Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקופ : צוות טופ גיר מצלם בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פתטי

 

מה היה רע אם היו באים לשם 10000 איש עם רכבי ספורט

מלווים אותם עם שלטים גם לנו מגיע ספורט מוטורי

ועוד 2000 איש שהיו צועקים אם שותים לא נוהגים

 

יכול היה להיות מעניין ואייטם טלויזיוני יוצא דופן.

 

טופ גיר זה ממש לא המקום ולא הזמן להתחיל להתבכיין שאין לנו ספורט מוטורי ולזרוק סיסמאות לאוויר.

היה יוצא מזה רק רע, מאוד רע.

 

 

תודה ליוסי פרנקוס, לארז גל, לערן יצחקי, לדני מדן, לשמרון אנגל, לרוס קוניק (הסטיג הישראלי), לאלון אדלר, לדניאל סגל, לפביה גנאדי, לנועם וינד ולאודליה וכמובן לירון תייר.

היה פשוט תענוג להיות איתכם. מי ייתן ותגדשו!

 

גם אני מצטרף, היה תענוג עם כולם, וזה לא פשוט בשעות כאלו :-).

 

יאשה, אתה רוצה שאני אגדוש עם הרקורד ?! :shock:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

  • תגובות 353
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תעדכנו איפה ואני מגיע!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

המשך הסיפור..

 

נעמדנו עם המיני סמוך למדרכה ,ממש בקצה העליה מהחניון התת קרקעי.

לצידנו עמד בלונדיני שזוף (אם כוויות שמש נחשבות לשיזוף), ומסביב עוד כמה סדרנים/מאבטחים.

כמו שחקנים יריבים הממתינים ברחבה להרמת כדור הקרן, הבטנו בציפיה לעבר השער ולסירוגין בחנו במבטים את הבחור עם האוזניה והוא כצפוי בחן אותנו.

שפת הגוף שלו הסגירה את כוונותיו, ברגע הינתן הסימן והם יצאו הוא יחסום אותנו בגופו.

הפנמנו שצילום משותף/לחיצת יד/ראיון כבר לא יהיה היום.

 

ואז אוהד קילל הרבה ואני נשבע לכם שאני מכיר אותו כבר כל כך טוב שהצלחתי לסנן מדבריו:"לא רוצים בטוב, אין בעיה, אני היום חוזר למערכת עם חומר מצולם בכמויות ויהי מה".

שילוב להילוך ראשון והתרחקנו מהמלון כמאה מטר במעלה הרחוב שם מצאנו שניים מרכבי הליווי הממתינים לשלושת הרודסקוטרים.

כעבור חצי דקה ,בתוך כל התנועה הצפופה של הבוקר ,על הכביש הפולט את תושבי נצרת מערבה לכיוון רמת ישי והלאה, הם הופיעו ממש כמו הדבר האמיתי שרואים בטלויזיה.

 

רגע בעצם הדבר האמיתי זה כאן ועכשיו!

 

מצלמות שחררו צרורות לעברם תוך כדי השתלבות בתנועה, מראה הבנדנה לראשו של מיי חיזק את תחושת המערב הפרוע ,שיצרה התפאורה הטבעית של נצרת ופס הקול עמוס הצפירות של נהגים חותכים ונחתכים לחילופין.

 

אחד מרכבי הליווי מתעקש שלא נצלם אותם וחוסם אותנו תוך כדי הוצאת היד מהחלון וסיבובה בסגנון ים תיכוני אסלי.

סחתיין החבר'ה הסתגלו מהר לתרבות המקומית.

נראה שהמיני הקטנטנה ,שביום רגיל מקבלת בכבישי ישראל המון חיוכים ואגודלים אלעל ,לא מרגשת אותם כלל,כנראה משהו שקשור לארץ המוצא שלה אני חושב.

והיא מצידה לא נשארת חייבת ,גז ביניים ,הורדת הילוך וכעבור דקה של עקיפות חוקיות וגם קצת עקיפות אחרות הם סוף סוף נכנסו לגזרות הצילום. ודווקא עכשיו כל הסלולרים שברכב מצלצלים ,סינון מהיר ומענה לאודליה שצועקת אנחנו מאחוריכם תיכף מגיעים.

לאחר דקה נוספת הכביש הופך דו מסלולי ואנו נעקפים ע"י מיאטה אדומה ומטופחת, היא חולפת תוך כדי צילומים ימינה מיאטה אחרת שראתה ימים טובים יותר וערן מנצל את המצב לטובת צילום השוואתי.

עוד סחיטה קטנה של הדוושה הימנית ואנו נוסעים במקביל לג'רמי, הנסיעה דופן לדופן כשכל העדשות מופנות ימינה מזכירה סצינה האופיינית לסרט פיראטים.

 

אין שום תגובה מצידו וקדימה לאובייקט הבא.

לצידנו פיאט ברקטה ,מבט בוחן ואני מגלה שלא חוותה תאונה ,אך אנשי התוכנית מרחו אותה בשכבות לא אחידות של חומר פחחות ליצירת הרושם הרצוי. ממש כמו פניו של הנוהג ברכב ,שלולא ידעתי שבילה את הלילה במלון הייתי מנחש שישן אמש במדבר.

בצילומים הראשונים הוא ניסה להשאר אדיש ,אך פרצופים מוזרים מהיושב בספסל האחורי וגז ביניים בזמן הורדת הילוך במיני גורמים לו להתגלגל מצחוק.

מגיעים לרכב שנראה הכי מאיים ופוגשים שם את הפרצוף הכי מאויים להיום.

משום מה נראה שמיני בהירה המאכלסת אנשים בעלי גוון כהה ,גורמת לו לכאבי בטן.

 

אנו מסיימים לעקוף את השיירה ועוצרים בצד לצלם אותם חולפים על פנינו, וזה רק ההתחלה.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

פורסם

אחרי שסירבתי להצעה לבוא לנצרת אתמול, וזו היתה טעות, אם יש משהוא בירושליים תודיע אני שם, אפילו בפרטי.

 

אם אתמול הייתי נרגש כמו ילדה בת 12, עכשיו אני מרגיש כמו ילדה בת 12 שקיבלה מחזור ראשון.

 

בכל מקרה תעדכנו!!!

 

ובאמת לג'רמי לקחו את האוטו?

פורסם
לא קצת צבוע ממך לבקש מידע על המצאותם כשאתה לא מוכן לתת אותו?

 

 

ממש לא.

 

אתמול יצאנו לדווח על מה שקרה וכמו שראיתם כולם התנהגו בצורה מנומסת.

 

הרעיון לא היה ליהנות ממש אלא יותר לדווח. התפקיד היה של כתבים שחושפים סקופ ראשון ולא רוצים שאיזה ילד \ערס \נהג חדש יבוא ויתחיל לעשות פוזות מול קלארקסון (ואתם יודעים שככה זה).

 

אם אנחנו נוסעים שוב זה לא כעיתונאים אלא בשביל ליהנות, כמו כל אחד.

 

בגלל זה זו לא צביעות כי אני גם מוכן להגיד איפה הם בכיף אם אני אקבל מידע.

פורסם
ממש לא.

 

אתמול יצאנו לדווח על מה שקרה וכמו שראיתם כולם התנהגו בצורה מנומסת.

 

הרעיון לא היה ליהנות ממש אלא יותר לדווח. התפקיד היה של כתבים שחושפים סקופ ראשון ולא רוצים שאיזה ילד ערס נהג חדש יבוא ויתחיל לעשות פוזות מול קלארקסון (ואתם יודעים שככה זה).

 

אם אנחנו נוסעים שוב זה לא כעיתונאים אלא בשביל ליהנות, כמו כל אחד.

 

בגלל זה זו לא צביעות כי אני גם מוכן להגיד איפה הם בכיף אם אני אקבל מידע.

 

מסתבר שכל חברי הפורום, או חלק נכבד מהם הם "ילד ערס נהג חדש (שד"א "נהג חדש" במשפט הזה מסמל פועל, שם עצם או שמא תיאור? אבל יש דרך להביע תיאור) יבוא ויעשה פוזות".

כן, אין ספק בכך. וזאת לאור העבודה שחלקינו אנשים עובדים שקרוב לוודאי לא יטרחו אפילו לעניד עפעף מיותר, וסה"כ רוצים להנות מטרוויה הזאת בשביל משהו שנוכל לספר לחבר'ה.

לא נורא פרנוקס, אתה יכל לקחת את כל הקרדיט מר כתב רכב מנומס.

מבדר ביותר שאחרי כל זה אתה עוד מציע לסחור בידע. ברור מאיליו שאותו הסוחר ב"ידע אינו ילד ערס נהג חדש".

פאטיות כזו דורשת אומץ רב.

פורסם
יש לי הרגשה שכל הפפראצי הזה לא ממש השאיר עליהם רושם טוב על מדינת היהודים והיהודים שבה...

 

לדעתי דווקא כן כי ש' עשה עבודה מדהימה עם ההסברה של מי אנחנו ומה אנחנו רוצים מהם.

 

מה שכן, אי אפשר כמעט למצוא סרטונים חובבניים כמו שלנו ברשת. כנראה שאף אחד לא מצליח להשיג אותם ולצלם אותם בצורה כזו.

 

וDUKI, אני לא יכול לברור מי הוא מי ומה הוא הולך לעשות.

אם היה לנו איזשהו סיכוי ליצור איתם קשר ולשוחח איתם קצת, זה היה יכול להיות רק דרך זה שאנחנו מראים להם שאנחנו אנשים רציניים ולא עומדים לבלבל להם את השכל עם שטויות.

 

צריך רק אידיוט אחד שיהרוס לך הכל ויגרום להם להתעצבן עלינו.

פורסם

נבו, אפשר לחשוב. קצת פפראצי אף פעם לא הזיק לאף אחד, לא?

בכל מיקרה יצאתם גדולים! שאפו על ההתארגנות ועל ההורמונים המשתוללים בגוף :lol:.

פורסם

פשש יפה מאוד.

הרבה זמן חיכיתי לזה שהם יבואו לפה.

כל כך מחכה לדעת מה הם יגידו עלינו!

ראיתי קצת קטעי וידאו וראיתי שהקבלת פנים שלהם בניו-יורק הייתה הרבה יותר יפה מכאן, ג'רמי חייך, דיבר...

לפי מה שסיפרתם אני לא חושב שהם חשבו חיובי

פורסם

בשעה 19:05 הם עברו היום ליד אוויס המלך דוד בירושלים, נסנו אני וחבר להגיע אליהם,אבל לא הצלחנו,לקחו שמאלה לרחוב אגרון באדום מלא.הלילה הם בירושלים.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
פתטי

 

מה היה רע אם היו באים לשם 10000 איש עם רכבי ספורט

מלווים אותם עם שלטים גם לנו מגיע ספורט מוטורי

ועוד 2000 איש שהיו צועקים אם שותים לא נוהגים

 

יכול היה להיות מעניין ואייטם טלויזיוני יוצא דופן.

 

טופ גיר זה ממש לא המקום ולא הזמן להתחיל להתבכיין שאין לנו ספורט מוטורי ולזרוק סיסמאות לאוויר.

היה יוצא מזה רק רע, מאוד רע.

האייטם היה צריך להיות בטלוויזיה שלנו ולא בתוכנית שלהם.

למה אצלם כן ואצלנו לא .

ןלגבי השתיה נאמר בהומור אחרי שדיווחו שק' לגם וסבא כמו שאנגלי יודע, ובבוקר נהג כמו מלך.

יש מבין.

לי לא ברור מה הם באו לעשות פה בארץ הקודש בכלל , מבלי ליצור קצת קומוניקציה עם הקהל או כתבי רכב .

 

למישהו יש הסבר מלומד בנושא.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...