Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקופ : צוות טופ גיר מצלם בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעתי ממשהי בפייס על השמועה שהם בנצרת

וגם אני הייתי מאחורי מסע שיכנועים שיוסי יצא לשם ראשון

הראנו להם שגם בישראל אוהבים אותם למרות התרגיל המלוכלך של ההפקה שלהם

:lol: :lol:

אנחנו מדינה מודרנית ובעלת תרבות.

ודבר שני עם כל אחד ואחד ממערצי טופגיר בארץ היה את המיקום המדוייק

גם היה נוסע ואני מ***ק אם לא

 

מי שטרח לבוא למקום המדוייק בשעה הזוייה שהוא ער מהבוקר ועוד חמוש במצלמה

ולעלות לנצרת בשעה הזויה הוא כנראה באמת מעריץ טופגיר. אני יכול להעיד זאת על עצמי.

אני לא יודע מה איתכם אני סיימתי את היום ב22 בלילה אתמול (מעל ל30 שעות ער)

 

היה שווה את זה ממש נהנתי מכל רגע ורגע וכל פניה

הייתה חיוויה ממש כייפית

 

י' הצלמוס

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

  • תגובות 353
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כן ראיתי כתבה בעיתון היום שטופ גיר בישראל.

מצפה לראות את הסידרה החדשה

BMW RICER מה זה אתה צילמת?

איזה צחוקים עם אלה, הלוואי שהייתי פוגש אותם.

פורסם

bmw ricer

 

איך לא הביאו להם משטרה על כל השיפורים ושינויי המבנה.

זו הורדה על בטוח.

התמונות שצילמת , תביא לשופט בפעם הבאה, ותגיד , מה זו ההפלייה הזאת.:shock:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
1.מה זה האנשים עם 0 הודעות שמספרים שהם עזבו את הארץ?

2.הם מוכרים את הפיאט?

3.הם מסתובבים בערים ערביות בשביל להראות שאנחנו מדינת עולם שלישי,אם יראו את המכוניות שלכם זה רק יעזור.

הם בטוח יספרו בדיחות בתוכנית בסגנון הבדיחות שלהם על הנאצים,הם יראו גמלים,ערים ערביות ו 4 גברים במיני.

 

 

כמה פעמים סיירת בנצרת? לא חסר אתרים בנצרת ולתייר שמגיע יש בנצרת יותר אטרקציות (גם בילוי ותרבות) מ90% מהערים היהודיות, ולכל ערי המרכז ביחד אין עשירית מהערכים ההיסטוריים שיש בנצרת. ג"רמי קלארקסון הוא דמגוג לא קטן וגם מפריס הוא היה עושה צחוק שלא לדבר על ת"א.

פורסם

73061_10150287610335077_584180076_15369439_6919275_n.jpgמטי צולמה אתמונה כי אחרי זה אם היו הטרקלי של דן מה השעה שלאם היו שם ?

כדי לבר עוד פרתי אזיבה כי יש צלומים בדן שלאם בפייסבוק גם ?

אני דיסלקטי גאה! *כשכתוב נכון, מתקנים לי.

פורסם
מטי צולמה אתמונה כי אחרי זה אם היו הטרקלי של דן מה השעה שלאם היו שם ?

כדי לבר עוד פרתי אזיבה כי יש צלומים בדן שלאם בפייסבוק גם ?

 

קודקוד, כאן 42. אמור שנית.

פורסם

טוב השרשור הזה הוא אחד הלהיטים מזה תקופה ארוכה כבר... יותר מ24 אלף צפיות...

עוד מעט הוא שובר את הדביקים.

 

Choers - מה לא הבנת במשפט "כדי לבר עוד פרתי אזיבה כי יש צלומים בדן שלאם בפייסבוק גם"

 

אתה רוצה שאני אפשט את זה? :-D

Confidence In Motion

פורסם

"כדאי לברר עוד פרטי עזיבה כי יש צילומים בדף שלהם בפייסבוק גם"

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז


×
×
  • תוכן חדש...