Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה השתחררתי מהצה"ל בכבוד.

לא יצא לי לעשות קורס משתחררים או משהו דומה לכן אין לי מושג מה עלי לעשות תחילה.

עבודה יש, בנתיים מרוצה לימודים מתוכננים לא נראים באופק ( אולי בעוד שנה ) .

 

מה יש לעשות עכשיו? ההורים קצת קשה להם להדריך לכן אני שואל פה.

פורסם

לחסוך לטיול \ לעשות טיול !

 

ללא ספק

 

אל תוותר על החלק הזה בחייך אתה תצטער עליו הרבה מאוד שנים אח"כ !

 

טיול חובה ! דרום אמריקה \ תאילנד \ אוסטרליה \ ארה"ב WHATEVER - רק סע !

פורסם

מה בקשר למועדפת?

אני עובד במקום שנקרא בית מלאכה, עסק פרטי לא ממשלתי.

איך אפשר לדעת אם הוא נחשב כמועדפת?

פורסם
לחסוך לטיול \ לעשות טיול !

 

ללא ספק

 

אל תוותר על החלק הזה בחייך אתה תצטער עליו הרבה מאוד שנים אח"כ !

 

טיול חובה ! דרום אמריקה \ תאילנד \ אוסטרליה \ ארה"ב WHATEVER - רק סע !

 

בן אדם, תרגיע.

 

לא חובה ולא נעליים. רוצה - שיסע, לא רוצה - שלא יסע.

לא כולם אוהבים את הטיולים המפגרים האלה שסוחטים אותם עד האגורה האחרונה.

יש אנשים שמעדיפים לעבוד ולעשות טיולים אח"כ ובמקומות קצת יותר מעניינים מתאילנד (עם כל הכבוד...)

 

רוצה להמליץ? תמליץ כמו בן אדם מהנסיון שלך. קצת תרבות דיבור. תן את חוות הדעת שלך בשקט ותעזוב.

אבל לא. חייב טיול! חייב! אתה תצטער על זה! כי אם לא תיסע, אתה תמות! לא! אפילו יותר גרוע! די כבר.

 

מה נסגר עם האנשים פה? :evil:

פורסם

אני גם בעד טיול המלצות יתקבלו בברכה למרות שאני די נעול על הולנד.

הבנתי שבית מלאכה נחשב גם עבודה מועדפת.

האם יש הגבלת משכורת בחודש או הגבלת שעות בחודש שאני יכול לעבוד בישביל לקבל את המענק של המועדפת?

אני מכיר שצריך לעבוד 180 שעות בחודש, מה קורה במקרה שאני עובד יותר? או מרוויח הרבה יותר ממינימום?

פורסם

לגבי מועדפת או לא, תברר בביטוח הלאומי (יש להם מוקד מיוחד לעניין).

 

אתה צריך 150 ימים בשביל מענק מועדפת, כ-8000 ש"ח.

 

כמו כן, אתה זכאי לפטור ממס הכנסה לפי הטבלה המצורפת.

 

ניר,

ספט' 07.

untitled.JPG

משכנתא זה קל

פורסם

בגרויות בנתיים אין מה לשפר הכל במצב טוב +

פסיכומטרי כנ"ל.

 

השאלה שלי לגבי מועדפת, אם אני צובר מעל 200 שעות בחודש ועובד

יותר מ 150 ימים בחצי שנה ומרוויח באזור 5000 ש"ח בחודש, האם זה ייצור בעיה בקבלת מענק המועדפת?

פורסם

אין הגבלת שכר כל עוד העבודה מוכרת כ"נדרשת" (מועדפת בשפת העם) ע"י המוסד לביטוח לאומי (אתך לאורך כל הדרך).

משכנתא זה קל

פורסם

ידידה שהיתה בקורס משתחררים אמרה לי שיש הגבלה מסויימת על השעות לא על השכר, אם אני עובר כמות שעות מסויימת אז אני לא זכאי למענק המועדפת.

נראה לי שטות והיא לא הקשיבה פשוט בקורס.

פורסם

אני לא מכיר שום הגבלה על שעות ולא זכור לי שום אזכור לכך מעלון של ביטוח לאומי בנוגע לעבודה נדרשת (תחפש באתר שלהם ותוכל לדעת אם העבודה שלך נדרשת או לא).

אין גם הגבלה לשכר.

 

אתה צריך לצבור 150 ימי עבודה.

רק ששים לב שהתלושים שאתה מקבל הם לא הזויים בצורה כזו שמתוך 30 ימים בחודש אתה עובד 29 מהם.

וכמובן שים לב שאתה עובד לפי החוק, יום חופש, שעות עבודה וכו'.

 

שיהיה בהצלחה.

פורסם

150 יום בתקופה של 6 חודשים לפחות ו12 חודשים מקסימום, לא חובה רצוף, לא חובה באותו מקום, כן חובה שתסיים תוך שנתיים מסוף שירות החובה שלך.

כלומר אתה יכול לעבוד חודש כן, חודש לא - אבל אתה צריך להרכיב את ה150 ימים האלה מלפחות 6 חודשים ומקסימום 12 חודשים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...