Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקופ : צוות טופ גיר מצלם בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המידע המבוסס היחידי הוא שהם יצאו מהחניה ופנו ימינה.

כל השאר ספקולציות.

מצד שני, בלי ספקולציות (ובלי דניאל וחבורת ההזויים שמסביבו) גם התמונות האלה לא היו.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

  • תגובות 353
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אכן, הכל ספקולציות, הם נסעו מצומת אלונים לכיוון דרום, אולי תל-אביב. שמעתי שהם עצרו ביקנעם - אבל בזה אני עוד יותר לא בטוח.

 

דיברנו עם כמה חברי הפקה, הם אמרו שאולי הם יצאו אלינו, אבל בסוף הם ישר נסעו.

דווקא החברי הפקה צחקו ואמרו שאנחנו משוגעים, כולם היו נחמדים, אנחנו עמדנו בשקט במקום שביקשו מאיתנו בלי להפריע לאף אחד.

 

504L הצליח לדבר עם ריצ'רד המונד, אני בטוח שהוא יספר עוד בהמשך...

 

מצטער שהתפקשש הוידאו שלהם יוצאים מהחנייה, אבל הסטילסים נהדרים.

 

תודה לכל החברה, היה כיף ומצחיק !

 

יש לי מיגרנה נוראית ואני עוד הולך להרצאה באוניברסיטה... לילה טוב :wink:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אני לא מבין - עמדתם וחיכיתם להם חצי לילה, אבל לא המשכתם לעקוב אחריהם?

 

אשמח אם למישהו יש מידע קונקרטי בנוגע להיכן הם נוסעים. אנחנו מוכנים לצאת עם צוות צילום...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אח איזה לילה הזוי!

ציפור לחשה לי :wink: שבקרוב תעלה כתבה מלאה במוטוקאר עם המון תמונות ווידאו.

ולעת עתה טעימה קטנה:

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

פורסם
אני היחידי שמתבייש מכל הסיטואציה הזאת?

בקנה מידה המוטורי הישראלי, ה-Z4 היא רכב על.

 

צודק, אבל להם יש Z3.

פורסם

רק שלא יציגו אותנו בתור "עוד סוג של ערבים " , לא כל כך אהבתי שהמכוניות נראות ככה , הם מוזמנים לנסוע לתל אביב ולראות שיש באמת כמה פריטים יקרים במיוחד שנוסעים על כבישי תל אביב . זה לא יחסי ציבור טובים חבר'ה אם מייצגים אותנו שלוכים ופרימיטיבים כמו בני דודנו מארצות מסויימות

פורסם

טוב, אני אקצר בפרטים ברגע זה כי אני רק רוצה שיפסיקו להתקשר אלי מליון אנשים ואני חייב לישון קצת.

 

תהנו בינתיים מהסרטונים של הצוות יוצא מהחניה של המלון בנצרת ושל משתמש עלום שם בפורום שמדבר עם אחד החבר'ה שלנו שלבוש כמו הסטיג (המטרה שלו הייתה לשעשע את הצוות, ואכן הם השתעשעו).

 

אה, ותודה לילד האידיוט שצחק לי באוזן והרס לי כמעט את הוידאו.

 

 

יותר סרטונים ותמונות בהמשך.

 

http://www.youtube.com/watch?v=aQdm-sQ6Lp4 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

http://www.youtube.com/watch?v=9_2SLZVawy8 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם
אני לא מבין - עמדתם וחיכיתם להם חצי לילה, אבל לא המשכתם לעקוב אחריהם?

 

אשמח אם למישהו יש מידע קונקרטי בנוגע להיכן הם נוסעים. אנחנו מוכנים לצאת עם צוות צילום...

 

רוני poor show עם עמיתים למקצוע ככה לא סופרים אתכם:shock:

אני במקומך לא הייתי עובר על כך לסדר היום, ובודק עימם אישית האם יש להם ביטוח חובה!!

 

ולא סומך על השב"כ של חברי הפורום:-D שלא דאגו להחלפת משמרות והלכו לישון.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...