גיר אוטומטי יפני, הגיר היה כן בעייתי?

 

....

אין מה לעשות הטכנולוגיה שמותקנת במכוניות הארופיות עולה על זו היפנית והקוראינית מתקדמת מהם ולכן מתקלקלת יותר .

( כל מני חישנים שזקוקים להחלפה) דווקא המכניקה שלהם כן מחזיקה הרבה שנים ללא בעיות , דבר שמוכיח את הטענה.

.

שוב גיבובי דברים. מי קבע את זה? תן דוגמא לטכנולוגיה כזו?

ומה זה קשור ליפני \ אירופאי? אם תחשוב קצת תראה דגם אירופאי מסוים שבו הטכנולוגיה נחותה מרכב אחר יפני, וגם בדיוק ההפך. מה הקשר?

 

יהודה

פורסם
כבר עכשיו יש מבצע ממש נחמד על הפסאט - חבר מהעבודה הזמין חדשה דגם COMFORTLINE ב-170K (במקום 200K).

יש על זה פרסום גם בעיתון, כך ראיתי.

חיסול מלאי דגם ישן.

הדגם החדש כבר הושק בעולם וצריך להגיע לארץ בקרוב.

:evilbat:
פורסם

כמובן,ידוע. אם לא היה ברור - התכוונתי ל-1.8TSI שמשווקת כבר זמן-מה ולא לדגמים החדשים שעתידים להגיע.

ועדיין לדעתי זה מבצע מעולה - אם היה לי את הממון והצורך ברכב בסגמנט הזה, לא הייתי חושב פעמיים..

 

אגב, מי שרוצה יכול לקבל את האוטו בינואר והוא יהיה 2011 (טריק פסיכולוגי, כפי שנכתב).

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

×
×
  • תוכן חדש...