Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקופ : צוות טופ גיר מצלם בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

8:00 בבוקר הם עזבו את מלון "רימונים" בנצרת, לכיוון ירושלים.

 

עקב כמות כתבי הרכב שהייתה שם (שניים), אני מניח שידיעה על כך תעלה בקרוב (מאוד) באתרים השונים.

 

הרשמים הם: קלארקסון עסוק כל הזמן, האמונד חביב מאוד, וג'יימס מיי עוטה פרצוף של "אל תדברו איתי בכלל". הא, כן, ה"סטיג" הישראלי מלך.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

  • תגובות 353
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כנראה שכן, דיווחו על זה ברדיו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אתמול 11:50 אני מקבל טלפון בהול מחבר "בוא מהר טופ גיר בארץ נוסעים לנצרת, לצורך צילומים למגזין הגה!"

אני: "באמצע חתונה, למה נראה לך שמפני שמישהו אמר שראה אותם בנצרת נמצא אותם?"

כך התחיל הלילה הלבן אמש , המידע המעורפל שנתן את יריית הפתיחה של המירוץ אל הלא נודע ,הפך לדבר האמיתי ככל שחלפו השעות ולאחר הצטברות לא מבוטלת של שיחות בנייד.

לאחר נסיעה מנהלתית לת"א-חדרה-קריית חיים, הגענו בשעה 03:00 לנצרת.

שיטוט של רבע שעה אל היעד, שאותר בעקבות מבצע מודיעיני מורכב של פרנקוס ובינגו!

נעצרנו ליד שני ספרינטרים וניידת צילום הנושאים מספרים זרים (גיאורגיה).

לאחר מספר דקות הגיעו פרנקוס, אלון, גנה וחברים נוספים וגם ש' שהתגלה כמדובב יעיל ביותר.

חנייה מסודרת במעלה הרחוב, כולם לוחצים ידיים ומנסים לקשר בין הכינוי בפורום לפרצוף שמעבר למקלדת.

חולצים עצמות ומתאוששים מהנסיעה ובינתיים ש' כבר הספיק לדבר עם השומר במלון, ולשמוע ממנו שהחברה ישנים טוב אחרי שגמרו את כל האלכוהול שהיה שם.

הרכבים נעולים בחניון התת קרקעי ואין אפשרות לגשת לשם.

כבר ארבע לפנות בוקר והחברה מנצלים את הזמן לקישוטים ואפילו סטיג הופיע פתאום.

אני ניצלתי את הזמן המת כדי לנסות להשלים שינה ומסתבר שלא נוח לישון בבאקט.

חמש וקצת מעירים אותי עם כוס קפה, תודה!

העיר מתחילה להראות סימנים של יום חדש עם משאיות שחולפות על פנינו ומשתיקות לרגע את התפילות הנשמעות מרחוק.

אחרי שבירת הקרח עם השומר הותר לנו להשתמש בשירותים שבמלון. כך גילינו שהם גמרו את הוויסקי את המכבי והגולדסטאר.

רק משה שתה אורנג'דה.

שש בבוקר המפיק של התוכנית יוצא אלינו ומצלם את רכב הסטיג הישראלי-כבוד.

המתח עולה ככל שעולה תדירות אנשי ההפקה שיוצאים אל הרכבים להעמיס ציוד.

הרבה חיוכים למראה רכב הסטיג הישראלי.

המפיק יוצא לדבר איתנו ומבטיח שאם נהיה ילדים טובים ונעמוד בצד כדי לא להפריע לאנשי ההפקה,הם יצאו אלינו לשוחח ולהצטלם.

מזוודה נפתחת על המדרכה ולפי כמות מכשירי הקשר אנחנו קולטים שמדובר בצוות ענק!

בינתיים בצד השני של הכביש שני בריטים מצלמים מכל זווית אפשרית רוביקון משופר למשעי כחול לבן.

אחד מהם מספר לבעל הג'יפ שמחכה לו בבית אחד כזה מקורי והוא מתכוון לעשות אותו בדיוק כמו אחיו נושא הרישוי הישראלי.

 

נדמה היה לי ששמעתי נהמת מנועים ,אז צעדתי תוך כדי הפעלת מצלמת הוידאו בנייד לעבר החניון התת קרקעי, לפתע בעיתוי מושלם נפתח השער החשמלי ויוצאים ממנו ג'רמי והמפיק.

ברגע שהבחינו בי נראה היה שהם שונאים אותי מאוד, אם אני מפרש כראוי את מבטם ואת העובדה שלא השיבו לברכת הבוקר טוב ששיגרתי לעברם,כמצופה מבני העם המנומס.

השער נסגר מייד תוך כדי שהוא בולע אותם חזרה אל החניון, ומשאיר אותי עם רגשות אשם.

אולי חציתי פה קו אדום של פרטיות?

לאחר מספר שניות אני מתעשת ומבין שההסכם הג'נטלמני שהיה בינינו לא יכובד,רץ בחזרה למעלה "חברה הם עושים לנו ויברח"

"תשכחו ממסיבת עיתונאים".

כמו כיתת ימ"מ שתורגלה היטב נערכים מחדש תוך דקה- צלם אחד ליד הלובי, צלם מעבר לכביש ועוד אחד ברכב המעקב הראשון,שאר הלוחמים ..סליחה מעריצים ,ביציאה מהחניון וסטיג הישראלי עומד בפוזה האופיינית לסטיג על אי התנועה ממול.

 

 

המשך יבוא..

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

פורסם

מוקדם בבוקר התייצבנו, אוסף של פסיכים, ליד מלון רימונים בנצרת. חשכה מוחלטת, אויר נקי ותקוות לאיזשהו סוג של תקשורת עם השלישייה. את המכוניות, שחנו בתחילה לצד המלון, הצבנו מולו, בתקוה שיעוררו את תשומת הלב הרצויה. המיני של אוהד, המיאטה של נועם, ה-XT השחורה של ארז, הרוביקון של יניב וסוזוקי אלטו ישנה של סטיג מקומי, עם הכיתוב ...Some say

 

אור ראשון של בוקר, יוסי ואני מארגנים לחבר'ה קפה(בינוני) מתחנת הדלק של סונול באזור המוסכים של נצרת. הבחור המנומנם בתחנה לא מבין מה נפל עליו. מקומיים נכנסים ומתדלקים בעיניים טרוטות, קצת מבולבלים מהשלטים על תא המטען של הטמפרה. בחזרה במלון, אני נכנס לשרותים, עובר בלובי המהודר ומגלה את שאריות החינגה של ליל אמש. האנגלים, כמו אנגלים, ישתו בכל מצב. בקבוקי בירה ריקים(גולדסטאר ומכבי, למי שחייב לדעת), זיתים ושאר מזטים. השומר מספר לנו שקלרקסון גמע לא מעט ויסקי ובאחת לפנות בוקר פנה אליו לשאול היכן הוא יכול להשיג עוד. אולי - ואולי לא, אבל פיקנטריה מעולם לא הזיקה לסיפור טוב.

 

בחור אנגלי חייכן יוצא מהמלון לסיגריה ראשונה, מתלהב מהתצוגה וחוצה את הכביש על מנת לצלמה. הוא מציג את עצמו כתייר, אך בהמשך יתברר שהוא ראש הקנונייה, תרתי משמע...

 

לאט לאט מגיחים חברי צוות ההפקה, חלקם לסיגריה של בוקר, אחרים כבר מטעינים ציוד ומזוודים את הרכבים לקראת מטלות היום. מצלמה קטנה נקשרת לכנף ג'יפ הלקסוס, מקליטים מכינים את ה"פודלים" שלהם לפעולה. פניתי לבחור האנגלי, "התייר", גרהם שמו, שבינתיים התוודה על הקשר שלו להפקה. הסברתי לו בקצרה מי אנחנו, מהיכן הגענו ומה המשמעות של ביקור התוכנית בארץ עבורנו. גרהם הבטיח שינסה לארגן פגישה בינינו לבין השלישיה באם הדבר יתאפשר. שלושת הרודסטארים, למותר לציין, נותרו נעולים בחניון התחתי, בעל השער החשמלי.

 

הזמן עובר, הסטיג עם האלטו, שעמד מול פתח המלון וקסדה לראשו, הצליח לסחוט לא מעט חיוכים מצוות ההפקה, אך זכר לשלישיה איין. גרהם טוען שהם עדיין ישנים אלא שלרגע, נראה המונד בכניסה, יוצא מהמעלית. תיירים הודים ואיטלקים ששהו במלון גילו את פשר העניין וחיכו גם הם, מצלמות דרוכות בידיהם. אלא שאז, הנחת העבודה של כולנו קרסה. השלישייה, הסתבר, תגיע לחניון הנעול מתוך המלון ולא תחלוף לידנו בדומה לצוות ההפקה.

 

רכבי ההפקה כבר היו מוכנים לתנועה, גרהם החל לחלק הוראות לכולם והבנתי שהוא עשה לנו תרגיל הסחה קטן. חמקתי לעבר השער החשמלי הנעול, אשר שני שומרים מקומיים עמדו מאחוריו, בתוך החניון. כנראה שנראיתי לאיש עם השלט מספיק זר, מאחר והוא פתח לי את השער, בעוד חברו מרים עליו את קולו בערבית שאסור להם להכניס אותי. ניגשתי לחבר. שתי דקות ולא הייתי כאן, מבטיח.

 

כעשרה מטרים ממני עומד ריצ'רד המונד, איש צוות מסיים להצמיד מיקרופון לחולצתו. אני מתקרב, ממתין בסבלנות בעודם מדברים. המונד אדם חביב, נטול פוזות, מחייך, משתף את השומע בחויותיו, מדבר עם הידיים. איש כלבבי. איש הצוות נקרא לסייע במקום אחר, המונד ואני נותרים לבד. אני מציג את עצמי, לחיצת יד חמה, חיוך.

 

אני מספר לו קצת על הפורום, על החיבה המיוחדת לטופ גיר בישראל, על קבלת הפנים שהוכנה בחוץ. המונד מבסוט. הוא ראה את המכוניות מהחלון וחש מאד מוחמא שהתכנית נצפית כאן בכזאת אדיקות. האיש נראה רענן, עושה רושם שהוא נהנה כאן, בינתיים. אני פונה אליו בעדינות ותוהה אם יש סיכוי שהוא יוכל לצאת לחבר'ה ולו לרגע קט. המונד אומר שהוא ישמח לעשות זאת אך עליו לבדוק זאת עם חבריו ועם צוות ההפקה.

 

אנו נפרדים בחיוך רחב ובלחיצת יד, המונד עושה את דרכו לעבר צוות ההפקה, בעוד מר קלרקסון כבר כיוון את המיאטה הצוענית שלו לעבר היציאה. האיש נראה מרוט מליל אמש, סיגריה תלויה בזוית פיו והוא עסוק בשליחת מסרונים. אני ממתין לרגע שיצור עמי קשר עין, מברך אותו בבוקר טוב. האיש מחייך רבע חיוך ועונה לי. אני מברך אותו על הגעתו לארץ ומאחל לו דרך צלחה. הוא מודה לי ואני קולט שהוא לא במצב לסמול טוק, אולי לסמול אספרסו. בכלל, במיאטה NB הצפופה קלרקסון נראה גדול. לי, ב-NB שהיתה ברשותי ועם גובה תואם המונד, היה צפוף...

 

או אז אני רואה את מאי ב-Z3 ה'צבאית'. מילא Z3, אבל עוד אוטומטית :oops:. מאי יושב דרוך באוטו, עיניו קרות כקרח, אינו יוצר קשר עין עם הסביבה. הבנתי, המשכתי הלאה.

 

שתי דקות לאחר מכן, השיירה מתחילה לטפס וגרהם מתנצל על כך שלא הצליח להפגיש בינינו :lol:. מאי יוצא ראשון, מתעלם מהסביבה, פונה ימינה ונוסע. אחריו המונד עם הברקטה, מחייך לכולם, מבסוט מהחיים. ג'רמי חותם את השיירה. הוא נראה מרוט ועצבני. אולי השומר צדק, אחרי הכל.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

סחתיין עליכם חברים !!

 

לכו תדעו, אולי בשנה הבאה יגיע טיפף נידל עם צוות של FIFTH GEAR.. :)

 

מישהו יודע לאן פניהם מועדות ? אני מניח שהם יישארו עוד לילה אחד בארץ לפחות ? אילת אולי ?

...CASKA for life

פורסם

כתיבה יפה. תודה על הדיווחים מהשטח!

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם

יש שמועות על תאונה בכביש 6 מישהו יכול לאשר?

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

תמונות נוספות, באדיבותו של ירון אדרי ששלח לי את הלינק (תודה):

 

http://cars.walla.co.il/?w=%2F4705%2F1746306

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
סחתיין עליכם חברים !!

 

לכו תדעו, אולי בשנה הבאה יגיע טיפף נידל עם צוות של FIFTH GEAR.. :)

 

מישהו יודע לאן פניהם מועדות ? אני מניח שהם יישארו עוד לילה אחד בארץ לפחות ? אילת אולי ?

 

 

זה מזכיר לי שראינו אחד מהצוות משרבט על הוואן המאובק את הסמל של פיפט' גיר.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

ובכן סקופ

 

ניידת תפסה את קלרקסון

בדיקת נשיפה לא תקינה 945 מק"ג

רשיונו נשלל על ידי קצין משטרה ל 30 יום ורכבו מובל ברגע זה למכלאה.

 

 

 

 

 

 

 

 

טוב לא כך קרה בכל אופן סלבס אבל סלבס אנטיפטיים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...